- Java programozás
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux kezdőknek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Milyen program, ami...?
- Hálózati / IP kamera
- Filmekből és sorozatokból tréningezik az AI-modellt
- Kék halál (BSOD)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz energy4ever #76191 üzenetére
Nem mindegy, hogy hol lenne. A távolság végül is lényegtelen a számomra, ha messze kell menni, akkor nagymotorra ülnék. Közepes távra ott van tartalékban a nagy runnerom amit nem is igazán használok, közelebbi távra meg én is elmegyek kisrobesszal. Mondjuk tőlünk Salgótarjánig már csak minimum a runneral vállalnám be az utat...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #76216 üzenetére
Pár hete is pont bedobott egy képet erről valaki ide, mert megzavarta a karbifűtésnek a kivezetése.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #76218 üzenetére
Annyival fog megnőni, mint amennyi optimális a hengernek. Be is fúvókáztad már?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #76264 üzenetére
Én meg nem tudnék visszapillantó nélkül ellenni nagymotornál sem. Különösen városban nézek bele-bele sűrűn, ahol én sem haladok feltétlen gyorsabban mint maga a forgalom. Egyébként is teljesen nonszensz lenne, ha egy forgalomban részvevő motoron nem lenne tükör, legyen az bármilyen is. Ha nem fordulsz hátra, akkor semmilyen információd nem lenne arról, hogy mi zajlik mögötted, és ráadásul van az a tempó illetve közlekedési szituáció, ahol nem minden esetben kényelmes vagy épp biztonságos a totális, törzsből való hátrafordulás. Én idén nyáron megváltam a gsxr-emtől és békésebb vizekre eveztem. Egy Yamaha FZ6-N-re nyergeltem át ideiglenesen, nem tudom még, hogy meddig lesz nálam, majd a hosszabb utak eldöntik. Na, csak azért hoztam szóba, mert elég elcseszettnek tartom ezen a gyári tükröket amik egyébként fontosak a számomra, ezért pont most keresek valami alternatívát rá.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz perge666 #76267 üzenetére
Persze, ezért is írtam úgy, hogy nagymotornál sem.
(#76268) d@vee Így van. Én is azt mondom, hogy sokszor nem teheti meg az ember, hogy teljesen hátraforduljon. Egy oldal kitekintés hátrafele az teljesen más tészta.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
BUÉK mindenkinek!
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz middleaged #76288 üzenetére
Meg kéne próbálnod azt, hogy a karbiról lehúzod a benzincsap vákuumcsövét és erőből hirtelen megszívod azt. Ha nem férsz hozzá, vagy csak egyszerűen nem akarod a szádba venni a csövet, akkor egy nagyméretű fecskendő is alkalmas a feladatra. Néha előfordul, hogy csak valamiért letapad a membrán és ezzel lehet segíteni rajta. Persze nem biztos, hogy ez fog segíteni, de van esély rá. Már ha egyáltalán benzincsap baja van.
(#76289) energy4ever Abban is membrán van.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #76290 üzenetére
Szerintem annyiból simán kijön.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #76298 üzenetére
Kezdésnek átrakhatod, de úgy is rendesen be kell majd fúvókázni. Már ha át tudod...Nem tudom, hogy milyen karbiból akarod átrakni milyenbe. Nem biztos, hogy passzolni fog.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #76303 üzenetére
Ha annyira felhevült, hogy már kintről lehetett látni a füstöt, akkor annak annyi sajnos. Szerintem a betétek üvegesre éghettek, és valószínű (de inkább biztos), hogy a harangnak is annyi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #76310 üzenetére
Nem lesznek jók bele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz energy4ever #76323 üzenetére
Nálunk az omv kutaknál már december közepén átálltak. Akkor néztem én is, hogy ott van a 100-as mellet az E5 jelzés.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #76336 üzenetére
Minimum felezném. Tízezret semmiképp sem mennék egy 125-ös robogóval.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #76360 üzenetére
Jó kiindulási alap ha tudjuk a rugók értékeit, de mivel a te robogód nem gyári, így majd a próbák fogják eldönteni, hogy miből melyik lesz jó. Még az is benne van a pakliban, hogy egyik sem lesz tökéletes. Sajnos ez a robogótuning ilyen. A kuplungnál annyiban tudunk segíteni magunkon, hogy ne kelljen kismilliószor szétszedni és más kisrugókat kipróbálni, ha olyan kuplungot veszünk amin állítható a rugók előfeszítése. Nem gyári motornál a hangolást nem tudod megúszni ha azt akarod, hogy minden tökéletes legyen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz middleaged #76364 üzenetére
Nem tudok hozzátenni többet annál mint amennyit nyogo leírt. Elméletileg működnie kéne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #76382 üzenetére
A check engine úgy van ahogy mondod, ha egy idő után nem érzékeli a hibát, akkor elalszik a lámpa de tárolja a hibakódot. Sok autónál is így van, hogy ha nem érzékeli tovább a hibát akkor kialszik. Ha erre gondoltok...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz energy4ever #76411 üzenetére
Á, ez nem motorozásra való idő, legalább is nem ilyen motorra. Még egy robogóval kényszerből elmotorozgat az ember, de már az is kutya nagyon ilyen időben szerintem.
Tavaly előtt télen én az 1000-es gsx r-t dobtam el, pedig akkor sokkal jobb idő volt. Március eleje volt, napsütés, és kb 12 fokban mentünk el motorozni. Ahogy kezdett lemenni a nap, kb 3-4 fokra visszaesett a hőmérséklet. Egy szerpentines úton hazafele egy lassúbb kanyarban el is dobtam a gépet, pedig egyáltalán nem marhultam. Megsérült a hüvelykujjam és a bokám is ráadásul úgy, hogy csizma volt rajtam. Este kórház, másnap meg számolgathattam, hogy mennyibe fog kerülni a javítás a motoron. Mert a bukógombák ellenére bizony sérült az is, pedig csak egy sima kicsúszás (elcsúszás) volt, az úton maradtam a motorral. Ja és az út teljesen száraz volt, de hát az alacsony hőmérsékleten nem lehetett üzem melegen tartani a gumikat. Fájó volt minden szinten az az esés, pedig valójában nem is volt nagy, de mégis...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz perge666 #76437 üzenetére
Az asszonynak anno összeraktam egy tuning bws-t, de mivel nem használja már az enyém. Lassan egy éve nem volt már beindítva. Majd én is megszámolom, hogy hányadjára fog beindulni. Döglött benzin nem lesz benne, mert mivel már tavaly sem volt egyáltalán használva, így azt már rég leengedtem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #76441 üzenetére
Pedig ott kéne, hogy legyen. A nálunk lévő két omw kútnál már december közepén ki volt írva.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Laybee #76447 üzenetére
"Hallottam olyat, hogy a rúgás csak akkor használatos , ha nehezen fordítja meg az önindító a motort, nem tartós használatra van tervezve"
Ez tök hülyeség. Kb típustól függetlenül nagyon sokat kibír a berúgó szerkezet, ha meg valami bemondja az unalmast akkor azt lehet cserélni. Egyébként rengetegen rugdossák a robogójukat. A tuningosok már csak kényszerből is (meg amúgy is, mert az vagány ), mert a nagyobb köbcentis hengereket eleve nem tudja rendesen megmozgatni az önindító (pláne hidegen). Aztán ott vannak pl azok, akik lusták venni egy új aksit a régi helyére amikor az megfáradt, ezért inkább rugdossák.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
"Apa kezdődik"
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz tothferenc #76505 üzenetére
Én autóba is azt használok, tényleg nagyon jó a fényereje.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #76550 üzenetére
Vannak kifejezetten nyári kabátok, és vannak négy évszakos dzsekik is amikből ki lehet venni minden réteg bélést. Menj be egy üzletbe és nézz körül, neten ne vegyél ilyesmit.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
A múltkor beszélgettünk a tél utáni első indításról, hogy kinek hányadik rúgásra indul be a motor. Említettem ugye az asszony volt bws-ét ami idestova kb egy éve nem volt beindítva. Tegnapelőtt töltöttem friss benzint a porszáraz tankba. A kezemmel lassan elkezdtem nyomogatni a berúgókart és közben néztem a benzincsövet, hogy kb mikor telik meg a karbi, mikor nem levegős már a cső. Amikor elértem ezt szívatóra és gyújtásra tettem a motort. Már a második rúgásra éreztem valami reakciót a motortól a harmadiknál meg már be is indult. Egyébként emlékszem, hogy tök ugyanez volt ennél a konfigurációnál amikor összeraktam az asszonynak. A legelső szűz indításnál is az összerakás után kb 2-3 rúgásra beindult.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz tothferenc #76559 üzenetére
Négy évszakosban is van olyan kivitel aminek a külső alapja hálós, olyan mint egy nyári.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #76575 üzenetére
Hát igen, mert az olajosok csak akkor kerülnek eladásra, ha bontanak egy 4T runnert. Az enyémet is fel kellett újítani amikor megvettem. De nem gondolkodtam másik vételén, mert csak szimering probléma volt az egyik szárnál, így inkább helyrehoztam. Ki tudja, hogy milyet vettem volna helyette használtan, amit megcsináltam arról meg legalább tudom, hogy rendben van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #76586 üzenetére
Beállítás kérdése. A váltósnál meg a kezedben keresd a megoldást. Persze nyilvánvaló, hogy egy ötvenes motornál (pláne 2T-nél) nem beszélhetünk hatalmas nyomatékról, de attól még el lehet azokkal is finoman indulni, legyen az váltós vagy automata. Mint ahogy egy nagyobb géppel is el lehet indulni nagy gázzal. Az 1000-es gsxr-em pl visitott elindulásnál ha én úgy akartam.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Az a kötelező biztosítási összeg szerintem elenyésző ahhoz az értékhez képest, amit a papír képvisel. Szerintem.
szerk: Mind a kettőre fizesd be, ha meg eladtad a régi motort, akkor időarányosan visszaküldi a biztosító a befizetett összeget.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #76629 üzenetére
Nálunk itt Esztergom vonzáskörzetében eljutottunk odáig, hogy gyakorlatilag robogókat szinte el sem vállal senki sem. Pont panaszkodott egy ismerősöm, aki szintén csak átnézetni akarta.
Az a pár motorszerviz ami van ember és időhiány miatt már nem vállalnak ilyesmit, pláne kis robeszokat. Maradtak az olyanok mint pl én (ez nem reklám) meg rajtam kívül egy páran, akik a sajátjukon kívül max a nagyon közeli ismerőseik mociját bevállalják. És azt sem az anyagik miatt (legalább is én nem), hanem inkább csak szívesség gyanánt. És az ilyesmit is csak módjával, mivel én sem vagyok időmilliomos. Azért ez elég kiábrándító lehet azoknak akiknek valami gondjuk van és se tudásuk, se szerszámuk és esetleg sem pedig idejük nincs az ilyesmire.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #76646 üzenetére
Abban tényleg igaza van, hogy ha pl be van rohadva/szorulva egy csavar és szenvedni kell vele, akkor max 6-8 mp és "megadja" magát egy ilyen kis kompresszor a légkulcs alatt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Ha tiszta a karbi és gyári 50-es henger van rajta, akkor annak a 88-as főfúvókának bőven elégnek kéne lennie. Simán benne van, hogy valahol falsot szivhat. Mondjuk főtengely szimeringnél. Csináld azt, hogy teljesen betekered a levegő csavart, és ha akkor is van alapjárat, akkor biztos, hogy falsot szív valahol.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz perge666 #76708 üzenetére
"A blokkrész felől ugrott szét,lehet kuka lesz emiatt az egész motor??"
Ezt nem is értem, hogy miért gondoltad. Igen, a blokk felől jött ki, de ahonnan kijött az nem a blokk része hanem a teleszkópé. Egyébként én is azt mondom amit nyogo, vegyél bele egy új teleszkópot.
Bár tereprobogó, de azért jó mocskos.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz FeniX- #76713 üzenetére
Szerintem nézd meg. A fényezése az már tuti, hogy nem gyári. Mondjuk ez a gyár-nem gyári dolog is nézőpont kérdése szerintem (most nem pont a fényezésről beszélek). Lehet egy tök gyári motor is ótvar állapotban, és lehet olyan is amin pl sok mindent kicseréltek már, de azt mind igényesen kivitelezve és jó cuccokkal helyettesítve. Tehát az én szemeben a robogónál ez a gyári vagy nem gyári dolog már rég elveszett. A fényezést csak megjegyeztem, hogy az már nem gyári.
Ami sokkal inkább fura számomra, hogy valamiért ár alatt van a többi aerox-hoz képest, pláne, hogy ráadásul Pesten van...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen