- ArchiCAD és Artlantis topik
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
-
IT café
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabacsik
őstag
Sziasztok. Ti mit tennétek? A történet a következő..
IqPro : 3szor hívtam őket az elmúlt 3 hónapban.Egyszer, hogy egy befizetett számlát írjanak jóvá mert elutaltam. Küldtem mailt is amire nem válaszoltak, majd telefonon azt mondta az ügyintéző, hogy továbbítja a számlázásnak és jóváírják. Azóta is befizetetlennek mutatja a számlázz.hu oldalán, de már 180napos ez szóval akár az is lehet, hogy valóban jóvá írták csak ott nem látszik.
Második alkalommal jeleztem telefonon, hogy hahó két hónapja nem kapok díjbekérőt. Amire azt a választ kaptam, utánanéz és ha van befizetetlen számla elküldi.
(természetesen nem jött semmi)3. Mai nap. Kimenő hívások korlátozva lettek. Nagy nehezen felveszik. Mondom mi történt. Mondja, hogy igen van 3 befizetetlen számla. Mondom sejtettem tekintve, hogy jeleztem nem jön díjbekérő. Az email cím stimmelt a rendszerükben mindegy nem is érdekelt csak az, hogy rendezve legyen.
Azt mondta a hölgy, hogy a mytelenor alkalmazásban tudjuk rendezni.Oké oké alkalmazás letölt. Bejelentkezünk, de számlát fizetni nem lehet sehol csak az aktuális egyenleget látjuk.
Oké elég menjünk be telenorhoz. Az ottani ügyintéző azt mondta, hogy csak azért tudjuk most ott egyenlíteni a számlákat mert korlátozva lett, de amúgy nem tudna segíteni semmiben. A mytelenor alkalmazásban meg nem fogjuk tudni ezt egyenlíteni... Jah és plusz 7000lesz a visszakapcsolás ami a következő számában jelenik meg.
Ezt nagyon nem tartom korrektnek, hogy az elérhetetlenségük és a leszaromságuk miatt most ezt is ránk verik.
Nincs személyes ügyfélszolgálat iqprohoz ugye?
/\____/\
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!