Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Djuree #16009 üzenetére
Arrafelé az út eleve olyan rossz minőségű (tényleg szörnyű, csupa kátyú és foltozás, hosszan olyan rész volt, ahol nem volt 1m-nél hosszabb szakasz kátyú vagy foltozás nélkül), hogy lassan megy az ember. Inkább az Parád-Zirc felől Eger felé vezető útnál volt tavaly egy kellemetlen meglepetésem, arrafelé pár fokkal jobb a minőség (kb. közepes, tehát még ez sem jó, itt-ott fagytól hagyott kisebb kátyúk, meg úgyetlenségek), ott már jobban lehetett menni, aztán egyszer egy éles jobbos, nem belátható kanyarban egy akkora (szélességében és mélységében is) kátyú volt a sávban, kb 5cm-es "lépcsővel", hogy kiugratta a kerekeimet, és fél sávval arrébb tett, pedig nem is mentem annyira hűdegyorsan. Egy mátrázós-szerpentinezős nagymenős sebességel nem csak egy fél, hanem egy teljes sávval, a szembesávba érkezne az ember. S ha ott jön valami... na az ott tényleg életveszélyes.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #16037 üzenetére
Most már igen. Hol is az a nyálcsorgatós vigyori?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #16039 üzenetére
Legalább már szimmetrikus, ez is előrelépés az S1000RR-hez képest
Ez az egy részlet nekem sem tetszik. Lehet, hogy át akarták hozni a régi modell kétlámpás retro fílingjét, de szerintem egy kortárs gyorsasági motor modern legyen, ne retro. Arra ott vannak a nakedek, cruiserek, chopperek, café racerek, stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #16041 üzenetére
Az enyémben az van, de már elmúlt tíz éves
Djuree: a kurrens R1 világítása egy vicc. Eddig dícsérni még nem hallottam senkit, ellenben szídni... Alig világít be valamit, éjszaka, főleg kanyarban, mintha nem is lenne.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsoltee10 #16060 üzenetére
"Most gumit nézek hozzá"
Avval már kicsit elkéstél... akkor talán még a motorod is meglenne
Részvétem. Én még pár évig nem tervezem feladni a szabadságom. Egy nagy (hónapos vagy akár hosszabb) túrát valamerre Ázsiába (nem tudom eldönteni, hogy Észak felé, a nyári Szibériát, vagy inkább Délebbre, a sok -sztánt megnézni, esetleg egészen Indiáig) egyszer még szeretnék csinálni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"Szerintem a rabló is megtanulta egy életre."
Sztem egy halálra tanulta meg...
A rendőrök is csak emberek, köztük is vannak rendesek (főleg a nem-közlekedésiek között, oda pont a korruptak gyűlnek, hogy ott lehet némi csúszóért elengedni a bírságot). Hozzánk pár éve ilyentájt betörtek a pincébe - észrevettük, egyiket elkaptuk, s dumáltunk, amíg a helyszínelők kiértek. Olyan keveset kapnak, hogy bp-i lakásbérletet, rezsit nem tudnának fizetni, vidékről járnak be. Bár ez Bp egyik jobb kerülete, de itt sincs pénz benzinre, jórészt gyalog járnak. Kocsira se nagyon van pénz, egy legolcsóbb akciós Renault talán Thalia vagy hogy hívták, az volt a szolgálati autó. S mindketten normálisak, rendesek voltak, egyik estin vagy levelezőn tanult is mellette, tehát abszolút az általános sztereotípiák ellentéte.
Pl. 1-2 hete, amikor az első hó és nagyobb hideg bejött járkáltam egy fél-háromnegyed órát a környéken este (22h körül) fotózgatni, s azalatt is 2*2 gyalog-járőrrel találkoztam. Rendőrkocsit aznap (kb 2-3 órát jártam a várost) csak 1-et láttam, az is fővárosi volt, nem kerületi.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #16118 üzenetére
Látom rászabadultál az A5 videóira
Akkor én is
Honda reklám 64-ből - másnak is egy Terence Hill film jutott eszébe, ahol egy olasz kisvárosban krosszmotorral járkáló papot alakít?(Telepített) traffik ellen, csak nálunk sajnos a mozgó veszélyesebb
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz lujo10 #16124 üzenetére
Persunak szeretettel?
Tomate: én most éjszaka hazafelé jövet egy gixeres arcot láttam full bőrben, valamint napközben láttam még néhány endurost és asszem egy újabb kiadású fazert is (meg sok robogós futárt). ... egészségükre?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #16182 üzenetére
"Mivel nem lesz afrika twin, ezért lőttek a csernobili kiruccanásomnak is."
Jé, lelki-ikertesóm Rég tervezek elmenni Csernobilba is motorral, meg majd utána egy túrásabb géppel mélyebbre Ázsiába is egy hosszabbat. De jövőre még dolgozás lesz, hogy meglegyen hozzá a háttér, amíg még tart a szerződésem, úgyhogy addig csak kisebb kiruccanások lesznek, max környező országok.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #16200 üzenetére
"Csernobilba nem szívesen mennék az SV-el. 6000km oda vissza."
Az hogyan jött ki? Moszkván keresztül mész? Csernobil légvonalban 1000 km-re van. Nagyon kacskaringósan-kitérősen is 3-3.5k km-re saccolnám oda-vissza.
A kérdés inkább az oda bejutás. Csak buszos vezetett túrák vannak, külön nem engednek be. Volt már, aki motorral belógott (nem, nem a motoros fényképezős-blogolós csaj, az kamu volt, ő is busszal ment, motoros ruhában), de gyorsan vissza is fordították -- akkora ott a kihaltság és csend, hogy könnyű kiszúrni; s akár lőhetnek is.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #16224 üzenetére
Aszittem majd' egy hét múlva jön csak a Jézuska
Milyen gáz már, hogy már annak is örülünk, hogy nem nagyon-nagyon, csak közepesen-nagyon szivatnak be minket (a magasabb vizsgadíj gondolom marad)
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #16250 üzenetére
Vazz majdnem lefordultam a székről
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Boldog Karajcsont!
Roli: volt valami más avatar közben, csak lekéstem róla?
Claymore: sok pénz hacsaknem valami nagyon ritka, csak ottani dolgot szeretnél, egyszerűbb valamelyik EU-s országból
Donnos: én is itt lakok a közelben, Bartók eleje. Több embert is látok, akik a köztérfigyelő kamerák alatt hagyják odaláncolva a motorjukat (no de jó vastag lánccal), s még több év után is megvannak. Én inkább betolom a belső udvarba és ott láncolom le. Van errefelé pár mélygarázs, de én inkább valaki más motorossal bérelnék szimpla garázst.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csabyka666 #16304 üzenetére
Sokszor került már a GS500 szóba (ajánlom a keresőt), közlekedni és tanulni jó motor, jóértelemben igénytelen, megbízható, sokat kibír. De megvannak a maga korlátai, nem túl erős, futóműve és fékei sem túl szofisztikáltak, fényezése sem, néhol rozsdásodik.
300k-ért amit kapsz, arra még elég sokat rá kell költeni, hogy használható legyen. Nem mai darab, régóta gyártják, elég sok lelakott darab kering a piacon.Andris: mekkoramár (a fa)
Lujó: ez ám pech...
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz ujskodas #16485 üzenetére
99%, hogy így is van, de ugyanabban a gyárban készülnek, mint a hasonló kategóriájú Berik, Arlen és Madiff bőrruhák, viszont azoknál olcsóbb. Az én kétrészesem 2.5 éve nyúzom, jó ideig napi használatban volt (tavaly is tavasztól őszig motorral jártam munkába, munkahelyről napi 1-2 kiszállással, tehát annyiszor le-fel), pár kisebb és egy közepes esést gond nélkül átvészelt és tette a dolgát, varrása nem feslett fel, nekem a zipzárakkal sem volt semmi bajom. Normálisan meg is van tervezve, ha mozgok, nem sülök bele nyáron, egész jól szellőzik. Szóval én az áráért abszolút elégedett vagyok vele.
Az ellenpont Doc, aki sokat szívott a zipzárral és emiatt mindig szídja, de neki egy olcsóbb kordurája van, ami azért más kategória.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz #25954560 #16498 üzenetére
A Berik, Arlen és Madif bőrruhák mind a Madif Industries márkája. Tehát nem csak egyazon gyártósor, hanem egyazon cég is. Ezért is keveredtek régen annyira a koptatók és hasonlók. Nem tudom, hogy miért jó nekik ennyi különböző brandet és termékvonalat fenntartaniuk, amikor erős átfedés van a termékek pozicionálásában, de ez az ő dolguk.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Má' bocs, hogy beszólok, de ilyen kezdetek után, meg hogy az előző postban láttad is az ottani körülményeket, végül miért is hagytad ott? Én inkább vittem volna Cölöphöz, vagy kerestem volna tovább...
Tudom, utólag és más helyében könnyű okosnak lenni...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #16595 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de simán lehet racionális is, hiszen túl vannak szaporodva, kordában kell tartani a szaporulatot. Amúgy meg azt mondják, akik ott élnek vagy ott jártak, hogy egy rohadék állat, hiába mondjuk itt, hogy jájjdeczukiii, egy agresszív vadbarom, elég sok, gyakran súlyos sérülést okoznak a rugásaikkal.
Ezzel szemben a bocik nyugis béketűrő állatok, azokat nem sajnálod? FújkettősmérceFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz #25954560 #16602 üzenetére
"vegyuk eszre h a 'harvest' iget hasznaljak. sztem marhara nem tenyesztesrol van szo"
Nem is annyira a harvest utal erre, hanem az, hogy "only a limited number of kangaroos of certain species may be harvested"; de attól még az is lehet (sőt, mivel meghatározott számok vannak, az is) tervezett vadgazdálkodás, nem csak lőjük amíg van.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Néha azért tudsz te is olyanokat írni, hogy a hajam leteszem
Van sportmotoron vagy juhtyúkon valahol egy videó Dodorról, ahogy elcsúszik a Hringen. Látszólag nem esett nagyot és nem is nagy sebességgel volt, asszem b1 bejáratánál hátsó kerék kicsúszott alóla és háttal landolt, de még sisakban is úgy bevágta a fejét, hogy órákig nem volt képben, komolyan nem tudta, hogy egy kérdést már egy perccel előtte feltett, így percenként újra feltette. Sisak nélkül ottmaradt volna.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #17044 üzenetére
A tank és a küllők nagyon sokat hozzáadnak a retrós és szép kinézethez. Tetszik, bár szerintem még lehetne rajta mit faragni (arányaiban kicsit elnyúlt pl; a faránál is nekem valami nem az igazi).
A linkelt teszt pedig: "Nos, a modern motorkerékpárok egyetemes történetét két részre lehet osztani: a CB750 előtti és utáni korszakra..." - igazi Hordás
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17072 üzenetére
"Minden kulfoldrol rendelt cuccom megjott a motorhoz, csak a kibaszott dugattyum nem, amit magyar boltbol rendeltem."
Ez annyira tipikus.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #17113 üzenetére
Tetszik az ötlet, szólj, ha lesz valami s kérek "szabit". Mondjuk valami péntek -> rákövetkező hét hétfő? 11 nap, és a szo-va csúcsforgalmat is elkerüljük.
Viszont egy számomra ismeretlen közút szerpentinen 110-140 utazót nem garantálom. Kresz-betartós papás tötyögést én se szeretem, de ismeretlen helyen azért óvatosabban közlekedek. Itthon már párszor vertem oda a motort, az se volt jó móka, külföldön még rosszabb lenne.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17118 üzenetére
Ja, sőt, "299"-es.
Szóval egy alaposan tuningolt kocsi ellen az lett volna a minimum, hogy a limitert kiszedik, hallatszott, hogy tudott volna még menni; s az egy fokkal fairebb összehasonlítás az lett volna, ha ez is kap egy kis tuningot. De mindegy, végülis ez csak két szórakozó hobbistáról videó, nem összehasonlító teszt vagy hasonló.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #17122 üzenetére
"kisebb-nagyobb eltévedésekkel lehet számolni"
Ez nekem ám annyira mindegy, hogy el sem tudod képzelni. Motorral nem szoktam időre menni, főleg nem, ha szórakozásból megyek. Térképet előtte megnézem, de utána találomra megyek, úgy érdekesebb Nálam az eltévedés alap, s tervezett. Csomó helyet fedeztem már így fel, amiket különben, célirányos haladással kihagytam volna.
S ha már kellőképp elfáradtam és eltévedtem, akkor vagy megkérdezek helyieket, vagy előveszem a dzsípíeszt, és odanavigáltatom magam.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Steven #17128 üzenetére
Na most megfogtál. Ez még egy másik tervem, de inkább jövőre gondoltam, egy túra Szlovénia - Olaszország - Franciaország és talán Spanyolországig, motorháton. Viszont: én nem Mallorca miatt, és nem ennyit a tengerparton mennék. Valamint: több időt töltenék néhány érdekes helyen, pl. Olaszo - Firenze, vagy Franciao - Avignon (Cannes és Nice már megvolt, oda csak látogatok), Monaco, illetve megkeresnék még néhány kathar várat a hegyekben. Emiatt úgy sejtem, hogy ez nem az én túrám lesz
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #17158 üzenetére
Levegőt. Nagyot.
Lehet, hogy nekem meg csizma után kéne majd néznem, mert jobb lábon boka fölötti sokat hajlongó részen a bőr elkezdett széltében felrepedezni.
Illetve nem látott vki mostanság Forcefield Harness Flite-ot (a hát+mellvért) vagy Adventure-t (előző+váll+könyök) a szokásosnál jobb áron? Adventure-t 86k alatt még nem találtam, s kicsit azért sok.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ezután megkérdezném tőlük, hogy akar-e valaki eladni is, vagy csak hirdetni
Lehet, hogy az lesz a vége, hogy külföldről rendelem. Pl. FC-Moto.de-ben a Flite 189 EUR (talán szállítással együtt? Ha nem, akkor az még +7.90 EUR), ami kb 55-57k árfolyam / váltás függvényében. Az Advanture sajnos jóval drágább, 299 EUR... lehet, hogy Flite lesz nálam is belőle, az Adventure-re alig bírtam felküzdeni a ruhát, bár azért a váll kéne, az valahogy szokott kapni, tavalyelőtt egy ficam plusz még egy ráesés motorral, tavaly meg bringával egy.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz TayRol #17178 üzenetére
Vigyázz, nehogy az asszony meglássa, hogy itt suttyomban Ducatikat nézel...
Láttam ma amúgy hazafelé jövet (már 19h körül) egy srácot 2007-09-es CBR600RR-en, pont mint Intié, sőt, mivel fehér volt, elsőre azt néztem, hogy ő-e az, de utána láttam, hogy ez gyári fehér idom, meg a srácon is csak farmer volt, így már biztos voltam benne, hogy nem ő az
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Backspace #17196 üzenetére
Én is 192cm vagyok, régebbi motorokon, mint a 2001-es ZX6R-em, még elférek, tehát sztem még egy régebbi sporttúrát is nézhetsz, sőt, ha ketten mennétek sokat közúton, akkor inkább azt néznék, mint nakedet.
Igaz függ attól is, hogy milyen sebességgel. Nem mindenki Lajcsy, hogy betámasszonn és csak húzza a gázt"a barátnőm is állandóan a fenekemben lenne motorozás közben."
Nálatok motorozásnak hívják? Miket tanul az ember... Meg általában fordított felállás szokott lenni, de tudom, elfogadni a másságot, kinek mi a fétise.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Steven #17203 üzenetére
dB-killer:
Szigorúan szvsz: németek, osztrákok jobban figyelnek rá, de ha a gyárinál nem sokkal hangosabb a nem-gyári kipuffod, akkor azért ott se figyelik annyira. Olaszoknál és franciáknál annyira nem foglalkoznak evvel.Táv:
Nagyon szubjektív, milyen motorral, hányan, milyen úton, milyen tempóval és milyen tűrőképességű emberek mennek. Nekem, ha egy teljes nap van rá, több is beleférne; aztán lehet, hogy van olyan, akinek ez már sok (főleg ha utast is visztek hátul, nekik könnyen lehet az). Ez a táv végig ótópályán 150-es tempóval, pár tankolás-evés-ivás megállással mondjuk 5 óra? Szóval sztem bőven reális.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Rövid videó Mladin superstock gépének egyes megoldásairól, sztem van benne néhány érdekes dolog
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ebben a nagy holtszezonban, ha már motorozni úgyse nagyon tudunk, csak dumálni róla: kinek lenne kedve összeülni valahová dumálni egy kis itóka mellett? Hely- és időpont-javaslatokat is fogadunk
Én pl. feb 16-22 között vagyok itthon, akkor bármelyik este 19h után jó.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Backspace #17298 üzenetére
Jó gép az, itt is van pár embernek (Tüzi, Doc; Emvynek volt; s még mintha lenne prá ritkább vendégnek).
Használt vásárlási tanácsokhoz ld. 1-es hszPersu: hát hogy ne férnél be?
Lassan majd összerakunk egy doodle-es szavazást az időpontra, illetve még a helyszínt is ki kéne találni, ahova be is férünk, hangulatos is, az árak is emberiek, s lehetőleg mindenkinek jól megközelíthető legyenFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz SirKero #17312 üzenetére
Milyen gép, nem CB400, ami belpiacos japán? Akkor tengeri levegő ott és szállítás közben. Belpiacos alapból kerülendő, alkatrész aranyáron, nehezen és lassan beszerezhető hozzá, ezért az itthoniak gányoltak.
A futott km-adatokat meg mindig is felesleges volt megnézni is...fattyu: pics or it didn't happen
Backspace: jövő héten nem leszek itthon, így én elsősorban azutáni hétre gondoltam. De hely- és időpont-javaslatok addig is jöhetnek
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz KoVee84 #17502 üzenetére
A szélzaj milyen volt vele a Simón?
Én sisakot, gerincvédőt, kesztyűt forgalmi gyakorlatra vettem. Bőrruhát pedig mielőtt elkezdtem motorokat keresni; csizmát pedig pár nappal vagy talán héttel rá, hogy megvettem a motort.Gábor, jobbulást!
&rew, elmészafenébe
Kicsit irígylem a többieket is, nekem még 3-4 hét, mire elővehetem a motort, bármilyen idő is lesz. Tegnap éjszaka érkeztem haza, egy hét itthon, jövő hétvégén megint utazok el két hétre. Túlzottan azért nem kell sajnálni, Szingapúrba fogok menni, s úgy intéztem, hogy munka mellett tudjak kicsit turistálkodni is
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17509 üzenetére
Hmm hát nálam az okt --> márc időszak után mindig elég köhögve-hörögve, nyögvenyelősen hengerenként indul, egy-két tucat indítózás, hogy egyáltalán egy henger beinduljon, majd még sok indítózás után is még csak két- vagy háromhengeres motorom van.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17553 üzenetére
Minden évem úgy kezdődik, hogy valahogy beindítom a motort, hazaviszem, majd pár napon belül viszem Proptech-hez szelephézag, karbipucolás és tsaikra, ilyen hidegben és több hónap kihagyás után sosem volt pöcc-röff (hidegben meg különben sem)
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17559 üzenetére
Szivattyús.
Mindegy, én már hozzászoktam, hogy hűvösben köhögve indul, örülök, hogy még bírja. Sajnos egy tizenéves gépnél már egy ekkora beruházást meggondol az ember. Elég lesz most tavasszal a "48k"-s generál és az egyéb ütemezett cserék (új gumik... meg villaolaj-csere), javítások.
Gábor: oks, meglátjuk s próba-cseresznye. Mivel egyik tél után a kuplung is betapadt (olaj csereérett volt, vártam a szezont vele), azóta emelőre rakva szoktuk az első indítás hadműveletet végrehajtani ami jelen esetben könnyít a dolgon.
Stifi: a miénknek ellenben karaktere van, de ezt te nem értheted, hogy az mi, hiszen Hordás vagy
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen