-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt19900 #103288 üzenetére
No, hát ez lenne a középkategória, amik felmerültek?
Azt EBC még szóba sem került....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz tresh #103337 üzenetére
Ki nem xarja le, ha gyorsan kopik? Hátul úgy is előbb rohad szét, mint elkopna.
Amúgy a franciák túl vannak szervózva, még egy 45 kg-os csajé is tud velük satuzni. Bezzeg terhelésre már nem bírnak annyit, ott számít a méret....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #103382 üzenetére
Az ilyenkor már szopi, mármint a belső betét. Az ember gondolná, jó az még, közben meg vason van.
Nem 4 dugós az első féked?TaaT: nem is az a fő kérdés, harap-e a fékbetét, hanem hogy bírja a terhelést. Nemtom a többi hogy bírja melegen, ultimaxra valami 400 fokot írnak.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt19900 #103392 üzenetére
Többnyire azonos gyártó párost ajánlanak fék esetében.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #103649 üzenetére
Attól függ, mi az. Unix-bárdiék is sok minden tudnak szerezni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #103654 üzenetére
Jaja, cikkszámra ráguglizni, ebay-en is.
Karosszériás motyókban - főleg spéci - kicsi az esély unixnál....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #103687 üzenetére
Pedig a komolytalan oldal szerint nem alaptalan.
Mági: gondolom sík terepen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #103719 üzenetére
Nálunk még ki lehet teljesen, és nem is kapcsolja vissza, bárhogy is sodródsz vele.
Morris: a váltások között sem veszi el a gázt, ha esetleg agresszívabb a pedálmunka.
Szerintem egy kicsit közvetlenebb is a menet, de ez lehet csak placebo....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz tresh #104055 üzenetére
Jaja, faternál voltam. Persze én hálás kliens vagyok, semmi gondja nem volt. Lefejtette, grammra annyi jött le, amennyinek lennie kellett benne, átfejtette, közben lepróbálta a rendszert, kevert mellé friss olajat és a kellő mennyiséggel feltöltötte. Nem volt semmi hiba (csodálkozott is, hogy akkor minek), csak karbantartásra mentem. Pollenszűrőt meg magam cserélek - mindentől függetlenül évi 2x.
Ma is kapta a kánikulát, többnyire 37-40 fok között mászkáltunk, hát a kezem nem fagyott le, de teljesen kellemes volt az utastér. Ha kint áll a napon, a fekete szín miatt sokkal tovább tart visszahűteni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz PindurAnna #104104 üzenetére
Fetmen szervezte az oktáv talit?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz mmdms #104171 üzenetére
Valószínű kezd elszakadni a kopásjelző a betétben. Az elején még variálgat olykor, de aztán elkopik/elszakad teljesen. No ilyenkor még van a betétben anyag, de már jobban kellene rá figyelni (a bal belsőről van szó).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz mmdms #104176 üzenetére
Na akkor azt le lehet gyalulni teljesen. Mármint nem baj, ha a betét már a tárcsát is gyalulja.
A bal első, s ott is a belső betétben van csak ilyen érzékelő, a hátsóknál nincs (vagy csak puccos verdákban).
Fékre azért néha rá kell nézni.
Fékfolyadék cseréjét se felejtsd....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz molnarpeter #104372 üzenetére
Szerintem nem, bár régebben nem voltak ilyen puccos folyadékok, ment, ami volt.
Külön esp-hez ajánlottakat (alacsony viszkozitásút) kell nézni szvsz.Lacess: ibizából nem nagyon volt 4motionos gyárilag. Esetleg valami wrc modell.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Itt sem a lánc szopta be, hanem a feszítő. Azt pedig a szíjasnál sem érdemes 120e-nél tovább hagyni.
Amúgy nyilván 2x ennyi van benne, nem is kérdés.JimBeam: ezeket érdemes bekalkulálni vétel után, mint a többi szokásos "apróság" cseréjét is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz JimBeam00 #104424 üzenetére
csak épp a vezérlés cseréről nem győződtem meg maximálisan... talán ha hamarabb kérdezlek Titeket...
Akkor azt mondjuk, hogy cseréld le. Jobb a békesség, akármit is mondanak rá. A legtöbben még akkor is lecserélnék, ha számla van róla. Ahogy a folyadékokat is, ez vétel után használt autónál alap....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest