- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Hálózati / IP kamera
- Milyen program, ami...?
- Windows 11
- AliExpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz dkaro #220222 üzenetére
Ha automata, akkor a Kona duplakuplungosa problémás tud lenni, és motor sem a legjobb darab.
A VAG 1.5 TSI-k jók, pl. Karoq, de a DSG abban is száraz. Egy fokkal jobbnak mondanám a hunyadi technikánál.
Ettől függetlenül a Toyota hybrid egy beton biztos technika, szóval simán 1. helyre tenném.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zolás #220340 üzenetére
Renault Megane 3 1.6@110Le, 6-os manuális váltóval.
3M-ért már elérhető a kínálat teteje, kései évjáratokban.
Minden hasonló kényelmű, felszereltségű és megbízhatóságú kategóriatársa drágább.
Ha dízel is játszana, akkor volna még 1-2 lehetőség, pl. a 308-as 1.6-os HDI-vel, de az 1.2 puretech valóban kerülendő.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zolás #220347 üzenetére
Turbósból az 1.2Tce erősen kerülendő, de az 1.4-es már elmegy.
A Fluence egy törökszedán, ami minőségben bőven alulmarad, de leginkább a futóműve billegős. Egy Ford után - hiába magasított - halálfélelmed lenne benne.
btw.: 301/C-Elysee szintén zenész.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz dokee78 #220657 üzenetére
Megane-ból ez a legbiztosabb választás. 3-as széria, tehát jól megtervezett és összerakott konstrukció. Az 1.6-os, 110 lovas a 6-os manuálissal nem rejt magában nagy buktatókat.
Az i30-ban található 1.6-osokból sokféle volt, szóval várjunk meg egy Hyundai “szakit”.
A H Astra ezektől kb. egy generációval régebbi konstrukció. Inkább a J Astra-t lehetne ezek ellen indítani, de az kicsit drágább, ráadásul a tömege miatt jóval többet is zabál és rosszabbul megy az 1.6-ossal, mint a másik két verda. Amúgy a H Astra-ból a 116 lovas Z16XER vagy a Z18XER motorok ajánlottak. A 105 pacis 1.6-os brutálisan zabálja az olajat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz lockdown90 #220693 üzenetére
Hahu-n 1db szalon 1.5TSI van 10M alatt, azonkívül 11M-tól indulnak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz dellfanboy #220723 üzenetére
Az cikibb, mint egy Multipla.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #220774 üzenetére
202-vel már mentem vele, de nyáron kipróbálom Pilot Sport 5-tel, hogy mi a vége. Szerintem ~210-215.
tboldi: Renault 1998cm3-s turbó benzines motorja. Laguna coupéban már szemezgetek vele egy ideje.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Tegnap néhány szívó MPI-t felsoroltunk. Azok jó motorok, de értelemszerűen elavultak, így új autóban véletlenül sem kell keresni őket.
Az újabb VAG TSI-k (~2014-től), 1.4@150Le, 1.5@150Le, 1.8-2.0, Opel 1.4T@120-150Le, Fiat 1.4T-jet, Suzuki 1.4Boosterjet, Renault-Merci-Nissan 1.33 turbó (mindegyik gyártónál más béven, 3 féle teljesítmény szinttel), 1.6-1.8-2.0Tce, Toyota 1.2T, Honda 1.5T.
Hasraütésszerűen ennyi, de ezek már nagyrészt modernebb motorok, és bőven több hibájuk van, mint a szívó MPI-knek. Alapvetően megbízhatók, néha jól is fogyasztanak és jól is mennek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz dellfanboy #220869 üzenetére
Nem kell annak osztrákból érkeznie ahhoz, hogy rohadjon. Elég egy kis eső is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz dellfanboy #220921 üzenetére
1. Francia
2. dízel
3. AutomataEz a 3 így egyben ebben az országban leszűkíti a vevői kört kb egy tucat emberre.
Amúgy jó verda, jó vétel lesz annak, aki megveszi. De be kell látni, hogy pökhendi országban csak a német autó az autó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz moddingR #221026 üzenetére
Így hirtelen ez ugrott be: [link]
Ez a 2. generációs 308-ak alja, szóval így kell kezelni. A hirdetés alapján megéri a hirdetett árát.
Sajnos nem tudom, hogy számodra mi a fiatalos. A Toyota CH-R is elvileg fiatalos, de szinte csak nyugdíjasok veszik. (Ez inkább 8-10 milliós kategória, csak a példa miatt írtam.)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz lorcsi #221175 üzenetére
A dákó is Renault, csak a románok rakják össze.
Laguna 3-tól kezdve tudtak nagyon megbízható verdákat csinálni, köztük is a Megane 3 az egyik legjobb. Van egy pár kerülendő motor, amire figyelni kell, és ennyi.
Emiatt vettem 1 éve Laguna 3-as 2.0 szívó benzinnel. Eddig csak kopó alkatrészeket cseréltem és egy mm-t sem mozdult a nívópálcán az olajszint. Pedig csak papíron van benne ~145k km. 3 éve hozták be németből, szóval tuti tekerték.
2M környékén sokkal kevesebbet nyújtó szekereket lehet kapni a német-japán vonalon, vagy sokkal kehesebbeket.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #221184 üzenetére
Egy nagy buktatója van. Közel másfél tonnához kevés az alapmotor. A 2.0 se atomvillanás, de 2000 alatt úgy húz, mint egy 2.0 TDI, szóval tud kompenzálni. Na meg a 9.3-as 0-100km/h a kategóriája legjobbja (2.0 szívó, D szegmens).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szebe #221246 üzenetére
Nem a kora a baj, hanem az, hogy mennyit nyújt ekkora összegért.
Annyit tud, hogy megbízható (17 évesen már nem annyira), és a hype miatt könnyen eladható. Cserébe hajlamos a rozsdára és kényelmetlen.Akinek kell egy praktikus, megbízható kisautó, annak megérhet 1,5M-t, de 2M felett vicc kategória.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz sakal83 #221422 üzenetére
S-Max 2.0 TDCi, manuális váltóval.
Keretbe beférhet egy kellően fiatal példány, egyterű (magas, hatalmas beltér), nagyon sok szaki és alkatrész van hozzá, nagyon kényelmes és jól fogyaszt.
Az úttartása kiemelkedően a legjobb a kategóriájában, de cserébe ha hozzá kell nyúlni a futóműhöz, akkor az húzós tud lenni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kovacsroli #221457 üzenetére
S-Max, Galaxy, Touran, Sharan, Alhambra, (Grand) Scenic.
Ezek mindegyike megbízhatóbb 2.0 dízel motorral rendelkezik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz TeeJay #221520 üzenetére
Nekem ebből az jön le, hogy a kínálat aljáról szemezgetsz. Biztos, hogy ez a típus lenne számodra a legjobb választás? Esetleg nincs lehetőség tovább gyűjtögetni egy kis pénzmagot, hogy a kínálat felsőbb rétegéből is tudjál válogatni?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #221567 üzenetére
Ezt nem tudom mire alapozod. Feltöltött, pici motorok biztos nem bírnak annyit, mint egy szívó, nagyobb motor, de a szívó 1.4-esek simán bírhatnak annyit, mint egy szívó 2.0. A turbósoknál a legnagyobb baj az, hogy kis fordulaton van már nyomatéka, ezért megtapossák. Szívóként kéne használni, hogy sokáig bírja, de akkor meg többet fogyaszt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tibbike01 #221570 üzenetére
2000-3000-es fordulat között, és nem 2000 alatt elváltogatni.
Mondom ezt én, aki a szívót is rosszul használja, mert már 900-1000-es fordulatnál viszi a kompresszió. Néha 3-asban indulok el, de erről a franciás váltó tehet. Ilyenkor dombon felfele vissza kell tenni kettesbe. Természetesen próbálok megjavulni, amin a lábbal hajtós Jetta tud segíteni, mert az 2000 alatt meg se mozdul.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #221574 üzenetére
A Laguna szerintem még nem volt nálam 6000 felett, mert már 5000-nél biztosan meg van előzve a legneccesebb helyen is mindenki. A Jetta se, mert azon nem segít túl sokat a magasabb fordulat sem.
Annak idején az Almera volt “késő délután” használva, 4-6-ig, meg párszor tiltottam is (6700). 200k km-nél már olyan extrém volt az olajfogyasztása, hogy meghalt a 3-as henger. Pedig hidegen sose tapostam. Fú de szar motorja volt annak…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Balázs_a_laz #221628 üzenetére
Kategóriatársak (platform és méret alapján):
BMW 5 és 8
Audi A6-A7
Lexus ES
Genesis G80
Ezek közül többet is jól motorizálva és extrázva meg lehet kaparintani 40M-ig. Ha valamelyiket még nem üléspróbáztad, akkor lehetőség szerint tedd meg.
Kereten felül van sajnos, de ha le tudod alkudni, akkor még esetleg Porsche Panamera.
Már minden gyártó megy a SUV és elektromos irányba, így nincs könnyű dolgod, ha földszintes, üzemanyag temetőt akarsz venni.Ha esetleg szóba jöhetnek a “szélkakasok” is, akkor ezek közül válogathatsz:
BMW X5-X6
Audi Q7-Q8, VW Touareg
Lexus RX
Genesis GV80megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz fpatrik17 #221668 üzenetére
Civic 9. gen 1.6 i-Dtec, Nissan Pulsar 1.5dCi.
Belül mindkettő D szegmenst idéző méretekkel rendelkezik, sőt a Pulsar vetekszik a Superb-bel hátsó lábtérben.
A fogyasztásuk nagyon kedvező, pályán 130 tempomattal szerintem be tudnád vinni 5 liter környékére, vagy alá. Nekem a faceliftes, mk2-es, 2.0 CRTDI (CFFB) Superbem 140 tempomattal 5,5-öt kért (csak OMV maxxmotiont kapott), de az több, mint másfél tonna üresen.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz fpatrik17 #221694 üzenetére
A Lagunat előtte üléspróbázd, mert nincs nagy lábtér mögöttem. Sokkal terpeszkedősebb, mint a Superb, mert belül jóval szélesebb (a sokkal nagyobb Talisman-nál is 4cm-rel), de hosszúságban kategória átlag alatt van, mint egy Insignia.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #221708 üzenetére
Szerintem inkább ez a probléma:
Ez egy C63 AMG motor…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz OPiiPO #221710 üzenetére
Most őszintén. Adnál egy négyhengeres izomautóért 50M-t? Annyiért már V8-at is kapsz szalonból, akár 2db-ot is.
#221711BigBlackDog: Szerintem ilyenre volt már példa a német prémiumoknál régebben is.
#221712f4lcon: Vannak hülyeségeik, de minőségben és tartósságban most már a Lexus az etalon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bigdady #221746 üzenetére
Nagyon megbízható, de a zajszigetelése japános, és az 1.8-as hybrid kissé bégetős pályán.
Amúgy lassan annyi ilyen Corolla megy végsebességgel a pályákon, mint az Octavia-ból, mert rengeteg cég ráállt a hybrid flottára (ergo nem a sofőr pénze megy az üzemanyagra).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen