- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz dízelracer #19513 üzenetére
Az nem volt kitétel
-
#00809728
törölt tag
válasz makaveli666 #19705 üzenetére
Makaveli nagyon ismerős nekem eme név.Véletlenül nem Ikariamozol?
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Egy kis szősszenet.
Porsche banktól vettem az autómat hítelre.Hítel szerint 2008 seat leon fr diesel 125kw az volt a papirokon.Újonnan vásároltam.
Kifizettem a hítelemet az emelkedő svájci frank miatt.
Ma megkaptam a törzskönyvemet és ez állt benne: Seat leon 19sdi Stella gépkocsija utáni fennálló tartozását töröltük.
Alvázszám és a motorszám stimmel.
Megfelelő emberek a megfelelő helyeken...
-
#00809728
törölt tag
Köszönöm a hsz-et.Hát na ja...
Érdekes az eset.
2évig fizettem és azt sem tudják pontosan mire is..Ennyi erővel ha nem fizetek vihették volna a 19sdi stella modelt. -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #21922 üzenetére
Le is mentem a garázsba és meg is néztem.
Igaz a motor és az alváz szám miatt.Hát a tapasztalataim azt mondják motorikussan tuti van benne 170 le azaz volt mert most 202le.
19sdi meg szerintem pár ménessel kevesebb.
Fogyasztásuk egyforma lehet mert jőttem én még ki 4,76literrel ill. 7literrel is. -
#00809728
törölt tag
válasz opeter87 #21953 üzenetére
2,0 pdti 170le a SZFVÁRI szerviz szerint a legjobb pdti motor kevesebb a hiba max a pd elem mert az nem bosh hanem siemens.Sajnos egy rossz szigetelési probléma ami 150ft hiba olcson kis Chinai kábel amin rossz a szigetelés az zárlatot okoz.Amatörök!!
Pd elem cseréje 250.000ft/db
Siemens elismerte ,hogy rossz igy 7 év garancia van a pd elemekre.
pld 2008-as a leonom +7év gari jár a pd elemekre azaz 2015 van garim rá!Porsche vezetőjétől kérdezd meg igaz ez a hír.Ne ilyedj meg ha tagadni fogja vagy meg kér ,hogy ne terjeszd.
Porschet ha lehet mint szakmai hattér és tapasztalat mert vezető vagy akármi azt ne nagyon emlegesd.
Ahány embert megkeserítettek és "átb@sztak" .Das nézd meg mivel foglalkozik.
34 űgyük van a Porschéval csak 2011-benDe én téged csipázlak semmi bajom nincs veled.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Balupapa #21963 üzenetére
Hy!
Te még élsz?
PDTI mocik.Taxisokat kérdeztem mert itt SZFVÁRON merci,és passatokból áll a zöme.
400,000km körüliek vagy már azóta több.
pd elem azt csokolom.
Vagy turbo de csak azoknál akik még nem nőtek fel ahhoz a feladathoz.
Hideg járatod egy keveset majd normális fordulaton közlekedsz vele amig el nem éri az űzemi hőfokot.
Ha szétgyaléztad akkor meg alapjáraton hagyni kell mig vissza hűl.Ha ezt betartod akkor jó kis társra fogsz találni...14t és társainál úgy tudom ott már beépítettek egy kis elektromos mocit ami még a leállítás után keringeti a vizet a turbonál.Szóval kikerülték az emberi gondatlanságot.
Lehet én tudom rosszul.[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz zsolt1129 #21989 üzenetére
Hy!
Nekem 2.0 pdti-m van.20.000km kellene a edge 5-40w olajat cserélnem de én beállítattam a szervizbe 15.000-re.Igaz ez diesel.
Asszonynak vettünk egy ford fiestát abba is 20.000 km ajánlják de 15.000lecseréltetjük.BenzinesNem tudom mennyit mész de mérlegeld megéri 5000km még várni vele?
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz zsolt1129 #21993 üzenetére
Hy!
Olajdoktor megmondta ha veszel adalékot a kocsidba akkor magadra vess.Mert ugye minden motorolaj adalék feltőltő szerepet vállal és ettől meg is szorulhat a motor vagy az olajcsatornák eldugulhatnak.
Nos ez tapasztalat volt.Én kiprobáltam a prolongot a cégemnél mielőtt beleraktam volna a 2.0pdtimbe...
-
#00809728
törölt tag
válasz trassher #22019 üzenetére
Hát ez tényleg megnyugtató és erőlteljesen szakmai megfontoltságú és mélyen szígoruan csak tapasztalatra volt kihegyezve eme mondat.
kb mint a totálcarra feltéved némelyik "agyalágyult" beböfögi,hogy Japánt vegyél.Nos azt hiszem ezennel feladom eme totyik látogatását ismételten.Szigoruan csak szakmai szempotból mert valahogy kezdek lassan lemaradni eme új és fiatal tapasztalt titánoktól.
-
#00809728
törölt tag
Seatom motorterében a matrica REPSOL.Azt hiszem lassan én is átálok majd rá.
-
#00809728
törölt tag
Ilyen kell nekem bele,Részecskeszűrős...
-
#00809728
törölt tag
válasz trassher #22057 üzenetére
Hy!
Nézd biztosan igazuk van stb...
Szfvári taxi társaság kb 30passat vagy superb pdti.
Közel a 400.000km-hez mindegyik vagy felettük.
Igen igaz a pd elem sajnos a gyenge lándszem ök is ezt felsorolták.
De motor bontás még egyiknél sem volt.Ezek a taxik nem egy soförösek...
Alkatrész ellátás ha vált a ford egy másik autó tipusra pld lásd ford fiesta esete akkor kötelessek még 10évig alkatrészt bíztositani hozzá.
pd elem garanciája:
w,audi,és skoda esetében amik bosh cuccal vannak szerelve azokra a gyártó 3év gari után ha te még mindig vitted a márkaszervizbe a kőtelezö szervizekre akkor adhat rá neked +garanciát.Ami lehet 1 v. 2év is.
De a márkaszerviz szuverenitási joga ,hogy mekkora % segitt.Ami elég érdekes.
Szóval ezt úgy érsd bent űl a makett a bársonyszékbe átnézi a kocsi teljes leletét mikor milyen kőtelező szervizekre vitted és ha minden oké de a neved nem ismerős és éppen nem kapott otthon "sunát" akkor azt is mondhatja nincs rá méltányosság.2008január 04 az autóm.2011 jan 04 lejárt a garim.2011 jan utoló napjában beállt az egyik pd elem.
Márkaszerviz elmonta nekem ök kicserélnék ingyenbe de a porsche h kötötte az ebet a karóhoz és nem adott semmiféle garit kedvezményt stb...oldja meg az űgyfél.
250.000ft beszélünk.
Lényeg még azt közölték a seat más garancia csomag alá tartozik és ott a gari lejárta után még egy db csavart sem fognak kicserélni.
Valahogy nem tudtam megérteni.
Itt nem a kasztniról volt szó hanem egy olyan pd elemről amit beleraktak a skoda,w,audi motorjaiba is ahol még 4-5évében járó autónak kicserélték eme elemét de a seatnak NEM.
Lehet én vagyok maradi és nincs akkora sulim de egyszerüen nem értettem meg a technikusi végzetségemmel.
Majd egyszerüen a cégtől (ford) megkértem egy nagy úrat írjunk pár levélkét a SEATnak (SPANYOL),hogy tudnak-e erről ami itt folyik.
természetesen a kocsim ott állt a szervizben kibelezve.Hírtelen nem volt 250.000ft a zsebemben pedig pár embertől priviben azt is megkaptam akkor minek vettem 6milla feletti autót.Na ja ez pont ö rá fog tartozni.
Lényeg a 2-3 levélválltás után azt látom a cégem ablakából hozzák fel ide nekem az autómat a saját lábán lemosva stb...lényeg ingyenbe kicserélték.Sajnos ez után 20nappal ismételten elfingotta magát egy másikpd elem de itt már nem kellett több napos kálváriát végig csinálnom.Bevittem reggel és délután hoztam is el ingyen.
Természetesen a posche egy embere sem hivott fel stb..elnézést vagy ez+az tőrtént.
Lényeg közben kaptam egy olyan infot maga a siemens elismerte a pd elem hibát és kitolta ezekre a garanciát 7évre.
Megvettem majd lejár a garija a kocsinak utána 7 év jár de csak erre!
Mai napig nem olvastam egyik márkaszerviz oldalán vagy valahol egy internetes oldalon,hogy nem kell megíjedni van rá gari stb..Kérdem én ha valakinek nincs ismerőse és élletében még netet sem látott és bemegy egy ilyen problémával a szervizbe akkor azzal közlik,hogy uram nyugi teljes egészében mi álljuk a költségeket persze amit késöbb a seat kifizet nekik 1-2hónapra rá.
Magyarországon vagyunk azt sem felejtsd el.
Dunaújvárosból hivott fel egy leon fr gazdi,hogy ö vele is ezt csinálták de itt már a gyártó kiadta a 7év garit kn 4-5hónapja és még is kifizetették vele a 250.000ft.De közöltem vele verje a tamtamot mert azóta ez történt!!! Érdekes modon felajánlotték neki ,hogy ledolgozzák neki ha kell azaz viheti mindig a kőtelező szervizekre és nem kell fizetnie addig mig el nem éri a 250.000 határt vagy vissza kapja a pénzét.
Hát vissza kérte és soha többé oda nem viszi az autóját pedig a haverja a főgóré.szóval erről ennyit...
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #22068 üzenetére
25000körül állt meg nekem a seat márkaszervizben.Iagz ök mondték nekem ne várjak január 04-ig hanem csinálltassam meg decemberben mert akkor 3 évig kapok még műszakit.Rosebb sem gondolta de igazuk volt.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Templomegere #22182 üzenetére
Hogyne tudnánk!
-
#00809728
törölt tag
válasz Mágus2 #22196 üzenetére
Ez igy ilyen formában megint hűlyeség.
Mi űzemanyaglabor vagyunk nagytól kicsitől is rendelünk.
Lényeg a tartályok takarítása és nem az ,hogy melyik a legnagyobb mint a "pénisz" esetében.
Láttam olyan kutat shell ami 20évvel ezelőtt volt kitakarítva.5évente kötelező.Tény és való a gyártó is elszurta anno a dolgot a pd-i mociknál.
pd
maga az elemek 3-6mikron furattal vannak ellátva.Kérdezd meg bármelyik szerellőt vagy aki árul űzemanyagszűrőt azok hány mikronosak.
Segittek 15alatt egyik sincs.Van Angliában egy gyártó igaz 2* annyi a szűrő mint a gyári de azok 4mikrnoig kiszűrnek mindent.
-
#00809728
törölt tag
Diagnózis: 1PD elem csere 700E fű alatt.
700.000ft 1db pd elem.
siemens pd elem a 170le márkaszervizben hivatalosan 255,000ft betaniással 2011februárjában
2011márciusban ingynes mert akkor kiadott a siemens egy közleményt amiben elismerte a gyártási hibáját.Igy az összes siemens pd elemre ki lett tolva a teljes garancia 7 évre.
példa
seat leon fr 170le 2008január 10.+3év a gyári gari.+4év még a siemens pd elemekre.[link] itt olvashatsz róla...
Anno mikor nekem kellett kicserélni a pd elemet akkor körül néztem árak után 2011irunk ismételten
ök 100,000-170,000mondták használt vagy új!
ittpolcon volt 150,000ft....aztán gyári gariba kicserélték.
-
#00809728
törölt tag
Nos akkor egy kis pd elem és űzemanyagszűrés OKTATÁS!
Mint írtam több esetben az rossz minőségű gázolaj a hibás a benne lévő "kosz" szemcsék..
Esetleg erről egy komoly olvasni való a szakiknak ill. tanuloknak.itten-e
Mint írtam mi üzemanyagellátó rendszer technikusok vagyunk és sok sok autótipussal volt dolgunk.
Lényeg PD vagy UI) és a közös
nyomásterű befecskendező-rendszerek
(CR) porlasztóegységeiben az illesztési
hézagról csak annyit tudunk, hogy azok
értéke 2–5 μm intervallumban vangyári üzemanyagszűrő 15 de inkább 20 μm ami mint logikus következtetést levonva nem szűri ki a a pici akár 5μm "kosz" darabokat.
El kell érni a 2 μm-es részecskék
nagy százalékú kiszűrését is, és ezt nem
csak a dobozra írva kell teljesíteni…Jelen pillanatban csak egy cég csinál ilyen jó szűrőt valami ANGOL cég de van Hollandiában is egy boltja.
SIEMENS pd esetében nem a kosz miatt megy tönkre hanem a rosszul meg választott gyári szigetelés ami egy huzalon van.Ha az összezsugorodik ill megrepedezik a hőtől akkor zárlat kelettkezik és lotty a pd elemnek.
Mint korábban írtam 150ft-os szigetelési probléma. -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
válasz Balupapa #22244 üzenetére
Hy!
Mint írtam 2011-ben mikor megállt az első pd elemem belevetettem magamat és utána néztem mindennek.
Szakonyi ő itt Szfváron olajcserével foglalkozik és ott néztünk utána nekem milyen gázolajszűrő megy bele a kocsimba.Gyári 10-20mikronig jó.Szóval kilőtük.
Kért 2-3napot utána néz.Közben én is nézelődtem és találtunk egy céget aki 5mikronosra esküdőtt.
10700ft fizettem úgy emléxem.Gyári 7***ft került.Diesel Hungária Kft DELPHI CUCCOK
Szállás u. 24.
Budapest
1107info@dieselhungaria.hu
+36(1)353-9104
+36(1)353-9106
http://www.dieselhungaria.hu
Bejárat a Jegenye u. 15. felől -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #22245 üzenetére
Hát ezt igy megint nem lehet megmondani de biztos van egy nagyokos aki rávágja márkaszervizben 2 olajcsere után azaz 30000km.
Nos sajnos fűgg hol tankolsz ,minőség,karbantartás itt a tartályokra gondolok stb..
Az tuti ha látsz egy kutat lezárva 1-2 napra és ACIS autókat körülőtte akkor karbantartás folyik.
Tartályok átvizsgálása.Kiszivattyuzni a feles benzint.Tartály fedél nyit és venti fúja bele a cuccot 1 napig ez a szellőztetés.Majd mukso lemegy egy műszerrel és apró rés,hibát,repedést keres.Ha nincs akkor jöhet a kitakarítás.
Ha megvan akkor zár+nyomásproba gázzal és csak a hivatalos személy megerősítése után mehet bele a nyál. -
#00809728
törölt tag
Diesel Motor diagnosztika!
pd mocik leggyakoribb hibája.
Gyakori probléma a PD elemek kábeleinek sérülése: ezek a kábelek ugyanis a szelepfedél alatt futnak, kitéve a motorolaj káros hatásainak. Ugyancsak gyakran előforduló gond a tandemszivattyú meghibásodása.
-
#00809728
törölt tag
Muszály.
Pd mint olvastátok a sok remek cikkben ott volt egy olyan állítás jó minőségű olaj kell bele.
én longlife 507 castrolt rakatok bele +prolong.
Majd át fogok térni a replosra.
cikk
ittŰzemanyagba...őt rakom most.250literbe elég
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #22255 üzenetére
Észrevettem de már nem tudtam javítani...
De olvasd el a cikkeket mert érdemes.Holnap kikérdezem
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Templomegere #22273 üzenetére
Hy!
Nos a 3,5bar helyett csak 3.0 fog működni a űzemanyagpumpád azaz csak akkorára termeli fel.Gondod az lesz ha álló helyzeti startot veszel akkor lehet lesz egy kis rángatás mert nem csinálja meg neked a kezdeti nyomást ami kell.3,5bar
De lehet tévedek. -
#00809728
törölt tag
válasz Templomegere #22275 üzenetére
Jó oké de nem írtad hova szerelted bele a cuccost.
-
#00809728
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #22346 üzenetére
-
#00809728
törölt tag
Úgyanis a seat is ugyanazt a diesel motort használja mai napig a kasztnijaiba és ezekről nem is írnak...
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #23273 üzenetére
Hy!
Üzemanyagellátó és fejlesztő technikus vagyok ha gondolod ránézhetek...
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #23359 üzenetére
Cserélték,szépen megfújták ahogy illik de alvázvédelmet nem raktak rá.
Gondolták a müanyag dob úgy is megvédi.
Sajnos nem a párától.. -
#00809728
törölt tag
Egy kis érdekeség a HASZNÁLTAUTÓRÓL.
Van bent nálunk egy mérnök srác akinek nagyon tetszik eme gépjármű
ime
De nem sok infó van a gépkocsiról ill. csak e-mailban lehet kérdezni igy írtunk a tulajnak.
pld:
Műszaki érvényesége?
km?
sérülése volt?
esetleg a rendszeresen szervízelt szervizkönyv vagy bármi féle igazolás stb...
meg hol lehet megtekinteni mert 1db kép sajnos kevés.Válasz értelmes barátunktól!!!
-VEGYÉL UJ AUTÓT RÉSZLETRE...
Kérdésem a következő: szerintitek mi a valószinűsége,hogy ez a b@rom eladja az autóját?
-
#00809728
törölt tag
Hétvégén csináltam egy ehhez hasonló autót.Mosás+Polír
hasonló
58éves apokáé és nem mert leállni a garázsomba mert érdekes a rálátás
Mikor beűltem és néztem a km/h akkor dőbbentem le.
Autó oké koros, de nem leharcolt van gazdája ill. garázsos664222km volt benne.Kérdeztem volt-e már valami nagyobb baja.
Új generátor kelett rá mert a 2* felújitották de már 3-at nem bírta volna ki..
2* az őnídtitót.Mást semmi a kőtelező szervizekre elviszi olaj és társai 20.000km és ennyi.
-
#00809728
törölt tag
Vagyok.
Ha már autó vétel akkor leon a v6 mocijával.Minap hallottam egyet a benzinkutra beállni nagyon kellemes és jó hangja volt természetesen a legszebb szinben pompádzott.
SÁRGA....
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Ha még nem írTam van 2-3db benzinszűrőm GYÁRI egyik regulátoros és új mindegyik.OLCSON!!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs