- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #118179 üzenetére
Szóval ha javítanod kell majd a gixxeren egynél több hibát inkább eladod majd értem, persze vevő figyelme mindenre is fel lesz hívva.
Miért? Konkrétan tudod miken mentünk eddig végig?
A mindig csak a probléma van vele is elég relatív mikor egy jót motorozol tele spammeled vele a topikot? Na ugye, szerintem a TG KTM-je is tuti épp a márkaszervizre vár és azért nem spamelt minket a vidikkel és nem azért mert éppenséggel semmi baja...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #118192 üzenetére
A kérdések 50% a Hyohoz voltak köthetőek ha megnézed... Keress rá a hszekre.
A maradék meg meg fele fele arányban vagy kérdés, hogy minek miképp és úgy kell e működnie vagy jön a robi. Te ne forgasd ki kérlek, tényleg keress rá és nézd meg mivel van/volt itthon cakkom pakkom 3 gép amiből egy nagyon nyűgös volt egy meg durván fél egy éve nyűgös. A harmadikat meg pusztán szájízem szerint akarom átszabni.
De mondom újra talán ez nem érthető, hogy miért pont ez a "kis vacak" kell, azért mert apum nagyon szereti akárhányszor elagyal az eladáson inkább keressük a hiba megoldását. És igen, lassan a kor5 végére érünk nem hiszem, hogy egy kobor elektromos hiba miatt másik gép kene mikor új a teljes kihajtás, a karbi, át lett nézve maga a blokk is már gyak. Fej volt lent belül nem tudjuk mi van szét nem kett húzva, kompresszió is még bőven a jó tartományba mozog. Lassam a végére érünk, tanácsért jöttem, hogy minek merről álljunk neki ehelyett sportmotor.hu választ adtál nekem, add el a csába, nem ez volt a kérdés és az alap felállás.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz jacis #118192 üzenetére
Pont semmire.
Ha nem ismered a robogó piacot, kár messzemenő következtetést levonni.julius75:
Erre való a fórum. Mindegyik motorral lehet szenvedni.
Évjárat- és megtett km-et is illik figyelembe venni. Mindegyik eljut ide, kérdés kinél landol és akarja e üzemben tartani.
Az összesen ráköltött pénzért sem kapna tartósan jobb robogót.
500ezer körül pont azokat kapod meg, amire költheted a következő 500-at.
Ez ennyire egyszerű. Ritka csoda, ha mégsem ez történne. Az meg nem 500 ezer. -
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #118204 üzenetére
Járőrt láttunk kettőt (mocis és autóst is) de állóellenőrzés nem volt ha erre gondolsz vagy mi nem futottunk bele három vagy fél négy körül (Nem tudom, hogy értünk ki 2 felé indultunk és hatkor álltam meg itthon. Sikerült koppra kihasználni szinte a tankot reggel felnyomom majd csurig kíváncsi vagyok mennyi maradt. ). Hazafelé több rendőrt láttunk Gyöngyös felé.
Voltak mocisok de akik stabilan "kimentek" szerintem lehettünk 5-6-an a többi átmenő volt azt hiszem én maradok a hétköznap délelőtt / délnél esetleg kicsivel később. Nincs tömeg nyomor nincsenek kint a kanyarfotósok szerintem sokkal élvezhetőbb. De nyugodtan megkaphatom, hogy antiszoc vagyok mert az vagyok nagyon utálom a motoros tömegeket én ezeket a szezon nyitó és záró cuccokat is ki nem állhatom.
A murva viszont kezd irritáló lenni, egy két kanyar (ugyan azok szinte mindig) állandóan végig van enyhén szórva minden alkalommal amikor arra járunk. Idiótákat megúsztuk ma egyetlen skoda érezte magát úgy mint aki a mátra rallyn van használta mindkét sávot egyszerre....
Ami érdekes, hogy sokkal hegyesebb nem csak a gumi maga hanem ez a gumi méret ezen a felni méreten, a lapos 150-es után nagyon nagyon élvezetes így megszokás után eszméletlenül jól lehet borogatni.
csongi nem azt mondtam rossz hanem költséges ha eléri a felújítás állapotát jóval több, összehasonlíthatatlanul több a FES-hez képest de ezt te is tudod. Reggeli pü-re reggel válaszolok majd nekem mára szerintem leveszik a lemezt!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shin Chen
tag
válasz jacis #118204 üzenetére
Szombaton bejártam Sirokról-Gyöngyösig, a 24-es úton egy járőrt sem láttam, délután Gyöngyös-Abasár-Verpelét-Egerszalók vonalon meg forgalom is alig volt.
Azt hozzá teszem hogy délelőtt esett, délután is elég borús volt."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #118454 üzenetére
Nem egészen azért ajánlottak szegénynek BT23-at, hogy az sokat megy él és milyem marha jól tapad meg kanyarodik.
Csak öreg mint az országút és elszállt felette az idő és a típusok fejlődése .
T31/Road 5/Tech01-ből tuti az elsőt venném, jó az ára szettben na meg én pont úgy vagyok elfogult a Bridgestone felé mint páran a Motul felé.
Az S22 után meg végképp... Mint nutellás kenyér a padlóhoz annyira stabilan tartja magát.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz jacis #118454 üzenetére
Én mondjuk annyival egészíteném ki, hogy a gumiknál inkább amikor túl vannak a futásteljesítményük felén, akkor lesznek nagyobb különbségek típusok és márkák között.
Én legalábbis ezt tapasztaltam.
És kezdőként ezt sem fogja érezni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #118456 üzenetére
Nem de amint lesz egy tisztességes gumi rajta rá fog jönni mennyivel jobbak is vannak.
Ha nem RoadSmart2 és BT45 van az előző mocin lehet sokkal hamarabb megszokok és tanulok dolgokat.
Teljesen más a dönthetősége és a visszajelzése a most fent lévő szettnek mint az előzőeknek, és nem csak azért mert másra lett tervezve az új túra gumik köszönő viszonyban sincsenek a régiekkel ha a profilt nézed.
Mod.: És fog spórolni 20 rúgot egy szetten?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz jacis #118531 üzenetére
Mindenkinek van olyan téma a fórumon, ami nem érdekli. Ezért reklamálni felesleges, tovább kell görgetni. Ha mindig kitörölnénk innen (vagy eleve meg sem születnének) a "valakit nem érdekel" kommentek, akkor egy büdös poszt nem maradna. Inkább örüljünk annak, hogy van, akit érdekel, és tudnak a felhasználók egymás közt számukra hasznos infókat cserélni.
Persze nem azt mondom, hogy offoljuk szét a fórumot, de be kell látni, hogy a motorozás mellékhatásai között nem csak a szép tájak, de a sérülések is szerepelhetnek.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz jacis #118536 üzenetére
Megengeded azért hogy még írjunk ide, mesterem? Vagy már csak az "úgysem tudja kihasználni a gumit" szintű üres közhelyek puffogtatása üti meg a nívódat?
Minden harmadik hozzászólásod kb arról szól, hogy mennyire unod olvasni az adott témát. Ilyenkor nyomj egy CTRL+W-t, az segít.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
duni84
aktív tag
válasz jacis #118536 üzenetére
volt pár hete (hónapja?) büdös csizma szagtalanítása is, nem? vagy azt máshol beszéltük meg? (ózonnal fertőtlenítés, szódabikarbóna, stb) ... na meg a "mit vegyek a ruha alá, ha izzadok, mint a ló, de nem tetszik a technikai aláöltöző (100% len póló) .... az ilyenek mellett simán elfér a kinek milyen maradandó mellékhatása van a motorjától (rommá tört ujjak, szilánkos boka, szétégetett lábszár) ... amúgy is ezekről mesél az ember, ha pl a saját gyereke felveti, hogy ő is motorozna (a gyerek anyja úgysem örülne neki, így nem árt picit eltántorítani, hogy jóban maradjanak a szülők )
röviden: engem nem zavarnak az sbo rémtörténetek és a rehabok kifutási idejei, mert témába vág.
#metszéspontok
-
etnies
senior tag
válasz jacis #118699 üzenetére
Én kb ezt a módszer használom úgy 8 éve.
Nagy powerbank + hosszú kábel. Túrára négyfejes multitöltő, este megy rá a powerbank, 2 bluetooth intercom, +1 akármi.
Van a motorra is telepítve egy vésztartalék usb, de azt alig használom.Steven, már többet írtál, mint a tesztek.
Geresics, fog az tolni elég delejt?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Steven
addikt
válasz jacis #119005 üzenetére
Egy dl1000 vettünk havernak, az 4-5 évig állt. A tank szarrá volt rohadva és a benzin pumpa nem tudta át szívni a a benzint a rozsda miatt. kb 6-7rpm felett már bajai voltak.
Tank tisztítás utána jó lett... fogjuk rá, hogy jó lett tank még mindig rozsdás... azóta is úgy használjaValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
tag
válasz jacis #119008 üzenetére
Az egy jól kiélezett masina.
Ha annyival olcsóbban adják, hogy egy teljes körű tömítéscsere belefér, akkor lehet, hogy nem rossz biznisz.Egyszer vettem egy ilyen "elveszett gyöngyszemet" (5 évet állt, ducati monster) hát annak az összes tömítését végül cseréni kellett, valamint üzemanyag pumpa, üzemanyag csövek, teló felújítás, némi elektronika... Nem volt pluszos a végén
"there are more jacks then one at the fair..."
-
-
Geresics
addikt
válasz jacis #119010 üzenetére
Remélem Pesti Zolival beszéltél, mert ő mindent is tud az ottani BMW-kről, és el is szokta mondani, nekem legalábbis elmondott mindent egy vezérléshibás F650GS-ről anno...
Többször beszélgettem vele, pl. Ő mondott sok érdwkes dolgot anno, mikor a KTM és a BMW között vacilláltam...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz jacis #119091 üzenetére
A szécsényi ezek szerint nem véletlen hogy a legolcsóbb találat még ilyen kevés km mellett is. Egyébként elképzelhető hogy jó vétel lenne, és hogy tényleg csak az olajcsere miatt világít. Valszeg sufniztak rajta egy olajcserét maguknak és ők nem tudják a computerbe beírni. El kéne vinni vásárlás előtt egy BMW szervizbe és ha szerintük rendben van akkor jó vétel.
A Full Gasosokat még én is néztem bő 2 évvel ezelőtt, és már akkor sem számítottak friss hirdetésnek. Az áruk forintra ugyanennyi volt. Nem értem mi ebben nekik az üzlet, hogy éveken át rohasztanak drága motorokat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
palfitom
félisten
válasz jacis #119091 üzenetére
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Predator2
addikt
válasz jacis #118773 üzenetére
Helló
Elnézést, hogy csak most reagálok érdemben, de eléggé elvoltam havazva.
(#118773)jacis
A honlapon nem szerepel egyik motor sem, rájuk írtam Fb-on, hátha jön válasz.(#118775)Ferdzsoo
2 hengerest (Sor 2) szeretnék kezdő gépnek, és alacsony súlyú motort.
Mégis legyen benne tűz is. Naked motort, ha esek ne legyen egy vagyon az idom.
Jó állapotút, amivel nem szop@s az élet. Az mt07-z650 szerelem.
Kawasaki ER6N és Honda CB500F-el tanultam.Őszintén megvallva. Vennék egy MT09-MT010-et mint a huzat, csak megdöglenék rajta hazafele jövet.
(#118777)csongi
Nógrád megyében lakom (Borsosberényben). Nekem hosszabb túra lesz egy Borsosberény-Balaton táv is.
Csak a nagy szél miatt esik ki a naked bike?(#118782)duni84
KB: 180cm magas vagyok.Illetve ez mindenkihez szól:
Ebben mi a trükk? [link]
Bár idomos, de ő még tetszik. Félig naked/félig túra.Nehéz "helyzetben" vagyok.
Benne van a lehetőség egy bukásra, ezért nekem nem ajánlott új motor. Viszont nem akarok egy leharcolt romot venni sem. Akkor viszont a kínálat tetejéből (esetleg új motor) kell válogatnom. Ez a 22-es csapdája.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Geresics
addikt
-
runner 125
nagyúr
-
zgospel
őstag
válasz jacis #119141 üzenetére
Te S1000R-t nézel, ő meg S1000RR-ről beszél. Egy R betű az eltérés. ami nem mindegy
Az R-eknél jóval kevesebb problémáról lehet olvasni mint az RR-eknél, de az R-nek is a 2014-15 körüli szériában, ha amcsi vagy angol fórumokat olvasol alaposan, akkor találni jópár főtengelyhibát.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #119250 üzenetére
Grat, kegyetlenül szép vasak! RJ gépe is eszement. BODIS dob után kiállt!!!
Az megvan eltaláltad az egyetlen szöget talán és magasságot ahonnan a fejidomja bumszlinak tűnik?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz jacis #119250 üzenetére
Gratula hozzá, látom a faceliftes lett végül Nagyon fasza motor, mentem pont ilyen színű 2017-essel.
(#119255) runner 125 amiket írtál azok közül szerintem egyedül a Tuono a valós alternatívája ennek.
Az MT-10 valamivel kevesebbet tud, sokkal relaxáltabban ülsz rajta, nem ennyire kifinomult, és 10 literes fogyasztás alatt nem lehet vele eljárni (hatótáv miatt írom). A Z1000 nehéz és szintén kevesebbet tud. A Tuono tudja ezt a finom műszerszerű működést és felszereltségben is ott van.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
baboss
őstag
válasz jacis #119283 üzenetére
Mai útvonal, pipa, 1039 km [link] Indulás 06:30, érkezés haza 20:50
Egyedül unalmas volt, de viszont gyorsan mehettem. Csak a hátsóm fáj, pedig az ülésem zselés.
Elég sokszor megálltam, enni, inni, pihizni. Jó sok videóanyag összejött, lesz mit megvágni. Az új gumi jól vizsgázott a túrán, Metzeler Roadtec Z8 Interact, és Kakucson is ahol bejárattam. Egy kőr 4 kamera beállítással [link] . Ne cikizzetek ki, 53 évesen ennyit tudok csak.[ Szerkesztve ]
-
palfitom
félisten
válasz jacis #119315 üzenetére
"a csuklom úgy elzsibbadt néha" - Ez a problémám nekem is, mindkét markom zsibbad. Vajon lehet erre valahogy készülni, vagy "edzeni"?
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz jacis #119332 üzenetére
Ennyi. Olyan kormány kell, ami normális testtartást biztosít.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #119582 üzenetére
Lassan harmadik éve van barátomnál ő tuti nem történt és eddig is szorult ugyan de nem ennyire mint most takarítás+ betét csere miatti szétszedés után.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Háztartási gépek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elden Ring
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- BestBuy topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen