- Milyen switch-et vegyek?
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- ASUS routerek
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- DIGI internet
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Windows 11
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. Robogót szeretnék vásárolni, legalább 125-öst, mindenképpen rendszámosat vagy olyat amit le lehet rendszámoztatni, munkába járásra.
Kb 200 -max 250K-ért.
Tudtok ebben segíteni? Ki mit ajánl?
kb 5 éve adtam el a 180-as Runneremet, az bejött. De fogalmam sincs mi újság a motoros világban azóta.Köszönöm az esetleges segítségeteket.
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #19837 üzenetére
oh, kösz a gyors reagálást.
Munkába járásra akarnám használni, Bp egyik végéből a másikba. Ez oda-vissza kb minimum napi 30-40 km-et jelentene besaccolva.
2 vagy 4t... Jó kérdés. Nem tudom mi az előnye, meg mi a hátránya. A runnerem 2T volt, és abszolut imádtam. legalább akkora testűt is szeretnék.
nem feltétlenül ragaszkodom ahhoz, hogy kényelmes 2 személyes legyen. ha nagyritkán kellene, akkor a Runnerre is fel tudunk gyömöszölődni 2-en, de nem ebben gondolkodom.teljesítmény ott kezdődik, hogy tizenéve volt egy dióm, azután vettem a runnert. Az tetszett. valamicskével nem baj ha gyengébb, de ha akarom, akkor 100-at azért tudjak vele menni.
lehet, hogy megint runnerelnék? (ezt kérdést csak magamnak tettem fel) -
AndrewTdi
addikt
Na most jól feladtátok a leckét.
megnézegettem az általatok javasoltakat. Majestyc is tetszenek, nem is lenne hátrány egy nagyobbacska.
Runner max azért lenne előnyben, mert 3 évig volt meg, a szíve,hez nőtt, valamennyire ismerem.
nem tudom, hogy 125 vagy 180. Kicsit félek a 125-től, bár szinte városozás lenne benne.Mennyi az elfogadható km egy 2003-as Runnernél? 10K? 30K
Illetve ugyanez a kérdésem a Majestynél. Illetve 125 vagy 150-erbe motorozható-e a városban egy Majesty?
Ezt is néztem, de itt viszonylag sok a km. De runner 125 fórumtárs is elég elfogadhatót linkelt.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #19844 üzenetére
Köszönöm
Erre miért csak 19LE-t írnak? nem 23 körül vannak?
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz mocsanisi #19847 üzenetére
Végülis igazad van. De ha nem vagyok jártas a motorokban, hogy állapítom meg az állapotát?
Mik azok amiket egy laikus is meg / át tud nézni?
Vagy vigyek magammal valakit aki ért hozzá?Más: valóban jobb egy viszonylag nagyobb kerekű motor / robogó? Mitől jobb illetve mik az előnyei?
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #19852 üzenetére
Hát ez teljes mértékben kimerítette a kérdéseimre várt válaszokat. köszönöm!
Találtam 3-at ami szimpatikus lehet így első ránézésre. Ami baj, hogy egyik Eger, másik pápa. Jó kis túra lenne megnézni őket.
Nr. 1
Nr. 2
és a te általad linkelt Nr. 3Hülyeség, de az utolsónál annyira fura az emberünk nyelvtan használata, hogy már attól kétségeim lesznek.
Bocs hogy így azonnal egy magán kérdés, de hova valósi vagy? Ha oda kerül a sor, nincs kedved elkísérni és segíteni nekem a választásban?
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #19862 üzenetére
oksa.
egyébéknt mi a különbség a FXR és VXR között?szerk:
Az első még szóba jöhet, bár nem tudom mennyi a lepapírozása meg a velejáró költsége.
A második már sok, ennyit nem szántam rá.#19864) runner 125: ezt is thx
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #19864 üzenetére
Itt mi a hiba? Az első lámpa és az óra nem gyári (ilyen órát vettem én is az enyémbe anno).
Egyéb észrevétel? -
AndrewTdi
addikt
' Estét!
A mai napot visszatértem a robogósok klubjába egy 180-as FXR Runnerrel.
Hatalmas köszönet runner 125 kollégának a tanácsokért és segítségért! -
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Nos úgy érzem, leírom az első és eddig egyetlen kalandomat a nem egész 1 hete vásárolt Runner 180 FXR-emmel kapcsolatban. (runner 125 kolléga nem röhög! )
Tehát Egerben volt a kiszemelt példány 310-re hirdetve, rendszámos, viszonylag jó állapotban levő masina. Megfogtam régóta motorozó, apróbb szerelési dolgokon túl lévő Budaörsi haveromat, beültünk a kisteherbe és lezúztunk szombat reggel a motorért.
Első ránézésre jó állapotban is, mondhatni, hogy még a második ránézésre is. Át nézegettük, össz vissz a 2 gumi volt cserés, a fékbetétek még kibírnak 1-2 hónapot, a többi rendben volt. Haverom ment vele kb 2-300 métert, azt mondta fasza, jól húz nem érez semmi furcsát vagy rosszat rajta.
Beraktuk a kocsiba, hazajöttünk Budaörsre, kitettük a kocsiból, be a garázsba (éreztetvén, hogy kemény vagyok, nem megyek vele azonnal. )
Másnap reggel megnéztem van-e benne víz, minden rendben volt minden folyadékkal. Felöltöztem, irány egy kis motorozás.
Autópályára fel. Innen jön a sztori. Garázstól számítva 9, ismétlem 9 kilómétert tettem meg, elkezdett lassulni és visítani, sikítani, csörögni zörögni a motor. Megálltam vele, de nem állítottam le. Annyi erő volt még benne, hogy a következő kiállónál lemenjek. Ott leállítottam, átnéztem, utána már be sem indult. Önindítóra borzalmasan visított, csörgött, zörgött, berugókar meg szinte ellenállás nélkül kisujjal lenyomva is erölködés nélkül "leesett" , és közben csörgött, cicergett.Víz lever....
Telefon erre, telefon arra, jöttek a rossz hírek.
Akarjátok a folytatást?
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
na akkor a folytatás közkívánatra.
Az elején megjegyzem, hogy minden folyadék rendben volt.
Tehát jöttek a telefonon felvázolt helyzetre az ötletek, amik nem voltak kedvezőek. A gyűrűtöréstől a törött főtengelyig, minden jött. Már csak a tízezrek lebegtek a szemem elött. Runner 125 segített felkészülni az esetleges "jogi" dolgokra, hogy használt jármű vásárlásnál milyen előnyeim illetnek meg. (ennek a kifejtése lehet megérne egy pár sort az első HSZ-ben)
Aztán ilyenkor nálam az következik, hogy elkezdem nézni a legrosszabb oldalát. blokk, hengerek, stb.
Majd kaptam egy kontaktot Ócsára, hogy ha nem okoz gondot az a 40km, akkor vigyem oda, mert van ott egy Runnerőrült.
Nyilván a legrosszabb része az volt, hogy hosszú hétvége lévén még az ismerősök sem értek rá, nálam meg ott volt a halott motor 3 napig, és iszonyúan idegesített, hogy fogalmam sincs mi a baja.
Na be a mocit a kocsiba szerda délután, borzalmasan rendes és lelkiismeretes volt a srác akihez vinnem kellett. Odaértem, leszedtük, sztender, neki áll bontani. Már a berugókar ellenőrzésnél valami nem stimmelt neki. Azt mondta vagy hatalmas mázlim lesz, vagy a legrosszabbra készüljek. Dekli le.
Mit ad isten, hála istennek az elöbbi verzió fogadott. A főtengelyen lévő, variátor után lévő anya meglazult, elcsúszott a vari, nem hajtotta a szíjat.(pici hatásszünet)
-őőőő ez most jó vagy rossz? - kérdeztem.
Aszongya iszonyú nagy mázlim van. Csak szemléltetve kézzel letekerte az anyát, visszaigazította a dolgokat, vissza az anya, majd aszongya kész.Jó, nyilván nem álltunk meg itt, megkértem rá hogy ha már így "szétkapta", nézzen meg mindent, hogy mi érett meg a cserére. Elmondta a véleményét, észrevételeit, de végül azt mondta, hogy ne izguljak, nem vettem szart. megkértem rá, hogy akkor cseréljük a dolgokat amiket gondol (nyilván normál körülmények között).
Alkatrész megrendelve, holnap átvehetők, szombaton fogad, megvárhatom és hozhatom is.
Egy szó mint száz, hatalmas mázlim volt. Aminek van még egy jó oldala is. Megismertem egy olyan Runnerőrült srácot, akihez bármilyen panaszommal nyugodt szívvel fordulnék. De ez már csak a reklám helye.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz Topiccsendőr #20194 üzenetére
igen, túl. a varin már nem. De megoldva.
-
AndrewTdi
addikt
2re- megyek a mociért!
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Most sikerült átiratni a 180-as rendszámos Runnert.
Gondoltam megosztom veletek a pontos költségeket:eredetvizsga: 15500.-
okmányirodai költségek:
átírás: ár / ccm: 300.- (mert idősebb, mint 8 év) = 4200.-
mittomén milyen illeték: 12000.-
tehát összesen:
31700.-
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Ezek a tárcsára rakható lakatok milyenek? Van értelme?
Vagy jobb inkább láncban gondolkodni?
Látom láncból is a határ a csillagos ég. -
AndrewTdi
addikt
Igen, ABUS-t néztem én is.
De vannak ezek a tárcsára szerelhető zárak is amik mozdításra szirénáznak. Ezen is gondolkodom.
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #20323 üzenetére
Valóban nem olcsó mulatság, hogy de inkább elővigyázatosságból "basszak" el 20-30K-t, minthogy egyszer meglepődjek, hogy ugrott a 300K.
Ugyanezt a típust néztem én is. Olvasva a történetedet, felvetődött bennem egy kérdés. A tárcsafékre rárakott lakat nem okoz kárt, deformálódást, sérülést abban az esetben amit leírtál? nagy erővel megtolják a motort és az megakad?
Láncból runner125 által is linkelt ABUSsal szimpatizálok.
Bár jobb lett volna valami olyasmi ami merev, mert Runner ülésén alulról van neki hely elvileg, így nem foglal plusz helyet. -
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #20365 üzenetére
Elég lehet a 110-es? Valahogy jobban hangzik a 140-es. Vagy csak nekem vannak megalomániás hajlamaim?
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #20393 üzenetére
Nos. A Te verziód elvileg papíron jó. De gyakorlatban nem működik. Oktató ismerős (aki egyben haver, szal tuti nem lehúzásra ment) is ecsetelte, hogy papíron olcsóbbra kijön, de a gyakorlatban olyan 60K-ban áll meg a B125, mert direkt vetetnek veled még órákat ez szinte kimondatlan szabály. Ráadásul ugyanúgy van rutin vizsga is, ami a forgalmi vizsga elején van. Ha meg valamelyik nem sikerül, akkor nem 4600-ért mész pótvizsgázni, hanem 11000ért.
Nem találtam még olyan embert, aki 60K alatt tudta volna megcsinálni a B125-öt.
Utána meg az A korlátlant sem úszod meg 30-40K alatt, így ugyanott vagy mintha azonnal A-t kezdtél volna.Ezt az ösvényt én is végigjártam volna, de senki sem ajánlotta. sőt. akik megcsinálták pont az későbbi A korlátlan miatt, azok is bánják, hogy így csinálták.
-
AndrewTdi
addikt
Ha már ilyen kukaocsak vagytok. B125-öt be kell iratni jogosítványba, még akkor is, ha rögtön elkezded az A-t. Az megint 5-6K.
Majd elkezded az A-t, sikerült, megint 5-6000K.
Kezdjünk csak el számolni.
85K-ért már van rendes A1 korlátlan, ami hamarabb megvan, mint a B125 + A. -
AndrewTdi
addikt
Véleményem szerint a közlekedési kultúránk is ezért tart itt.
"nehogymá előzzön"... MER? Nem lett volna érettebb és bölcsebb dolog elengedni, minthogy emberrkedni és megmutatni neki, hogy nem tud megelőzni?
Ha akar had menjen, ő tudja mit akar
sosem értettem, hogy ez az önkéntes rendörködés miért jó.
Mennyivel lettél volna kevesebb ha engeded előzni?
Mennyivel vagy most te több, hogy nem engedted előzni? -
AndrewTdi
addikt
válasz AndrewTdi #20567 üzenetére
Lejárt a szekeresítési idő.
Ha valakit meg akarok előzni függetlenül a tempótól mert gyorsabban akarok menni mint ő, és direkt nem engedi, biztos, hogy letörölném a vigyort a képéről. Had tudjam már én, hogy mennyivel és hol akarok menni. Aztán majd eldöntöm, hogy a szabályok ellenére bevállalom e.
Pfuj de felhúztam magam a hozzáállásodon...
-
AndrewTdi
addikt
Hopp. Nem gondoltam, hogy ekkora flame indul el, nem akartam szétoffolni / offoltatni a topikot. Sry
g@bo: nem mennék bele ki mit hajtogat. De teljesen megnyugodva írom, hogy azon gondolkozz el, hogy mi van akkor, ha egyszer olyat tartasz fel, hogy:
- épp egy olyasvalaki siet, akinek egy rokona balesetet szenvedett
- szül a felesége
- orvos, és beteghez hívják
- tűzoltó civil kocsival és segítni megy valahová
és még sorolhatnám a sok szitut, aminek csak ártassz a hozzáállásoddal. -
AndrewTdi
addikt
Üdv ismét!
Ma beszéltem egyik haverommal telefonon, és robogót szeretne vásárolni, hasonlóan laikusként, mint én. Bár ő szerintem rosszabb helyről indul, mivel elképzelései vannak, de a büdzsé nem nagyon engedi (szerintem) megtalálni az általa kigondoltat.
Tehát amiket mondott:
- robogót szeretne, de nem 50-est
- a fő szempont, hogy futárkodna vele nagyrészt, éppen ezért nem akarna 50-est, mert Bp-n van egy-két olyan nagyon dimbes dombos rész, ahova nem lenne elég haladós az 50
- 4Tvel jobban járna fogyasztásban
- nem lenne baj a nagyobb kerék
- nagyritkán, néhanapján a barátnőjével elmennének 60-80km-eket
- nyilván jó lenne rendszámos
és most jön az ami számomra lehetetlenné teszi:
- kb 100K-ja lenne rá. hangyányival talán több.Szerintetek? Én egy picit próbáltam célozgatni az összes alacsonyságára, de... ki tudja...
-
AndrewTdi
addikt
Igen, én is ilyesmire gondoltam.
-
AndrewTdi
addikt
válasz Kolondrum #20641 üzenetére
Attól, hogy megvan minden papírja szervízről, alkatrészről, attól még nem halálbiztos, hogy dokumentálva van minden. Tehát ha elreccsent és megjavíttatom valakivel, egy átlagos embernek akinek nincs nagy jártassága benne, sosem tűnik fel, hogy bármi gáz volt vele.
Ja! hogy minden dokumentálva van? Igen, minden dokumentálva van, amit akarok, hogy tudjál.
HIába ír, fényképez mindent, ha a rossz és kontár dolgokat nyilván nem rakja a papírok közé. tehát véleményem szerint semmit nem oszt és nem szoroz a dokumentáció.
Lehet, hogy a jó dolgokról majd tudsz, de a rosszakról ugyanúgy nem.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
A mai project
http://noob.hu/2012/05/12/2012-05-12-320.jpgbocs, nemtok telefonról linkelni
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Most lett időm leülni a gép elé.
Szóval a tapasztalatok a Malossi varival kapcsolatban. Borzalmas lett Mintha megtáltosodott volna. Lényegesen jobb lett a gyorsulás, nagyon minimálisan a végsebesség is. Meglepődtem az eredményen, ekkora különbségre nem számítottam.Csaba szerelőnek
-
AndrewTdi
addikt
Gondoltam ide illik
[link] -
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Ma végre megjött! holnap felkerül. [link]
-
AndrewTdi
addikt
És mit akarnak lehúzni rólunk? [link]
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Nem lenne valakinek egészen véletlenül 20x17-es, 13,5grammos görgőszettje?
Holnap átvenném -
AndrewTdi
addikt
válasz zsolt19900 #21206 üzenetére
Az én 02 őmön is villámos van már gyárilag. véleményem szerint utólag tehették rá a kis kapaszkodót. Valakinek az teccik jobban.
Persze ha valóban 2003as. -
AndrewTdi
addikt
No Re!
Gondoltam írok pár sort a nemrég vásárolt kecskével kapcsolatban. Azóta nem sokat raktam bele, de mind az 500KM kalandos volt.
Szóval az 500-ból kb 400-at már Malo varival és röpsúlyokkal közlekedtem (más kontrasztrugó, stb). Simán, mindenféle hezitálás nélkül mondhatom,hogy lényegesebben nagyobb élményt nyújt ezzel az apró módosítással, mint a gyári társaik.
A fogyasztásról nem tudok 100%-os pontossággal és teljességgel nyilatkozni. A legnagyobb baj, hogy mióta picit meg van pöccintve, nem tudok vele lassan menni. Relatíve lassan. Inkább azt mondom, hogy 80 alatt nem járok a városban, akkor is általában csumázom neki. Egyszerűen nem tudok, nem állom meg, hogy nem tekerjem. Autópálya 110 alatt nincs. És ami még nagyon teccik, hogy 110-nél lecsumázva, szabályosan hátbarugós a kecske.
No de így jött ki a fogyim közel 6 literre. Egyátalán nem vészes ilyen közlekedés mellett. Szerintem.
Majd ha már kellőképpen kiéltem magam és tudok kellő nyugodtsággal közlekedni, akkor kipróbálom, hogy átlagos használatnál hogy jön ki a fogyasztásom.
Ja! Ebbe a közel 6-ba volt azért 2 személyes nyelezés is.Rákerültek a gumik is. Sokkal bátrabban lehet döntögetni a viszonylag kis kerekek ellenére.
Egyszóval patent kis gépecske lett.
Maholnap lemosom, mert megígértem neki. Megérdemli.
szerk: Nem tud valaki valamiféle lágyék-, pöcsmelegítő cuccról? nagyobb sebességnél ebben a 16-22 fokban nincs melege a tojásaimnak
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #21222 üzenetére
szépen megugrik még 110-ről.
130-on szinte lanyhulás nélkül fent van. Tovább nem húztam neki. Haver múltkor jött mellettem 600-as Bandittal. 70-nél és 110-nél neki is szög 70-et és 110-et mutatott, már amennyire tudtunk egymás mellett ugyanolyan sebességgel haladni. Nem tudom, hogy 110 fölött csalhat-e, de ott már nem mértük.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz SirKero #21224 üzenetére
Általában minden, gyári felszerelésű gépjármű csal a GPS-hez képest plusszban olyan 4-7 km/h-t.
Ha tezsel fel nagyobb kereket, akkor ez a különbség csökken.Asszonykám Passatjan 18-as alufelnik vannak, így csak 1 km/h-t csal a gyári 16-oshoz képest, amivel szintén megvolt a kb 5km/h-s csalás.
-
AndrewTdi
addikt
Márk: Nézem EGÜ fórumon a képedet. Neked is leér a hátsó kereked ha állósztenderen van a kecske?
-
AndrewTdi
addikt
-
AndrewTdi
addikt
rere
Srácok!
nézegetem a buksikat. Megmondom őszintén nem szánok rá 50-60K-t sem, és felnyithatót szeretnék.
Kinéztem kettőt.NOX N954
JET 822 flip up
BlútuttyosVélemények, észrevételek?
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz SzlobiG #21345 üzenetére
No!
Kaptam mailt a Kelomotrstól, miszerint:
Üdvözlöm!
Az N954 már nincsen mert leváltotta az N955. Abból jelenleg van raktáron, csak az még nincs fent a weboldalon. Egy kicsit többet tud, fejlettebb anyagok vannak benne mint a 954-ben, az ára 29900.-ft. Képek a mellékletben.
Tisztelettel: Kelomotor
runner 125: Az a bajom a képesmotorral , hogy nem tudom szűrni a buksiksat, csak ömlesztve adja.
Felnyitható állút és napszemüvegest szeretnék.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs