-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fixer92 #142700 üzenetére
Testpontok korrodáltak, vagy zárlatot okoz a lámpakapcsoló. Ha felkapcsolod a tompítottat, a lámpánál mérd ki a tompított kábele és az akksi testpontja között van-e feszültség. Ha azonnal felkapcsolás után van, testelési hiba, ha csak később, akkor kapcsoló. Egy másik kapcsolóval egyszerűbb lenne kizárni. Reléket nézted?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fixer92 #142725 üzenetére
Ha nem relé gond, akkor már csak a kapcsoló marad. Hallgatni kell, melyik kattan, mikor felkapcsol a tompított. 1 perc megtalálni.
Lacess A mickey mouse fület kihúzod és teszel alá valami vékony gumit, ahol a szeleppel érintkezik. Visszatolod és már nem fog mozogni, ha ezután is lesznek bubik, akkor marad a tankban a szívókosár.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fixer92 #153357 üzenetére
Szorul a dugattyú, vagy belül van egy szakadás a gumicsőben a nyereg és a fém cső között ami visszacsapóként működik. A gumi cső ilyenkor csak 1 irányba engedi át a fékfolyadékot.
Ha biztosra akrasz menni, felújító készelet a nyeregbe és új cső. Biztosan megoldja. Annak a dugattyúnak könnyen kell járnia. 1 újjal vissza lehet tolni, amikor minden új benne.
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz fixer92 #157708 üzenetére
Igen az abs jeladó külön van az agyból szedi a jelet ha jól emlékszem, a hátsó az agyra rakott abs gyűrűvel kommunikál! Nem egészséges a féknyereg, fotózd és mérd körbe és a bontóból hozz egyet hozzá! A fékmunkahenger ha jól emlékszek nyomós és tekerős, de ha be van állva, akkor egyik sem fog menni.
Nekem is volt anno egy 96.11 havi kombi gépem(passat), az életemet ráköltöttem akkoriban, épp pár hete láttam, hogy még mindig megy(bár ezen nem csodálkozom, mert anno mindent kicseréltem benne, utána ráuntam).[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
válasz fixer92 #157716 üzenetére
Kauffer és kovács autótól rendeltem eddig 3 féknyerget most jön majd a 4. Az első rendelésnél azt mondták fél évem van visszaküldeni ha akarom a betétdíjat. De szerintem mondjad nekik rendelésnél hogy nem küldöd vissza. Azért van betétdíj hogy visszaküldjed és fel tudják újítani. Ha visszaküldöd és sérült a nyereg akkor alapból nem adják vissza az árát.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fixer92 #157740 üzenetére
Hmm.
Nekem ez fura. Nem szokott egy oldalra lenni eltolva a tárcsa, mindig középre esik...
Szerintem ide a hűtött 20mm tárcsa való, elférne oda az is, csak szerintem te a nagyobbat vetted átmérőben. 256 kell, nem 280. Milyen tárcsát vett le onnan a szerelő? Az is ilyen volt?
HA megnézed a képet, ezt a nyerget hozza a hűtött 20mm tárcsához...
[link][ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fixer92 #157742 üzenetére
Mondom, nem szokott eltolva lenni a tartühoz képest a tárcsa. Az a tartó fix, csak a nyereg csúszik a csapokon.
[link] Szerintem elfér.
Az a 4 mm nem egy oldalra menne, hanem annak a tárcsának a kerékagyhoz menő része másképp van eltolva a fékező felülethez képest.
Itt a sok hely, a másik oldalon meg éri a tartót, így ez biztos nem gyári, mérd meg ott a teljes helyet, több, mint 20mm lesz, és akkor befér a 20-as tárcsa.
[ Szerkesztve ]
-
válasz fixer92 #157745 üzenetére
Ahányszor mutatsz egy képet mindig elcsodálkozom azon a nyergen: olyan organikusnak tűnik mint egy Alien film kelléke. Lehet már amúgy is megérett a dolog a 4db cseréjére, nem?
Ne panaszkodj az ára miatt, nekem most kettő azaz kettő darab lengőkar kerül a legolcsóbb forrásból (nem kínai hanem TRW!) 80'000 Ftba és akkor még nincs benne. Itthon a legolcsóbb is 120k körül van, de ha pl Lemfördert vennék akkor annak darabja tud 400€ lenni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz fixer92 #157747 üzenetére
Ha ennyire árérzékeny vagy - és most ezt ne vedd magadra, kérlek - de miért üzemeltetsz egy 22 éves autót? Nem jönnél ki jobban havonta egy fix 30k-s törlesztővel 3-5 évig amikor lecseréled az addig közel hibátlan újat amit használtál?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atos19881101
senior tag
válasz fixer92 #157749 üzenetére
Bocsi, hogy bele vau-vau. Miért nem viszed el szerelőhöz és mondod meg, hogy mit cseréljen? A végén meg kifizeted és örülsz. Majd Ő megoldja milyen nyereg, tárcsa kell. A képek alapján a fékcső sem valami életbiztosítás. Ha nem szereltél még féket, nem biztos, hogy most kellene elkezdeni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Attix82
őstag
válasz fixer92 #157745 üzenetére
Vidd el szerelőhöz csak jelezd neki, hogy gányolás van, alvázszám szerint tegye gyári állapotba a féket....jó ideig nem lesz vele gondod, és a fékkel nem játszunk.
TEXTAR (TDC98200036801)
Átmérő (mm)
256
Magasság (mm)
38,7
Vastagság (mm)
20
Max, kopás (mm)
18
Hűtött?
Igen
Belső átmérő (mm)
65
Lyukkor átmérő (mm)
100ABS-sel (blokkolásgátlóval) szerelt járművekhez?
Igen
Termékcsoport
Első féktárcsa
Gyártó
Textar
Motorkód
1Z, AHU, ALEFékbetét:
TEXTAR (TBP2016819614)
Szélesség (mm)
118,9
Magasság (mm)
69
Vastagság (mm)
19,6
Fékkopásjelzővel szerelt?
Nem
WVA-szám
20168
Tartozék
féknyereg csavarokkal
Jármű adatok, egyéb tulajdonságok:
Termékcsoport
Első fékbetét
Fékrendszer
LUCAS
Gyártó
Textar
Motorkód
1Z, AHU, ALE
Első / Hátsó?
első[ Szerkesztve ]
-
fixer92
aktív tag
válasz fixer92 #157771 üzenetére
Kérdés az előzőekhez kapcsolódóan.
Ha megjönnek az alkatrészek a féktárcsa mögötti részt, ahová felfekszik a tárcsa érdemes bekenni réz pasztával?
Illetve a betétek hátoldalát/nyereggel érintkező részét?Valahol azt olvastam, hogy nincs rá szükség, valaki azt írja, hogy mindenképp kell.
Szóval megoszlanak az infók.
Több video-t is megnéztem, ott is van aki csak bizonyos részeket pasztáz be, van aki az egész betét nyereg felé lévő oldalát.Most akkor mi az igazság?
Szeretném a lehető legalaposabban/tisztességesebben megcsinálni.Kösz!
"Victory loves preparation!"
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fixer92 #173623 üzenetére
A lényeg, hogy meghúzásnál is forgatni kell a dobot, hogy szépen beüljön a helyére a csapágy, így el lehet találni, hogy ne lógjon és ne is szoruljon. Nincs meghúzási nyomatéka. Megnéztem a szerelési útutatót, az is így írja, nem szabad hogy lógjon, vagy szoruljon.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- World of Warships
- Autós kamerák
- SSD kibeszélő
- PlayStation 5
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gray Zone Warfare
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- DXRacer használt szék eladó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen