- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Bittorrent topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #134791 üzenetére
Turbó szempontjából az egyenletes haladás a kímélő, de ha azt akarod, hogy ne kormolódjon le, akkor padlógázos gyorsítással megjáratod benne a regulációs lapátokat végállásig. Ezért tanácsolom, hogy legalább hetente le kell padlózni és 2-3 fokozatot így leforgatni. Évek óta mindegyik turbódízelemet így hajtom, soha nem volt vészmód vagy torpanás lekormolódás miatt. Aki tőlem a régi otctit megvette, egy hónap alatt lekormolta. Most vett egy BKD 2.0 tdi-t. Két hónapja van nála, már pucolni kell a turbót.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Android játékok topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest