- Hálózati / IP kamera
- Eladatnák az Ubisoftot
- Microsoft Excel topic
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
- Direct One (műholdas és online TV)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #18901 üzenetére
Erre en is kivancsi lennek.
Nem ertem h tud kialakulni az egyik feknyeregnel nagyobb nyomas. Tudtommal a hidraulikus nyomas olyan h csak ott lesz nyomaskulonbseg, ahol mas a keresztmetszete vagy a munkahengernek, vagy a dugattyunak a felulete, azaz a felulet, amire a nyomas kifejtodik. a hossz nem lenyeges. Gumicsonel a hossz talan, mert van tagulasa, de az a tagulas is megall, nem tudom mennyire szamitana bele. De nyomaskulonbseg csakis akkor van, ha lenne feluletnagysagban is kulonbseg, legalabbis ezt tanitottak.Csongi:
Van rajta refi, csak a kurttel egyszerre mindketto eg, mig ha refire kapcsolsz, csak az egyik eg.
Bar ha a refivel rosszul lat, akkor valszeg beallitas problema van, aztan a fene se tudja.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ertem, de az atfolyasi keresztmetszet elhanyagolhato ellenallast fejt ki, es azt sem allandoan.
Mig a felulet, amire nyomas hat ugyanaz mindket nyeregnel, ezert a nyomas nagysaganak is ugyanakkoranak kell lennie. Ezert nem ertem a dolgot.
Illetve amit regen tanultam: P=F/A a hidraulikus attetel ebbol ertheto. Es itt nincs attetel az esetunkben, ami nyomaskulonbseget okozna, mindegy hogy vezeted el a csovet.
Es nem hullamban terjed a nyomas, hanem elviekben fenysebesseggel, tehat nincs kesedelem sem a ket nyereg kozott
Mindegy, nem tudom elkepzelni, hogy jobban fogna az egyik, aztan ki tudja. Fizika alapjan nem kene.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem csak azert veri ki a biztositekot, mert hiaba van rajta husz csatt, ha szar helyre rakjak pl, mint a pumanal. Meg lehet ezt csinalni joval kulturaltabban, dainese pl, igaz nem ciganybarokkos, es nem nez ki hitechnek, megis konnyu felvenni, es vegzi a dolgat.
Ilyen sibakancs zsanerben inkabb az alpine nak a belsocsizmas zsilliardokba kerulo birodalmi lepegetot valasztanam. En. A tobbi olyan mint a krom a muanyagon. Csillog villog hamisan.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz coreside22 #19015 üzenetére
Sztm eleg tud lenni. A 125 os 4T megy nagynehezen 110 et, es azzal is el lehet lenni
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz coreside22 #19044 üzenetére
én totál megértem, nincs az a robogós teljesen inaktív testhelyzet, mégsem kell váltani, a runner blokkja van benne, teljesen jó.
ha az tetszik, akkor nem is kell gondolkodni rajta.
2t tud nagy fogyasztást produkálni, amint hozzá van nyúlva. amíg gyári addig nem annyira vészes.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz coreside22 #19046 üzenetére
ha esetleg nem vagy benne, vigyél magaddal hozzáértőt, mert döbbenet mennyire át akarják kúrni az embert, akármilyen normálisnak tűnik az eladó. Ezt a tanácsot ha lehet, fogadd meg. Sok szerencsét a vételhez.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Type-R #19101 üzenetére
A Ducati - bar nem pont ugyanezt - de reg elkezdte a modellpaletta felduzzasztasaval.
Van mar egy millio fele monster, streetfighter, hypermotard, multistrada, panigale, amelle meg az olcso 848. Mindenkepp szelesebb piacnak gyartanak, es lefele is. Mashogy nem megy.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Kicsit sarkos kijelentes ez a buciraveres.
Az osszes versenyzo szerint nincs feedback, ezert nem lehet kihozni annyit belole.
Emlekeim szerint a bimotanak az allando pilotacsere tette be a kaput a kilencvenes evekben, amikor mindenki halomra "halt" ezzel a furomuvel, es nem tudtak egy iranyba menni a fejlesztesekkel, mert elkoptak a pilotak, es mindig mas ult rajta.
Szep volt, kulonleges volt, turagepbe pont jo, mert nem razza a kezed a macskako, meg nem bolint akkorat ha fekezel, koszonjuk, h beleoltek nehany milliardot[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A bimota sztm mindig is piaci szereplo volt. Igaz nem itthon.
Nagyon finom motorokat csinalt, termeszetesen szuk retegnek. Nem mondok ujat, de Yamaha sornegy blokkokat, TL blokkot, Ducati blokkot kaptak ezek, sokkal konnyebb felnikkel, dragabb futomuvel, fekkel, gyakorlatilag megvettel egy feljavitott motort, amit gyarilag gyenge vazzal, futomuvel szerelt a japan. Mintha egy R1 SP-t, vagy egy mille erre lenne. Extra felni, futomu, fek, idomok.
Az 500 v due korszakot nem ertettem. Egy hulladek, meg el sem keszult, megbizhatatlan motort kidobtak piacra, nemetorszagban ettol fuggetlenul az importorok a csodbemenetel utan is osszeraktak nehanyat, szoval eleg nagy volt a mitosza
De amikor az utolsokat rugta a ceg, ilyeneket azert nem kellett volna csinalni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #19151 üzenetére
Szivem szerint azt a feket szetszednem. Fekportol ennyire nem rohad be. A karmantyukat meg kellene tisztitani az oxidtol, meg a dugattyut is, attol szokott ragadni, illetve nem tudja visszahuzni a karmantyu a dugattyut. De ugyis meglatod, ha megint fog. Akkor mindenkepp szet kell szedni.
Teloolajat passzolom. Utcara tokmindegy olyan villaba, nem tudom mik a tapasztalataid vele, mit erzel rajta, meg hogy mesz vele. Ha olajmarkara kerdezel, az is problemas, ahany marka, annyi fele viszkozitas, ugyanolyan jelolesnel. En yamalube ot raktam. Esetleg valami markaforumon lehetne korulnezni, de szigoruan megelt tapasztalatokat figyelembe venni, nem holmifele netes legendat, h ki mit hallot, h mit kell belerakniExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #19196 üzenetére
A misztikumhoz akkor hozzatennek nehany dolgot, amit eleg sok utanajarassal es olvasgatassal megtudtam. Szakmai cikkeket alapul veve tevedhetek, de jelenlegi tudasom szerint:
Az a baj, h a felszint, fullszint kozott nincs akkora kulonbseg, h ra lehessen huzni, h az egyik megromlik.
Meg mi az, h megromlik? Bakterium tud bele telepedni, akarmilyen fura, de ahhoz rengeteg ido kell. Parat fel tudja venni. Ha minuszban tarolod akkor meg viaszosodik. Ha ezeket nevezzuk megromlasnak akkor kizarolag szar tarolasnal tortenik.
Megromlas meg az adalekok lereagalasa, ami sima levegon elkepzelni nem tudom milyen lassu utemben tortenhet.
A fullszint es felszint/ asvanyi kozott annyi a kulonbseg, h mas viszkozitasu alapolajat hasznalnak, amit adalekolnak.
Az adalek ha lereagal hasznalat kozben, romlik az olaj szennyezodeslebegteto, lerakodasgatlo, vagy iszaposodasgatlo kepessege, es egy sor mas tulajdonsaga. A lancok szettornek, ettol fuggetlenul a kenesi tulajdonsagai annyival nem romlanak. Mivel vannak olyan csapagyak is, amit viz ken, a viznek meg nincs molekulalanca, megis birja. Ez egy jo analogia erre. Ez is egy kicsit homaly, h dobbenet mit tud az olaj. Mas kerdes h az ebbol az elhasznalodasbol kovetkezo viszkozitas valtozas problema lehet es az esetleges lerakodasok eltomhetik az olajzofuratokat, vagy lecsokkentik az atmerojuket.
Az asvanyi es fullszint olaj kozotti legnagyobb kulonbseg hidegen van. Uzemi korulmenyek kozott mondketto tudhatja ugyanazt! Versenyezhetsz asvanyi olajjal ha teljesitmenyszintje jo. Nem azt jelenti h az szar!
Mas kerdes, h a gyartok nem merik rairni, h asvanyi, mert befosna a feluletes vevo, akinek a fullszint a jo, a besorolasokkal nincs tisztaban, ezert a gyartok is kitalaltak mindenfele hulyeseget, h felszintetikus.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #19200 üzenetére
Ez igy van. Csak ez is egy butasagnak tunik, mivel a fullszintnek a hidegoldali viszkozitasa alacsony, (pl. 5w 40) a felszintbol nem is gyartanak ilyet, (15w40 vagy 10w 40) ezert visszavezetheto, h a hidegoldali viszkozitast veszik alapul, h surubb lesz, holott uzemi homersekleten mindket fele olaj ugyanolyan folyos.
Tapasztalataim alapjan a motorszerelok nagy szazaleka azt nem tudja h mi az a hideg, melegoldali viszkozitas, az elso szam alapjan akarjak beloni a suruseget pl.
Ezert hiszik azt, h az egyiket jobban fogja enni, a masikat meg nem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt néztem ki a Puma után. Nem kell annyit faszkodni vele, és sokkal jobban átgondolt, meg egyszerűbb is.
nekem nagyon tetszik. Tapasztalatom nincs vele, csak azt tudom, hogy a Lövey Ádámnak is ilyen volt legutóbb, előtte meg neki is ugyanaz a Pumaq V2 1000 mint nekem
biztos ugyanezek az okok vezették el a DainesehezExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
a 3. hszben van valami, de nem igaz.
Minden hatékonyabb lett mostanra. Mindig is számított egy csapaton belül a politika. Akkor is, most is.
Enzo Ferrari ezekben az időkben csak azért kirúgott egy pilótát, mert a Ferrari logót felrakta egy farmerra és úgy flangált a boxutcában. tök mindegy, hogy mit rakott le az asztalra.
Ez mindig is így volt, és így is lesz. Ahol sok pénz van, ott nem lehet soha beszélni magasztos dolgokról. Az egy paradoxon lenne.
legalábbis szerintem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nah legutobb irtam, h nem tudom mennyire kell vigyazni az RS re, most mar nem kell, a bejaratason mondhatni tul vagyunk. 120km ment bele ma, az elejen 6000 fordulat, a vegen meg ami belefer.
1 szazados dugattyuillesztessel vertex dugo ment bele, es hala istennek jol eltalaltak a kupossagat, mert rohadtul nem ragadt meg az utes vagasnal. 140 et ment vegre mert 100 tol 8000 felett az iszonytato nyomatek (haha) elcsusztatja a kuplungot jelenleg. Ma2 olaj van benne, megprobalkozok egy sima olajjal, hatha csak az adalekolas nem tetszik neki, azert csuszik. Ha azzal is csuszik, akkor rugocsere.
Alapjarat nincs, mert a fuvoka bekapott valami dzsuvat. Gyerekbetegsegek. Meg az is lehet h ezzel megyek euroringre.
Ahhoz kepest, h a natixnal meg szarra ragadnak az 5 szazadra illesztett dugattyuk, es 600 km en keresztul 6000 fordulatig szabad csak tekerni, majd ujabb 600 km ig csak 9000 fordulatig... Mit csinalnak ezek?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Szakbarbár #19284 üzenetére
F1DO nak volt RGV je.
csak nem neked az van?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Leírom a mai motornézegetős sztorit, mert sztm elég tanulságos ez is.
Szóval elmentünk haverral 954 est venni. Kinézett kettőt, az egyik nagyon drágán adta, a másik meg egészen jó áron.
A második ember egy igazi "20 éve motorozok" hondabuzi (elnézést, de kicsit indulatos lettem, lejjebb majd talán kiderül)
hirdetés: 33 000km
"költségmentes motor"
A motort a szokásos átvizsgálásnál egész rendben találtuk. fékek kuka, lánc kuka, elsőtelóban sosem cseréltek olajat, hátsóban meg még ennyiszer sem. Az összes motorblokkcsavar megmozdítva.
Emberünk ekkor benyögte, hogy elérte ezt a 954 et is a blokkrepedéses szériabaj, ami azt jelenti, hogy elreped a lengővilla felfogatásnál az öntvény. Garanciában kapott egy új blokkot, ezért nem is 33 000 km van benne, hanem kevesebb. az órában persze 47e felett volt a km és nyakcsapágyas is volt.
Hol történt a javítás kérdésre a Yamaha Surmant jelölte meg az ember, a garanciális javítás sztori nem kell mondjam, hogy elbukott. Iletve az lehet hogy a blokköntvényben kevés km volt, de a hengercsavarok is meg voltak mozdítva, szóval szimplán új öntvényt kapott, valszeg régi henger főtengely, dugattyúkkal, de az ember úgy promózta, hogy új blokk.a másik pikantéria.
mivel ennek ellenére jó állapotban volt, lealkudtunk belőle (rohadtul nem tetszett neki, hogy megmutattuk mi szar a motoron, neki tökéletes volt úgy is, meg utcára jó az, szóval mi voltunk fordítva bekötve)
de. Jött mégegy ember akit meg kellett várni bivalybasznádról, merthogy ne csináljon segget az arcából az eladó.
a srác megérkezet, vártunk rá 50 percet. Hondabuzi 2. pénz egy darab nem volt nála, egy hulladék cbr 125 el elcsordogált azért, hogy megnézze "ezt is" azt ennyi. A használtautón lévő összes 954 et megnézte már, csak úgy. Ez engem nem zavart volna, de ott elkezdett még okoskodni is, hogy ez hangosabb blokk, mint az előző széria, meg minden olyan hondás sztereotípiát vágott amivel az égvilágon semmire nem megyünk, meg hogy a régi milyen jó volt.
szóval van aki erre veri. érdekes.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #19296 üzenetére
Biztos vannak ilyen vevok is, amit te irtal.
De 90% ban a motortulajoknak nincs fogalmuk arrol, h mi a gyari allapot, alapvetoen az a futomu, ami nem folyik az jo, az a lanckerek, ami nem kakastarejos, az jo. Ilyen igenytelen a legtobbje. Azt nem erzi, ha szorul a nyakcsapagy, es eletveszely a motor! Tokmindegy mennyiert arulja. Dobbenet.
Es teljesen joszandekuan eladja a szart.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A csuszosaru tagulasa azert is lehet, mert olyan aramok mennek at rajta, amik felmelegitik rendesen.
Ez akkor van, ha alapbol szar az akkud, es nagyonnagy aramot vesz fel. Sajnos nagyon erzekenyek a motorok legtobbje az akkura ilyen szempontbol. Aprilia RSV nek is altalaban az akku miatt eg le ugyanigy a faziskabel.
Az ellenallasi kabelt nem pontosan ertem, h mi, illetve hogy adott meg 0,6V ot.
Mindenesetre szimplan egy leszopott akku fel tudja melegiteni a kabeleket, sarukat.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #19369 üzenetére
Hazaerek linkelek nehany kepet, hogy eddig mit talaltak a hatso rugostagokban milyen futasteljesitmenynel.
A kromszar nagyon hamar be tud ragodni. Nagyban fugg a konstrukciotol, mennyire vannak csavaro erok rajta stb. A gaz nyomasa is csokken, es az olaj molekulalanca is torik, ami viszkozitas valtozassal jar.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Annak az akkunak akkor vege van. Ezeket nem lehet melykisutni egyszer sem.
Injektoros motornal ez alap. Ha megvan a benzinnyomas, tokmindegy h mennyit allt.
Karbissal is meg lehet csinalni, csak fel kell tolteni az uszohazat hozza nah az a muveszet.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. Ennek ugye nincs lambda szondaja?
Esetleg a pc be tud kavarni, sajnos a nem lambda szondas motoroknal utan kene allitani egy ido utan.
Ezert is van egy megkerulo levegocsavar is a legtobbnel mintha karbis lenne, hiaba injektoros.
Sztm allitas kerdese az egesz be nem indulas.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem kellene konstrukcios jellegzetessegnek lennie. A v4 csak a kiegyensulyozas miatt van.
A dus kevereket jobban be lehet gyujtani a nagyon alacsony oninditozasi fordulaton. Elobb gondolnam, h nagyon erzekeny az akku allapotara, es igy az inditozasi fordulat csokkenesere, vagy egesz egyszeruen rosszul van megirva az injektorok kitoltesi tenyezoje, ha ilyet csinal.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #19442 üzenetére
A lapkakat nem kell cserelni ha nem megy el a szelephezag. A butykostengely nem a lapkan csuszik, hanem a token, es a tengely is ugy van koszorulve, hogy forgassa a toket, ami igy sosem ugyanott erintkezik a butykostengellyel. A hezagolo lapka nem kopik.
Ha jol megcsinalja akkor jo ez az ar, semmi baj vele.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19450 üzenetére
Hat ja, ott altalaban abba a hibaba esek, h forgo tengelyekhez akarnak adni szimeringet, es total masra van tervezve, mint egy villaszarszimering, ha van egyaltalan olyan meretben.
Felutni a katalogust meg nem fogjak, ilyenkor hagyom oket a pcsaba es megrendelem a gyarit, mert 2e forintot pont leszarok, csak legyen jo.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest