Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Az mindegy, a bekovetkezesi valoszinuseg es a karertek szorzata szamit, minden karerteknel kulon kulon. Nyilvan a BV es KE maximumai sem fogjak egymast fedni, a kisebb karok sokkal jellemzobbek. Ezzel az erovel minden egyes focilabdara is lehetne kulon biztositast kottetni, mert mi van ha kigurul az utra es balesetet okoz.
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #54610 üzenetére
Videon nezd az auto tukret amiben a felvetelt keszitettek. Amugy a kanyarodashoz belassulo autokhoz kepest valoban nagyon gyorsnak tunik, foleg mivel nagyon kozel van a kamerahoz, igy meg az optikai csalodas is rajatszik, de ha megnezed az 5-10 masodperccel a belso savban egyenesen haladokat, azokhoz kepest mar nem.
Mielott felreertened: az nem vitas, hogy gyorshajtott, de nem olyan mertekben, aminek ne lehetett volna megadni az elsobbseget.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz cappa72 #54669 üzenetére
Sajnos nem tudjak, hogy az automata fenyszoro erzekeloje kizarolag fenyerosseget mer, ami meg messze van a latasi viszonyok meghatarozasatol. Egy kodben siman lehet akkora fenyerosseg, mint mondjuk egy reggel 8-as napsutesben. (Velemenyem szerint mar igazan rakhatnanak felvezetos spektrometert a fenymero helyett, azzal jo sok szituaciot ki lehetne szurni).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Chris Kiki #54684 üzenetére
Ez kulturalt volt minden szempontbol. Ha kihuzodott volna az lett volna a kulturalatlan, mert nem lett volna meg a fektav a ket auto kozott ahova bement volna. Elvileg elotted, mogotted 70 metert illene tartani legalabb.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #54687 üzenetére
Az oszlopok alapjan 150-200 meter volt. 2x72 meter kovetesi tav+4 meter auto hossza, az 148 meter. Talan ki lehetett volna menni a ket jobb oldali kocsi kozott feluton par masodpercre, bar ha a mercinek olyan surgos lett volna jobbol is tudott volna elozni.
#54688 cappa7: Az emberolesi szandekot azert eleg nehez ebbol kiolvasni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #54690 üzenetére
Persze, de a jobbrol elozes az nem nagy para, csak felfujni szokas. Azert megsem buntifek, meg dobalas.
Odaverhet, de az emberolesi kiserlet az azt jelenti, hogy a tamadonak abbol a celbol csinal barmit, hogy a masik embert megolje, annak halalat kivanja. Tehat ha nem akarja, hogy a masik meghaljon, akkor az nem emberolesi kiserlet, fuggetlenul attol, hogy a cselekedett alkalmas-e emberelet kioltasara.
Amugy siman fel kell jelenteni a mercist, szerintem legalabb 5 szabalysertest ossze tudnek szamolni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Attol meg kell merlegelni, mert nem lesz minden eset egyforma. Abban egyetertek, hogy olyan baromsagokkal ne lehessen kimenteni, hogy 10 gyerke van, akkor jobb lesz nekik intezetben, ha rossz peldat mutat.
Merlegelni marpedig baromira kell, mert el kell donteni, hogy a szereknek volt-e hatasa a vezeto viselkedesre es amiatt lett a baleset vagy pl. a ketto tok fuggetlen. Foleg amiota zero tolerancia van, mert olyan szinteknel is buntetnek, amikor egyesekre mar egyaltalan nincs hatassal, tehat a balesetben szerepe sincs.
Persze lehet funyiroelv szeruen itelkezo vilagbna elni, csak eppen az nem egy jo vilag lenne.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Az eleve erkolcstelen dolog, ha olyanokon akarsz peldat statualni akik csak rosszkor voltak rossz helyen. Ha ez kell, akkor irany eszak-korea.
#54716 nyikszi: Pl. este bulizik, kialudja magat es megis kiderul, hogy volt valami jelentektelen szazalek a vereben. Amugy en nem arrol beszelek, hogy magatol fuggetlenul, hanem arrol, hogy a balesettol fuggetlenul. Ugyanis nem biztos, hogy a baleset letrejottehez es meretehez barmi koze van, ezt vizsgalni kell. Ezert nem lehet funyiroelven torvenykezni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz nyikszi #54718 üzenetére
Ezert is olyan csodas hely magyarorszag, mert sokan gondolkodnak igy, bezzek a hanyatlo nyugat
#54719 mephi666: A szubjektivitasban egyetertek, ezert kell ezeket objektiv es tudomanyos eszkozokkel kezelni es akar ugy egyenre szabni. De az is merlegeles. Erdekes modon se a nemeteknel, se a franciaknal nem rosszabbak a statisztikak, pedig ott egy pohar borral siman lehet vezetni. A zero tolerancia meg csak fejben megoldas, gyakolatban pedig a hetkoznapi szituaciok korlatozasaval es kriminalizalassal jar, ami nem feltetlen lesz biztonsagosabb, de az biztos, hogy rosszabb eletminoseget tesz csak lehetove.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Idezojelesen "rosszkor-rossz helyen".
" Egyszerűen A: nem kell vedelni vagy B: nem kell vezetni."
Ez egyertelmu es nem ezt vitatom. Viszont miert kene egyforman kezelni azt, aki vedel es utana rogton volan moge ul, es azt, aki felelosen csak mertekkel vedel es be akarja tartani a szabalyokat, de egyeb okbol vagy szamara nem nyilvanvaloan, egyaltalan nem szandekosan nem sikerul (pl. kimatekolja, hogy hany ora alatt kell lebomolnia, de megis elnyult valamiert, vagy nem tudott arrol, hogy alkohol volt az etelben/sutemenyben)? Plane, hogy ilyen esetekben mar csak muszer mutatja ki, hatasa nincs a vezetesre.
Aki azt allitja, hogy a ket eset egyforma es egyforman kell buntetni, valamit azt aki torekszik a szabalyosra azt ugy kell buntetni - peldastatualsas okan -, mint a szandekos bunozot, az egy komplett idiota.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz nyikszi #54730 üzenetére
Ez igy van sajnos. Nyilvan a zero tolerancia is csak noveli az ilyen ugyvedi segitseget. Majd jonnek a szondas autok, az talan segit kicsit.
Amugy meg nem is ertem, nalunk miert nem kotelezo az autoban szondat tartani. Bezzeg franciaknal kell, igy a vezetonek mar nem csak a sajat magara tamaszkodva kell eldontenie, hogy vezethet-e( igaz ott egy pohar borral meg lehet).[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
Hat manapsag nem biztos. Ha valaki bemondja, hogy azert ment beled, mert buntetofekeztel, akkor a rendor kedvetol fuggoen koszonhetsz el a jogsidtol, amig nem tisztazod magad. Ezt barmilyen koccanasnal be lehet jatszani. (Javaslom mindenki kamerazzon elol, hatul.).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Di Natale #54746 üzenetére
Igy mar en is jartam. Es meg azt is magyarazta, hogy hogyan mereszelek elotte fekezni
#54745 nyikszi: Sajnos sok hulye van es nem is latjak mit miert csinalsz, igy csak a sajat feltetelezeseikbol indulnak ki. Mondjuk a galambot javasolt elutni, ha nem okoz kart, kozegeszsegugyi okokbol.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #54750 üzenetére
Lehet festeket kevertek az adblue melle
-
Reggie0
félisten
válasz FireFox1996 #54762 üzenetére
1.30-1.35. Ahogy mozgatja a fejet latszik, h felul mar. kopasz, es csak oldalrol van szurke haja.
Szerintem azt se latja mar, hogy reggel van vagy este. -
Reggie0
félisten
válasz Zozzant #54789 üzenetére
Nem biztos az, lehet csak tulzottan ellenkormanyzot az elso felrerantas utan. Tipikus hiba, hogy megcsuszasnal sokan azt hiszik, hogy erosen vissza kell ratani a masodik ivhez, pedig csak epphogy kell, sokszor eleg egyenesbe, amig betapad a gumi es utana lehet tovabb kormanyozni. Ha tulrantjak, akkor teljesen eldobja a hatuljat a hirtelen nagymerteku sulypont athelyezestol.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rushty #54812 üzenetére
Itt is ugyanaz. Tulzottan kormanyzott, meg valoszinuleg el is engedte a gazt, amitol sokkal gyorsabban megtapadt. Sajnos annyira nem jo a felvetel, hogy a kerek forgasat is lassuk, meg a fustot sem lehet jol latni. Tanpalyan lehet ezt gyakorolni, persze nem a 4 oras rohanasos csomagokban, ha rendszen elmesz egy egesz napos kepzesre vagy utana egy kis letszamos egesznaposra, akkor ott be lehet gyakorolni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #54855 üzenetére
Latod, akkor megsem a nevvel van a baj, hanem az emberekkel Az autotulaj is tudhatna, csak el kene olvasni azt a konyvecsket, amit adnak melle.
#54854 mezis: Nem technikai szempontbol volt kerdes. Erdekes modon a pilotak tudjak, hogy nem arra valo, hogy minden szituaciot megoldjon helyettuk, ha gond van visszakapjak az iranyitast, vagy vissza kell venni. A kulonbseg az, hogy pilota nem nagyon lesz segghulye emberbol, mig autovezeto igen. Tehat nem a nevvel van a baj, hanem az idiotakkal.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Csabex #54889 üzenetére
Abroncs azert eleg messzire tud repulni szerencsetlen esetben es a tuloldalt is van forgalom. A vizes megoldas jobb szerintem.No meg az F1 autok, pillekonnyuek, kb fele/harmada a hetkoznapi autoknak, az olyan, mintha a sebesseget gyok2-vel osztanad helybol.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz aprokaroka87 #54937 üzenetére
Szerinem olyan kene, hogy ha leteszi akkor helybol elveszik es x ev utan kezdheti elolrol.
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #54946 üzenetére
"Madarat tollarol..." nepi tapasztalatok alapjan valoszinuleg most jo helyre ment a pofon.
Viszont a motorkerekpart eltuntetni probalok szerintem annyira idiotak, hogy vizsgalni kene az ertelmi fogyatekossagot es bortonbuntetes helyett inkabb gondnokot kijelolni nekik(es ugy legalabb jogsijuk se lehet).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Elden Ring
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Küszöbön a Silent Hill 2 Remake megjelenése
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest