Hirdetés
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz alkatracer #17951 üzenetére
Az új felületen a belépés után, a jobb szélen a Log out gomb előtti jelképes fogaskerék a Profile.
A megjelenő képernyő már a "régi", Menü sor alatt bal szélen, Overview, Account Limits: View Limits
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #17953 üzenetére
Kell nyitnod ügyet, mert ha megnézed a kitöltési form-ot, ott kérik a tranzakció számát...
Az ügy nyitás alatt nem ezt értette, ne zavard meg, a tranzakció történet, adott vásárlás, details, ott minden olvasható, ami kell.
Nem kell reklamációs ügyet nyitni a PP-n.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #17955 üzenetére
Attól még zavaró, mert a helyes részt tetted zárójelbe és kép után a közvetlen alatta lévő szöveg maradhat meg az ember agyában mert kiemelődik.
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #17955 üzenetére
A hogyan fizette a szállítási költséget csak az egyik töltendő, ha postán akkor az első.
How did you pay your return costs?
I have paid my return costs to the post Office or a courier service.
Alul a magyarázat egyértelmű, a teljes dokumentumban!
Ne tegyél már fel hibásan kitöltött anyagot![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz alkatracer #17958 üzenetére
A Profile ott is ott van. Ment PÜ.
-
Topikgazda
válasz bluuzia #17960 üzenetére
Elméletileg a kereskedő hibázott, miért a pénzügyi közvetítővel kezdenéd? Először lősz és utána kérdezel?
De a Paypal a vevő és az eladó kapcsolat felvételét javasolja elsőnek a problémák rendezéséhez, ez a használati szabályokban is így van leírva.
Az érintett webáruháznál meg ezt írja.
Etotalk:
Warranty, refund and return policy
*1 Year Warranty for mobile phone, one month warranty for mobile phone accessories and other production (exclude physical damage).
*Buyer will be responsible for all warranty shipping & handling fee.
*15% restocking fee will be charged for returning non-defective product.
*S&H and insurance fees are not refundable at any time.
*Buyers are responsible for returning fees at any case.
*Buyers are responsible for any tax cause by local customs. If buyers reject the parcel due to the high customs and tax, buyers are responsible for two ways' shipping fee.
*If the item has any problem and you must send item back in its original packaging with all accessories and bundle items to us within 7 days of receipt along with a valid RMA number, please contact us to get our return address, please do not ship back the item on the envelope address.
*If the item is defected by the processing of postage, please make a photo to us and ask the shipping men to write a certification of the damaged package to you, once we receipt it, we will be pleasure to replace a same item for you within 14days of purchase after we receive the return item.
*Returned item must be in new condition with all the original accessories.
*All warranties do not cover the damage due to misuse or compatibility.
*We would not send out new item for exchange before receiving the former item.
*Please do not return the phone by FEDEX or TNT or DHL , because Chinese customs will not allow to import phones by these services.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17973 üzenetére
Kár hogy nem olvastad el a szabályaikat, speciális esetekben nem fog segíteni a Paypal, tegnap adtam egy linket, ha az ottani reklamációs szabályaikat betartod, akkor már előrébb lenné.
Amikor regisztráltál hozzájuk azokat fogadtad el, ha ez üti a Paypal szabályait, akkor bizony a bolt szabálya az elsődleges.
Kénytelen voltam a PayP-re terelni, mert nincs kedvem fél évig irkálni nekik.
Lusta voltál utána nézni és betartani a Tinydeal és közted lévő szerződést.Return Policy
Return DOA (Dead on Arrival) Item
Policy: Any products , regardless of the guarantee offered, dead on arrival (incorrect usage excluded) within 5 days after delivery or 30 days after shipment if the delivery date is not traceable (The order shipment date and order notification are provided to you by email).
Details: To complete the process, we need the following documents:
1. Both sides of custom declaration form.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
2. The Model and PO number we marked on the product or on the package box.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3. To clarify the package is intact or not on delivery.You can follow the steps below to upload the documents:
1. Sign in with your TinyDeal account on http://my.tinydeal.com/
2. Go to http://help.tinydeal.com/en/contact-us
3. Select the Order Number
4. Select the Type of Email: Broken or Defective items received
5. Upload the documents and the message.We will appreciate if you can provide more details, that would help us to investigate and avoid the same situation occur again.
And, we will keep in touch with you until the process is completed.Return Defective Item
Policy: We try our best to make sure the products shipped to our customers are in the best condition. If your product turns out to be defective (physical damage or incorrect use excluded), and the product is going to be returned, please note that customers should take responsibility for the return postage.
Details: All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
2) The picture of the model and PO number of the item
(http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3) Photo, video or screenshot of the defective item
4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area-- Within 180 days from the date of shipment
Policy: Upon being returned, the defective item will be repaired or replaced, or partially refunded. Return shipping fee will be sole responsibility of the customer.
Detail: If the product turns out to be defective within 180 days from the date of shipment, and customer returns the product to us, please note the return shipping costs will be on your sole responsibility. We will pay the shipping fees that we resend the products to you by Regular airmail. However, depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or refund.-- After 180 days from the date of shipment
Policy: Upon being returned, the defective item will be forwarded to the factory for repair or replacement. The shipping cost both ways will be covered by customers.
Detail: If the item becomes defective after 180 days from the date of shipment, we don’t suggest customers return our products as the warranty is expired, but customers are still allowed to send the unit back to us as long as the product is still on sales. We will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement after the product arrives at our warehouse, the shipping cost both ways have to be covered by customers. Any cost incurred during the process will be at customer’s expense as well. Depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or refund.Return Incorrect Item Received
Policy: If the item you received is completely different from the one you ordered, please contact us via our Customer Service and provide us with the picture to show the mistake.
If return is necessary, please make sure that the incorrect item you returned is wrapped in the original package and the product is in the same condition. However, if you find it useful and prefer to keep it but the price doesn't satisfy you, you can contact us.
Details: To complete the process, we need the following documents:
1. Both sides of custom declaration form.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
2. (Optional) The Model and PO number we marked on the product or on the package box. (Example: http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3. To clarify the package is intact or not on delivery.If there is one or a few accessories of the item missing, please display all the accessories of this item in one picture and send it to us.
If there's missing items in the parcel, the second document won't be necessary.You can follow the steps below to upload the documents:
1. Sign in with your TinyDeal account on http://my.tinydeal.com/
2. Go to http://help.tinydeal.com/contact-us
3. Select the Order Number
4. Select the Type of Email: Wrong or Less Items received
5. Upload the documents and the message.
We may take 7 to 10 working days to process with the information you uploaded and will keep in touch with you.Because different batches of the products, item logo or packaging you received may be different from the one displayed on our website. If the main functions or appearance of the product proved to be consistent, please understand the case which won't be applied in this policy.
Return Unsatisfied Products
If you are unsatisfied with the items you purchased, then just return it within 5 days of receipt for a full refund or an exchange. If the defection is not a result of our fault, customers will be required to cover shipping costs both ways.
And please make sure the items you send back to us is in the original packaging, and the merchandise is in the same and good condition.
The return address and shipping fee, please contact our CS staff to further confirm it.Important Notes:
1. All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
2) The picture of the model and PO number of the item
(http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3) Photo, video or screenshot of the defective item
4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area
Please note that customers should take responsibility for the return postage.2, Please keep all packaging material as they're needed for returns. After returning the products, please provide us the tracking number of the returned package, if there is no tracking number available, a picture of shipping receipt is necessary.
3, Refunds can be taken as cash through your original paid account or TD Points. TD points refund does not cause any additional fees and does not expire.
4, Please use the cheapest way to ship the item(s) back. The sender is responsible for all the consequences such as tax if customers don’t notify us before returning the products via DHL, EMS, UPS and FedEx express. And express courier services such as DHL, EMS, UPS and FedEx etc. are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
5, Please remember to include a note in your returned package indicating the following details:
1) Your order number;
2) The returned item model;
3) Original tracking number;
4) Your return address and telephone number.
This note will help expediting the processing time for you.6, If the warranty period/return policy in a specific category/product detail page is different from the policy above, please follow the category/product detail page: http://help.tinydeal.com/shipping-and-returns
7, Return Address and shipping cost: please contact TD Customer Service to confirm the address first. Generally it costs no more than 20USD if you send back by regular airmail, please contact your post office directly to confirm the cost.
8, If you are not completely satisfied with your purchase which is not defective or damaged, you may return the item(s) within 7 days from the receipt of your shipment (Returns must be in the original box with all contents). Any cost incurred during the process will be at customer’s expense, besides, depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or a refund of the item value.
9, Item(s) will not be under warranty if you take the item apart without our authorization, this is requested by our suppliers
10,TD reserves the right to make changes and/or improvements to this policy. Any changes will be updated on the forum/Policy Page/HELP section to keep the customers informed.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #17968 üzenetére
Meg sem próbálta, úgy ahogy a szerződési feltételekben benne van, ezek még a visszaküldés költségét is önmaguktól állják, eddigi tapasztalatom velük az, hogy nagyon korrektek és ezért nem tartom tisztességesnek a negatív hozzáállást.
-
Topikgazda
válasz szmyky #17978 üzenetére
Nem írtad, hogy mikor küldted el az okmányokat, 7-10 nap ügyintézést írnak.
De most komolyan, egyszerűen nem hiszem el, hogy nem reagáltak. Nincs valami gagyi spam szűrőd a levelező kliensedben, ami eltüntette a válasz e-mailt?Mert pl. az Aliexpressen nyitható.
Sajnos ez nem igaz, szükségem lenne rá, de sehol nem találom.Amit lezársz az végződött. Nem lehet újra nyitni.
Ha az egyik nem jön be, akkor másikkal próbálkozom?Én próbáltam, kértem, hogy adjanak címet ahova küldhetem.
Nem vonom kétségebe, de én az ellenkezőjét tapasztaltam ennél a cégnél.
A vásárlástól elállás jogának, még Magyarországon is vannak jogi korlátozásai, + a Internetes kereskedésre vannak speciális előírások, határidő, bontatlan csomagolás, visszaküldés módja.
EU-n kívüli cégekre a székhelyük szerinti szabályok vonatkoznak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17982 üzenetére
Négy napja levelezek velük 5-7 nap ügyintézést írnak, speciális esetben 7-10 nap, nekem korainak tűnik a visszaküldés helyére vonatkozó válasz miatti reklamáció.
Ne haragudj, de téves információid vannak az Aliexpressel kapcsolatban. Amiről írsz az csak korlátozott lehetőség, nem minden esetre alkalmazható.
Nincs újra nyitás, ahogy most te is írod, hosszabbítani lehet.
Azoknál a termékeknél amelyek nem érkeztek meg és/vagy nincs igazolva a megérkezése van dispute lehetőség
Ha megérkezett, leigazolod a megérkezését, nincs dispute lehetőség, ha gond lenne vele, direkt lehet felvenni a kapcsolatot az eladóval.
Itt a példa, 5 tranzisztor hibás, hiányzik 1 lábuk. Hol és hogyan tudnék reklamálni?
Ezek a "lehetőségek", semmi:An Open Dispute is made if:
Goods are not received (confirming date varies by choosing different courier services) after supplier has confirmed order has shipped
Goods are not received in satisfactory conditionEnnyi.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz szmyky #17987 üzenetére
A téves rossz szóhasználat volt, elnézést. A nem minden esetben érvényes lett volna a jobb.
Értem, de ha megérkezett, akkor az az igazság, illik leigazolni.
Másrészt az eladó is tudja ellenőrizni a nyomkövetési szám alapján, hogy átvettem, innentől kezdve azért lehet, hogy nem fogok jóhiszemű vásárlónak tűnni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17989 üzenetére
Eladóként nem osztom a véleményed, nem korrekt az eljárás, a felületen ott van, hogy igazolja le a vevő.
Ha megérkezett és nem teszi meg, azzal sérti meg az eladói védelem szabályait.
Kölcsönösen tiszteletben kell tartani a szabályokat, egymás jogait.
Ezen a portálon addig tart vevői jog, az eBay-n és Paypal-n további lehetőségei vannak.
Ebből a szempontból nem tartom korrektnek az Ebay azon szabályát, hogy a Paypal-n 21 nap után fér hozzá az új, vagy nem teljesen aktív eladó a vételárhoz. A vevő adott helyzetben már 5-15 napja használja a megvett terméket, az eladó meg csak nézi a pendig feliratot a pénzénél.
Persze lenni kell fedezetnek a visszatérítéshez ha gond van, de maradjunk abban, hogy nagyobb %-ban mindig minden rendben van.
De a regisztrációval elfogadtam ezt is, és ezért várom az idő leteltét türelmesen. -
Topikgazda
válasz David_DD #17991 üzenetére
Csak a bankszámlára lehet küldeni az EU-s rendszerben, EU szabályozás.
Amit találsz segítséget a Paypal regisztrációhoz és a withdraw-hoz ott ez le van írva.
Ha az USA-ban élsz és ott van account-od ott lehetséges, más szabályozás van. De ott is ez kell hozzá: PayPal Business Debit MasterCard®Itt ez a válasz:
Sorry, you're not eligible for the PayPal Debit MasterCard®. This may be because you live outside the United States[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #18002 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #18007 üzenetére
Ugyebár a fizetésnél az "Other Conversion Options" rész, amit V/ írt
Nem azt írtam. A fizetési forrás cseréje.
Ez mindkét verziónál választható, nekem a bankom vált és akkor is tudok cserélni, az a lényeg hogy legyen annyi pénz az egyenlegen és a kártyán, azután lehet változtatni.
A linkelt második kép. Csak a kártyára vonatkozik a konverzió csere, az egyenleg felhasználása esetén a Paypal árfolyamon történik a váltás[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #18020 üzenetére
a Account Limits: View Limits
Receiving limit per year előtti kocka bejelölés után a
Lift limits gomb -
Topikgazda
válasz Laca1212 #18023 üzenetére
Nem szeretnék bankkártyát csatolni PayPal fiókomhoz. Esetleg jár előnnyel ha bankkártyát csatolok? Vagy hátránnyal, ha nem?
Csak előnnyel jár, biztonságos, nem lesz limitálva a fiókod, alacsonyabb árfolyammal tudsz fizetniTop up Account (in a few days) és Top up Account (instantly) között mi a különbség? Melyiket érdemes használni?
(in a few days= pár nap a jóváírás, instantly = azonnali, bankon belüli utalásnak számít ha az alap bankod ezek közül van:Ez a feltöltés jár valami extra költséggel vagy sima belföldi utalásnak számít és a saját bankom kondíciói alapján vonnak le az utalás utáni költséget?
A saját bankod von le az utalás után mindkét esetben. A Paypal nem.Mennyi idő még átér a PayPal számlára az összeg?
Első esetben bank és tranzakció indítási idő függő, 2-4 nap, másik esetben 2-3 perc- pár óra, attól függően hogy mikor indítod. Mindkét esetben pontosan, hiánytalanul kell az adatokat megadni.Hogy működik az átváltás? Forintot utalok ugye, ezt milyen árfolyamon váltja PayPal mondjuk $-ra?
Saját napi árfolyam, van a felületen konvertálás ellenőrző, ha nincs kártya akkor csak ez használható.
Hogy lehet a legjobban járni a váltással? Ha kártyát rendelsz hozzá és a bankod konvertáljaJavaslom, hogy olvass vissza a hsz-ekben, sok hasznos információ van leírva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Laca1212 #18027 üzenetére
A PayPal balance sor végén a Currency converter
Két opcióval, az egyenleg érték és vásárlási érték számítás
Az újabb felületen a bal szélen a PayPal balance-ra kattintva, bal oldalt Manage currencies
Nem kell 18k hsz végig olvasni, van kereső is ahol a megadott szóra szűkíti a hsz találatokat. gyorskeresés itt helyére írva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maestro87 #18032 üzenetére
Sajnos nincs olyan ami biztosítaná ezt: paypal ne kérjen jelszót és megerősítést
Az online fizetés biztonságának ez a minimum alapja.
Olyan mintha a bankkártyádra ráírnád a PIN kódodat, azt sem teszed.
Lehetővé teszed hogy tudjál venni egy5 $-os valamit ezek nélkül, semmi biztosítékod nincs ezután, hogy ne lopjanak meg.
De gigabites internet előfizetés, nagyon gyors gép pl: ez és villámgyors reflex, írási készség segíthet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maestro87 #18034 üzenetére
A Banggood szervere nem Kínában van. USA Massachusetts, Cambridge.
meglehetne valahogy oldani, pl. IP/MAC címhez kötni. Akkor kilőve a mobil alkalmazás, csak egy fix eszközön lehetne használni, ami igazából értelmetlen
Ping information
Sent/received: 5/5
Packet loss (%): 0%
Min resp. time: 3 ms
Max resp. time: 4 ms
Average resp. time: 3 msDe ez volt a leggyorsabb Average time over 10 pings: 0.88 ms
-
Topikgazda
válasz kraftxld #18035 üzenetére
Én nem keresgélnék, nem rég beszélgettünk itt arról, hogy néhány embernek "feltörték" a Paypal fiókját és vásároltak a nevükben.
A veszteségen felül, sok pénzbe kerül a kárelhárítás is, egyáltalán nem javaslom az olyan kísérleteket, amely a Paypal, vagy bármely online fizetési rendszer biztonsági szabályainak megkerülését eredményeznék, még akkor is, ha saját magával szúrhat ki az illető.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz noorbertt #18038 üzenetére
Amikor ezt felvetetted, kipróbáltam én is egy 23:55-kor indított másnap 09:38-kor már hozzáférhető volt, a 10:06-kor indított 10:09-kor.
Lehetett kérni a TrustPay utalási adatról e-mailt, majd a hozzáférhetőségről küldtek e-mailt.
Valami rosszul lett megadva.
Menj ide:
Go to form
Service Paypal top up
Az űrlap
Töltsd ki, alul csatolj az utalásról képernyőképet
Más ötletem nincs.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Eagle16 #18043 üzenetére
Igen azért csinálta, ezt nem fogja levonni, de minden vásárlásnál így fog történni, lesz a próbaterhelés és a zárolás, van amikor 3 nap után tűnik el, volt hogy 30 napig látszott. Neked 09.10-én fog legkésőbb eltűnni.
Célszerű a kártya hozzárendelést megtenni, és akkor nem lesz ilyen már, de ha téged nem zavar, hogy a netbankban egy darabig látod, akkor nem kell vele foglalkozni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz KisBundi #18048 üzenetére
mm
me26e25A pár helyen írták, hülyeség.
m1. esetben ahogy írtad, úgy működik bárki, bármely bankból utalhat egy Unicredit számlára, a lényeg az hogy a közlemény, leírás rovatba a pontos Transfer ID szerepeljen.
Ha jól lett beírva a Transfer ID akkor meg fogod kapni, van a mikor 4-5 munkanap. Lehet hogy csak ma fogják lekönyvelni.
2. esetben hasonló a helyzet, azzal a különbséggel, hogy az gyorsabb lehet, ha az utaló személy ezeknél a bankoknál vezetett bankszámláról utal:mItt a Trustpay generál egy azonosítót és azt kell a közlemény, leírás rovatba kell pontosan mbeírni és a megadott bankszámlára utalni.
-
Topikgazda
válasz KisBundi #18061 üzenetére
Igen, mivel sima bankok közti utalás.
Csak annyi köze volt, hogy az utalás megfelelő helyére az előző képen lévő adatok lettek beírva.
Bank, bankszámlaszám, transzfer ID.
Nagyon fontos, hogy a transzfer ID be legyen írva a közlemény vagy másik bankban leírás helyre és pontosan és semmi más.
Most tesztelem a Topup instantly-t idegen bankról jövő pénzzel, jelzem az eredményt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A Top Up Account (instantly) idegen bankról jövő pénz.
Röviden a lényeg az, hogy működik."A" banknál van a Paypal számla.
"B" banktól, semmi köze a Paypal számlához, és a Top Up Account (instantly) bankjai közt sincs felsorolva, arról szeretnék küldeni pénzt.
A Top Up Account (instantly) belépés után a Más bankot választom, megadom a pénz összeget, elkészül az utalási információ, biztonság kedvéért elküldetem magamnak "Kapja meg ezt az információt e-mailben."
Itt kész.
Ezt az e-mailt továbbítom a havernak, hogy az adatok alapján utaljon, neki csak pontosan be kell írni az adatokat.
Belép a "B" bank netbankjába és a kapott számlaszámra, az előbb megadott összeget, a leírásba megadott számmal elutalja.Az utalást 13:57-kor kezdeményeztem.
Megérkezett a Paypal egyenlegre 16:16-re. (2 óra 19 perc.)
Ha az ismerős bankja szerepel a listán akkor még gyorsabb lesz, pár perc utalási munkaidőben. ( De akkor azt a bankot kell választani az adat generálás előtt!)Rémhír, hogy csak a saját számláról működik a Top Up Account (instantly). Változnak a rendszerek, a help szövegeket nem javítják azonnal.
Viszont így felülvizsgáltam a Top Up Account (in a few days) Unicredites utalást, mert ahhoz viszonyítva, ez lényegesen gyorsabb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Hintalow #18067 üzenetére
A kérdező elolvasta help-et, abban van benne. Nem szabály.
Már írtam, hogy a bankszámlaszám az azonosító, USA-ban léteznek névvel azonosítható számlák, csekkre történő pénz küldés, amihez ugye kell kedvezményezett, még onnan örököltek szokásokat.
Mi az EU-s Paypal-hez tartozunk, az EU jogszabályok érvényesek és ezért néhány Paypal szolgáltatás nem elérhető.
Nem kötődnek névhez az utalások, nem fogja a banki számítógép név szerint keresni és utalni a pénzt.
Ha kihagyod akkor is megkapja a számlatulajdonos a pénzt.
A Paypal-re is vonatkoznak a banki titokvédelmi szabályok, ez a nevek beírása, annak felemlegetése, amikor nincs is rá szükség, akkor az a jogszabályok a megsértése.
A Paypal helpet felülírja a törvény.
Ha a név számítana, akkor a Kovács Jánosok nagy bajban lennének, nem lehetne nekik utalni.
És ne rémisztgess senkit, nem tartanak vissza pénzt, nincs joguk hozzá, mivel nem vizsgálhatja, hogy kitől jön. Nem is láthatja. Banktitok és ők nem hatóság.
Írjon ide egy hsz-t vagy -privit nekem- az, akinek a fordított névsorrend, vagy név eltérés miatt visszatartották a pénzét a Paypal-n.
A számlaszám és a transzfer ID elírása nem számít, az ne írjon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- X670E HERO + Ryzen 9 7950X3D + G.SKILL Trident Z5 Neo RGB 64GB DDR5 - ÚJ, BONTATLAN!!!
- ASUS ROG STRIX RTX 2070 SUPER GAMING 8G videokártya garanciával
- Lenovo ThinkStation P500 (Xeon E5-2609v3, 16GB RAM, 256GB SSD + 1TB HDD, Quadro K620)
- 4TB Dell, Seagate Exos 114-469 naposak eladók.
- 6db Dell Latitude E5470 5480 5490 7480 7490 világítós EU kiosztású billentyűzet kerettel együtt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen