-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Tamás9x #110511 üzenetére
Azért a lazert meg az MT-t egy lapon említeni...
Nekem Lazer van, igaz a 140 ezres kategóriából. Ez az eddigi legjobb sisakom. Pár éve megvan és olyan mint az új, csak plexit kell cserelnem
Ráadásul halk is, autópályán folyamatos 170 után sem zúg a fejem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Tamás9x #110513 üzenetére
Osprey. Most néztem az új kínálatot, ez a típus már nincs, nemrég pedig volt. Sőt úgy látom, utódja sincs - konkrétan nincs dupla D-s versenysisakjuk. Szomorú. Pink motornál még van belőle, 120 és 170 ezer Ft A következő, ha megérem, akkor Shark lesz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110688 üzenetére
Tavaly írtam:
"Tegnap is motoroztam, 0 fokban értem haza és kicsit melegem is lett (ing, polár, bélés nélküli cordura dzseki, szélálló dzseki rétegekkel, alul bélelt cordura nadrággal). Most is hasonlóan vágok neki, a -3 fok talán segít elkerülni az izzadást."
Amúgy alapvetően három dologtól függ: 1. Tempó, 2. Szélvédelem, 3. Saját hőtűrésed Béléssel a cordura dzsekik meleg réteg nélkül, 1 órás utat feltételezve általában 10 fokig jók egy átlagos motoron, országúti tempóval. Robogón viszont szinte szélsőségesen jól bírhatja az ember, lábtakaró, nagyon jó szélvédelem és még mínuszokban is élmény, ha száraz az út.
[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz Tamás9x #110688 üzenetére
én most egy speedup dzsekiben és sixgear nadrágban nyomom téli béléssel vízálló membránnal alul csak a nadrág, felül pólóra a dzseki, most reggel is teljesen jó volt. a kezem már fázott. ha nagyon hideg lenne felveszek egy aláöltözőt is. nagyobb távról nem tudok nyilatkozni.
Én is néztem, az üzemóra és a kevés hosszútávú tapasztalat miatt nem vállalom be
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110690 üzenetére
A hálós nyári dzsekinél egyik négyévszakos sem fog jobban szellőzni. A múlt télen is nyomtam, de soha nem fáztam meg, nem kell ezt túlparázni. A mostani kommersz, béléses cordurák is egészen jók. aláöltözővel különösen. A térdedre mínuszokban érdemes egy Asesso térdvédőt tenni, hogy meleg maradjon alatta az ízületed.
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110738 üzenetére
80-100 kilométereket többször is mentem így, erre alapozva mondom. Mivel hosszú távra mész és fagyos időben, a következőket javaslom:
- Hosszú, a nyakat is takaró neoprén maszk
- Csősál
- Kézzsák
- Téli talpbetét, téli zokni
- Aláöltöző alul-felül
- Polár pulóver
- Béléses cordura kabát
- Vastagabb anyagból készült szélálló réteg (a sima cordura átenged valamennyit)
- Alulra érdemes a motoros farmer fölé meggondolnod egy ilyen hűtőházi nadrágot is. Olcsó, sokkal melegebb a béléses cordura gatyáknál és magas a dereka. -
csongi
veterán
válasz Tamás9x #110738 üzenetére
A gazmarkolaton vissza kell engedni. :).
Vagy megallsz es pihensz, mozogsz.
300Km-t amugy sem jo egy seggel beulni.Motor es motoros paros hatarozza meg, hol huzatosabb, hol fazik az illetto.
Oltozz vastagon, ezek reggeli 10 fokok mar hidegek. Egy nagytestu robogon fele ennyira van hideg, mint egy atlagos turamotoron. -
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #110827 üzenetére
Magánvéleményem:
A drágább kényelmesebb (Te írtad), 99,9%, hogy jobb anyagokat használ, és talán(!) hosszabb ideig marad vállalható állapotban.
Az olcsóbban ugyan úgy cserélni fogod a protektorokat, mint a drágábban. Ha csak ez a szempont, akkor az olcsóbb a jobb.
Kérdés, hogy mi a helyzet a praktikummal? Van elég zsebe az olcsóbbnak? Belefér minden, amit szeretnél vinni? Ha belepakolsz, nem lesz kényelmetlen?
(Én fordítva vagyok összerakva, nekem néha még így sincs elég zsebem! Telefon, kulcs, pénztárca, kamerák, pót-akkuk, füldugó, pálinkás flaska, stb-stb)Szerk.:
amit belinkeltem, abban pl. LVL2 protektorok vannak gyárilag, így én a cserét megspóroltam![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110827 üzenetére
Inkább egy ilyenre mennék rá, nagy hidegben jobb egy hosszabb fazonú kabát, ami rendesen rátakar a nadrágra is. Elvileg ebben is Level 2-es váll- és könyökprotektorok vannak és csak 40 ezerbe kerül. Mínuszokban volt olyan is, hogy rávettem a rövid dzsekire/protektoringre egy -25 fokra ajánlott, hőtükrös túrakabátot, tökéletes volt.
-
BlackPriest
őstag
válasz Tamás9x #110857 üzenetére
én a kulcsot nem ott hordanám, egy esésnél átrendezheti a mellkasod
gyárilag nincs benne gericprotektor, vagy rossz oldalt nézek?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
pakfong
tag
válasz Tamás9x #110860 üzenetére
Külön vegyél gerinc védőt, ne a kabátba. Meg lehetőleg vesemelegítő is legyen rajta. Mondjuk nekem külön is van vesemelegítő, így a kettővel együtt a veséim tetejétől a derekam aljáig védve van. Tegnap este 9°C-ban csak az ujjaim vége fázott. De nyáron is jó időben egy hosszabb túrán szépen vesegyulladást lehet kapni, ha jó a kabát szellőzése, és nem állítgatod menet közben.
[ Szerkesztve ]
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
canniball
nagyúr
válasz Tamás9x #110860 üzenetére
A táskában* lévő "fém+kevlár" ütés ellen nem véd, szerezz csak be egy gerinc protektort! Főleg hogy nem egy nagy összeg.
* Sőt igazából esésnél a táska is rizikófaktor, de mivel én is azt használok inkább nem mondok semmit.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
BlackPriest
őstag
válasz Tamás9x #110872 üzenetére
én is hátizsákozok, de lehetőleg csak puha cuccot rakok bele. gondold el mit művel egy darabokra tört sörösüveg a hátaddal...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110890 üzenetére
Level 2 a legmagasabb védelmi szintet jelenti, szóval nem rossz. Nekem Forcefield Isolator Level 2-es protektoraim vannak, a protektoringemben is. Ezeket bátran javaslom. A hát- és mellkasprotektor viszont inkább hűvös időben ajánlott.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Tamás9x #111052 üzenetére
Felejtse el. Az A2 pont az a kategória aminek ugródeszka értelme van max.
Anyagilag is jobban kifog jönni ha leteszi a nagy A-t.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Tamás9x #111054 üzenetére
@persu: FMX / Dominator blokkról mit kell feltétlenül tudni? Ha piszok jó áron hozzálehetne jutni egy FMX-hez megéri e?! Mennyire megbízható az a blokk? A gyári tunnig kit nélkül persze...! Azt, hogy mennyi lehet benne stb felejtsük el, tuti behozott vas de már 3-4 éve ismerősnél van. Szabadonfutó / generátor / feszszab hármason kívül mi az ami még kinézhetne ?
Megint ott tartunk mint eddig kell egy magasabb motor , haverom 250R-je alá odavágtuk a 650-es dogbone-jait magasabb lett és olyan szinten szar vele kanyarodni, hogy az leírhatatlan. Lesson learned a fizikát meg a mérnök által megtervezett geometriát ne akarja az ember meghágni...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Daywalker
addikt
válasz Tamás9x #111187 üzenetére
Ugyanmár, a magyarnak arra nincs pénze. Egyébként is, a magyarok motorja "jappán" abban nem romlik el soha semmi (csak a vezerműlanc-feszito és a fesszab rendszeres hibák) és amúgyis az övé tökéletes állapotban van, mert cserélt olajat, csinált házi műszerrel karbiszinkront (!!!) és felfingta a gumit, de olyan aprosagok nem érdeklik, hogy a féktárcsa vállas, a gumi kockás, a teleszkópban gepzsírrá kemenyedett az olaj - a másikból már elfolyt, a rugóstagból elszökött a gáz, a himbarendszerben annyi zsír van, mint cukormentes kólában cukor, a fékdolyadék fekete, a lánc szakaszosan nyúlt, az első lanckerék mögött annyi koszos és megkeményedett láncolaj gyűlt össze, hogy elvész 5 lóerő, a szelephézag 50 ezerrel ezelőtt volt állítva stbstb, mert ez japán, ez bírja...aztán ha mégis szervizbe kerül, annyi a gányolás már a motoron, hogy zokogsz, amikor hozzá kell nyúlni...aztan hullanak ki a további csontvázak menet közben (pl. mosogatószivaccsal betaknyolt légszűrő!!! - nem vicc).
Sajnos ez a magyar karbantartási morál, amivel minden nap szembesülhetsz...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Tamás9x #111354 üzenetére
Persze, és még a szemetet is kiviszi Amúgy ennek az oldalnak se sok értelme van, mert egyrészt kit érdekel hogy nézel ki rajta, másrészt nem mond semmit a kényelemről (persze a szélsőségeket nem számítva). Kismillió dolog befolyásolja, hogy mennyire érzed magad jól a motoron.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
etnies
senior tag
válasz Tamás9x #111342 üzenetére
17 éve motorozom rossz időben, ha ésszel mész (nem úgy, mint nyáron) akkor nincs nagy gond. Fel kell öltözni komoly ruhákba, fel kell készíteni a motort és ennyi. Hidegben motorozni sokba kerül, kell egy rendes szett ruha, pinlockos bukósisak, egy rendes szett aláöltöző, markolat fűtés, kormányzsák, nagy plexi, stb. Ez simán 500.000+ pár hónapra, nem éri meg sok embernek.
El kell köszönni a tapadástól, kanyarodni 5 fokos szögben döntött motornál nem élmény, fektáv dupla, felfestések halálos csapdák, stb.
Én a téli motorozást csak lelkileg nagyon stabil embereknek javaslom, mert élmény nincs benne, viszont folyamatosan 100%-on kell ott lenni fejben.Szóval hülyeség, hogy nem lehet motorozni télen, kérdés hogy érdemes-e.
Ofc, hóban-jégben NEM MOTOROZUNK."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Tamás9x #111468 üzenetére
Miért szúrnálak le? :)
Szerintem ez a fórum nem sablonos és ismerjük már egymást valamennyire, még akkor is, ha nincs arc társítva a nickhez.
Hroberto most azt gondolod, hogy én nem szeretek motorozni? A motor nekem élményforrás, közlekedési eszköz és volt munkaeszköz is. 100.000 felett túráztam már össze, szívesen megyek csoportosan gurulni azokkal, akiket ismerek, de nem idegenekkel, hozzájuk semmi közöm. Ha int, visszaintek, ha lerobbant a gépe, megállok, 'oszt ennyi.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
dellfanboy
őstag
válasz Tamás9x #111792 üzenetére
viccelsz ugye? egy amator 2osztalyu versenyre hol keszulnek fel az emberek? vagy esetleg azok akik 7vegen osszeverodnek 1 brigadba? mindenki kimegy kulfoldre (mint ahogy a pelda itt is mutatja), vagy csak es kizarloag palyan motorozik ugye?
amugy en meg olivia o'lovely-ra gondolok.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vlevi
nagyúr
-
Shin Chen
tag
válasz Tamás9x #116412 üzenetére
Esetleg érdemes lehet fontolóra venni a kabát alá vett protektoringet. (Asszem volt is erről szó korábban, hogy sokan így hordják.)
Mondjuk akkor meg olyan kabát kell ami alá még akár beférhet az ing.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Tamás9x #118101 üzenetére
[link] - TDM 900-at sokan dícsérek, sor 2, vajpuha blokk, kényelmes, jó üléspóz, van már ABS, ilyen célra szerintem tökéletes a fenti keretből.
Esetleg V-strom 1000: [link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #118108 üzenetére
Transalp 650. Egy jo valasztas, es siman a kereten belul maradhatsz, es marad is.
Igas lo, az elvezet a hosszu tavu teherbiras. Persze ennek is ki lehet hajtani a belet. Egy keves odafigyelessel, boven mennek 100ezer felett, es siman meglehet a duplaja is.Ennel erosebb a TDM850 sor2. . Sajnos az olajra olajnyomasra finnyas. Fotengely csapagy hamar elkoszon emiatt.
Amugy megbizhatoak, a szeria vege kisebb etvágyú.Kawa Versys is befer a keretbe, az elso szeriak. A kinezete ami nem teszi vonzova. A tesztek alapjan igen jo kis gep. ABS elonyt jelent.
Aszfaltosabbak:
NT700V, belepo aru peldanyok, azert eroteljesen szemlet igenyelnek. Henger elrendezese ugyan az mint a transalpnak. Kb ugyan az a blokk, fejlettebb, injektoros. Igas lo ez is.
CBF600S
Sima sor4, kiszamithato igas lo ez is.
ABS elony. Vilagvege 2 nap.Bandit
Kb olyan mint a CBF, de azert annal puritanabb, de ettol azert nem rossz.
Igaslo kategoria ez is kb. -
etnies
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest