- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaresz002
aktív tag
nem Corsam van,de próbáld meg kipattintani a szellőző rácsokat,alatta tuti vannak csavarok.
aztán fűtésszabályzók is le (azok alatt is tuti van csavar) aztán magnó kivesz, valahol a konzol alatt is kell lennie csavarnak a hamutartónál....ha mindent kicsavartál, lefogod tudni vennipersze csak ha [ilyen]ed van
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
csaresz002
aktív tag
ez:
vagy ez (csak nem a ledes kiszerelés):
kozépkonzolnál nálam a (felső) késes
a kijelzőnél ill. a műszerfalba az (alsó) foglalatos van. de ebből is van egy csomó féle fajta.tanács: olyan színűt tegyél a helyére mint amilyet kivettél (gondolok itt most a watt-ra,amit színnel jelölnek)
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
-
csaresz002
aktív tag
akkor kapcsol le a kompresszor,ha nincs elég gáz benne. nézetted már? ajánlok egy ellenőrzést/gáztöltést,ha a gombák rendben vannak.
fűtésházba nincs ilyen érzékelő tudomásom szerint,főleg nem a radiátoron[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
csaresz002
aktív tag
mennyiséget csak úgy tudnak mérni,ha kivákumozzák. ha előirt gáz, olaj van benne,és azt mondod hogy jók a relék,gombák,akkor a következőt javaslom:
hűtőrács vagy első lökös le, és megmosni a klímahűtőt. elképzelhető hogy teli van porral,bogárral a lamellák,még ha nem is látod...ahogy bejött ez a első nagy meleg,jöttem haza melóból klímával,és csak nagy nehezen kezdett el hűteni. haza értem hűtőrács le, slag és adjad neki
azóta ismét rendesen hűt...más ötletem nincs
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
k.
őstag
Hát az a sokkal több gond van velük, az azért relativ. Ismerösömék rendesen költenek az F astrájukra, -98as kemény 130ezerrel- mi is szoktunk a mi G astránkra-03 110ezer- de messze nem annyit mint ők. Pluszban az még rohad is. Az meg hogy az alaktrész drágább, szerintem a kényelem és a biztonság melllett elviselhető.
-
bambano
titán
Időnként nem árt kiégetni a koszt, kormot a kipufogóból meg a többi alkatrészből... ha egy autóval mindig szőrmekalapos tattermammer stílusban közlekednek, az tönkre fog menni záros határidőn belül.
a modernebb autókban sajnos visszavezetik a kipufogógázt a motorba (szerintem egy elmeroggyant idióta barom volt, aki ezt kitalálta). ha ilyenkor visszapumpálod az égésterméket a pillangószelepbe, akkor meg fog pusztulni.
nem állítom, hogy ez a baja a kocsinak. azt viszont állítom, hogyha nem teszi meg, lesz ilyen vagy más baja.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
csaresz002
aktív tag
még annyi,hogy a karok függőleges írányba mozog ahogy tolja fel vagy épp leengedi ,ezért kell 2 gőrgő vizszintesen az üveg alján,ill egy az ajtón egy szintén állítható sínben hogy tudjon mozogni.
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
adorjant
senior tag
G Astránál valamennyire tényleg oda kell figyelni,főleg aki csak városban,vagy rövid távokon használja (mint pl én...), mert akkor kokszolódik valóban,és folytószelep-takarítás szükséges. (Évente egyszer elég)
Ha kap egy-két hosszabb távú etapot,akkor viszont rá sem lehet ismerniEttől függetlenül én is javaslom a G-t,de alaposan meg kell nézni az eladó példányokat,de alapvetően egy komoly autó, az F sajnos már nagyon öregszik,de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót is (mint pl pár posttal feljebb,még én is megkönnyeztem ám )
-
Jim Tonic
nagyúr
Én értem, de... A hátsó fékkel szívtam meg. Rendeltem szettet, de benéztem, simát rendeltem hűtött helyett hátulra. Erre rendeltem még egy szettet, ekkor tűnt fel, hogy ua. a fékbetét. Így az elsőre rendelt fékbetétek lettek az új tárcsákkal. Csakhogy a rossz tárcsa nemhogy nem hűtött, hanem 278mm 292mm helyett. Akárhogy nézem a 14mm eltérés. Hogyan lehet jó hozzá ua a fékbetét, miközben más a rádiusz?
Mindegy, a rossz rendelés pont ma adtam postára. Buktam rajta 4e forintot. Szar a magyar piac, a szett értéke kb. 30e forint volt, én 17-ért adtam el.
Ha hátulra tárcsát raktál, más fékerő-szabályozó kellene, azzal meg le is lőnéd a tárcsa értelmét. Maximum szebb.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Daywalker
addikt
Én megcsináltam a cserét. A lényeg: nézd meg, hogy a sebesség jeladó elektromos vagy spirálos. Ehhez nem kell szétszedni, csak meg kell nézni az órán, hogy a Km/h jelzés alatt mi van írva. Ha W= az spirálos, ha K=, akkor elektromos. A lényeg, hogy a cseredarab ez alapján teljesen megegyezzen (figyelj rá, mert K= típusból kétféle van, ha nem egyezik akkor csalni fog).
Illetve még egy dolog kell: a zöld szál el legyen vezetve a km óráig. Ezt meg tudod nézni, ha behajolsz a lábtérbe és megkeresed a műszerfal alatt futó kábelkorbácsot. Ha nincs zöld szál, akkor az ECU 13-as lábára kell rákötni egy vezetéket és elvinni az óráig (ott pedig most fejből nem tudom megmondani hova kell kötni, de ha ez a helyzet akkor meg tudom nézni)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
A zöld tuti...megnéztem a kapcsolási rajzon is. Így legalább a vezetékelést megúsztad. Természetesen a lábak kiosztása tök ugyanaz az óráknál és minden menni fog, csak simán cseréld ki (előtte teszteld az izzókat, mert ha ki van égve, akkor ki kell venni megint). A fordulatszámmérős órán ott lesz érintkező, no para.
Viszont, ha be akarod állítani a pontos össz km-t, akkor egy picit hackelni kell. Kicsavarozod az órából a KM óra részt a számlappal együtt. Egy vékony szöggel óvatosan kiütöd a fogaskerekeket tartó tengelyt, majd beforgatod a számokat és egyenként felfűzöd vissza a tengelyre a fogaskerekeket. Ennyi. Jó barkácsolást
btw, itt a képek között (saját képeim, saját autó) láthatod a fogaskerekes mókát: [link][ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Jim Tonic
nagyúr
Csomó online bontó van. Írsz nekik levelet, kiszedik neked. Nem ajánlom, hogy magad csináld. Keresni kellene neki tápellátást, biztosítékokat beépíteni, stb. Megoldható, de én nem ezt választanám. A két kábellel tized annyi munka van, és talán pénzben sem több.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Csak az ajtóban levő kell. A többi általában elő van fűzve, mert egyben van a műszerfal kábelkötegével. Meg tudod nézni, ha a lábtérnél leveszed a burkolatot. A kettőért 5 K jó ár lenne, többért nem éri meg.
Kapcsolóid vannak?Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Általában a műszerfal mögötti kábelkötegből nincs sok verzió, kis autóknál annyi sem. A Fiestáknak konkrétan egyetlen kivitel van. Nem éri meg annyi félét gyártatni, illetve egy annál olcsóbb, minél többet rendelnek belőle. Szerintem a tiedben is benne lesz. Láthatod, a fordulatszámmérő vezetéke is ott volt, pedig az nem volt benne.
Alkudj! Engedni fog.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
Felhívtam egy műszaki vizsgaközpontot: már nincs, annyi a műszakiztató állomás, hogy már nem kell sem időpont sem várakozni és ezért megszüntették...
Próba műszakin csak a bal hátsó kézifékkel volt gond, a jobbos értéke 91 a balosé 0,15... állítottam rajta, kitakarítottam, csiszoltam de így is észrevehetően erősebb a jobb oldal. 2 éve is ezen bukott meg műszakin, most is még a kerék is azonos, azóta pedig már meg is lett csináltatva, jó is volt de nem bírja sokáig. Vizsgáztató szerint konstrukciós hiba ami rendben is van de ettől még meg kell csinálni
Ötlet? Hátul is tárcsafékes és abban van egy kis dobfék ami a kézifék.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Debreceni céget kérdeztem
B vectra 96-os 2 literes, hátul is tárcsafékes változat.
Felcsiszoltam a fékpofát is és a betéteket is, minden mozog kérdés mennyire, mint az ábra mutatja nem eléggé
Az a kis fékkar pöcök is mozog szépen bár néhány ponton megolajoztam egy nagyon kicsit de előtte is mozgott minden, látszólag a fék hátul jó, és mégsem, lehet valóban a bowden lesz, opelforumon is a bowdent írták.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Létezik ugyanakkor nem értem, debrecenben azt mondták, hogy rég megszűnt helyben pedig. hogy menjek adnak + 1 hetet és kényelmesen megcsináltathatom a bowdent.
adorjant: egy kis csiszolás, szabályozás még segíthet talán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tőzsde és gazdaság
- Azonnali informatikai kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Hobby elektronika
- További aktív témák...