-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
shev7
veterán
szerintem tedd a kovetkezot, nekem igy lett meg. Hivd ESTE az ugyfelszolgalatot, es kerdezd meg, hogy mi a rak van a bonuszoddal? megigerik, hogy a ''specialis'' kollega visszahiv, mert mar nem dolgozik. Engem nem hivtak az igert napon, es bementem a westendbe, ott megmondtak, hogy jar, majd kuldik. Delutan telefon a ''specialis'' kollegatol, hogy nekem nem is jar, ekkor mondtam, hogy de igen, a westendben mondtak. 15perc szunet utan kozli, hogy nem talal az adatbazisban, de ha jar, es megigertek, akkor 3napon belul atvaltanak. Szoval fejetlenseg lehet nalluk, ki kell hasznalni
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Krissz22
aktív tag
Még tudok pár dolgot mondani, sőt rengeteget tudnék......megjött az utolsó lezáró számla (részszámlának hívják), egy mínusz összeg áll benne.....jó felhív megkérdem, hogy lehetne vissza szerezni. Mondjak egy bankszámlaszámot a behajtási csoport vissza utalja. OK, rá egy hétre hívom, hogy nem jött meg az összeg. (gondoltam 2-3 nap - az utalások eddig szoktak tartani). Jó felhív, mondják, hogy 30-60 nap között utalják vissza. Én a számlát fizessem be mondjuk 8-10 napon belűl (volt, hogy 3 napon belűl kellett), ők meg csak több mint egy hónap múlva utalják vissza. Ja és talán az egyenleg értesítőre oda kellett volna írniuk, hogyha igényt tartok az összegre, akkor hívjam fel őket! Mert lehet valaki ránéz, örűl, hogy mínuszos és kész.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)