Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Szegény CRPG-knek így a BG3 utáni időkben mind meg kell küzdeniük azzal a kérdéssel, hogy miért vegye bárki is, ha ott a BG3 akár olcsóbban?
WH40K rajongóknak mondjuk jó lehet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Peace
nagyúr
"miért vegye bárki is, ha ott a BG3"
Pontosan azért, mert WH40K!!!!!! <3 Ezt vártam idén a legjobban! Az első CRPG a kedvenc univerzumomban! Szuper volt a BG3 és kivételesen minőségi minden szempontból, de ez a RT eddig mindent visz! Csütörtök óta vagyok ráfüggve, abszolút a rabja lettem. -
montana92
csendes tag
válasz SpazzMaticus #4 üzenetére
Mivel GOG-on is elérhető, könnyen tudsz egy próbát tenni vele így, hogy drm mentes: én olyan játékoknál, ami érdekel , elérhető gog-on (ergo minden crack vagy egyéb nélkül virágboltból kipróbálható) de vacillálok, mindig ehhez folyamodom: a CP2077 pl nem jött be, ment is a levesbe, a Baldur's Gate 3 viszont bejött, meg is vettem steamen...
-
Peace
nagyúr
válasz SpazzMaticus #4 üzenetére
Normálon indítottam, nem mertem elsőre nehezebbet. Kicsit szomorkodtam is, hogy mennyire könnyűek voltak a harcok az első pár órában, aztán jöttek a finom kis ütközetek, ahol csak pislogtam és hullottak az embereim. Egyszer a Psyker-em kicsit túltolta a képességhasználatot, átszakadt a fátyol és manifesztálódott 3 Chaos Spawn 150+ HP-val. Aztán egy másik alkalommal találtunk egy hullát, ami átalakult egy torz Tzeentch mágussá, ami folyamatosan teleportálgatott és átállította a bámészkodókat, akik egyből ránk támadtak. Ráadásul itt megint túltolta a Psykerem és anyagiasult egy Plague Bearer mellette. Elég csúnyán leamortizálták a partimat és ketten meg is feküdtek, de csak lenyomtuk őket. Szerencsére teljes wipe-om még nem volt. Az biztos, hogy rajonganak a WH40K világáért és értik is a készítők, a hangulat az 200%-on pörög!!!
Ami nem tetszik, az a kamerakezelés. Nem lehet sajnos teljesen a karakter háta mögé levinni, hogy 3rd person nézetben teljesen vízszintesen láthassuk be a pályát. És hogy bárminek a kilootolása után újra meg kell nyomnom a touchpad-et, hogy újra kiírja a pályán látható interaktálható cuccok nevét. De persze ezekkel együtt lehet élni.
Meglepően komoly egyébként a döntési rendszer. Néha olyanokat ajánl fel, hogy csak pislogok. Mondjuk első végigjátszásra nem nagyon szeretnék Iconoclast -on kívül más döntéseket hozni. Egyelőre ez a szimpi vonal a karakteremnek, aki természetesen komisszár volt eredetileg. Heretical és Dogmatic döntéseket is lehet hozni. Az első fejezet végén meg is hoztam egy dogmatikus döntést, mert azt tartottam a legésszerűbbnek és persze azért, mert mindig is megakartam tenni! És végre ez a játék lehetőséget adott rá! Most volt az első űrcsatám, az is elég menő és odafigyelést igényel! Jó móka izomból nekirongyolni az ellenséges hajóknak, fel is fejlesztettem az orr részt III-asra. De torpedókat is lőhetünk ki, amiket külön irányíthatunk miközben makróágyúkkal szaggatjuk szét az ellent.
A társak szerintem remekül kidolgozottak, élvezet velük beszélgetni és többet megtudni róluk! Ráadásul nekik van a legtöbb szinkronhangjuk, ami pluszpont! A legtöbb beszélgetés ugye olvasás és narrátor sincs. Azzal tisztábban kell lenni, hogy nem volt sajnos mindenre pénzük, de abszolút remek munkát végeztek. Nagyon odafigyeltek a lore-ra és a kellő hangulatra! A zene nem Mechanicus szint, de így is nagyon rendben van! Most lett 16-os a csapat és így kiválaszthattam minden karinak egy alkaszt specializálódást. Alig várom, hogy tovább fejlődjenek és megtudjam hogy alakul a sztori!!! -
SpazzMaticus
tag
Köszönöm a kedvcsinálót, le is töltöttem és az egyetlen alkalommal amikor volt időm indítani el is töltöttem majd két órát karaktergenerálással, (Egyébként egy forge-világból jött noble officer-re szavaztam hosszas olvasgatás után, aki jó tárgyalási képességű meggyőző és sármos, de dogmatikus és feltétel nélkül az istencsászárért él ... ) de nekem meg épp most sz#rta össze magát az élet, (semmi komoly, csak mindkét gyerek+asszony betegsége, és némi előre nem kalkulált plusz munka ) úgyhogy én ezt most úgy néz ki hogy legjobb esetben is max. jövő hét végén fogom tudni kipróbálni...
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
donki
senior tag
válasz SpazzMaticus #8 üzenetére
Steamen azt írják, hogy jó, csak olyan bugos, hogy játszhatatlan. Ebből mi igaz?
-
Peace
nagyúr
Nálam 50+ órával teljesen rendben van. Vannak T pózban álló NPC-k vagy vagy halottak néha vagy sétálás helyett csúszó karakterek. Az "átvezetők" alatt többször előbb érkezik a hang és csak megkésve a cselekmény. A hídon sajnos van egy beragadt lövöldözés hang, ami nem tűnik el és már többen jelezték a Steam-en is. Szex után a karakterem láthatatlan lesz és csak a fegyverei lebegnek a levegőben, amikor fut. Új pályabetöltésnél megjavul és újra látható lesz. Szóval hogy akadnak-e bugok, igen. Hogy ezek miatt játszhatatlan lenne? Egyáltalán nem!
[ Szerkesztve ]
-
donki
senior tag
Az első fejezet közepén járok, idáig semmi buggal nem találkoztam. Jó a hangulata, de ugyanaz a hibája, mint a cég többi játékának: már a karakteralkotás is nagyon nehéz, a szintlépésről nem is beszélve: többszáz talent közül kell választani És még ha csak egy karakter lenne, de ugye a csapat 6 fős. Van 60 szint, úgyhogy gyakran kell újra meg újra talentek százaiból választani 6 főnek. Úgyhogy az ember vagy hetekig tervez excelben, vagy guide-ot használ.
Persze van aki számára ez nem hiba, hanem a játék vonzereje.[ Szerkesztve ]
-
Peace
nagyúr
Huhh, az első 1-2 szintlépésnél én is csak pislogtam. Aztán elkezdtem dinamikusan pakolgatni, ami szimpatikus, mikor már kialakultak a csapatban betöltött szerepek. Szerintem így max 2-3 perc megy el a 6 fő szintlépésével. 24-es most a csapat, ha jól emlékszem. Guide-okkal amúgy biztos sokkal egyszerűbb. Én is olvastam már sokkal hatékonyabb csapatösszetételről és taktikákról, mint amit én alkalmazok saját kútfőből.
-
donki
senior tag
Lassan haladok, a második fejezet végén járok. Ebben a játékban tényleg maradtak küldetéseket érintő bugok. Ettől eltekintve idáig élvezem, a nehézség is jó, bár pár dolgot már unok. Például a naprendszerek közti warpoláskor warp encounter már inkább teher mintsem élvezet. Ami szintén kezd már nagyon zavarni, az a rengeteg töltőképernyő a különféle funkciók között az űrhajón.
Biztosan meg lehetett volna csinálni sokkal jobban is. De persze ezzel együtt is élvezetes játék, nem bántam meg, hogy megvettem. -
Peace
nagyúr
A véletlenszerű harcok valóban unalmassá és szemforgatóssá tudnak válni. De inkább lenyomod személyesen, minthogy majdnem 100-at sérüljön a hajótest.
Én szerencsére eddig nem futottam bele gamebreaking vagy küldetést érintő bug-ba. V: fejezet elején járok, de iszonyatosan élem! Jó a történet, tele váratlan fordulatokkal! Nálam simán felugrott már most GOTY-ra 2023-ban! Szorosan követi a Baldur's Gate 3, de a setting miatt esélye sem volt a RT ellen. -
donki
senior tag
Nekem is nagyon tetszik, de azért a megvalósítás minősége (grafika, átvezető videók, stb) szerintem más súlycsoportba helyezi a két játékot.
Én hard fokozaton kezdtem játszani, master tactician karaktert indítottam (sanctioned psyker háttérrel, amiből semmit nem használok ki, szóval nem volt jó választás). A csapatban van még Jae és Cassia szintén master tacticianként, a lövő ember pedig Argenta arch-militantként. A seize the initiative segítségével a tacticianok már az első kör előtt adnak 1-1 bónusz kört Argentának (1 körből 2-3 lövést hozok ki 28. szinten), és az első körömet rendszerint már egy heroic skillel tudom kezdeni, amitől Argenta nagyon sok ellenfelet megöl, ami feltölti a következő heroicot, és az egész láncnak az az eredménye, hogy Argenta az első körben kap egy csomó bónusz kört, mindegyik körben rengeteget lő, ami egyre többet sebez a felgyülemlő versatility miatt. Nagyon ritkán kerül sor második körre. A hard fokozat kezd már egy kicsit könnyű lenni. -
Peace
nagyúr
Nem egy súlycsoport, de a CRPG+WH40K miatt esélye sem volt a BG3-nak nálam. Hiába volt piszkosul jó kis kaland!!!
Én próbáltam saját kútfőből csinálni, de aztán végül csak túl sok időm volt munkában videókat nézni és kiderült, hogy Cassia+Argenta mindent visz. Szóval bevettem őket a csapatba chapter 2 vége felé és tarolnak. Mondjuk én csak daring-re mertem feltolni normálról, amikor túl könnyű lett. Itt is sokszor baromi OP-k vagyunk, de mondjuk a 3. fejezet végén a boss fight legyalulta a csapatomat 2 kör alatt és esélyem sem volt. Most az 5. fejezetben is volt olyan új ellenfél, aki egy sorozattal megsemmisítette Abelardot, aki az egyik legszívósabb tankom. Szóval nem is merném nagyon megnézni az ennél nehezebb fokozatokat....... -
donki
senior tag
Én is befejeztem a 3. fejezetet. Nekem az első csata jelentett nagy kihívást (Malice ellen), annak sokszor neki kellett kezdenem, amíg rá nem jöttem, hogy hova érdemes állni. A többi gyerekjáték volt. Az utolsó ellenfél kemény volt, csakhogy exemplarként én még keményebb lettem.
Argentának az extermination examplar talentet választottam, ezzel minden támadáskor nő eggyel a sebzése. A rengeteg bónusz kör alatt, amit három officer pakol alá, rengeteget támad, a sebzése pedig többféle módon is nő a támadások számától, de az extermination ezt jelentősen tovább növelte.
Calibrated heavy stubbert adtam a kezébe, ennek 3-6 a sebzése, és 12-es sorozatot lő, ami rapid fire segítségével 24-es sorozat. Na most ez nem tűnik soknak, csakhogy az officerek az inspire buff segítségével ehhez plusz sebzést adnak, az extermination is minden támadás után tovább növeli eggyel, százalékos növekedés is van minden támadás után, confident approach miatt minden támadásom criticalnak számít, a resolve az egekben van. Nem is sorolom, nehéz átlátni, hogyan erősítik a buffok egymást, de a lényeg, hogy az első kör vége felé, amikor Argenta már jó néhány bónusz körön és rengeteg támadáson túl van, viszont az ellenfelek többsége még nem is lépett, argenta 24-es sorozatának minden egyes lövése 200-300 körül sebez.
Persze amúgy elsőre engem is megölt a boss, mert nem számítottam arra, hogy csalni fog. Második próbálkozásra viszont már simán lement egy kör alatt.Viszont a 4. fejezet hideg zuhany, mert az utazgatásokat már nagyon unom, Ha végzek egy bolygón, az alábbi töltőképernyőket kell végigunatkozni:
- felszállok a hajóra
- megnyitom a térképet
- átváltok galaxis nézetre
- eszembe jut, hogy meg kéne nézni a reputationokat, (hátha vehetek új tárgyat) vissza váltok hajó nézetre
- térkép nézet
- galaxis nézet
- utazás során warp encounter, ó jajj, kezdéskor és befejezéskor is töltőképernyő
- megérkezek a helyszínre, betöltőképernyőzök a naprendszeren belülre
- letöltőképernyőzök a bolygóra
Bolygótól bolygóig akár 10 töltőképernyő, de minimum 5. Szinte hihetetlen, hogy ezt nem tudták máshogy megoldani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips 55PUS7503/12
- Lenovo Ideapad 110-15ISK (8GB RAM, új 240GB SSD, Win10)
- Samsung G5 Odyssey - LC27G55TQWRXEN 27" inch 2560x1440 144hz Ívelt VA Gaming monitor eladó
- 2021 MACBOOK PRO 16" - APPLE M1 MAX CHIP - 10C CPU - 24C GPU - 64 GB RAM - 60 nap garancia
- HP ZBook 15/17 G5/G6 gyári világítós EU laptop billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest