- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petyametyo
aktív tag
válasz rambo4ésfél #52951 üzenetére
Nekem ezzel nincs tapasztalatom
-
latyak17
tag
válasz rambo4ésfél #52951 üzenetére
sárvédő műanyagok alatt teljesen biztos hogy rohad, de egy örök szabály, ameddig nem rohad át teljesen, ez igaz küszöbre is addig ne cseréld
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
válasz rambo4ésfél #63116 üzenetére
Az összes pászát futóműve érzékeny az itthoni utakra, de ezt fogod tapasztalni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ßrainiac
addikt
válasz rambo4ésfél #63116 üzenetére
Sok lengokaros, draga lehet a cserejuk. Bar szerintem megeri, mert cserebe qrva jo az uttartasa, meg nagyon jol reagal a kormanyelforditasra.
Szamitogepre mindenkepp dugjatok ra vasarlas elott.
Maga az 1.8T motor jo dolog, fogyasztas: nekem per pill a nagy atlag (G4 kasztniban) 11.7, van, hogy bejutok melohelyre (8.5km) 9.4-es fogyival, van, hogy 10.5. Lab- es forgalom fuggo nyilvan. Dugos utvonalon siman mehet 11 fole is a dolog ^^
Kisebb kasztnival vennem, vagy ha Passat, akkor inkabb a 180 lovas.
De jonnek mindjart szakik es elmeselik tovirol hegyire, hogy mire figyeljetek, ha kell barmi tovabbi tapasztalat elsokezbol, szivesen megosztom
Porky: Ezt mindenkitol hallom, de Fater mar 3 eve nyuzza es semmi panasz. Szerelo egyebkent, azt is mondta, hogy nincs ezekkel annyi gond, mint amennyi rossz visszhangja van.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz rambo4ésfél #63119 üzenetére
Ezt nem tudom sajnos. Magus lesz az embered
Porky: sad panda
-
válasz rambo4ésfél #63119 üzenetére
Csak hibakódolt olvas ha minden igazt azt is csak menet közben (?!). Szvsz nem éri meg még azt a két fillért sem. Muneznek is van majd mondja h nem értek hozzá
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz rambo4ésfél #63123 üzenetére
Jó az. De mikori évjáratú autóhoz kell?
-
davidsz
őstag
válasz rambo4ésfél #63119 üzenetére
Az ELM és hasonszőrű szarok a rejtett hibákat nem látja!!!
Tapasztalatból mondom! Nem ismeri az összes PID-et! Át is verhet...Turbónyomás határátlépésre nem jelez, és nem ír hibát ezekkel pl. ami alapvető.
Mindenképpen komolyan meg kell nézni az 1.8T-ket, mert leharcoltak nagyon és bele lehet nyúlni!ELM és társai nagy átlag dolgokat tudnak. Telefonnal jó játszani... alap hibákat tudja olvasni és törölni. Amennyiért mennek, annyit megér, de autóvételt erre bízni NE!
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rambo4ésfél #63174 üzenetére
Általábon kinyomják a szemüket, utána eladósorba kerülnek. Drága bele a turbó, lendkerék, háklis a motor az olajcserére. Ugye egy hengerfej felújítás sem olcsó, mivel ez hengerenkénti 5 szelepes. Drága az első futóműve, mattulnak nagyon a lámpák rajta. Olyan emberrel menj ilyen autót nézni, aki tudja, hogy kell húznia az 1.8T-nek.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz rambo4ésfél #63174 üzenetére
Ehhez jó, de nem mindenhez. Ahogy írták is, VCDS.
-
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Macerás, de nyitható. Ugyanakkor típushibáról beszélni szvsz erős. Van h kenés híján a zár szíjjehullik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Nem mondanám típushibának, az inkább az ajtókban lévő mikrokapcsoló elhullása (mondjuk annak is kell 15 év/300-400 ezer km). Belülről a kárpitot levenni csukott ajtónál nem egy élvezet, a tükör belső oldalánál lévő sarokban van egy kis csavar, talán az a legmacerásabb. Kis fogóval, fényezést megóvandó érdemes lehet leragasztani a környékét. Videó, leírás képekkel. Talán ha csak a hangszóró+kilincs rész van kiszedve, és a bovden meghúzására kinyílna, az jó lenne, bár ahogy mondod, ennek csekély az esélye. Roncsolással, bontott kárpittal könnyebb megoldani, de még mindig érdekes kérdés, mi történt a zárral Lehet, hogy van más mód is a kilincs felől, az csak halványan rémlik, hogy mintha onnan is be lehetne jutni egy kiadós szöszmötöléssel.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Tény, hogy szar a szerkezet, fújd be zsírzó spray-el mindehonnan ahonann hozzá tudsz férni, a felső imbuszt is kiteketheted ami a zárat fogja az ajtó élénél, azon kereszetül is szét kell fújni.
Pihentetni pár órát, aztán ha úgysem elkezded belülről a kilinccsel nyitogatni közben vered a kárpit környékén izomból, ha ígysem akkor marad a kárpit levétel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- További aktív témák...