- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
válasz Atomgeszi #80109 üzenetére
Az előző sisakomban (amit egyébként 10 évig használtam) nem volt beépített napszemüveg. Ezért vettem hozzá sötétített plexit, ami kívülről olyan mint a tükör. Ha tudtam hogy úgy megyek hogy sötétben is lehet megyek akkor elvittem magammal az átlátszót, és kicseréltem. Tanktáskában simán elfért.
Nem kopott ki ettől semmi sem, pedig ráadásul takarításkor is sokszor levettem a plexit hogy jobban hozzáférjek.
A jelenlegi sisakban meg van napszemüveg, így erre már nem tervezek sötétített plexit. Abból meg már kinőttem hogy csak azért tegyek rá hogy jól nézzen ki
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz freelanced #80211 üzenetére
VTR 250 jó kis motor.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #80410 üzenetére
Most nézem a Superleggera-t. Szénszálas váz, segédváz, lengőkar és felnik. Hogy mi?
Mennyibe fog ez kerülni?
Azért szép a 167 kilós teletankolt tömeg + euro 4-et teljesítő, 215 ló
Mondjuk ez az a kategória amivel nem lehet normálisan pályázni mert ha összetöri az ember akkor az katasztrófa.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz demars #80610 üzenetére
Én nem tudom, de úgy gondolom ha nehezen megy és azt javasolták melegen kell, akkor a kipufogót fel kellene melegíteni, a killert meg berakni fagyasztóba. A hőtágulás miatt így bele lehet rakni. Legalábbis amikor csapágyat cseréltünk így ment.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Ez a kipörgésgátló lenne működés közben kigyorsításnál? [link]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Geresics #80652 üzenetére
Nekem csak annyi hozzáfűznivalóm van, hogy az elején fél óráig megy a mit is nézek logó még mindig valami bugyuta, gyerekeknek készült szexuális felvilágosításnak szánt zenével
Pár másodpercet még néztem bele-bele tekerve, de mivel semmi sem történt kikapcsoltam
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Geresics #80692 üzenetére
Nagyjából össze is foglaltad
Pár példavideó:
1. Ez egy nagyon fasza kis összeállítás, jól eltalát zenével: LINK
2. Örök favorit a gyorsaság: [link]
3. Milyen ügyes: [link]
4. Bakker nem is tudtam hogy tocsogó vizes aszfalton is lehet így nyomni: [link]
5. 250cc 1991 Misano utolsó kör, az egyik legizgalmasabb jelenet a motorverseny történetében: [link]
6. Nem terepezek de ez még nekem is meghozta a kedvem (komoly): [link]
7. Nem unalmas motorteszt (bemutató): [link]
8. Ezt a marhát: [link]
9. Ez meg egy sima motorozás, ami nem unalmas: [link]
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #80724 üzenetére
Ez olyan mint amikor moziban megnéztük a Hobbit 48fps-es változatát, és nagy csalódás volt mert ugyanilyen furcsa volt
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz freelanced #80777 üzenetére
Ha pár perc után úgy érzed nyom akkor egy óra múlva nagyon fog. A fejed nem lehet 58-as, ha az M-es sisak nagy (a legtöbb esetben S -> 55-56 M - > 57-58), vagy tényleg 58-as, akkor viszont az S túl kicsi lesz, csak felszuszakoltad a fejedre.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz CyberPunk666 #80796 üzenetére
"Egy jó maszk [..] higiénikusabb is."
Csak ismételni tudom magam. Egy normális siaknak kivehető és mosható a bélése
Ez megint olyan hogy kinek mi jön be, például nekem abszolút nem jön be a maszk. Semmi bajom sincs se a le- se a felvétellel nélküle, amúgy meg zavar.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #80988 üzenetére
Te miről beszélsz? 22-23 lesz
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Szép és jó hogy az olaszok csinálnak külön motoros sávot, de igen kicsire méretezték...
Egyébként most néztem versenypályát, hát rohadt drága. A Hungaroring-hez hasonlítható méretűn 30 ezer a fél nap (4 óra), 45 ezer az egész nap. Említett magyar pályán milyen díjak vannak mostanában?
Találtam egy kisebbet is, olyan Kakucs félét, az csak 18 fél nap, 30 egész nap...
-Mike-: Gratula az új motorhoz
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Something_ #81050 üzenetére
Azt írják 1900 méter hosszú (16 kanyar), de van egy külön supermoto rész, az nem tudom ebbe bele van-e számítva. Szélesnek szerintem szélesebb mert rendes autók is mennek rajta.
Itt vannak képek: [link]
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Doki16 #81069 üzenetére
Tehát kevés motorra a rövidszárú kesztyű, mert nem érezted jól magad benne?
Én 30 fok felett szellős rövidszárút veszek közútra általában. Olyankor kimondottan jó ha befúj még a csuklómnál is a szél.
HSM: bagoly mondja
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz freelanced #81093 üzenetére
Azt a kesztyűt kell megvenni, amelyik jó a kezedre, nem azt amelyiknek a neve jól hangzik vagy tetszetős.
Az én ujjaim rövidek, nekem az a bajom hogy mindig túllóg az ujjaimon a kesztyű ami marhára nem jó mert beleakad a fék/kuplung karba.
Próbáltam Dainese-t, nem jó. Spidi, nem jó. +1-2 kevésbé ismert márkát, nem jó. Clover, jó. Akkor ez lesz.
Nem szabad leragadni.
Doki16: nem arról volt szó, hogy RS10-et veszel? De azért csak megjött az eszed a végére.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Csak egyáltalán nem mindegy hogy én az ABS-es féket csontra behúzom, és ráérek irányt változtatni _HA_ kell, és addig is jóval többet lassulok, vagy valamennyire búzom félve a féket.
Nyilván minél jobban döntöd a motort annál kisebb fékerőt visel el, ezen az ABS nem fog segíteni., most, de egyre inkább fog majd.
(#81248): ezt a sz@r dumát. Nem, nem mindegy már akkor. Ez olyan mintha azt mondanám hogy ha elesel akkor már mindegy milyen ruha van rajtad. Te egyszer nem a nyakadat fogod kitörni, hanem valaki kitöri neked
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Tudja valaki hol lakik? Legalább a net kábelt kihúzhatná
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #81271 üzenetére
Vagy valami jó kis távíró üzemmódú üzenettel:
Fejezzétek be STOP itt esik az eső de egy CBR megy STOP lekentem a láncot STOP de ez semmiség a parkolóban STOP
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Gondolom akkor visszamentél, kikötötted az ABS-t, megpróbáltad újra és láttad hogy neked ez jobban megy. Így már érthető.
A beesik a fékpedálról nem tudok nyilatkozni, de gondolom autóknál is hasonló lenne mint motornál: ha nem működik az ABS akkor a fék hagyományos módon működik tovább.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz V.Stryker #81391 üzenetére
Pont nemrég volt kitárgyalva. Videó is volt, ezek sima zsebben elférő csípőfogóval fél perc alatt vághatóak.
Ezzel nem azt akarom mondani hogy ne használd, csak kérdezted mennyire vágható.
Persu: basszameg nekem meg pont akkor nincs időm ránézni a topikra amikor a legizgalmasabb
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #81415 üzenetére
Tömören összefoglalhatnád
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #81431 üzenetére
Köszi. Sejtettem hogy a mod idézés nem maradt ki
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
És még sokan drága dobozokra költenek
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz CyberPunk666 #81648 üzenetére
Ó-ó afrika
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Something_ #81687 üzenetére
Könnyebb mert ezek ketten csinálták, de egyedül is simán megy.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Srácok nem tartott sokáig visszatérni a témához
geresics: jobbulást. Majd rakd fel hogyan estél
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Na jó csak még ezt hozzáteszem:
Az ABS két esetben nem működik jól:
1. keresztirányú úthullámokon amikor a kerék pattoghat
2. amikor van valami ami felgyűrődhet a gumi előtt: hó, homok, sár.Na most. Az hogy az aszfalton van kavics és homok felhordás, az nem tartozik bele, sőt azon pont hogy jó az ABS mert a jéghez hasonló.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Te vagy az egyetlen aki fotelfizikázik, és ellentmond mindenkinek ide értve az összes motorgyártót is.
Nézhetnénk a wikipedia-t, de az ugye nem hivatalos:
"In gravel, sand and deep snow, ABS tends to increase braking distances. On these surfaces, locked wheels dig in and stop the vehicle more quickly. ABS prevents this from occurring."De nézzük mint mond pl a Bosch:
"In the off-road control developed by Bosch, slip thresholds and other parameters have been adjusted to give bikers optimum braking performance in rough terrain as well. The result of this fine-tuning is that the ABS takes effect later. It allows more slip between tires and riding surface than an ABS designed for road use. The rear wheel can dig in to the track surface, improving braking performance on rough terrain. "Tehát ha szerinted a Bosch is azt állítja hogy ilyen esetekben késleltetni kell az ABS működését, mert nem az igazi ilyen helyzetekben és ezért az újabb modellekben off-road késleltetve működik, akkor neked ezen mégis mit kell fotelfizikáznod?
Még nem gondolkoztál azon hogy ha szerinted mindenki más rajtad kívül máshogy gondolja a dolgokat, akkor valami baj van a fejedben?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen