-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #44483 üzenetére
Én ennek a fórumnak csak köszönni tudok minden téren.
Rengeteg időt, pénzt utánajárást spóroltak meg nekem ezek az emberek és fórumok az évek alatt...
Mindig megkapja az ember az útbaigazítást mégha néha durván is, de mire a történet végére értem az adott dologgal kapcsolatban mindig jól jártam. Utólag mindig örültem hogy az emberekre halgattam akik tapasztalatból beszéltek.
És igen így van, jót akarnak mindenkinek, hiába valakinek kevesebb van, annak is a jót akarják legyen bármiről szó. pl a monitoros téma, (és igen rám is rámbeszélték a Dell U2412-őt és életem egyik legjobb vétele volt a szutyok TN után.) a tápos téma, a motorválasztás téma, a ruházat téma, stb. stb.
Persze midnenki azt csinál amit jónak talál, de én ha bármi venni akarok (és itt most nagyon nem csak számtech cuccokról beszélek) az első dolgom hogy felkeresem a topikot.
Én, ezzel, eddig csak és kizárólag jól jártam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Laraxior
titán
válasz Archer #44530 üzenetére
En meg mindig is tn paneles monitort vettem, az ips arabol inkabb vettem nagyobb kepatmerőjűt a betekintesi szoget meg a fejem mozgatasaval oldottam meg
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #44530 üzenetére
Nekem a fotózáshoz kellett, az előző TN-paneles az szemből is bekalibrálhatatlan volt, ha picit ferdén néztél rá, akkor meg teljesen torz színű. Nekem már az újabb jutott, a LED-es háttérvilágítású. Azóta meg úgy megszoktam, hogy fizikai fájdalmat érzek, ha nem IPS panel előtt ülök...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Archer #44756 üzenetére
Eleve közúton nem lehet "kimotorozni"; ahhoz meg nagyon elborultnak
kell lenni, hogy valaki azt mondja, 220 felett nem húz úgy, kell az ezres.
(Jó dolog a nyomatéktenger, csak azt tudni kell uralni. Az azért büntet.)Az oktató amúgy úgy értette: kezdjek azzal, azt sokáig megtarthatom...
Annyiban igaza volt, hogy a 125-öt hamar meguntam -> buktam 150K-t.
Viszont ha veszek egy 100LE+ gépet, tán már nem élnék sajna. Ez van!
(Nekem elsőre a CBF250 is brutális gépnek tűnt az 50-es robi után, lol.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
fattyu
veterán
válasz Archer #44756 üzenetére
öreg 900 cbrem van. kb mint egy mai 600. lóban. nyomatékban egy picivel jobb. Szeretnék még 50 lovat és több nyomatékot?
ó igen... kimotorozom a mostanit? ki. ki lehet utcán is. csak ugye az szemöldökráncolós a közösségtől.és nem a végsebességről van szó.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Archer #44765 üzenetére
értettem amit mondasz és egyet is értek. teljesen. azzal is hogy a népek nagyon jelentős része iszonyuan nem használja ki a lovakat amik vannak alatta. csak hoztam ellenpéldát.
Kedvenc sztorim amit azt hiszem itt nem meséltem. tavalyelőtt még a zx7r el ( aminek a blokkja már hátizé és abban maradtunk a szervízzel 8000 fölé ne... ) Csömörnél mentem fel a nullásra. komótosan megfontolta mondhatni óvatosan egy gixer1000 a felhajtón én lendületesen kelemesen döntve kikerültem intettem is és beálltam a szokott 180as utazóra ami szabad volt. ( a németországi csömörről van szó természetesen ) nem tellt bele egy perc és vagy 250el eltépett mellettem. ennyi
ettől még én lehet hogy megdöglének egy mostani ezresen. mert én hülye vagyok, de nem hagynék benne sokat
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
DigitXT
nagyúr
válasz Archer #44859 üzenetére
Hogy megállásnál ne kelljen "nyolcmilliót" nyomni lefelé, mire biztos vagy
benne, hogy AZ az 1-es? Nekem csak ezért kellene. Meg mondjuk felfelé
sem árt, ha tudod, hogy "nincs tovább": gyengébb gépen jöhet inkább elő.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
PoLizei
aktív tag
válasz Archer #44859 üzenetére
Én egy olyan fokozatkijelzőt fogadnék el, ami egy 3 színű LED:
Zöld - üres (ez mondjuk úgyis van a műszerfalon, szóval nem fontos);
sárga - 2., hogy tudjam, hogy visszafelé az 1. jön, ott nagy az ugrás áttételben;
piros - 6., itt a vége
Ez olyan motorokra lenne jó, ahol nem néz ki jól a sok basz a klasszikus műszerek mellett.P*L****
-
Something_
őstag
válasz Archer #44859 üzenetére
En azert szeretnek, mert ugy gondolom, hogy mivel kezdo vagyok, segitseg, hogy hanyadikban vagyok, meddig rughatom vissza, stb.
Fattyunak egyszeru ez az egesz. 1es, 2es lakott terulet, 3as, 4es pedig lakott teruleten kivulRR-hez nem is talaltam ebayen ilyen helyzetjelzos indexes tukort. Jelenleg nekem is indexes tukor van, de szerintem rendelek majd egy masikat, nem vagyok megelegedve az index erossegevel, plusz karbon mintas, ami szerintem nem megy a motorhoz, sima lakkfeketet fogok majd rendelni.
Ebayes kormanyvegsulyok szarok? Habar gondolom, hogyha megegyezik a sulya a gyarival, akkor gond nem lehet. Egyik kicsit le van karcolva.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz Archer #44859 üzenetére
Pályán van igazából értelme, közúton csak azoknak kell akik az hiszik Cagiva Mito-val járnak
Pl: egy csúszókuplung nélküli motoron, ha véletlenül egyet többet raksz vissza és ráengeded a kuplungot kanyarbejáraton könnyen megelőzhet a hátulja, ami azért nem túl kellemes.
Vagy pl egy erősen leáttételezett gép (-2/+2) simán kiforog 300-ig célegyenesben és akkor betilt az elektronika, ezért jó, ha nincs meg a 300-as tiltás.
Mert egy ezres gyári áttétellel 5-ben is simán kiforogja a 300-at.
És ekkor átéttel módosításnál a valós tempó kb 250-270 amikor a műszerfal már 300-at lát meg spártaiakat!Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Archer #44872 üzenetére
Tudom, tapasztalat. Van jó, csak meg kell fizetni, s az gyári helyre belemegy.
Ill. atomvillanás fénye van, töredék fogyasztásból. Szóval VAN olyan na.
Ja, persze, LED-es indexrelé alap, különben mit nyerne vele az ember, nem?Pocee: a lefelé "őrült mód rugdosás" nekem már csak a DT50-ről rémlik, úgy
15-20 évvel ezelőttről. Amikor megállsz a kereszteződésben 5-ben, rutintalan
tizenéves módjára (jogsi nélkül) és SOKAT kellett rugdalni lefelé. Franc tudta,
mennyit. És annyira nem volt erő abban a motorban, hogy felfelé sem tudtad,
hogy hol jársz. Húztad, amíg bírtad, rúgtad neki fel... aztán egyszer csak volt
csodálkozás, hogy nem váltott, mert nem volt hova, itt a vége a dalnak.
Nyilván el tud vele közlekedni az ember érzéssel: a két vége lehet érdekes...(Amikor a rendőr üldözött, az csak azért tudott megelőzni, mert nem tudtam,
hogy még van egy fokozatom felfelé, s üveghangon csapattam: csak azért!
Lehet, ha odarakom az utsót, s 10 km/h-val többet megyek, akkor nem is az
előzésem lett volna neki pálya, hanem az útról való lelökés - olyan faszi volt.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
félisten
válasz Archer #44913 üzenetére
Hát a 10-12 fok nagyon odébb van még, én addig biztos nem várok. Nekem jelen pillanatban az alap az az, hogy reggel 5 tájt amikor indulok és reggel 6 tájt amikor szintén indulok ellentétes irányból, ne legyen fagy, talaj menti sem.
(#44914) DigitXT! Nem 100%-ban, mentem olyan időben amikor nem élveztem, de olyan kis távot megyek, hogy ha a régi cucc épp kezdett átfagyni, akkor az új lazán rendben lesz.
Ilyen időben amúgy sem száguldozik az ember. 2-3 hét és már azzal szeretnék járni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Archer #45068 üzenetére
seprűnyél
Hát egy robogó hátsó felfüggesztése, az közelít. Amúgy én is pont ezt írom:
ki kell próbálni, mert "motor motor" sokkal-sokkal kisebb rugózatlan tömeggel,
továbbá több, simább járást lehetővé tevő hengerrel közel sem vibrál(hat) úgy...Amúgy jó vidi (csak belenéztem, mert pont most makkant meg megint a hang
a gépemen, pedig kíváncsi lettem volna rá, de majd bepótlom valamikor).Szerk: ma tettem a kamerák alá szivacsot. Kíváncsi leszek, segít-e a dolgon![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #45068 üzenetére
A km-óra miért van szétpixelezve?
DigitXT!
Mijatököm az a jello? Mármint értem hogy mire mondod, de honnan jön? Ez valami új szleng amiről lemaradtam? Mert nekem a szóról csak ez ugrik be.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Czimby
addikt
válasz Archer #45086 üzenetére
Szerintem nem sok veszelyt rejthet esésnél egy tartó.
Eséskor esetek 90%-ban 1s belül katapultál az ember ugyis.Pirellit a hungaroringre nem ajánlják nem passzol az aszfalthoz, nem is tapad ugy es iszonyat gyorsan kopik, viszont euroringre meg azt ajánlják, mert pont ellenkezőleg viselkedik.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Archer #45415 üzenetére
A K&N olajszűrők valójában sima Hiflo szűrők, csak ráhegesztettek egy anyát 1500-ert.
Nyugodtan olvassatok utana de szerintem mar a tipusjelzésből is egyértelmű Hiflo HF204 = K&N KN204Egyébként nem rosszak de ezért a pénzert inkább vegyetek gyárit szalonból!
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #45521 üzenetére
Van egykét UA cuccom, nagyon jó minőség, simán mint a dainese.
De ha jól megnézed alig 10-15%-al olcsóbb ha pl egy nyári aláöltöző szettet nézünk..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Czimby
addikt
válasz Archer #45762 üzenetére
Bocsi hülyeséget írtam én is G30-at használok, a kocsikba szoktam G12-t tenni.
Csak most rendeltünk pont havernak a kovácsautóból és a G12-jött a billentyűzetemre.Evox ből G30 és G48-van, csak már lökött vagyok
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #45858 üzenetére
"nem az egyenesben nyelezésre gondolok"...kár h kevesen gondolják ezt így...főleg akik úgy gondolják, hogy hayabusa/zx12 alatt nem motor a motor...aztán néznek amikor egy MZ elveri őket a pályán...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Czimby
addikt
válasz Archer #45921 üzenetére
A legjobb hasonló sztori;
Régi swift, megállat a motor a Papi alatt, tréleren bevitték Hatvanba a Suzuki Sós-hoz.
Blokk szét, és szószerint szurok volt benne!
-Olajcsere mikor volt?
-Még nem volt...80e Km és több mint 10év kellett, hogy megálljon a blokk!
Szóval nem szar az a SuzukiIsmerősöm volt akkor ott a műhelyvezető, szóval a sztori nem kamu.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #45958 üzenetére
Köszi, de már kész is vagyok, össze van rakva, remélem hiánytalanul és csöpögés mentesen. Szegény, japán létére olyan volt már mint egy Harley, tepsit kellett alatta tartani a csöpögés miatt... Daywalker ötlete alapján, pici modellező szike frontoldali pengével (volt itthon, de magamtól eszembe nem jutott volna) utána meg közönséges, műanyag (tehát súrolószemcsét nem tartalmazó) konyhai dörzsi.
Megtörtént:
- olajszivattyú előtti fém szitaszűrő ellenőrzése, tisztítása (nem volt mit tisztítani rajta...)
- Sérült olajleeresztő csavarmenet javítása a blokkban, új csavar, új réztömítéssel.
- Blokk teljes átmosása, már csak a menetjavítás forgácsai miatt is.
- Szelepdekni tömítés cseréje (folyt az olaj alatta, mint állat) újra.
- Az összes tömítés (gumi O-gyűrűk) cseréje újra, ami csak "útba esett". Sz*rul néztek már ki a 20 éves gyáriak, ellapulva, elnyomorodva az összes.
- Szelephézag ellenőrzése, a 4 szelepből kettőnél állítani is kellett.
- Kuplung betétvastagságok ellenőrzése (még bőven jók, 50% feletti állapot).
- Természetesen olaj és papírbetétes olajszűrő cseréje.
- Kuplungdekli visszarakása új papírtömítéssel, zsírral. Remélem jó lesz így is, nem volt szívem pasztával összeizélni.Maradt még azért bőven dolog, ha lesz kedvem, akkor holnap szétszedem a karbikat...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Outlander
őstag
válasz Archer #45994 üzenetére
Ez így szerintem kicsit hülyeség...
Én pl ma fékfolyadékot cseréltem... fékfolyadék 700 ft + 1 fél liter ásványvíz + 50-60 cm akvárium cső + 7 es villáskulcs. Összesen nem volt ezres.
Míg a szervizben, a szépen mosolygok 1 óra munkadíj 5200 ft, ha rossz napjuk van akkor 2 órát számláznak.
És úgyanígy minden más... a jó anyag beszerzésen és a munkadíjon rengeteget lehet spórolni... pláne ha van huzalmad és kedved is hozzá...
(#45995) FIREBLADE78
Én velotech 10mm/120 cm- használok, akciósan vettem 3k-ért...
Szabadsúlyban olyan 2-2.5kg.. úgy is néz ki, igazából már kedved sincs megpróbálni feltörni/eltörni...
Abszólut bestbály, a 120 cm miatt, elég jól kihasználható...Van jobb, van carabbb, nekem ez jött be...
Fékzáron gondolkodok már jó ideje.. van -e értelme?
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Something_
őstag
válasz Archer #45994 üzenetére
"sok pénze meg ideje akkor miért ne,"
Általában akkor van "sok" pénzem, ha nincs időm, szóval ez ördögi kör
FIREBLADE78: én tavaly az udvaron tároltam az autó mellett, nem zártam le meg semmi. Most idén veszek egy ponyvát meg valami olcsóbb riasztós tárcsafékzárat (10k körül már láttam), plusz van láncom is. De ha el akarják vinni, akkor elviszik.
Ha meg nem használtam pár napig vagy elmentem pár napra, akkor a ház mögé toltam, de aki kifigyeli, az tudja, hogy vagy az autó van itthon vagy a motor :-) -
Something_
őstag
válasz Archer #46002 üzenetére
Piros ducatisat
Amugy ez is jopofa, filleres dolog, er annyit latszatra, mint egy 10e-es lanc
Profik nem a mi 1 millas mozorunkat fogjak ellopni az udvarbol.
Kamu kamera[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #46000 üzenetére
Én tavaly kezdtem el sajátmagam szervizelni a vft-t.
A szerelések 95%-hoz ami azt mondom tényleg nyomatékra kell húzni, arra vettem egy kulcsot 20k.
Mert 15nm alatt nem fogok nyomatékkulcsot használni szerintem értelmetlen... máris megúsztad egy kulcsból.
A spéci szerszámokat tényleg nem éri megvenni, de hányszor is kell vezérlés rögzítő készlet egy motor életében?
Míg olajat évente cserélsz és azért ugyanúgy elkérik az óradíjat. Légszűrő, fékbetét... ezekért is kérik és ezeket 2-3 évente cseréled...
Aztán 24k km enként elviszed gyertyacserére meg szelephézagra a többit otthon csinálod. elég sokat megspóroltál. Arról nem is beszélek hogy egy fékbetét cserénél neked a hengereket nem fogják úgy megpucolni mint te otthon magadnak.... a légszűrőházat sem fogják kiporszívózni... stb stb.
Szvsz az egyszerű dolgokat megcsinálod otthon, a komolyakért meg 3 évente elmész a szervízbe..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #46030 üzenetére
De azért szomorú, hogy ide jutottunk...mármint oda, ahol ruppótlan öregapáink is tartottak: a parkolóban szereltek hétvégente...én szívesen kifizetem a jó munkát egyébként, tehát ha olyan gondom van akkor elviszem és nem szívom a fogam, ha jól megcsinálják és nem húznak le. De amit tudok azt magam...persze jobb lenne, ha a szakik csinálnák, nekem meg maradna másra időm (na nem mintha nem élvezném)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Asszociációs játék. :)
- Hardcore café
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- NBA és kosárlabda topic
- Google Pixel topik
- Bittorrent topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Direct One (műholdas és online TV)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen