- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Synology NAS
- PHP programozás
- Bittorrent topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Vírusirtó topic
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70519 üzenetére
Sohasem teszteltem diteches robogó fogyasztást, így nem tudhatom, hogy mennyi lehet a valós fogyasztása. Egy diteches rendszernél mit tudtál tuningolni?
A motorra a tipp: Ha egy keskeny 4T és már viszonylag fürge gépre vágysz ami nem a fotel, hanem inkább a sport vonalat képviseli, akkor én a Gilera Runner VXR200-at ajánlom. Szerintem napi 2x15 kilométerre simán jó. Megtévesztő ám a 200 köbcenti, mert ahhoz képest tényleg nagyon megy (ez részben köszönhető a viszonylag könnyű tömegének is). Nekem egy 180-as van, és én is hasonló célra vettem. Rövidebb távokon ide-oda elugrani tökéletes, nem kell előhoznom a nagyot így.
Ha bővebb infót akarsz, hogy mik vannak még a kínálatban, akkor javaslom a nagyrobogós topikot, ott jobban útba tudnak igazítani. Nekem speciel nincs nagy tapasztalatom az egyéb nagyobb robogók terén, nem az én világom.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70524 üzenetére
Ja ja, ha ezt megtudták csinálni úgy, hogy tényleg megfelelő mennyiségű üzemanyagot kapott akkor rendben van. A variátor áthangolása meg sima csiga itt is, az nem gond.
A runnert 2005-ig gyártották a klasszikus vonallal, 2006-tól meg változtattak valamennyit a kinézetén. A műszerfal is más lett. De mag a a váz, a blokk meg minden szerintem maradt a minden régi.
Milyen normális villára gondolsz? Hogy nem zsíros hanem rendes olajos. Ha erre akkor igen. Az első 180-as 2T runner-ok még zsíros teleszkóposak voltak elől (sőt, a legeslegelsők még nem is voltak hátul tárcsafékesek sem, de ebből tényleg nagyon kevés van csak), de utána (talán 98-tól) már rendes olajos telóval jöttek ki. A 4T-k meg csak olajos első villával jöttek ki.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #70529 üzenetére
ilyen kérdéssel odaát nem merek megjelenni, mert kikapok.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70529 üzenetére
Ugyanazok a dolgok befolyásolják az állapotát amikre oda kell figyelni vásárlásnál mint bármilyen más járműnél. Mennyi valós megtett km van benne, mennyire vigyáztak rá, mennyire tartották karban stb. Vehetsz 10-12 éves (vagy még öregebb) motort minimális valós megtett km-el is ami patika állapotban van, és vehetsz 2-3 éves motort is, ami szinte teljesen le van amortizálva. Ezt így nem lehet megmondani, hogy milyet találsz. Ha kinézel egy típust, akkor kutatni kell és keresni addig, amíg nem találsz egy olyan darabot ami megfelel a kívánalmaidnak.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Ferenczi Áko
addikt
válasz bajnokpityu #70763 üzenetére
Azért remélem annyira nem ugrik meg a fogyasztás, mert nekem 65 km/h elég, 2 literes fogyasztással..
Xiaomi 13T - Playsation 5 - Honor Watch Gs Pro - Hisense 55U8QF & 65U8QF
-
mekkGyver
aktív tag
válasz bajnokpityu #70771 üzenetére
Az egyensúly dologban teljesen igazad van, de a jobban elégő üzemanyag nem elállítás, csak simán teljesítmény növekedés. (Mint ha nagyobb oktánszámú benzint tankolnál.)
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest