-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Már nem gyártják, alkatrészellátását nem tudom milyen lehet.
A tömege nem sok, ha nézünk egy CRF450R-t 99.5 kg szárazon, most a 650 meg 109, az a 10 kg nem olyan vészes, ellenben amit írtál hogy sikítani szeretnél itt megkaphatod.
Ezzel térugrás lenne még a 450-hez képest is, az RXV 550 és FE 650 a 2T 500 dinamikáját hozza.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91646 üzenetére
Ha már Aprilia akkor nézd meg az MXV 450 típust, ő a cross típusa V2 erőforrással.
4 sebességes váltó, totál lekönnyítve a RXV típushoz képest.
Igazi ínyencség
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #91686 üzenetére
És ezt én nem tudom!
Ugye ezek a típusok jöttek ki a legkésőbb, feltételezem a 3-4 év alatt kijavították a szériahibákat az első szériás 450/550 típusokhoz képest.
De aztán ki tudja.persuader Gondoltam hogy tetszeni fog!
Másik verseny.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91690 üzenetére
Tényleg sikerült sokat faragniuk az SXV 550 típusokhoz képest ami 135 kg feltankolva, az MXV 450 115 kg feltöltött állapotban.
Így közel hozhatja azt a rugalmasságot és mellette nehezebb terepen jól jöhet a jóval kisebb súly.
Látod sem önindító, sem aksi, milyen filigrán a hátsóvilla, kikönnyítve a váz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Fékezéskor sem állhat fent annyira a veszélye annak hogy bebicskázik a motor, szerintem stabilabb lehet, bár fene sem tudja.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #91730 üzenetére
Nem, nem mernék bevállalni újból egyet, én sokat szívtam az enyémmel, megrendült a bizalmam a típussal kapcsolatban, mármint az RXV 550-el.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laraxior #91860 üzenetére
Mennyire vagy magas?
Csak azért kérdem mert igencsak kicsike motorokról beszélünk, az én 187 cm magasságommal az F is annyira kicsike volt hogy 2 km után örömmel szálltam le róla.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laraxior #91874 üzenetére
Legelső amit megnézek az a kormányütköző, ha azon látszik hogy megvan nyomódva akkor azt a gépet odacsapták rendesen.
Úgy ahogy van hagyd is ott.
A többit nagyjából leírták, én még köröznék is vele és nyolcast is csinálnék vele lassú menetben, nem e húz valamerre nem e dől valamerre.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91884 üzenetére
Igen csak a lábtartókat, oldaldekliket előbb kicserélik, mint ahogy volt is már erre példa.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91891 üzenetére
Sajna itthon már volt rá példa hogy csilli-villi volt a gép azt az ütközőknél meg meg volt nyomva.
Sokan nem is nézik őket, hány de hány tulajjal beszéltem már, reakció "tényleg ott érdemes megnézni?".
Voltam motort nézni Tatán, egy X11-et, tulaját kérdezem hogy volt e vele esve vagy dőlve, ő nem tud róla, nem látszik rajta.
Odamegyek, elviszem egy próbakörre, a motor húz bal oldalra, leszállok róla, megnézem az ütközőt hát a baloldali el volt görbülve akkorát kapott.
Pedig a motor állapotáról nem mondtad volna meg, nem látszott kívülről.
A másik igen amit te is mondasz azzal védekeznek hogy csak eldőlt, egy eldőléstől ilyen sosem fog keletkezni egy ütközőnél, ahhoz oda kell vágni szépen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91929 üzenetére
Próbáltad már az Enduro Tracker nevezetű programot androidon?
Én most kínlódom vele, a szemét Google Play kínlódik és nem engedi frissíteni magát, pedig csak úgy indul el a program.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91938 üzenetére
Azt tudja amit írtál róla, látod a többieket és hogy merre mentek, azt biztos nem tudja hogy melyik út legális vagy sem, de ha a térkép mutatná az összes utat akkor nagyjából rálátásom lenne merre is lehet menni az adott helyen.Ha pedig magánterületre, lezárt útszakaszra érek akkor tudni fogom merre van még lehetőség kerülni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91940 üzenetére
Megnéztem, igen látom mutatja az utakat, azokat amiken szoktunk is menni, viszont itt nem mutatja pontosan hol is járok, azt nagyon tetszene ha láthatnám én hol vagyok a térképen, akkor könnyű lenne belőni merre tovább.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #92254 üzenetére
Igazi sunkó paraszt!
Ha belement volna még jól meg is rugdossa mert minek jött 200-al?
Ilyenkor kinyílik a bicska a zsebembe, jó hogy nem kapott a srác pár sallert a nagyfejű BMW-től.
Csernyén volt olyan szitu hogy a nő kijött a sráchoz, akinek egy 250-es cross gépe volt és mivel túl hangosnak titulálta a járművet elővett egy lapátot és széttörte az első sárvédőjét.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szia!
Felhívod a KTM Ócsát vagy Almamotort és megmondják mennyire jó hozzá.
DUKE 390 teszt, ebben mindent leírnak amire te is kerested a választ.
DUKE 390 videó, a tesztelő szépen elmondja milyennek találj a kis vadócot.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #92281 üzenetére
Terepképessé tenni hát....
Eleve a futóműve sem arra van hangolva, túl alacsony a szabad hasmagassága is.
Ha terepgumit teszel fel rá az első sárvédőt tuti hogy lekapná.
Aztán a kerékméretek végett találni rá terepgumit nem lenne egyszerű dolog.
Akkor már érdemes lenne nagyobb méretű felniket beletenni amihez kapható gumi is.
Ezt a részét nem erőltetném.
Az hogy komfortosabbá szeretnéd tenni nem lehetetlen, ismerek én is szakit aki csinál komfortüléseket.
Túrásabbá simán átalakítható, viszont tényleg kicsike motor, utast vinni vele nem ő a legjobb választás.geresics: Ha igazak a pletykák akkor ilyesmire lehet számítani.Viszont az előzmények alapján jóval több lenne mint 139 kg.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92284 üzenetére
Van több is ráadásul 600+ kategória csak azokat úgy hívják hogy KTM SC/SMC, Kawasaki KLX650R, amit a Dukeon eltölt az ember azt eme gépeken is simán tudja.
Felpakolva nem kis távolságot gyűr le vele a raider és társai hasonló gépekkel.
Egy ülést komfortossá tenni sokkal kevesebből meglehet csinálni, mint amiket a Dukeon kellene hogy mindenre alkalmas legyen.
pl: A KTM SC 625 121kg szárazon, feltöltött állapotban is 132-133 kg csak, mellé párosuló 60-62 pacival igencsak mindenre alkalmas, jó vele endurózni, SM-ként is szuper, egy üléspárnázással 600-700 km is megtehető vele egyhuzamban.
Oldaldobozkonzolokat pedig erre is ugyan úgy lehet csinálni mint bármely gépre.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92287 üzenetére
Természetesen mivel egy jóval nagyobb teljesítményű 1 hengeres motorról beszélünk sűrűbb a szervizelés.
De ne feledjük hogy az SC és korai SMC-be csak 1.6 liter olaj megy bele, ha úgy nézem és magam csinálom az olajcserét árban nem sokkal vagy többe mint a Peggy esetében.
Mindig azt szokom mondani, valami valamiért, lehet sűrűbb a szervizelés de az élmény is nagyobb.
Természetesen nem üzemórás motorokról beszélek, ott tényleg nagyon hamar eljön a kötelező csere és felújítás ideje ha használva is van a gép.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Egy kis kamera téma a motorozáshoz.
Ki milyen kamerát használ?
Nekem van egy Eken H9 és most rendeltem egy Firefly 8S 90 fokos látószögű kamerát.
A választásom azért esett rá mivel a "halszemeffektus" a 170 fokos kameráknál nagyon zavaró számomra.
Ennél a típusnál viszont nincs ilyen, ezért is vagyok rá kíváncsi.
Csinálok majd összehasonlítást a két kamera felvételei között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #92412 üzenetére
Engem igazán a felvétel minősége az Eken H9-nél sem zavart, inkább az amit az előbb írtam mi az ami a 170 fokos kamerákban nem tetszik, meg a Giro hiánya sem kedvez neki terepen.
Ezért esett a választásom most erre a kamerára.
Képminősége kiváló a videók videókalapján.
Ez a srác elég jó teszteket csinál, az ő véleménye alapján döntöttem a 90 mellett.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hidegbe én csak terepen szeretek motorozni, igaz mentem eleget közúton is decemberben, januárban is.
De valahogy a közúton nem élveztem a motorozást, endurózni meg ilyenkor is állat és élvezetes, mindennap változó körülmények.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Pontosan ez egy Husqvarna FS450.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92637 üzenetére
Csorog a nyálam!
Mindig az a videó jut eszembe róla.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #92650 üzenetére
A különbség csak annyi hogy, ehhez sem hülyének, sem állatnak nem kell lenned hogy megcsináld vele a felsoroltakat.
Itt tényleg elég egy rossz gázadás és a videóban látottak következnek bármely sebességben, egy nem eléggé gyakorlott pilóta hipp-hopp fel vagy elkenődött valahová.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #92667 üzenetére
Igen, sokkal sokkal durvább.
Egy 300 cm3 2T nem szabad összehasonlítani egyik 2T 500 cm3 típussal sem.
Lehet az a (KTM, Honda, Kawasaki,) palettájáról, amikor a KTM MX 500-at próbáltam a saját EXC 250 után hát az teljesen más világ.
A szembetűnő különbség az a hatalmas nyomaték.
Ott tényleg csínján kell bánni a gázzal, alapról bődületes nyomatékod zúdít rád, aminek az eredménye ha rosszul kezeled hamar eldob a vas.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #92682 üzenetére
A prototípushoz képest csúnya lett.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #92687 üzenetére
Valahogy nem tudok azonosulni a KTM új formaterveivel, a vadság elveszik bennük mint ami régebben jellemző volt rájuk.Én a 2010 KTM Duke 690R, 990 DukeR, SMR 990, formavilágánál ragadtam le.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azért ha a helyében lennél nem találtad volna ezt annyira viccesnek.
A hapsikán egy, két helyen elképzelhető hogy csontig kopott.
Valahogy ezen nem tudok nevetni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92709 üzenetére
Ez mind igaz de, attól még nem nevetem ki.
Ha mondjuk öttel eldől és felkel hogy semmi baja az rendben, de hogy ezt valaki viccesnek látja.
Én nem nevettem, sajnáltam még ha hülye is volt hogy így motorozott.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92754 üzenetére
Itt az állapotot fizeted meg nem az évjáratot.
Ha olyan mint a képeken akkor jó vétel főleg ha azt nézzük hogy 500-600 között a legtöbb gép leélt, agyonvágott roncs.gabor128: Remélem tudtam segíteni, a Firefly 8S-nek nagyon jó a stabilizátora, az egyik legjobb az árához képest.Sok tartozék van hozzá hogy minél több helyre feltudd fogatni, nekem is ilyen van a 90 fokos látószögű, én nagyon elégedett vagyok vele, az Eken H8 kamerámhoz képest állati szép a képe, sokkal élethűbb a szín is.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kanyarban én nem szokom fékezni, inkább előtte, kanyarba döntöm ameddig lehet hogy ne kelljen a fékhez nyúlni.Vagy elengedem a gázt hogy a motorfék lassítsa a motort.Sajna az is hiba ha kanyarban belenyúlsz akár az első akár a hátsóba.Ki tudja milyen poros az út stb..., azonnal lehet hogy csúszik az első vagy hátsó.
Ha nagyon akarok fékezni akkor pedig első, hátsó egyszerre, a legjobb lassulást így érheted el.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92783 üzenetére
Biztos hogy van benne igazság, én nem próbáltam még közúton.
Kanyar előtt lassítok és kanyarban finomabb gázzal megyek és döntöm a motort.
Fékre nem lépek vagy nem húzom, ez engem mindig félszel töltött el műúton, mert ha poros, sáros, vízátfolyásos az út és pont akkor húzom rá hupsz már árokban is lehetek.
Terepen persze más a helyzet, ott lehet haszálni, sőt igazából elsőt ott nem is szoktam, mivel hamar bukta van belőle.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92799 üzenetére
Hányszor estem én terepen első fékes te jó ég!
Nagyobb tempóról éppen beértem egy lágy homokos terepre, elsőt behúzva már szitált i s be az eleje és hupsz ment is ki alólam a gép, akkor a vizes füves talajtól nem is írtam még az még genyóbb.
Volt ilyen nem egyszer, aztán hátsó fékezésnél nem volt ilyen gondom, azóta azt használom.
Hegyről lefele lassú tempónál meg lehet csinálni ezt aláírom, bár én ott 1-es motorfék + hátsóféket szokok használni.Közúton el is hiszem hogy van hatékonysága a hátsóféknek én nem is az ellenkezőjét állítom, én kizárólag az előző hsz-ban felsoroltak végett nem merem használni.
Inkább ahogy leírtam úgy közlekedek, eddig sikerrel....ezt gyors le is kopogom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Stellar Blade
- nVidia tulajok OFF topikja
- Politika
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen videókártyát?
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen