Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz sasa58 #42679 üzenetére

    Nálad ha ecotec akkor az is 1.4 16 szeleps volt nem? Akkor minden értelemben jobb kéne legyen :N Milyen 1.6, az sem mindegy? Z16XEP vagy Z16XER. Előbbi azt hiszem 100 ló, utóbbi 116ló és "VVT" -vel szerelt, gondolom az is sokat számít a fordulatszám-rugalmasságnál.

    Én ugye egy ősrégi 8 szelepes F mocit hasonlítottam hozzá, az tök más kategória. Azt annyira nem esik jól pörgetni, hiába "bőg" szépen még gyári kipuffal is, egyszerűen csak nyűglődik és tényleg fuldoklik mert nincs elég szelep a gyors fordulathoz. Ez meg imád pörögni, tényleg, hihetetlen mennyire szeret felugrani 3-4 ezrekre egy-egy fröccsnél. Aztán onnantól nincs megállás ott a nyomatékcsúcs meg már van pörgés is. Én szeretem mindkettőt, bár 8 szelepesből inkább egy 2.5 literes V6 -os Calibra ( 8 szelepes!!) fogadnék el ;]

    szerk. utánnanéztem mi is az a twinport: valami olyasmi, hogy utánnozza a 8 szelepes viselkedést alacsony fordulaton. Hát akkor itt a megoldás, ezért érzed gyengébbnek. Főleg ha Z16XEP a mostani, előző meg Twinport volt :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés