-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
ejj
elvitted m3tr0 elől a kocsitmi az hogy bele rakni, ha már vettél egy ilyen "sűrű" kocsit akkor legalább egy rendes szervízet ejtsél meg rajta, nem egy vészes dolog már ezeken...
no meg olaj szinten nyilván hideg motornál (miután vissza folyt) és sík területen, főleg a 16V-knél mivel a fejbe egy bő kiló olaj is eltud veszni akár.nyugi főtengely szimeringnél könnyezni fog, a szelepfedélnél is a 2-3-as hengernél a gyertya tömítésnél is nyomja befele lelkesen.
gyertyakábelek milyen állapotban vannak?torlótárcsához felhordja az olajat?
meg azt hiszem hogy a jobboldali emelési pont bevan szaggatva/nyomva.
váltóra meg vagy szinkronos, a paraszt mindig a váltón tartotta a kezét vagy csak kevés benne az olaj így első kőrben.
(illetve ha esetleg meglennél majd szorulva anyagilag a szívosorra cseredarab ellenében vevő lennék )
jah meg hova valósi vagy?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
Zsír...ugyanezt akartam megvenni hétfőn.
Akkó ezt már nem kell megvennem.
Valahogy az égiek nagyon nem akarják,hogy GTi-t vegyek, ez valami jel.Nah megyek kisírom magam...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3