-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz LógaGéza #125353 üzenetére
nekem nem nyitja a linket, csak a főoldal jön be..., így nem látom az árát. A shoxban vettem tavaly téli kesztyűt akkor 12e forint volt, 1 hónapot ha tudom hordani olyan meleg, ami fontos, hogy van benne protektor. A vadászosban biztosan nincs, így ha ez nem valami aláöltözős kesztyű, amire még ráhúzod a normál motoros kesztyűt, akkor ez bukásnál nem véd..
(a bukás, lehet kicsi is, elég ha csak rendesen letenyerelsz az aszfaltra.)
tboy93: a legtöbb motorban van előkészítés, legalábbis a k4-es stromin is volt már. Maximum a gyári csatlakozót kell levágd, összeforraszd, saruzd, stb.
Ha nincs előkészítés, akkor azért kéne egy relé, minimális szerszám, fesz. mérő, esetleges motor kapcsolási rajz, meg a vezetékek eltüntetéséhez lehet a tankot is le kell venni.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
KuZo
tag
válasz LógaGéza #125353 üzenetére
"Végül ez a vadászkesztyű maradt..."
Köszi az ötletet! Volt egy ilyenem és nagyon bevált, azt még síkesztyűként árulták akkor, de aztán az változott egy szövött fajtára, ami nem igazán volt jó. Eszemben sem volt átmenni a "vadászosztályra". -
norbert1998
veterán
válasz LógaGéza #125563 üzenetére
Én egy 48 lovasra papirozott transalppal szemeztem, az is eltűnt. Most kell meghirdetni a Varát.
Szinte csak poén motorok(értsd, más "kivitel", mint amit én akarok) akadnak vagy egyhengeresek. A határok nyitasaig biztosan belefér egy olyan, de akkor már nem akarok sokat költeni. Mindenesetre, a parkolót tömöm azért
Fájó még, hogy 90% pest vagy keletebbre van. Én Pestig sem akarok elmenni.
-
dellfanboy
őstag
válasz LógaGéza #125563 üzenetére
a790 pont olyan gep amit mar nem gyartanak, es tavaly eleg jo aran adtak ujonnan. jott a 890 az also hangon 1-1.5millaval tobb.[es szvsz annyival nem jobb]
de pl. van fent 390-es amiben 30k km van azt tavaly szeptember ota hirdeti a srac...szoval a nagy forgalom is elegge motorfuggo. en pl upgradelnek enduroba, de nem talalok jot... lassanfel eve nezegetem a hirdeteseket, ott tartok hogy veszek egyet ujonnan.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz LógaGéza #125580 üzenetére
Interkom, kb ennyivel tud többet amúgy. Gyengébb sharp és elvileg még csak nem is halkabb.
Köszönöm Lehet akkor C70 lesz mért jóval jobb az ára a mellé mehet egy iridiumos is kapásból.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
nagyúr
válasz LógaGéza #126520 üzenetére
En 120-130-nal tobbet nem mentem meg utassal, de tartósan annyit se. Nekem az 56 loero A-B-be eljutasra eleg volt 2 fővel, kanyarvadaszat utassal meg nem az en stilusom. A féktáv viszont érezhetően nagyobb lett, ami zavart. Illetve a futóművet is be kellett volna állítani, meg meg kellene tanulni normálisan utassal motorozni, hogy 1 ora utan ne faradjak bele. :D
-
bacus
őstag
válasz LógaGéza #126523 üzenetére
Az én kicsi feleségem nem akar motorozni Önállóan, azt mondja, neki megvan a helye a motoron. Szerintem az új vizsga pályák erősen megtizedelik a motorjogsit szerzőket. Ha pót órákat is kell venni, akkor meg k. drága is lesz.., már az alap tanfolyam is a duplája, mint amibe nekem került 187e forint, szerintem ez felkúszik 220 fölé..
tboy93: "meg kellene tanulni normálisan utassal motorozni"
vagy az utasodnak ! Én nagy darab vagyok, a lányom vagy a nejem 55kg -ját meg sem érzem, a fiamat nagyon ritkán viszem, ő 90 kg, a v-strom 650 már nagyon érezte, mind gyorsításnál, mind fékezésnél.
A legnehezebb utas egy triatlon versenyen motoros kísérőként vittem egy szervizest, aki 100-110kg volt, vele is csak a megfordulásoknál volt gond (a gyenge fék hatáson kívül), mert soha nem motorozott és úgy éreztem, hogy állandóan le akarja tenni a lábátKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz LógaGéza #127978 üzenetére
Ezt, hogy csináltad?
Nekem a 6 éves IS17 mintha új lenne belül leszámítva a párnák összeesését.
-----
50 körül azért nem csak C70 van... 60 körül már ott a Shark Ridill, ott vannak az MT-k, 1-1 Scorpion is felbukkan. Kb a bejáratott márkáknak itt kezdődik valahol az alja.----
Na ezt nem egészen értem. Ugye mondtam, hogy cserés a hátsó kerékcsapágy, kicseréltem reggel most rögtön megszűnt a seggének a bizonytalansága ergo nem gumi lett volna csak összemostam a csapágyat a vizes úttal?! A kerék nem kotyogott oldalirányban a tengelyen előtte se csak lehetett hallani, hogy súrlódó morgó hangja van és finoman de érezhető ellenállása volt egy pontban, a csere után megszűnt az a fura bizonytalanság terhelésváltás alatt, lehet összefüggés mégis?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz LógaGéza #127995 üzenetére
Még mindig jobb mintha az új bukóban nem hallanád a sportdobot.
FGST csendesebb lett végre mint az EXO cserében csak dbkiller nélkül hallom a dobot 110-120 felett, és nem nem szélzajosabb sőt csak mintha pont azt a tartományt fogná le.
persu Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz LógaGéza #128001 üzenetére
Ezek
abszorpciós(?)(mindig keverem a kettő megnevezését...) dobokban gyárilag síkban elvan tolva 2-3 cső köztük lemezzel / perforált lemezzel lezárva, hiába vágod ki a végét sosem lesz meggyőző hangja csak fazék nem éri meg hidd el.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
senior tag
válasz LógaGéza #128623 üzenetére
Szerencsés kimenetel, akkor lábon mentél haza a csúszás után ?
A pálya melyik részén történt az eset?
Ha jól látom a motor bal oldala vélhetően az első gumiperemen, a kormányvégsúly és a blokkvédőn (bukócsőn) feküdt fel? (A kuplungkar nem támaszthatott ellen szerintem)Egyébként ha a legkülsőbb pont lent a blokkvédő, kijjebb van mint a lábtartó ráadásul lejjebb is akkor arra is felülhetett a motor...
Az pedig nem jó, mert pont a felhajló lábtartón nem érzed a határt.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz LógaGéza #128668 üzenetére
Igen, pályázásnál külön fel kell készülni a mi van ha beüt a szar esetekre..
(tartalék kuplungkar, fékkar, váltókar, lábtartók, ehhez szerszám, guminyomásmérő, stb.)Mondjuk térdkoptató alap hogy kell, ha kiülsz a nyeregből az lesz oldalt távolabb és ugye annak súrlódása is fogja a viszonyítási pontot jelenteni a ledöntéskor. A felhajló lábtartó részben szintén erre jó, amiatt is van az a legömbölyített csavar az alján hogy az aszfalt azon keresztül jelezze hogy ne tovább... (plusz ne a legvége akadjon illetve kopjon el) És mivel jelentős súly van rajta hiszen támaszkodsz a talpaddal azon így már egy kisebb felfelé mozgása is érezhető. A harmadik ilyen jelzést a csízma lábfej részének külseje adhatja, a sportcsízmákon azért is van ott cserélhető betét mert le érhet és kophat az aszfalton.
(+1 még profibbaknál pedig a könyökkoptató a 4.)Azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy egy esés után később jön elő a fájdalom és a sérült rész esetleges bemerevedése, plusz nem tűnik fel feltétlenül, hogy 'kótyagos' még az ember feje. Nagyon ésszel, átgondoltan kell vállalni egy esés utáni lábon hazamenetelt... Függ távolságtól, napszaktól, a körülményektől.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz LógaGéza #129402 üzenetére
volt egyszer egy munkaügyi per amiben érintett voltam.
munkáltató perelve 4xre.
A bíróság megítél 3x kártérítést.munkáltató csődbe víve nem kapsz egy forintot se.
de a nem megítélt 1x után fizess perköltséget. TE.
nem kapsz semmit de mivel többre perelted mint amit a bíróság jogosnak ítélt ezért a különbözetért te fizesd a perköltséget.hónapokig epét hányva ébredtem verítékben úszva
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#56573440
törölt tag
válasz LógaGéza #129402 üzenetére
jó hát pár éve is volt bácsi aki jobbról érkező kerékpárost ütött el aztán el akarták venni a jogsit meg fizethetett. Mondjuk a kerékpáros éjszaka, részegen, világítás nélkül, igazából kb nekiment a kocsinak, úgy, hogy kieg tábla nélküli egyirányúban hajtott forgalommal szemben.
Egyébként ezért van olyan sok gyorshajtás a baleseti statisztikákban, a relatív gyorshajtást bármire rá lehet húzni, hiszen nyilván ha még sokkal lassabban mész nem történik meg a baj.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz LógaGéza #129412 üzenetére
Több sebből vérzik a dolog, gyakorlatilag és elméletileg szindróma.
Zipzárban kell haladni, de egyéni motorozást néznek, abban pedig az első maximum középen a hátsó lehető legszélebbre húzódik, hogy a fejmozgást, kuplung, váltókezelést tudja figyelni. Ez a 2 személyes, 1 személynél egyedül jobbra kell húzódni, a zipzár efektus tömegesen a helytakarékosság, és hogy ne pukkanjunk egymásba hirtelen félezésnél. Közép és bal csak sávváltás, lekanyarodás stb stb.
Előzés és balrakanyorás segítő a jobbratartás, jobban be lehet látni a szembejövő utat felező átlépése nélkül, és nem csalogatjuk, hogy a barom jobbról előzzön meg minket, ahonnan nem is várnánk, igen ez gyakoril, nem csak motorral, kocsival is, és nem álló sorban hanem közúton.Burt1793: Nem engem kell meggyőzi, hanem a vizsgabiztost Tőlem külön ezt kérték. pont. 24. én vizsgáztam. korlátlanból.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
baboss
őstag
válasz LógaGéza #129585 üzenetére
Leveszem a gipszet, majd este visszarakom, a csizma úgy is megfogja. Elvileg Augustus 3 kell visszamenni, hogy levegyék.
Néha lemegyek, beindítom, ráülök, váltani már tudok gipszben is, ugyan olyan mint ha csizma lenne rajtam, csak kanyarban ha leér jobban kopik. Sajna nincs benne a hátsó kerék, defektes. már nagyon mennék.[ Szerkesztve ]
-
Methionyl
senior tag
válasz LógaGéza #129585 üzenetére
De jó, 20 éve nem voltam esküvőn és pont aznap lesz.. Na majd máskor. Remélem lesz még hasonló.
Más: Az elképzelhető, hogy teljesen új láncnál kb 600 km után annyira megnyúljon hogy "csörögjön", "zörögjön" menet közbe?
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
nagyúr
válasz LógaGéza #130140 üzenetére
bár ez inkább a naked kategória kiváltsága
CBF500-am naked volt, bazi jól pakolható motor, körbe lehet dobozolni, tanktáska simán rámegy stb. Szóval maga a naked kategória nem pakolható rosszul, eléggé motorfüggő a dolog.
A CBR-em ilyen szempontból sokkal rosszabb. Öcsém YZF-e meg még annál is
-
almos94
aktív tag
válasz LógaGéza #130166 üzenetére
Köszi!
Lehet a jövőben írok majd privátot, ha lesz valami kérdésem. Sajnos a környezetemben nincs senkinek ilyen motorja (de a napokban láttam Szegeden több 125-ös és 200-as Duke-ot is).
Újra sajnos nincs lóvém, használtak között nézelődöm. Most van neten egy nagyon jó állapotban lévő, 27ezer km-s 1,2 milláért.
Láttam én is a kecskeméti KTM szervizet, valószínűleg oda fogom vinni szervizbe, mert Szegedhez ott találtam legközelebb hivatalos KTM szervizt.
Várom már a napot, hogy legyen egy saját Duke-om!Miért érdemes tanulni??? A tanulás meghozza gyümölcsét, a gyümölcsből meg ugyebár pálinkát lehet főzni...
-
tboldi
nagyúr
válasz LógaGéza #131373 üzenetére
Szabó Fólia Mosonmagyaróvár, profi banda, ők szoktak motorokat is csinálni, de marhára nem olcsók. Fácsén vagy Instán vannak is képek motorokról.
Én még csak autóüveget fóliáztattam velük, de kiváló munkát végeztek minden alkalommal.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Geresics
addikt
válasz LógaGéza #132500 üzenetére
Sosem néztem utána, de azt javaslom az RSV fórumon olvass utána!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LógaGéza #132500 üzenetére
Jo fek, elol sajnos puha, elegge kenyelemre hangolt villa. 3 mode, nyomatekos. Nekem tetszett.
Nem rotax eroforras, hanem az aprilia altal fejlesztett, emelekeim szerint rbw.
Ha az elofordulo hibakra vagy kivancsi, kulfoldi markaforumokat keress, a magyar nyelvuek semmit sem ernek.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- PlayStation 5
- Posta, csomagküldés
- Google Pixel topik
- OLED TV topic
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen