-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #528 üzenetére
Á, 11K-nál brutális lenne a Madison (8600-nál tilt). Jó ez így 5-6 körül utazóba. Annyira halk és sima járású, hogy a 70-140 gyorsítás az csak a szélzaj erősödésén tűnik fel. A gázkar mintha csak egy hangerő szabályzó lenne. Picit megszokod a 130-as tempót, 90 már nagyon lightos. 40 meg mintha állnál. Majdnem el is dobtam egy körforgalomban: vizes, fehér aszfalt. Halál. Elindult a segge, pedig se nem adtam nagy gázt, se nem döntöttem nagyon, meg gyorsan sem mentem. Csak egy b*zi autós bejött elém, aztán mégis megállt. Mondjuk még jó, csak a francnak próbálkozik: a macisajt az macisajt.
Gondolkodom, hogy leméretem teljesítménypadon (dyno). Már a miheztartás végett. Ezen nem kell váltani kettőt felfelé: tekered a kart, eszed a Porschekat/rendőrt/kamiont. Azért mehetne jobban. Több autó előzésénél jobb lenne egy kicsit brutálisabb megindulás, mint ez. Tudom: rúgjak vissza kettőt, és mehet a 11K... Meglesz. A maga szerény módján. Első körben 16 gr-os (csúszó)görgőkkel. Aztán jöhet a J. Costa varió. Aztán a nitró.
Aztán a GP800. (Ha még megérem. Ma is kicsit széles volt egy kanyar "kigyorson". A közút nem erre való. Itt be kell állni 60-nal szöttyögni, ha "konvoj" van. Ha valaki már 90-et tud menni, az csoda. Ha meg 110-ig kihúzatja, akkor... furgonos.)
Na léptem. Küldeném mindenkinek, aki szereti: Copy Con - Holnap
Ui: pénteken Kalocsa?