- OpenMediaVault
- Windows 10
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Asustor NAS
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #29493 üzenetére
Ezeknek a felének a megcsináltatása sem fog beleférni Havi 40-50-et tudok kb. költeni az autóra, és ebben már a benzin is benne van, így nem marad túl sok a javításokra, csak lassan apránként tudok haladni, bár idén is már a 4 hónap alatt ~249.100 Ft ment rá nyállal együtt, az havi 62.275 Ft ebben az évben átlagban, mondjuk ebben a biztosítás, adó meg parkolás nincs benne.
(#29494) rob210: Valamiért a te injektoroddal sokkal erősebb volt a kocsi. Akkor a mostani injektorhoz képest 0-100-ra gyorsulásban 1-1,5 másodperc volt, és a tieddel érezhetően jobbat lépett. Persze a katalizátor hiánya is segíthet egy kicsit rajta, nem véletlen vagyok így is a gyári gyorsulási érték alatt, viszont akkor is a te injektoroddal még 1 másodperc lejönne kb., és egy ilyen fosgyenge autó esetén az rengeteget jelent. Egyszerűen nem megy előzésekkor, sokat jelent az a +5 LE is... Én saccra most 65-70 LE-re mondanám az autómat, egy normális injektorral meg tutira meglenne a 75 LE, egyszerűen érzem, hogy megy annyira jól, és az értéket is hozza. Tehát a cél az lenne, hogy értelmes áron találjak egy olyan injektort, ami jó az autómba, és annyi erőt ad, mint a tied adott, és működik is vele rendesen.
(#29495) SocketA: Én is azt hittem hogy kész lesz Végülis a hátsó merevítő meg a dob semmi, az olajcsere és váltóolaj az nem számít bele, azt ugye mindig kell csinálni, tehát a 100%-os állapot tényleg meglenne, ha a rozsda rendben lenne, mert akkor olyan a kocsi, hogy kívülről és tulajdonságaiban senki nem tudna belekötni, viszont még egy vezérléscsere is kell, akkor az injektor sem ártana amit írtam fentebb, rozsdás felni cseréje, tehát ez másnak már rég tökéletes állapot és nem csináltatja meg, de (#29496) AMD Power: Igen, már rég túl drága ez a Megane, fiatalabb sosem lesz, erősebb sem, jobban sem fog kinézni (na jó a fóliázás is sokat dobott rajta és egy alu sem csúfítaná...), de ettől függetlenül mind kidobott pénz. Viszont ha már ennyi időt és pénzt öltem bele, nem fogom eladni, és nincs is félmillióm, hogy az eladás után egy másik autóba üljek. Ha már ennyi pénz ráment erre, akkor ezt használom, meg is szerettem egyébként, ismerem minden egyes tulajdonságát, tudom hogy nagyjából az egész autó az utolsó csavarig ki van cserélve, és pl. azért vettem gumiból is egy tökéletesen megfelelőnél drágábbat, meg azért csináltattam fóliázást, mert ennyi pénz költése után már az a pár ezres különbség nem számít, akkor már legyen az... Ilyen a kormánybőrözés is, ha már ráköltöttem a kocsira 900k-t, akkor már legyen 910k, és sokkal jobb lesz vezetni... Stb.
(#29498) Mágus2: Tudom, hogy nincs 100%-os állapot, de valamit mondani kell. Ha már nem tudok mit csinálni az autón, mert minden rendben van, és nagyjából új állapotú, akkor kimondom, hogy 100%-os állapot, addig csak 99.
Szerk: Ez az idei 249k buszbérlettel 24k lett volna...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Mai story
Gondoltam ránézek már az olajra, amikor még hetekkel ezelőtt néztem, már akkor is gyanús volt, mert mintha a nívópálcán nem ért volna teljes szélességében végig az olaj, de csak egy gyors rápillantás volt...
Az elmúlt napokban 2x is fel-fel villant egy pici pillanatra az olajnyomás jelző lámpa, így gondoltam, hogy valami nem lesz rendben... Ma reggel megnéztem az olajszintet, és láss csodát tényleg nem nagyon volt benne olaj, rátöltöttem a múltkori olajcserénél megmaradt pár dl olajat, talán 3-4-5 dl lehetett, és így ment fel a minimum szint fölé egy icipicivel...
Na ilyen hibát sem kellene máskor elkövetnem, hogy hetekig járok minimum szint alatti olajjal, ráadásul szoktam 6.000-ig is pörgetni, tegnapelőtt is nyomtam neki egy picit...
Na mind1, az olaj betöltése után egy kicsit finomabban jár a motor
Többet már nem fogok rátölteni, ezért nem veszek olajat, hanem előrehozom az olajcserét, aztán 9.000 km után megkapja az új olajat + szűrőt.
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #29508 üzenetére
Ez az ~ 1dl/1000 km nem lenne vészes, csak éppen időben utána kellett volna töltenem
Na majd most jobban figyelek a következő cserekor, és utána, a 4l olajból belemegy kb. 3,5l, marad félliter kb., és majd azt következő alkalommal időben rátöltöm, így ki fogja bírni az 1 évet és kb. 10-12.000 km-t, legalábbis remélem
-
giigz
veterán
Az enyémben már eléggé kopott a motor...
-
giigz
veterán
válasz kisninja #29515 üzenetére
Itt 230k km, + gondolom nem mindig Total + Mannfilter került bele és nem évente/10k km-enként volt a csere...
rob210: Ez az 1 év alatt 1 liter szerintem sem vészes, csal ennél több ne legyen. A 6000-es fordulatról nem tudok lemondani, pl. ezért is kellene az új injektor, akkor lehet megállnám, hogy csak 5000-ig pörögjön... Autópályán is használom, ott kapásból 4000-es fordulat, sőt előtte 4-ben 5000-5500 simán, de pl. egy országúti előzésnél is 3-ba teszem vissza mindig, így is alig megy, és ha jól emlékszem 120-nál van 6000-nél, tehát pörgetem rendesen...
Viszont a pörgetés ellenére finoman jár a motor, sokkal szebben mint amikor megvettem, és semmi olyat nem veszek észre rajta, hogy nem szeretné a magas fordulatot, a fogyi még így is 6,5 körül van, felfogni nem tudom hogy jön ki ennyire, de egyszerűen ennyi, 7 liter fölött utoljára tavaly mértem, de akkor még rossz alapjárattal, azóta mindig 7 alatt van, ha hajtom, ha nem...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29518 üzenetére
Nekem akkor is ugyanígy ette, amikor még nem toltam neki, sőt ha igaz a régi szerelőm állítása, akkor ennél a mostani mennyiségnél még többet is. A Xado jelentett neki sokat szerintem, meg azóta simult ki a motor járása is, a fogyiban is hoz szerintem 0,5 litert a Xado biztosan, mert ez nem emberi, amilyen fogyim van, ilyen használat mellett 7-7,5 liternek kellene lennie, ehhez képest télen is 6,5 volt, azelőtt meg 6,1-6,3 most még nem tankoltam tele mióta melegebb van, viszont jobban hajtom, de így sincs 6,5 fölött...
Az injektort egyébként mennyiért adnád ide? Jöhet az ár pü-ben is, viszont majd még körbenézek előtte itt is a bontókban, és még olyan kérdésem lenne, hogy amikor a te injektorod volt bent, akkor erősebbnek sokkal erősebb volt, viszont amikor a gázra ráléptem, akkor az első pillanatban megtorpant, és csak utána kezdett el tolni... Ezzel lehetne-e valamit kezdeni, vagy ha pl. egy bontóban nézek injektort, akkor azt is csak úgy lehet megvennem, hogy előtte kipróbálom?
Ilyen injektor szerviz nincs, ahol tudják állítgatni az injektort tetszés szerint?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Tavaly nyáron pont előttem ment a Google Maps autó, megláttam a "GB" rendszámot, meg a tetején a kamerát, reméltem pont lekapnak engem is, ahogy mögöttük megyek
De akkor még nem voltak feltöltve azok az utcák, ahol jártunk, így nem találtam meg magam... Viszont ma eszembe jutott, ránéztem, és ott virítok...
Én is csináltam róla egy fotót tavaly:
Ezt pedig ők:
-
giigz
veterán
Urak, a km szamlalo nem vilagit...
Elso korben izzora gondoltam, van ott mogotte izzo, vagy valahogy mashogy van megoldva a vilagitasa?
Nem bannam ha egy izzocsere megoldana...
-
giigz
veterán
+ létezik a világon Xado is, nekem azzal lett 6-6,5 liter a vegyes fogyim, és ez a téli érték, nyáron még nem mértem Csak azért írom, mert az enyémnek ilyen használat mellett 7-7,5-nek kellene lennie, és mivel semmi különös nem lett vele csinálva, csak a Xado-ra tudok gondolni Vagy a vezetési stílusom, motorfék, egyenletes tempó, stb.
-
giigz
veterán
Ma menet kozben 2-3 alkalommal, kb. 10-20 masodpercig elkezdett pislakolni a viznek a lampaja, ha az az, a vizhofok korul az a piros lampa... De tenyleg csak egy kicsit vibralt, ezt megcsinalta 10-20 perc elteressel vagy 2-3x, de semmi mas nem tortent... A vizet megneztem, nem folyt el, ugyanannyi van benne mint eddig...
Van valakinek otlete?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29616 üzenetére
Tiszta az soha nem volt még szerintem, a beleöntés után azonnal sem kristálytiszta már, de nyilván kirívióan nem piszkos, tehát ránézek nem mondanám, hogy piszkos, a színével nincs semmi baj.
Viszont most ezt a hibát nem értem, mert pl. mikor jöttem haza, egy jó félóra az út, és akkor nem jelzett, csak egyszer az elinduláskor, utána a következő 25 km-en semmi... Pár másodpercig nagyon gyorsan vibrál, de szinte úgy, hogy nem is lehet látni olyan gyengén, csak 1-1 pillanatra erősödik fel a fénye, de akkor is alig látható, csak éppen elkezd pislákolni, aztán semmi...
Amire még gondoltam, az esetleg az lenne, hogy ugye most cseréltem izzót az óracsoportban, és esetleg pont azt az izzót mozgattam meg, vagy maga a csatlakozó, vagy ilyesmi...
-
giigz
veterán
0-100-on rob laposra verne
Mint írtam korábban, én is vezettem egy olyan 1.9 TDI-t, elég gyenge, nem ezt várná tőle az ember, de legalább keveset fogyaszt, igaz a mai dízelek már erősek és keveset fogyasztanak... Na meg azt a kerregést sem bírnám ki, de a lényeg, hogy jó kis motor az, azokban az időkben jól megcsinálták, és most is használható... Viszont erőben egy Focus 1.6 szint kb., persze tudjuk hogy a hamarabb jelentkező nyomaték miatt jobban autózható, viszont az sem olyan jelentős különbség. A Megane 1 1.6 16V viszont el is veri rendesen az A4 1.9 TDI-t, szóval rob-bal ne állj le nagyon versenyezni
-
giigz
veterán
Az 1.6 Focus hasonló szinten van, tehát nem verne el... Az 1.6 M1 viszont igen.
A VW 1.6 motorját én is gyengébbnek tartom egy kicsit, viszont 7 éve 1.6 Fókánk van, és csak dicsérni tudom, a motort is. Persze a helyén kell kezelni, de alapjában véve nem olyan rossz az. A következő autónk is Focus lesz, az új, és az is 1.6-tal, igaz már a 125 LE-s kivitelben...
A tied meg egy kis "lökettel", amiket írtál, nagyon jól fog menni.
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #29678 üzenetére
Benne vagyok, talalkozhatunk, gyorsulgatunk, de az en 1.4 8V-mnek semmi eselye nem lesz a 150 lovas + csillio Nm-es TDI ellen, viszont most nem is errol beszelunk, hanem sima 110 lovas TDI-rol A4-ben vagy Octavia-ban, 1.6 16V M1 ellen, es mivel annyival konnyebb a M1, a TDI a nagyobb nyomatekkal sem "er semmit", 0-100 km/h-ra gyorsitaskor a Megane nyer, es ez teny.
Mágus2: Autopalya egy masik tema, most 0-100 km/h-rol van szo, az pedig tovabbra is teny, hogy az 1.6 16V M1 jobban gyorsul szazra. Hivatalos meres nincs autopalyas temponal, igy arrol foloslegesen lehetne vitazni, elvileg a TDI lenne a jobb a nyomatek miatt, de a gyakorlatban az sem mindig jon ki annyira, erre pelda az uj Focus, ugy voltam vele vegyuk az 1.0 turboval, tobb Nm, ugyanannyi LE, aztan a gyakorlatban megsem hoz jobb eredmenyeket rugalmassag tesztben sem, max egy hajszalnyival, de nagyon jelentoset nem, alul huz jobban, de nagy kulonbseg nincs.
-
giigz
veterán
Álljon már meg a menet, olyanokat írtok, hogy csak pislogok, egy szóval nem írtam olyanokat amiket hozzám vágtok, el kellene olvasni amit írtam, és értelmezni is, nem csak azonnal kontrázni.
(#29686) Mágus2: Annyit azért pontosítani kellene, hogy te beszélsz el mellettem. Az egész azzal kezdődött, hogy rob és tresh beszélgetett, és tresh írta, hogy "gyenge" az autója, amire én írtam, hogy "0-100-on rob laposra verne ", tehát semmi egyebet nem írtam, csak annyit, hogy a Megane 1 1.6 16V 0-100 km/h-s gyorsulása jobb, mint egy A4 1.9 TDI 110 LE gyorsulása. Nézzük a gyári adatokat... Az A4 1.9 TDI 110 LE 235 Nm 0-100 adata 11,3 másodperc, Octavia 1.9 TDI 110 LE is szóba került, annak is 11 másodperc, ezzel szemben a szóban forgó Megane 9,8 másodperc alatt éri el, tehát mint írtam is korábban, nagyjából (bő) 1 másodperc különbség van, ha a két autó egymás mellől indulna, ugyanazzal a sofőrrel, tehát a váltásból adódó különbséget figyelmen kívül hagyva, ez az 1 mp. már elég látványos különbség lenne. Ha ezt valaki megkérdőjelezi, arra én már nem tudok mit írni, ezek katalógus adatok, valószínűleg igazságtartalma is van valamennyi.
Nem írtam olyat, hogy jobb lenne a Megane rugalmassága, olyat sem, hogy autópályás tempóban gyorsabb lenne a Megane, ezt ti írtátok, én annyit írtam, hogy 0-100-on jobb a Megane, ez pedig továbbra is tény. Ha tetszik ez az adat valakinek, ha nem, én ennyit írtam.
(#29687) Mágus2: Nem, nem csak így tudok összehasonlítani két motort, szimplán a 0-100 gyorsulásról volt szó, ez is egy szempont, én erről beszéltem, és igazat írtam, majd ez meg lett kérdőjelezve.
"Teljesen mellékes neked, mennyire rugalmas vagy jól autózható egy adott motor. Nézegesd a gyorsulási adatokat, majd az emelkedőn takálkozunk. "
Nem, nem mellékes, most viszont igen, ugyanis mint írtam csak a 0-100-ról volt szó, nem tértünk ki a rugalmasságra meg emelkedőkre, mert mindenki tudja, hogy a nyomaték miatt behozná hátrányát az 1.9 TDI, szimplán annyi volt a mondókám lényege, hogy 0-100-ban mennyivel jobb az 1.6 szívó Megane.
(#29689) Ck.: Tudom hány féle 1.9 TDI van, viszont te nem olvastad el miről van szó, ugyanis tresh autójából indult a dolog, és arról is beszéltem végig, tehát 1.9 TDI 110 LE 235 Nm.
"Az 1.6 16V Megane ott szarná össze magát a 131 lovas TDI-vel szemben, de a 110-essel is." Rugalmasságban, emelkedőn, alacsony fordulatról gyorsításban igen, viszont a szóban forgó gyorsulási versenyben nem, mint láthatod a 110 lovas 1.9 TDI rendesen elmarad az 1.6 16V-től, a 130 lovas 310 Nm 1.9 TDI van 9,7 alatt 100-on, ezzel szemben a Megane 9,8 alatt, tehát ha tényleges versenyre kerülne sor, akkor igen izgalmas 0-100 km/h-s verseny lenne.
"Kit érdekel a 0-100? Elozesnel a TDI lesz a rugalmasabb."
Kit érdekel a rugalmasság? A 0-100-ról volt szó, akkor az érdekel, nem a rugalmasság. Majd ha a rugalmasságról lesz szó, akkor nem fogok dobálózni a 0-100-zal, de egyelőre erről volt szó.
"A 90-es tény h nem megy ugy, de érzésre jobban belenyom az is az ülésbe mint az 1.6 benzin foka vagy megane."
Ez meg szimplán nem igaz.
(#29691) Ck.: Így igaz
(#29693) Ck.: "De amikor az 1.6 foka meg társai az isten es elvernek mindent, akkor agyfaszt kapok."
Szó sincs ilyenről, olvasd el figyelmesen mit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Itt Debben:
Palinal márkájú, olasz, gyári minőségű, kétkomponensű autófestékeket kínálunk minden típusra, minden színben.
Az autófestékeket a gépjárműve gyári színkódja alapján vásárolhatja meg nálunk.
Legyen szó akryl fényes, metál vagy gyöngyház autófestékről, nálunk ezt akár spray kiszerelésben, akár szettben (festék, edző, hígító, lakk) is megvásárolhatja.Autófesték árak:
Autófesték spray kiszerelésben (400 ml): 3800 Ft
Autólakk spray kiszerelésben (400 ml): 2250 Ft
Akryl fényes és metál autófesték (1 dl): 1700 Ft-tól
Gyöngyház autófesték (1 dl): 2550 Ft-tól -
giigz
veterán
Hát nagyon remélem ezek idáig is mindenki számára világosak voltak, csak így van értelme a témáról beszélgetni. Gyári kerék, stb. elvégre ezzel lett lemérve.
Azt is tudja mindenki, hogy egy 1 tonnás szívó benzin 110 LE-vel és 150 Nm-rel lassabb lesz egy 1 tonnás turbó dénesnél 110 LE-vel és 250 NM-rel, viszont ezekről továbbra sincs szó, és továbbra sem ez volt a téma, hanem szimplán annyi, hogy rob és te közted ha gyorsulási versenyre kerülne a sor, akkor legalább 100 km/h-ig, de utána is valameddig minden bizonnyal ő nyerne.
Szerk:
rob: Ha spray-ként kérte volna, akkor gondolom nem azt írja, hogy lekenegeti, én inkább a körömlakkhoz hasonló ecsetes megoldásra gondolok, UK-ból színkód alapján lehet rendelni pici pénzért ilyen javítófestéket.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Nem3sys #29705 üzenetére
Ezeknek az ertekeknek nem sok koze van a videkhez/nagyfaluhoz, itt nem nagyon szokott verseny lenni, de mivel nincs olyan h alapertelmezes a verseny szo alatt, ezert elore le vannak fektetve a szabalyok, tehat a verseny mindenhol azt jelenti amit elore megbeszelnek.
Nem emlekszem olyanra, hogy a gyarak 0-402M-es adatokat adnanak meg, de persze lehet ezt is en tudom rosszul, en 0-100 km/h-t szoktam latni a katalogusban, sot mondok meg egy jo hirt is: Tovabbra is 0-100 km/h gyorsulasrol beszeltem, nem rugalmassag, nem palya tempo, nem 402M, hanem 0-100 km/h gyorsulas, ez esetben pedig szo szerint igaz, amit irok folyamatosan... Stimm?
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #29708 üzenetére
En akadjak le a temarol? Akkor miert kezdtetek el irni total hulyesegeket, amirol szo sem volt, nem is irtam olyat, csak ugy allitottatok be, mintha azt irnam...
Nekem nem eros auto kellett, persze jo lenne ha az lenne, de a fontos az volt hogy 4-5 evig amig elvegzem az egyetemet + sajat labra allok legyen egy kocsi amivel suliba tudok jarni, es "zsebpenzbol" fenntarthatom.
A katalogusokban eleg jol kiismerem magam, de nem a motorterek kepeit szoktam nezegetni. Egyebkent meg tippelek egyet, kispolak
toldy Koszi, idaig is tudtam mi az a negyed merfold, de az otogyartok tovabbra sem ilyen adatot adnak meg, hanem 0-100-at, masreszt nem 402M-nek iruk, hanem 1/4-nek.
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #29720 üzenetére
Jelen esetben elkezdeni nem kellett volna, egy tenyt irtam le az elejen, majd teljesen folosleges dolgokat irtal ra vissza, mintha en lennek a hulye, pedig amit irtam minden tokeletesen igaz, csak eppen valamiert mas dolgokat irtal vissza ra, mintha nem tudnad ertelmezni a szoveget, vagy mintha nem is ugyanarrol beszelnenk.
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29744 üzenetére
Hat igen, kenyelmes, motorikusan egyik legjobb ha nem a legjobb motorokat altalanossagban a Renault es a franciak gyartjak, keveset fogyaszt, halk, jo megjelenes, olcso fenntartas, de az okosok megmondtak: Francia auto csak szar lehet, a franciak nem tudnak autot gyartani, az osszes hulladek szar.
(Totalcar fb oldalan olvastam egy Honda-s hozzaszolasaban)
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29809 üzenetére
Na most ertem ra par percre azota miota irtam a villogo hibat, egesz heten villogo jellel jartam, viszont ami erdekes, hogy csak egy bizonyos temponal, 100 km/h korul villogott...
A muszerfalat szetszedtem, kabeleket megmozgattam, izzot ki-be, viszont a kabelek annyira pontosan pattannak be a helyukre, hogy ott gyakorlatilag hiba nem lehet, az izzo szinten tokeletesen illeszkedett, szoval itt valami mas gubanc lesz...
Ma meg lesz utam a kocsival, kivancsi vagyok...
-
giigz
veterán
Csak hogy érdekesebb legyen a sztori
A kontakt hiba kiküszöbölésére a két hőgomba csatlakozóját befújtam kontakt spray-vel, utána mentem pár km-t, de a hiba továbbra is ugyanúgy megmaradt.
Viszont mennem kellett tankolni is, legutoljára OMV MaxxMotion 95 ment bele, azelőtt sima MOL-os nyál, és mivel a Telekom-osoknak most a kuponnal egyszeri tankolásra van -10 sima -20 Ft EVO kedvezmény, ezért most a MOL-t választottam, EVO NEO 100+-t tankoltam. Annyit hozzá kell tenni, hogy amíg mentem a benzinkútig, és egyébként is azalatt a pár km alatt továbbra is villogott a víz lámpája, és egy picit észrevettem, hogy a váltások után mintha "rántana" egyet az autó, de ez olyan kis mértékű, hogy ha valaki mellém ülne tuti nem venné észre, viszont én észreveszem, és remélem nem felejtettem el vezetni, tehát csak az autó hibája lehet...
Ja igen, elég kevés benzin lehetett az autóban, a jelzés óta 150 km-t mentem vele, tehát túl sok biztos nem volt benne
Szóval kijövök a kútról, beülök az autóba, és abban a pillanatban észrevettem, hogy amikor beindult az autó, finomabban jár a motor... Pár váltás után azt is észrevettem, hogy nincs az a rángatás, és láss csodát, pár km múlva azt vettem észre, hogy nem veszek észre semmit, tehát nem villog a víz lámpája... Nem volt most időm csak úgy autókázni, hogy teszteljem, de az tény, hogy a haza úton kb. 3-4 km-en egyszer sem villant fel a lámpa, a motor előtte is és közben is meleg volt, tényleg szebben jár, nincs a rántás, nincs a villogás...
Na erre mondjatok valamit!
További csavar: Amikor múlthéten csináltam a műszerfal izzó cseréjét, utána 2 nappal kezdődött ez a vízjelző villogás, és nem is gondoltam a benzinre, de most ahogy összeállnak a dolgok: Az izzócsere utáni napon tankoltam, akkor még volt benne az előző adag MOL-ból, lehet azonnal nem jelentkezett a hiba, viszont másnap reggel már ugye előjött a villogás. Amit észrevettem, hogy jobban fogyott most a benzin, igaz nyomtam is neki, de akkor is feltűnően gyorsan fogyott, és ugye volt a villogás is, akkor amit ma észrevettem a rángatás, a tank eléggé üres lehetetett, tankoltam a MOL-nál, és eltűnt minden hiba...
Na most csak arra tudok gondolni, hogy valami ganét kaptam MaxxMotion 95 néven...
Holnap lesz hosszabb utam, akkor kiderül az igazság, de most minden azzal cseng össze, hogy azzal a múltheti tankolással valami nem volt rendben...
Szerk.: Ja igen, a tank aljáról valúszínűleg nem szedett össze semmit, mert általában a jelzés után 100-150 km-rel szoktam tankolni menni...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ezek után azt hiszem én is emellé állok
"Itt szédülni kezdtem, elvesztettem a fonalat, de bizton állíthatom, hogy a termékfejlesztés itt európai színvonalon folyik, amit semmi nem bizonyít jobban, mint az, hogy három évvel ezelőtt egy független német teszt szerint a MOL EVO Neo motorbenzin Európa harmadik legjobb prémium motorhajtó anyaga volt." Totalcar cikkből
-
giigz
veterán
válasz gabx76 #29838 üzenetére
Jaja, mikor EVO-t tankolok nem szoktam felni
Maradhatna ez a biztositos dolog, mindig EVO-t tankolnek, mondjuk egyebkent is
Eg es fold a kulonbseg el sem hiszem, mindenkinek ajanlom, h probalja ki... Mikor kiszalltam az autobol, azt hittem h nem is jar a motor, pedig direkt azert hagytam jarva, h megnezzem mennyire hangos, de ezt a 100+ benzint nagyon szereti a gep
-
giigz
veterán
Ma egy kb. 60 km-es út alatt 1x kb. 20 mp-ig villogott a piros lámpa, még viszonylag az út elején, azóta semmi.
Az indokok, hogy miért tankolok mostantól csak MOL EVO NEO-t: Finomabban jár a motor, alapjáraton is sokkal halkabb lett, a belső rezgések sokkal kisebbek, alapjáraton is, és ha visszateszem pl. 3-ba, pörög 3000 körül, az eddigi rezgésnél sokkal kevesebb van, alapból is sima haladás közben halkabb a motor, nagyon alacsony fordulatszámon is, tehát 1000-1500 között is kisimult a járása, az alacsony fordulaton 1500-2000 közötti pici "rezgés" eltűnt, halkabban, finomabban megy, de nem csak egy kicsit, elég komoly változás észlelhető. Nagyobb fordulatnál is kisimultabb a hangja természetesen, és ami a legfontosabb: Sokkal jobban megy, könnyebben gyorsít, sokkal finomabban pörög fel. Finomabban lehet elindulni, finomabban lehet váltani.
Csak jót tudok róla mondani, nagyon nagy változás ment végbe, szinte rá sem lehet ismerni a motorra, egész nap örömködtem az autóban
Ezek után nekem senki ne mondja, hogy az autó nem tudja hasznosítani a nagyobb oktánszámot, mert nagyon durva különbség van, vagy az előző OMV MaxxMotion 95 helyett valami pancsot kaptam, ami elég érdekes lenne, viszont ezek most olyan különbségek, amire nem gondoltam volna, hogy valaha üzemanyag miatt ilyen különbséget fogok érezni a motorban...
Na jó tényleg csak jókat tudok róla mondani, az biztos, hogy én a továbbiakban csak EVO-t fogok tankolni, igaz most pl. 410 helyett 450 Ft, de olyan különbség van, hogy engem nem érdekel... Csak nem véletlen volt ez Európa 3. legjobb nyála...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Igaz, de nem benzin összehasonlító tesztként indult
Csak szimplán nem lehet elmenni a tény mellett, hogy az EVO valami hihetetlen durva benzin, ilyet még nem tapasztaltam sehol, pedig osztrákoknál is tankoltam már, igaz nem prémiumot, hanem csak sima ("super") 95-öt, de most így hirtelen nem tudom hol találnék olyan benzint ami ezt a 100+-ot űberelhetné, ilyen különbséget még sosem éreztem 2 benzin között, pedig MM100 is volt már benne (igaz nem ennyire kiürült tankra).
rob: Mondd!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs