Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #10909 üzenetére

    Az SSAA azért kerül manapság elő, mert a deferred MSAA nem sokkal jobb már. Ha a 4x deferred MSAA-t nézed, akkor 2,25x SSAA hasonló teljesítményvesztés mellett dolgozik, és jóval több felületet szűr. 8x deferred MSAA-nál pedig gyorsabb a 4x SSAA. A helyzet tehát a deferred renderrel odáig fajult, hogy az SSAA jobb alternatívává vált a deferred MSAA-hoz képest.
    Manapság három út létezik az AA-nél. Deferred render lesz a motor, és a fejlesztők kiépítenek rá egy saját agyontrükközött AA-t, aminek nem lesz jó a minősége, de legalább gyors. A második opció az SSAA, mert deferred MSAA már nem sokkal jobb alternatíva. A harmadik megoldás hagyni a deferred rendert és visszatérni a forward renderhez (a forward+ lighting erre lehetőséget ad), és akkor adott a hagyományos MSAA akár adaptív szűréssel is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák