Új hozzászólás Aktív témák

  • mttssz

    senior tag

    Sziasztok!

    Lenne egy kis problémám az OTP direkttel. Múlt pénteken nyitottam egy számlát, meg is kaptam minden adatot a hozzáféréshez, azonosító, számlaszám meg a jelszó amit megadtam. Itthon boldogan próbáltam megnyitni a kis netbankom (ami az ügyintéző hölgy szerint azonnal elérhető, nem kell aktiválásra várni), de ezt kapom:

    Na jó, biztos elírtam valamit. Beírtam még egyszer, ugyanez. Még egyszer, szintén. Megkértem mást hogy próbáljon már meg belépni nekem, hátha valamit notóriusan elütök, eredmény nélkül. Na, akkor felívom a telefonos üfsz-t. Egy rövid beszélgetés során kiderült hogy a jelszavammal nem tudnak mit kezdeni telefonon keresztül, de leellenőriztük és az azonosítóm illetve a számlaszám az jól van, tehát nem azokkal van baj. Sebaj, várok és megváltoztatom egy fiókban. Ma bementem, meg is változtattuk, a lehető legegyszerűbbre ami csak eszembe jutott. Hazaérek, próbálom az új jelszóval, még mindig ezt a hibát dobja ki. Itt már kicsit feszültebb vagyok, gondoltam utánakérdezek itt is, hátha tényleg elrontok valamit.

    A lépések amiket csinálok:
    Azonosító: a szerződésemen az "Internet: HAZ:" után levő 7-jegyű szám.
    Számla: az alapértelmezetten ott levő "117" után begépelem az én 16-jegyű számlaszámom "117" utáni részét, tehát 13 karaktert.
    Jelszó: beírom azt a 7 számjegyet amit a fiókban a terminálba is bepötyögtem. Egymás után kétszer. És ott nem dobott hibát.

    Plusz még a két checkboxból csak a második, a "Azonosító, számlaszám megjegyzés" van jelölve.

    Namost, van valakinek bármi ötlete hogy mit tudok ezzel csinálni? Akár itthon, akár valamelyik fiókban.

    Előre is köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák