-
IT café
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, KÉRDEZÉS ELŐTT olvasd el!
HA KÉRDEZEL, EZEKRE AZ ADATOKRA SZÜKSÉGÜNK LESZ:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tubica
senior tag
Gigabyte (GA-M68MT-D3) rev.2.3 <--- ilyen van tervbe
[ Szerkesztve ]
Tubica: A tubásokra kitalált vicces meghatározás.
-
vergilx
őstag
sziasztok!
szeretnék egy amd-s konfigot összerakni, amd-ben kezdő vagyok, így nem igazán értem a dolgokat. 1440x900as felbontásra kéne egy am3 foglalatú proci, 20ezer förül. mit ajánlotok? akár használt termék is jó. -
bivalyolo
őstag
válasz bivalyolo #28453 üzenetére
ja bocs, hülyeséget írtam..
13 körül max athlon ii x2 240 vagy 250-et kapsz persze újonnan.hiába fél2kor már aludni kéne inkább
vergilx: na, neked viszont már mehetne egy x4-es athlon
vagy egy előtesztelt 4 magosítható phenom ha tudsz szerezni akkor az még jobb lenne.[ Szerkesztve ]
"Let's agree to disagree!"
-
bivalyolo
őstag
válasz vergilx #28459 üzenetére
szerintem igen.
de a te esetedben ha 2 magos phenomot veszel gyakorlatilag egy 4 magos athlon árán, amiben tutira feloldható mind a 4 mag akkor én inkább a phenomot venném.ha x4-es athlon 640 és az x4-es phenom 955 között kellene választani akkor viszont inkább az előbbi.
a magfeloldásról itt olvashatsz bővebben.
a tuningról nem tudok neked mit mondani.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Hali!
Phenom- 2 1075T X6 BOX vagy INTEL Core i3-2100 3.10GHz 1155 BOX ?
Játékra, 5770 mellé 4Gb DDR3 mellé volna -
balagedebr
tag
sziasztok!
sapphire hd6870-et tervezek venni, és ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy elég lesz-e ha i3-2100 procit veszek alá? ki fogja-e hajtani a videokarit rendesen, vagy ajánlatos vmi i5-öt tenni alá inkább? játékra használnám, lehetőleg 1920-es felbontásban.
köszi a segítséget. -
darál0w
Jómunkásember
válasz balagedebr #28468 üzenetére
ha már játék, akkor 4 mag. ergo i5-i7.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
bivalyolo
őstag
válasz balagedebr #28470 üzenetére
vannak már ma is amik kihasználják és a jövőben egyre több lesz.
-