- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Linux kezdőknek
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozásról_szubjektíven
- Microsoft Excel topic
- OpenMediaVault
- Vírusirtó topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz Bull Boss #104189 üzenetére
kezdek kételkedni a 105.000km-es futásteljesitményben is
Hát igen ... :\
Amúgy igen, elméletileg ez a szavatosság körébe tartozó dolog, ez már akkor motorcserés volt amikor vetted ... persze hogy a gyakorlatban bárkinek ezzel sikerült-e valaha valamit kezdenie[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #105669 üzenetére
Én 25k alatt vasra tettem a 80%-os fekete EBC betéteket
-
-v-
addikt
válasz bitpork #105923 üzenetére
Szerintem senki sem turkált a zsebedben Csak számomra olyan, mintha a focus 2 helyett H astrát vettem volna. Érted, ugyanaz az autó, ugyanaz a méret, ugyanaz az árkategória .. vagy lehet én nem értek hozzá, nekem ez a touareg ugyanolyan kaliberű autónak tűnik minden szempontból mint az allroad. Tekintve hogy azt szeretted, és baj se volt vele én totál nem értem a váltás okát, de mint írtam is nyilván semmi közöm hozzá
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Ace owner #106146 üzenetére
Nekem az a nem tiszta, most akkor karbantartási vagy használati hiányosság, hogy megmakkan a VR6, vagy az konstrukciós hiba, hogy (hibátlan motor esetén is) szar a hátuljának a hűtése, és kinyírja magát?
Van pár sok hengeres moci, ahol a kenés/hűtés problémás volt így, ha alapból xar akkor szerintem annyira nem kell védeni, hogy de jó motor az .. meg kellett volna rendesen tervezni -
-v-
addikt
válasz Mágus2 #106171 üzenetére
Ami azonos tömegű és teljesítményű és szívóbenzin? Hát ott nagyon el kell neki kapni meg tiltásig forgatni hogy elkenjen .. meg van amikor nincs is esélye, ha kettesben még kevés a fordulat, és nem szúrja vissza egyesbe (amit kevesen követnek el nyilván) akkor annyi, dízellel végig nyomatéksávban vagy, szívónak meg fordulat kell. Persze ott is motorja válogatja azért
(#106173) Qru: és azok ugyanolyan nehezek? na meg ott az összkerék ami sokat levesz, igazságosan kell összehasonlítani
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz springfield0 #106363 üzenetére
De az új korától, nem azért mert kopott. Az sajátosság, nem út közben kialakult hiba.
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #106370 üzenetére
Azzal, hogy kiforgatod a szavaimat nem tudod gyozelemre vinni ezt a vitat nem ezt mondtam, csak azt, hogy ez a motor kaksi. Egy normalisan megtervezett motor nem megy tonkre attol, mert sokat forog 4e folott. Hidegen es hideginditaskor szenvedi el a kopas jo reszet a motor, ez kimeletes uzem kene hogy legyen, semmi koze a valtoattetelhez...ha megis tonkremegy ettol akkor ott a hutes vagy valami nem jol lett meretezve, nem oke a kenes, vagy egyeb tervezesi gebasz van. Lattunk mar ilyet minden markanal, na bumm, rosszul megtervezett motor minek vedeni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen