-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143859 üzenetére
Elvileg euro 4-ben már mind van, máskülönben nem tudná az értékeket. Ettől függetlenül ezekre a kérdésekre nem tudom a választ
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143861 üzenetére
95 dB 5850-es fordulaton.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143877 üzenetére
Ezzel a Bódissal sem lett nagyobb a hangerő, legalábbis nem annyival, hogy én azt fülre megmondjam. Én magam mérni nem tudom, csak a hatóságok, meg a gépátvétel, de azok is csak 6 ezren mértek Ott jó volt az érték. De a kipu hangszíne tök más, az alacsony tartományokban is egyértelműen más, 6 ezer fölött meg pláne.
Szóval nem azt mondom, hogy elkezd üvölteni mint egy nyitott dob, hanem hogy más a hangszín, nincs az a bezárt letompult érzés, mint a gyárinál.Majd ha végre nem leszek egy lusta szar, és elviszem végre leműszakiztatni, akkor úgyis vissza kell raknom a gyárit (mert a műszakiba nem írattam be), felveszem majd a hangját előtte-utána.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bajnokpityu
félisten
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #143927 üzenetére
Igen igazad van, mindenképp ki akartam hangsúlyozni, hogy a régi kockásnál minden jobb. Egyedül az abroncs feszessége vagy nem is tudom, hogy lehet meghatározni, az talán ami markáns különbség lehet új 2CT-hez képest is. A 2CT-t kézzel bel lehet nyomni a felniről leszedve, a Rosso-hoz elég sokat kéne recskázni. Van egy két hely ahol egyenesben el tudtam forgatni a 2CT-t, nem jártam még arra de kíváncsi leszek.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
bajnokpityu
félisten
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #143982 üzenetére
Így legalább volt értelme lefektetni
-
vihartigris
őstag
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #143982 üzenetére
cheers.
állványon, vagy menet közben? állványon jó magasról kellett volna 4000EURhoz, akkor udvaron?az ehavi prémium offos, gondolom...
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #143982 üzenetére
Végre valaki aki az álló motorban nagyobb kárt csinált mint én Nekem csak 1200 eur volt a károm
-
martonx
veterán
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #143977 üzenetére
Aucs
-
martonx
veterán
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #143992 üzenetére
Azt hittem legalább pályán fektetted meg a gépet
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #144000 üzenetére
-
hroberto
addikt
válasz Topiccsendőr #144000 üzenetére
Egy ismerősöm nemrég vett egy Superleggera-t kizárólag pályázni. M1000 RR-ről ült át. Hogy mivel foglalkozik, azt senki sem tudja, de valamit biztos jól csinál.
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #144003 üzenetére
Perecelt vele emlékszem. Pont az volt a baja, hogy esések után az alkatrész beszerzés az nem úgy volt mint egy tucat japán sportmotornál. Hagyta is a fenébe.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #144020 üzenetére
Kérdés mi a rázás. Ha magas frekvenciájú zsibbasztó vibráció jön át a kormányon, arra két tippem van. Nincs meghúzva egy-egy blokk tartó csavar, és/vagy nem a gyári jó nehéz kormánysúly van fent.
-
etnies
senior tag
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #144020 üzenetére
2023 Suzuki GSX-S 1000. Nincs gumilabtarto arra direkt rakerdeztem En is ezzel a tudattal ultem ra Es hatalmas csalodas volt amikor a labtarto es a kormany fájdalmasabb (magas) frekvencian razott mint az sv.
A vaj puhatol kilometerekre volt mint emlitettem a duke,mt09sp,gsx-8s egyiken se volt ennyire zavaro. Nagyon szorakoztato motor es tudasomhoz merten meg is hajtottam. Az allitolagos teszteloi akcios ar ajanlat helyett egy gsxs950 hahu linket kaptamMeg egy F900 R -t szeretnek kiprobalni es nagyjabol kepbe is fogok kerulni mi lesz a kovetkezo lepes.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144031 üzenetére
En is mentem 2015-os GSX-S 1000-essel ami akkor kb 60e km-t futott. Nem razott semmit, vibralas is alig, sot a CB650R-em 6000-nel lenyegesen jobban vibral.
Ott valami mas gebasz van. Ezek nem raznak mint egy V2/Sor2.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #144030 üzenetére
yodamastah
uppsz a tipust nem meztem.
600 banditon van a konzol alatt.
A motor tarto is gumizott.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #144039 üzenetére
Ahogy itthon megy a hazudozás a motorok előéletéről. Felborult = estek vele egy k-vanagyot Attól még hogy 2023-as simán lehet hogy ketté volt törve Én is vettem 4 hónapos, előtte vázra tört motort. (Át is vertek vele szépen, de legalább szakszerűen javították)
Hallottam már storyt váz egyengetett vadi új szalon motoroktól. Leestek a trélerről. Mindezt a vázat egyengető szakember mesélte.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144057 üzenetére
Köszi
-
Oppenheimer
veterán
válasz Topiccsendőr #144058 üzenetére
"Jobb lenne pedig melyebben belemenni, mert nem pontosan erted, h mirol is beszelsz, es felreerted az ehhez kapcsolodo hsz eket: azt gondolod, h az injektorszinkron nem javasolt. Vagy uldozve van."
Félreértetted, én a kifejezést látom üldözve, mindig ha valaki leírja jön egyből a válasz hogy csak a karbit lehet szinkronizálni. Én mindenképp el akarom vinni mert kiderült a szerviz-előéletből hogy még nem volt, és már több mint 60k km van benne. De igazából elsődlegesen a szelephézag ellenőrzés lenne fontos, viszont ha ennyire szétszedik, az injektoroknál szétnézni már nem nagy meló (így tájékoztattak).
Viszont köszi hogy a technikai részét kifejtetted
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Topiccsendőr #144079 üzenetére
Neeee, erzelmi elvakultsag nelkul ki fogja megvenni 50 ezerert a 3 filleres muanyag mobiltartot
Everybody lies.
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144094 üzenetére
Köszi mindenkinek, valahol a lelkem mélyén tudtam, hogy csere, de reménykedtem benne, hogy mégsem..
Élt 45k km-t...
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #144149 üzenetére
Szép kerek történet, de legalább lehet örülni az élet kisebb boldogságainak. A lényeg, hogy a kerék forog, a fék fékez, a kormány kormányoz, van friss Tüv, lehet menni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #144149 üzenetére
Ha egyszer meghirdeted kiváncsi leszek majd a leírásra.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #143926 üzenetére
nah, E jeles, 2017es motor, mocsok drága akra slipon.
és hangosabb, nem is kevéssel, mint az én illegál arrow titán rendszerem.eladó topping dac
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144165 üzenetére
A szaga, a légszűrőbe visszaböfög az olaj, a károsanyag kibocsátása magasabb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #144165 üzenetére
A szaga és a megbízhatósága, semmi komoly
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #144165 üzenetére
Én nem indulnék el vele 1200km túrára, főleg a fogyasztásuk miatt. Ökörködni, szaladgálni biztos jók, de nem szeretek se szerelni, se tankolni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #144170 üzenetére
A szaga oke. Az van. Hozzank is kijott a katasztrofavedelem, mert vki azt hitte, felgyujtottam a hazat, amikor beinditottam hosszabb allas utan azt a jo kis motort. Szerencsere addigra en mar nem voltam ott, nem nekem kellett magyarazkodnom.
Karosanyag kibocsajtas. Ez most komoly?
Ez nem nekem szól, egy motor nem oszt nem szoroz, idgafEgy karbantartott 2T sokkal jobb, mint egy ugyanolyan kobcentis 4T peldaul terepre.
Teljesen igaz!Nekem nincs akkora endurózás, hogy egyáltalán közelébe kerüljek a rendes endurók igényének. A T7 is majdnem sok lenne képességek terén.
Nekem személy szerint a garázsban sem fér el, egy nyudíjas néni garázsában van a motorom a biciklije mellett 3 utával arrébb. Továbbá szeretem a lehetőséget, hogy a túra végén még mindig megvan a lehetőség arra, hogy kényelmesen lemenni a földútra. Több helyen jártam már úgy, hogy na bakker itt a motorral de jó lett volna menni, autóval meg alib bírtunk vagy nem is tudtunk továbbmenni. -
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #144183 üzenetére
Nem lekotlott. Olaj és lamella csere megáll 10-12 ezerből, mást nem kellett rákölteni. Volt pár apróság, amit kb percek alatt megcsináltam rajta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #144184 üzenetére
A 2T-k elé történő "nemkellség" érzésem egy jelentős része a kinálat miatt is van. Én még nem láttam megbízható 2T-t, amit elmegy bontás nélkül ugyanúgy 50-100 ezret, mint egy 4 ütemű. Nem mondom, hogy nincs, de nem láttam még eladót sose.
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144191 üzenetére
Köszi, hétvégén kiderül
-
teleahocipöm
senior tag
válasz Topiccsendőr #144198 üzenetére
Pontatlan voltam, vannak alkatrészek, amiket azért lehet kapni, de vannak alkatrészek amiket már nem és fontos lehet. Többnyire oem.parts oladalán szoktam nézelődni, vagy csak rákeresek a neten. A hahun most megnézem az endurokkat, az XT 125 höz már hengerfej-henger, olajszivattyú, első teleszkóp sincs, ha nézem a DT 125-t 2005-höz nincs power, itt sincs első telo. gyújtás, cdi, de ha megnézem a HUSQVARNA WR 125-t ott még rosszabb a helyzet, szóval lehet szívni, elég bizonytalan vagyok, hogy meg szabad-e venni. Még régebbi tipusok meg talán még rosszabb helyzetben vannak alkatrészügyileg. Nyilván aki jobban benne van a témában tudja hol kell keresni és lehet találni fog.
Milyen endurózás? Lehet nevetséges leszek, de az extrém endurózás érdekel, de kezdéshez az alapok megtanulásához egy kisebb rendszámos motorelég lenne és célszerűbb, mert nem tudom szállítani. Használt esetén 1 milla fölé nem szívesen mennék, (bár a Freeride tetszik,) Állítólag gyengébb motor jobb tanuláshoz így 30 ló alatt elég. Egy fontos kitétel az önindító léte
-
teleahocipöm
senior tag
válasz Topiccsendőr #144200 üzenetére
Az alapok megtanulás az első, erre kellene egy motor a hard csak utána jön, ha jön.
Az önindító az én perverzióm, nagyon nem szeretem rugdosni a motort.Hogy a 4T alul húz, ez jön a enduros videókból, meg XT 125-el mentem pár órát és egyáltalán nem sikerült lefullasztani, pedig volt, hogy szinte megállt alattam a motor, egyébként nem is kellett pörgetni, kis gázzal elvolt, elég jó tanuló motornak gondolom, de szerintem teljesen más dimenzióban használjuk a motort, sokkal tapasztaltabb vagy.
Ezeket az motorokat, alkatrészeket csak példának hoztam fel, hogy bizony már 2005-s motorhoz sincs már minden. Bontott alkatrészeket nem is néztem, mert már a példának felhozott motorokból is több verzió van egy éve belül is ki tudja milyen változtatásokkal, ezt átlátni egy motorszerelőnek rutin, de egy laikusnak rémálom. Bontott alkatrészt venni is elég lutri, persze ha meg lehet győződni, hogy használható még, akkor vennék és vettem is.
Köszönöm a segítséget, és teljesen igazad van 125 2T jobban használható, nézegetem azokat is, de hogy melyik motorban van Rotax 122 és melyik évjáratban van minarelli, az eladók ritkán tüntetik fel. DT 1125 és XT 125R csak pár darab van a hahun 900e környékén.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #144209 üzenetére
Karantesz.
Nekem ilyen toltesel mar otthagyott az uton az Atlantic.
Illetve emelt fordulaton ha a toltes vissza esik, akkor valahol szepen megno az ellenallas.
Vegignezem azokat a vezetekeket, illetve a vazon a testelseket.
Szerintem par tizedes ugralas nem gond, de tobb mint egy V mar igen. Nem szereti az akkumlator sem.
Foleg egy soltvaltos fesszabbal nem kellene ekkora ingadozas.
Most tettem be a pegasoba a soltvaltos fesszabot. Alapjaraton 14.08 V stabilan. Majd vissza jon a fejidom es teljes terheles mellett is megnezem. De erdemi valtozasra nem szamitok. .
Ez csak az en velemenyem. -
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144215 üzenetére
Most lehet, én vagyok rossz vágányon, de kikockáztam, a terheléses videóban ~0:02-nél 12,93V értéknél adok gáz neki, előtte alapjáraton megy, utána 4-5e környékén, én onnantól a legkisebb érték, amit látok, az 13,09V
Ha valami szar, akkor a végére akarok járni, de egyelőre nem látom/értem, hol esik a fesz fordulatra jobban, mint alapjáraton.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Topiccsendőr #144232 üzenetére
Most vettem kesztyűt, otthon a fejemben volt, hogy ez egy feltétel legyen választásnál, perszehogy a boltban már nem...
Valami ilyesmit gondoltam venni mellé, ez a kulcson is elfér, vagy a tartó egyik szárán: [link]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144191 üzenetére
Ma bejöttem vele dolgozni, és azt vettem észre, hogy sokkal finomabb lett a kis gáz melletti kezelése, sokkal szebb az átmenet a motorfék és a kis gáz között, nem rángat, stbstb.
Az elméletem, hogy míg ugráló fesz mellett az analóg érzékelők (pl folytószelep poti) a fesz változásával azzal azonosan változó ellenállást is adnak, addig mondjuk az ECU kondijai / vrm-je ezt kisimítja, és így ugrálni fognak az értékek megállhatja a helyét?
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144246 üzenetére
Akkor ez nem megalapozott, de azért teóriának jó volt
Más kérdés, hogy utálom, ha nem tudom, mitől változott meg valami, akár jó, akár rossz irányba.
A VFR-nek az ECU-ja is adaptálódik, tehát egy hosszabb akku nélküli üzemmód tud alapállapotba visszaállást generálni?
-
gonger
senior tag
válasz Topiccsendőr #144268 üzenetére
Persze, ezt gondolom. A kényelmetlenségbe azt értettem, hogy mikor felvettem a lábméretnek megfelelő csizmát, a kis lábujjamnál 1-2 perc után nyomott. Próbálgatok még, de azt gondoltam (és az eladó is ezt erősítette meg) hogy ha ott egyből nyom, zsibbadok, akkor az annyit nem fog törni/tágulni, hogy később azt ne érezzem. Az egy mérettel nagyobb meg hatalmas csónaknak tűnt, mozgott benne mindenfelé a lábam.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144360 üzenetére
Ha csak egy darab mütyűr kell, akkor nem feltétlenül a legalacsonyabb árú bolt a legolcsóbb. Például most vettem indexbe izzót, 130 Ft az olcsó helyen, plusz 1690 Ft posta. Megvettem a Homasitában, mert az új kocsi végett több más dolgot is rendeltem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #144377 üzenetére
Féklámpa, indexek, ködlámpa működik. Holnap világosban ránézek a biztosítékokra, gondolom az nem kavar bele a garanciába.
szerk: most olvastam a könyvében, az index meg a féklámpa külön biztosítékon vannak.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #144390 üzenetére
Teljesen jogos amit írtok. Az ideg beszél belőlem. Hosszasan vártam papírokra fizetés után, és 3 nap használat után vihetem vissza, majd kitudja meddig vacakolnak vele.
Motort még nem vettem újat, csak autót, de azzal nem volt semmi ilyen mizéria. Nem vagyok hozzá szokva.
Befejeztem, próbálok lenyugodni!
(egyébként ez fájt, hogy leszaroztad a szerelmem )Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #144394 üzenetére
Mindent értek!
Anno €1000 ért sikerült hozzájutnom így dobozokkal mindennel, sérülésmentes gyári idomok, gyári szerszámkészlet, ülés takaró púp minden meg van hozzá. Ha rajtam múlik még nagyon sok évig nálam lesz. A futóművére ráférne egy felújítás, illetve a kuplung kopott már. Van egy 2005-ös 800-asom is, közel sem szeretem annyira mint ezt.Gipsz Jakab
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #144414 üzenetére
Végignézem a felvételeket
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen