Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz rob210 #61752 üzenetére

    Ha nem is volt vért hugyozós, de azért pepecselős, az biztos. Feszíteni, forgatni, frekit mérni, utánhúzni, forgatni, feszitest allitani, forgatni, frekit mérni, ect ect ect. Sokkal gyorsabb volt egy oszcilloszkóppal a spektrogrammot mikrofon segitsegevel nézni a rezgési frekvenciát, mint szórakozni a műszerrel. Érzésre is akkor volt jó a feszesség, amikor egy videó alapján mutatva van, hogy meddig kell kézzel benyomni a szíjat. Saját kocsin buli, párévente, de másén... mindenkivel egyszer kötelezően megcsináltatnám, mielőtt a szervizes óradíjat szapulja hogy mennyi az annyi.
    És biztos vagyok benne, hogy a köv alkalommal is el fogom felejteni, hogy a renault motorokon, egy teljes szíjfordulat után egy foggal arrébb lép a szíj a kerekeken. Ez csupán egy órányi fejvakarást okozott, hogy az összes jelölés a helyén van, mindig lép a szíj.
    Bordás, hosszbordás szíj, vízpumpa, feszítők, motor- plusz váltóolaj, hűtőfolyadék cserével, netto 9 órába belenyalt.
    EGR-hez még nem nyúltam, de most ugy erzem, hogy ott rohadjon bele a korom ahol van XD majd máskor.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák