- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
senior tag
válasz alibaba78 #35941 üzenetére
Én.
Tönkrement a kapcsoló/haldoklik.
Én amúgy szeretem. Emelkedőn való elindulásnál magától kiold. Mondjuk gondolom tisztában vagy vele.
Ha végképp nem nyit, akksisaru levételével orvosolható a dolog.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz alibaba78 #35946 üzenetére
Nekem egy 93-s passatom van...
Viszont elég sűrűn vezetek Octavia és passatot 1.9/2.0pd motorral.
Átlagban 5-6-t eszik. Városban nagy dugóban viszont 8 inkább. Ha sokat mész rövidtávon hideg motorral akkor érthető a fogyid.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #36288 üzenetére
LUK vagy SACHS, csak kompletten lendkerékkel. Nem lesz olcsó, de nem fogod megbánni, ha mindent egyszerre cserélsz.
Sajnos ezek a lendkerekek érzékenyek a használatra.
Amit ne felejts el- 1500-as fordulat alatt nem közlekedünk egy 1.8 tonnás autóval.(nem gyanúsítalak, az előző gazdi is hazavághatta ), csak azt akarom, h nehogy te is elkövesd ezt a hibát, ha már új lesz a kuplung.
A múltkoriért már elnézést kértem, tényleg nem akartalak letámadni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #36291 üzenetére
Ki lehet cserélni a folyadékot, de a féken hamarabb éreznéd a bajt(1körön van a fék a kuplunggal), ha amúgy is esedékes lenne akkor az egész fékfolyadékot lecseréltetheted, az nem árt. Ami a kuplungot illeti, nem ajánlom csak magának a kuplungnak a cseréjét, több okból.
1.nincs szerelő aki az eredményre garanciát vállal.
2.csere után lehet rosszabb is, mint volt, váltani fogsz tudni, de szétrázza a váltót a vibráció. Holnap megnézem árban mennyi lenne az anyag,h legyen valami elképzelésed. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #36294 üzenetére
Az egytömegű lendkerék azokban a kocsikban, ahol kettőstömegű volt tervezve, egy idő után hazavágja a váltót. A lendkerékkel tényleg nem lesz többé gond, de a váltó drágább. Szerintem egy 15+ éves vasnál én sem adnék 300 eurót egy lendkerékért, de itt nem erről van szó.
Csak kuplung lendkerék és csapágy nélkül 260 euró, szerintem nincs miről beszélni. Ha már fizetsz a munkáért, érdemes kicserélni egyben, és ha megtanulsz vele bánni, akkor a következő 200 000km alatt nem lesz vele gond.
tomcsi23:Tudod, amikor a benzinhez szokott ember beül a dieselbe, amiről azt hallotta, h alul jó nyomatékos, és minél kevesebbet forog, annál kevesebbet fogyaszt, azt hiszi, h nyomatékból elgurul 4.-ben 40-el 5.-ben 50-el. Ezzel csak a lendkereket vágják haza, semmi másra nem jó. 3.-ban szoktam 50el gurulni 1900-as fordulaton. Egy decivel sem eszik többett, mintha 4.-ben lenne, csarébe nem kap nagyot a forgattyúsrésze a motornak, van erőtartalék, ha előzni kell, van kenés rendesen, és nem fog 20 000km múlva páros lábbal segberúgni a lendkerék.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz alibaba78 #37256 üzenetére
Nekem is lerúgta a csövet egy turbó takarítás után, mert szerelőm nem húzta meg rendesen. Az viszont megérte hogy éppen egy buszmegálló mellett voltam és ahányan voltak annyi felé menekültek az éktelen nagy durranás miatt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz alibaba78 #40269 üzenetére
A magyar jogszabályok alapján a szerződés megkötésének pillanatától él a kockázatviselés. De erre gondolom a brit szabályozás érvényes, amit passzolok.
Én pl. neten kötöttem. Ilyenkor lekattintás után szinte azonnal jön a visszaigazoló email, hogy az adott, vagy tetszőlegesen későbbre (csak nem visszamenően) választott dátumtól akítv. Nem kell hozzá, hogy beérkezzen a pénz, azt ráérsz 30 (sokszor akár 90) napig befizetni, addig is érvényes. Papírom pedig nincs egy szál se, mert elektronikusan kötöttem és átutalással fizettem.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz alibaba78 #40273 üzenetére
Itthon is ez van de csak a magyar rendszámmal. faxolni lehet virtuálisan is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tomcsi23
veterán
válasz alibaba78 #41762 üzenetére
Olyan helyre vagy oly módon parkolsz, hogy minél kisebb legyen erre az esély. Sajnos nem lehet nullára levinni, mert mindig van egy-egy olyan lelkes autós, aki a legextrémebb állapotra is rá tud cáfolni, hogy ő bizony beparkol oda és ki is száll a kocsijából.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Impressa
őstag
válasz alibaba78 #41786 üzenetére
Köszönöm!
Velem még ilyen, soha nem történt, viszont a parkolásoknál, az ajtónyitogatásból származó sérülések vannak rendesen, pedig igyekszem minél nagyobb helyre parkolni, ha tehetem. És tudod, ha megcsináltatom, akkor lehet 2 nap múlva megint ott lesz. Lassan kerítek hozzá egy másik bontott motorháztetőt, és ezt meg eladom így hibásan.
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
válasz alibaba78 #41776 üzenetére
ő bizony beparkol oda és ki is száll a kocsijából
A tetőablakon még nem (bár múltkor ZH előtt a BME előtt keringve fontolra vettem ), de az anyósülésen keresztül szálltam már ki gilisztaként az A4-ből (mondjuk épp azért jobbról, hogy a másik két autó vezetőoldali ajtajaitól legyek távolabb, így tőlem nagyobb emberek be tudjnak ülni a kormányaik mögé és kigurulni ha lesz utas jobbról), de a B2500-ból már úgy is, hogy kicsusszantam az ajtó résén, végigaraszoltam a díszküszübün, felléptem a platóra, aztán hátul leugrottam (ez ott kb. a tetőablakos menekülés alternatívája, a másik két autóba csak a másik oldalról volt esély beülniük a kevésbé rugalmas alakoknak).
... Na, ilyesmiket én épp akkor produkálok, mikor valaki direkt úgy áll be, hogy ne férjen be mellé senki, mert arra utána sokszor úgy reagálnak a többiek, hogy kialakul épp egy zárt ajtós autónyi szélességű sáv. Ez szerintem ilyenkor természetes, hogy azt fogom anyázni, aki ezért felelős, hogy pazarolja a parkolóhelyeket, úgyhogy ha lehet, akkor bedobom oda az autót, remélve hogy tanul belőle és legközelebb rendesen áll meg. -> Persze ilyenkor vigyázok rá, hogy ne tegyek kárt a másik autóban, csak esetleg beülni lesz nekik szar az anyósülés felől mászva (vezetőolal felől annyira ráállok, nehogy megpróbálja, így elkerülöm, hogy rámcsapja az ajtót próbálkozás közben).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #42774 üzenetére
A csere során valaki nem a megfelelő sorrendben kötötte be az akksit, ki kell törölni csak a hibakódot és elalszik a jelzőlámpa. Vagy ezt csak most kezdte, minden esetre diag nélkül nem lehet előre lépni, meg kell nézni a hibakódot. Ha a kód mellett ott lesz, hogy (Intermittent) - az azt jelenti a hiba kevesebb mint 20 másodpercig volt, de akkor is eltárolja és bekapcsolja az ellenőrző pilácsot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...