Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7088 üzenetére
Hogy aztán ugyanennek a reciprokát műveljék az Evolution-el. Namegaztán cserébe szitokszó lett a BB a sonynál. Ők sem kezelik ezt jobban, ez esetben vélhetően volt a háttérben valaki (Shu?) akinek elég fontos volt a projekt, hogy nem hagyta elúszni. A szervezet meg utálja az egészet azóta is.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7090 üzenetére
Ó dehogyisnem. bezárták a Japan Studiot, az Liverpoolt, a Guerrilla UK-t, az Evolutiont(a nagy nehezen kiszenvedett driveclub gyakorlatilag kultjáték státuszban van, éshát ott voltak a sikeres Motorstormok), a szétvert, majd rebootolt Santa Monica, ami ugyan jól sült el, de ott volt egy készülő, és félbehagyott játék, ami nem god of war lett volna. Ott a platformtól teljesen elhidegült Ready at Dawn, vagy a mamár mindenfelé dolgozó supermassive. ott sem fenékig tejfel az élet.
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #7129 üzenetére
Igen, es ez nagyon nagy baj.
Gyakorlatilag ami miatt erdemes PSVR-ozni:
Farpoint (plane aim controllerrel), Astro Bot, Moss, Playroom VR, Aco combat (ha nagyon birja a gyomrod), Firewall, Blood and Truth, Beat Saber. Sokan szerettek meg a Superhot, Iron Man, Skyrim VR, Star Wars Squadronst, meg aki kibirta a borzalom iranyitast, a Doom-ot is, es kb ennyi.
Eleg ergya felhozatal egy megjelenesekor konzol aru cucchoz 6 ev alatt.De, tegyuk hozza megint, Firewall, Doom, Iron Man, stb is zsenialis lehetett volna, ha nincs a kameras kovetes miatt 180 fokra korlatozva az ember. Mivel ez most nem lesz, En nagyon bizok benne, hogy joval tobb ugy igazabol jo jatek lesz a PSVR2-re.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #7201 üzenetére
Igen, a sztori is zseniális a maga egyszerűségével együtt. Spoiler nélkül nagyon nehéz, de... Igen. Narráció, történet, zene, művészeti stílus. Az egész egy olyan igazán igényes munka. Látszik rajta, hogy szeretettel készült.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #7223 üzenetére
Nyilván meg tudják osztani az erőforrásokat, de abban biztos vagyok, hogy a projektek vezetése teljesen önállóan működik. Azaz mikor az egyik AC még ki sincs adva, már a következő már előrehaladott állapotban van. Az, hogy végül pontosan melyik részt kik és hogyan hozták tető alá már csak menedzselni kell.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7232 üzenetére
Igen, mert a valóságban annyi de annyi embert érintett...Egyrészt az a unity nem volt egy kiemelkedő alkotás az AC-k sorában, másrészt emlékeim szerint viszonylag hamar befoltozták, harmadrészt a konzolos verzákkal nem volt semmi különösebb probléma. Annyi AC jött abban az időben, hogy be sem lehetett fejezni az egyiket, már jött a következő, és volt köztük kiemelkedően jó is (IV pl.). Kicsit ilyen üres hangoskodásnak meg ingyencirkusznak érzem az egész unity fiaskót azóta is. Valszeg borzalmas kín lehetett megvárni az első patcheket, amivel kijavították a bugok nagyrészét
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Bad Pritt #7227 üzenetére
Úgy fest, nem lett kaszálva, sőt: Rumors on Ubisoft Massive’s ‘Star Wars’ Game Compare It to ‘No Man’s Sky’.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7309 üzenetére
2 év alatt sok ingyen hétvégével persze hogy sokan elindították, meg azért a hype is nagy volt tehát mindenki tudta hogy van ilyen játék 2 olyan évben mikor rengeteg üres járat volt.
Az 1 milliárd szép! Megérte tele rakni mikrotranzakcioval és a dlc kiadás is még mindig megéri.Egyik legnagyobb az cím az AC ez kétségtelen, csak kezd lejáratódni, már most valami nagyot kéne dobni amit nem látom hogy jönne. Kb mint a Star Wars, hiába hozott rengeteg pénzt, egyértelmű gondok vannak.
És ugyebár mindig van egy utolsó előtti pillanat amikor még mindenki azt hiszi hogy jó csak a köv címre már senki nem lesz kíváncsi.Moby
Nem hiszem hogy olyan rohadt sikeresek lennének, mert akkor dőlne a pénz és nem kéne a budget cut és részvény esés se lenne.De legyen nektek igazatok! Nincs itt semmi látnivaló, mehetünk tovább és jönnek a jó játékok tőlük.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7313 üzenetére
Hazai és kinti youtube/újságírók.
Az odyssey-nek jó kritikai voltak, a valhallának már kevésbé.
Kb azzal az OW AC is eléggé kifulladt.
Far cry 6ról pozitív kritikát nem is hallottam/olvastam.
Az elvitathatatlan hogy sok rajongója van, biztos lehet olyat is találni aki ezeket dicséri...Moby
Az R6 Siege egy csoda! Ők se tudják hogy hozták össze, bár az első 1-2 évben az is semmilyen volt és most már megint nem jól nyúlnak hozzá állítólag. Sokan abba hagyták.De én pont azért szidom oké, mert rengeteg címmel nem kezdenek semmit, csak csinálják ugyan azt.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #7320 üzenetére
Én sok olyan projektről tudok, amik azelőtt buktak meg, hogy egyáltalán hír lett belőle vagy a létezésükről tudott volna a játékos közösség. És voltak köztük ismert címek folytatásai/kiegészítései is.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bogyi007
veterán
válasz Bad Pritt #7320 üzenetére
Az Immortals Fenyx Rising eladási adatok hiányán meglepődtem - igaz én is most az ünnepek idején játszottam végig a játékot mivel előtte igazából radar alatt maradt, de ahogy olvastam a megjelenésekor kifejezetten jó értékeléseket kapott. Ennyire nem vitték premierkor mégse?
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7326 üzenetére
A le lőtt címekre értettem meg a többi céges dologra.
Az AC-nál annyit érzek hogy így a Valhalla mint 3. Nagyobb OW játéknál már a következő nem fog így működni. De az is biztos sikeres lesz, csak itt ugye nem mindegy hogy 1 milliárd siker vagy 2 mint egyetlen húzó címük, de nem is hiába jön a Mirage meg a másik 2-3 AC játék is.
Na majd azok után fog égni a ház...Bogyi:
Az jó játék lett volna csak egyszerre jelent meg sok mindennel. Mondjuk 2 másik nagy ubis címmel is.
Eselye nem volt.[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #7360 üzenetére
Igen, ezt néztem. Katasztrófa az a pali.
Én azért a videóból nem láttam benne, azt az egysíkúságot, amiket az AC-ben látok. Ha el tudok merülni a világban, az már jó lenne nekem. Gondolkodok rajta erősen.
Tényleg, mi beszélgettünk erről tavaly, és nem is mondtam neked még, vettem új bringát végre.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7368 üzenetére
Ebből a 30 perces videóból tökre nem derül ki, hogy a sztorival vagy a karakterekkel mennyire foglalkozik a játék, az AC-knak meg pont ebben lóg a bele gyak AC3 óta. Hogy a csinálás hasonló benne...hát az minden openworld játékban szinte ugyanaz. Közlekedni kell valahogy, gyűjtögetni, abból kraftolgatni, meg harcolgatni, meg beszélgetni NPC-kkel. Ennyi az OW játékok receptje.
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #7370 üzenetére
Viszont számomra, aki nem ül le AC-vel játszani, nem hátrány ez. Mert lehet, hogy még újdonság is lesz pár elem.
Szóval igazából az, hogy hasonlít az AC-re, az nem negatívum még számomra. A minősége ne legyen olyan.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #7377 üzenetére
Ha siker lett volna az Infinite, vagy akár jó irány, akkor jönnének hozzá a tartalmak. De mint ha az MS is el akarná inkább felejteni. Erről talán lehetett is olvasni, hogy mégse ez lesz az egy nagy Halo, és ez lesz bővítgetve, ahogy tervezték. Nameg fontos emberek léptek le nem?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #7383 üzenetére
A FH5-nél tettek ki adatokat, hogy mennyire sokan próbálták ki az elején. És én egyáltalán nem ítélném az FH5-öt problémásnak. A Halo-t igen. Főleg, hogy végigjátszottam a single player-t, szóval láttam, hogy milyen.
Jönnek a tartalmak?! Még maguk a fejlesztők is beismerték [link] (Joseph Staten), hogy nagyon nincs rendben a Halo Infinite. Aki azóta le is lépett.
l.skywalker
Kíváncsi is leszek, hogy mi lesz abból a Redfall-ból, mert nem vert nagy port a bejelentése óta.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7385 üzenetére
Én teljesen biztos nem vagyok arról, hogy arrafelé minden rendben lenne.
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7400 üzenetére
Mindenestre időben bár közel, szemléletben jó messze kerül az a szemlélet (nem 343 szinten, úgy általánosan), hogy a munkavállalók egészsége a nagyonfontos, és nagyon ráérnek dolgozni, meg nem kell hajtani, meg nincs crunch, meg ilyenek, ha pont rajtuk kezdték el a spórolást. Az, hogy nem hasít a szekér az normális. Az egész iparág szenved.
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7403 üzenetére
Ennek a nagyrésze PSVR1 szökevény, tehát egy olyan rendszeré, akiket otthagytak az útszélén a sárban. Ők majd nyilván szívesen szaladnak egy újabb bránerért az erdőbe. A másik fele meg nagyrészt valami értéktelen kacat, és van a 3 AAA játék, aiből kettőt hugyosra játszottak már a népek, a harmadikat meg belecsomagolják a dobozba.
Ez egy király cuccnak ígérkezik.[ Szerkesztve ]
-
hombre[EU]
veterán
válasz Bad Pritt #7400 üzenetére
hát a fejétōl būzlik a hal. megjelenés után 2évvel tart ott (majdnem) az Infinite,mint amit a bungie day1 a lemezen adott ...de már a játék megjelenése elōtt tökéletesen mūködött a fizetōs színes spartan páncél a creative vision a mtx/lootboxokkal kezdōdött
Life, Uh, Finds A Way
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Bad Pritt #7407 üzenetére
Most olvasom amúgy, hogy .LnB-nek igaza volt, Joe Staten is ma lép át a 343-tól az XGS-hez (vagyis vissza), szóval sorry, ezt én néztem be.
Amúgy az vicces, hogy kb. másfél évig volt a 343-nál beszarás lenne, ha kiderülne, hogy ő is csak a sztenderd időszakos szerződést kapta.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #7385 üzenetére
Figyelj, én játszottam az új Battlefield-del az ünnepek alatt. Szerintem egy tök jó játék most. Csak hát ez kit érdekel? Senkit. Ugyan ez a helyzet a Halo-val. Egy ilyen játékot nem hagyhatsz content, és fejlődés nélkül majd egy évig.
Te játszol vele, szereted, oké. De ez csak neked siker.Meglepőnék ha nem jelentenének majd be új részt. És tényleg ez az Infinite lenne bővítve még hosszú évekig. Meg kell mosdatni a Halo nevet, mert most nem cseng jól.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hombre[EU]
veterán
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #7414 üzenetére
Nem én könyvelem el fiaskónak. Mindenki annak könyveli el a sajtóban. Én meg azt olvasom.
Tegnap megnéztem az Infinite és a BF2042 SteamChart adatait. Elég érdekes. Csak nem linkeltem be, mert biztos kritizálnád. Pedig az legalább valami kézzelfogható adat.Az, hogy az első napokban, hetekben hozott pénzt, az valószínű. Csak egy évig kellett még bele pumpálni a dollárt, hogy készüljön a content, a játékosok meg marha gyorsan elvándorolnak. Valószínűleg ezért is tartják buktának.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #7416 üzenetére
Az a lényeg, hogy mivel te rátaláltál az Infinite-re és tetszik, ezért képtelen vagy leírni, hogy az a játék rossz, és alig játszik vele valaki.
Lehet nem beszélünk egyről. De innen indul ki az egész, hogy félreviszed a beszélgetést, mert néha szemellenzős vagy. Teljesen mindegy, hogy hogyan csavarod a sztorit. A 343-nál nagy baj volt már a fejlesztés alatt is. Aztán, volt egy Xbox-os húzócímhez képest mérsékelt launch. Azóta meg a legtöbben el is felejtették a játékot.
És pont az lényegtelen, hogy a Microsoft most ezt, hogyan könyveli el magának. Mennyi GP előfizetőt hozott. Mert maga a játék volt a téma. Egy live service játékról van szó. Amiból egy évig épp csak a "live" meg a "service" hiányzott. De legalább a főbb fejlesztők el is hagyták a hajót. Ezek tényleg mind olyan jelek, amik bizakodásra adnak okot. Gondolom ismered a meme-t: [link]ui.: És pont erről volt szó eddig is, mert megemlítettem a Halo-t. Majd te jöttél, hogy nem volt fiaskó. De!, a Halo fiaskó. A sajtó is annak tartja. A játékos számok is azt sugallják.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #7516 üzenetére
Nagyon is igaz. GamePass miatt kezdtem el játszani a Slay the Spyre-rel, azóta meg gyüjtöm a roguelite deckbuilder játékokat. Nem gondoltam volna hogy ennyire tetszeni fog ez a műfaj.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7516 üzenetére
Szerintem az a sony exek vs minden más önmagában komolyanvehetetlenné tette az egész posztot. Féligkész gt7, ramaty állapotú HFW, gamebraker bugokkal teli miles morales, progress mentés nélkül kiadott returnal, lol állapotú days gone, stbstb.
Totál agyfasz ez a sony szarjait körüllengő hazug nimbusz. -
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7516 üzenetére
Most minden GP játék kurva jo és csak én maradtam le?
Megint nem szidtam semmit! De ti is ugyan azokat a játékokat soroljatok, holott van benne sokkal több is nem?
OUTRIDERS? STATE OF DECAY?
Ezeket valahogy sose hozzátok fel.
Most megneztem a kínálatot, a fele ilyen kissebb indi vagy akármilyen játék ami pont ilyen ingyen fasza kategória.
De máshogy nem, max 1000ft-ert talán.De ti vagytok pont a legjobb a példa, hogy vannak ezek a nem a legjobb játékok amiért tuti nem adnátok ki pénzt, de így tök jó deal.
Az meg hogy vannak benne gyöngyszemek meg plusz az egészben meg hat ennyi kozul azért van is esély rá hogy be fogtalalni. 20ból—1?
Mennyi játékot probalgattok így?
Mindent megvenni és kiprobalni lehetetlen.De én is előfizetek a ps+ premiumra mert van benne rengeteg játék ami érdekel. De az biztos hogy messze alul marad a GPtől. Nincs szükség rá, nincs normális üzleti modell mögötte.
Talan Nintendonak is van valami amit még szidnak is mert nekik aztan semmi szükség nincs rájuk.Az MS-nek meg szüksége van rá! Aztán mikor mit sikerül beintezni. De ne mondjátok hogy minden GP játék arany!
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7526 üzenetére
A GP pont arra lett kitalálva hogy a régebbi játékok amik amugy is csak akcióba mennének el, így össze fűzve egész jó deal. A játékok nagytobbsege amit felsoroltál pont ilyenek. Kb most itt tart a Sony hogy a régebbi és még pár egyéb játékot bele tesz.
De ez már One korszakban is kevés volt, tehát egyre jobban tolja a szekeret hogy minél kívánatosabb legyen.A játékok meg általánosságban egyre rosszabbak.
Ha nem lenne ez a Day1 bekerulés ti se szeretnétek annyira.De inkább szidjuk a Nintendot!
Ott semmi nincs csak vegyed 20 éves játékot 20 ezerért. -
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7538 üzenetére
Absz nem jó a hasonlat. A nintendo nem valamilyen emóciót ad el termékbe csomagolva. Ha igen, nálam legalábbis nem működik. De biztosan van egy másik tényező: a gameplay, amivel/akikkel dolgoznak időtlenek, és kortalanok. Elővesznek egy links awakeninget 30 év múlva, kiszinezik, és tökéletes játék a mában is. Nem igényel semmilyen újragondolást.. És ha előveszik majd 30 év múlva a BOTW-t, akkor is maga lesz az esszenciális videojáték.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN! Nintendo Switch OLED 64GB!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs