Új hozzászólás Aktív témák

  • szabacsik

    őstag

    Sziasztok. Ti mit tennétek? A történet a következő..
    IqPro : 3szor hívtam őket az elmúlt 3 hónapban.

    Egyszer, hogy egy befizetett számlát írjanak jóvá mert elutaltam. Küldtem mailt is amire nem válaszoltak, majd telefonon azt mondta az ügyintéző, hogy továbbítja a számlázásnak és jóváírják. Azóta is befizetetlennek mutatja a számlázz.hu oldalán, de már 180napos ez szóval akár az is lehet, hogy valóban jóvá írták csak ott nem látszik.

    Második alkalommal jeleztem telefonon, hogy hahó két hónapja nem kapok díjbekérőt. Amire azt a választ kaptam, utánanéz és ha van befizetetlen számla elküldi.
    (természetesen nem jött semmi)

    3. Mai nap. Kimenő hívások korlátozva lettek. Nagy nehezen felveszik. Mondom mi történt. Mondja, hogy igen van 3 befizetetlen számla. Mondom sejtettem tekintve, hogy jeleztem nem jön díjbekérő. Az email cím stimmelt a rendszerükben mindegy nem is érdekelt csak az, hogy rendezve legyen.
    Azt mondta a hölgy, hogy a mytelenor alkalmazásban tudjuk rendezni.

    Oké oké alkalmazás letölt. Bejelentkezünk, de számlát fizetni nem lehet sehol csak az aktuális egyenleget látjuk.

    Oké elég menjünk be telenorhoz. Az ottani ügyintéző azt mondta, hogy csak azért tudjuk most ott egyenlíteni a számlákat mert korlátozva lett, de amúgy nem tudna segíteni semmiben. A mytelenor alkalmazásban meg nem fogjuk tudni ezt egyenlíteni... Jah és plusz 7000lesz a visszakapcsolás ami a következő számában jelenik meg.

    Ezt nagyon nem tartom korrektnek, hogy az elérhetetlenségük és a leszaromságuk miatt most ezt is ránk verik.

    Nincs személyes ügyfélszolgálat iqprohoz ugye?

    /\____/\

Új hozzászólás Aktív témák