Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz nyikszi #54054 üzenetére
Ha elszallitas kozben tortenik, akkor hunyo vagy. Ha nem szeretned, hogy gond legyen az autoval maganteroletrol torteno elszallitasnal
1) ne parkolj szabalytalanul maganteruleten
2) tegyel ki az ablakba tajekoztatast, hogy a jarmuvednek mik az elfogadott elszallitasi modjai
Nyilvan mint szabalytalanul parkolo eleve nem tett meg mindent, hogy az elszallitot ellassa a megfelelo informaciokkal a biztonsagos kivitelezes erdekeben, tehat a kar bekovetkezteben reszben(vagy teljesen) hibas. Amugy jobb helyeken benne is van a hazirendben, hogy az elszallitas kozben keletkezo karokert nem vallalnak feleloseget.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz FireFox1996 #54068 üzenetére
Autopalyan sincs min. sebesseg szabaly, legalabbis itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Szerintem meg nem meriti ki. Ugyanis csak azt irja elo, hogy az jarmunek képesnek kell lennie arra, hogy sik uton 60-nal menjen. De azt nem irja, hogy legalabb 60-nal kell mennie. Ez gyakorlatilag egyfajta teljesitmeny elvarast tamaszt, semmi mast, azt nem mondja meg hogyan kell kozlekedni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Konkretan a kicsuszo delikvens a kozepen haladot lassu jarmuvet balrol kerulte, mivel a belsoben jott egy auto meg gyorsabban, majd vissza akart huzodni kozepre, mikozben elvesztette az uralmat. A kepek alapjan mar a balra huzodasnal megcsuszott, mert mar amikor a kozepen levo lassu melle ert jelentosen alacsonyabb volt a sebessege, mint a tobbi autonak. Nem kezdett el idoben kihuzodni. Rangatni meg nem lehet a kormanyt ilyen sebessegnel, foleg ha fostos RWD-je volt.
#54087 Chris Kiki: Azt nem tudjuk, hogy 300-al mentek-e, csak egy mondas. De eleg valoszinutlennek tunik, mert a masik ket jarmu gyorsabb volt. A leirasok alapjan 280-at tud az auto, ha kiutik a limitert es nincs tuning.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz Csókolom #54095 üzenetére
- A statisztikak azt mondjak, hogy nincsen igazad.
- Nem lenne biztonsagosabb, akkor lenne az, ha az emberek korultekintoen vezetnenek. De mivel nem vezetnek korultekintoen, ezert az 50km/h kulonbseg alatt is okoznak boven balesetet. Az osszes problema ide vezetheto vissza, nem a sebesseghez.Mert a nemeteknek van eszuk a kozlekedeshez es nemi vezetesi kulturajuk. Teljesen jol mukodik ott a korlatozas hianya, amit a kozlekedok jelentos resze ki is hasznal. Ez legfeljebb neked idegesito, mert figyelned kell es nem lehet andalogni a palyan, ha elozni is akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Csókolom #54097 üzenetére
Egyaltalan nem az. A nemet vezetesi kulturaban benne van az is, hogy a belso savban haladok altalaban elozekenyek es akar lassitassal beengedik azt, aki elozni szeretne. Csak ennek megvan a sajat tanca, nem az, hogy 2 savot ugrik a delikvens. Emelett az is elvart, hogy akit beengednek az gyorsitson tisztessegesen, ne csak a sebesseget tartva menjen be.
Nem mellesleg az elozes egy jog, nem kotelesseg. Ha nem tudod kivitelezni, akkor addig kell varni, amig lehetoseg lesz ra. Kepzelj oda a nem megfelelo korulmenyek eseten egy zarovonalat, majd azt a (amugy jogos)pampogast, amit a zarovonalon elozoknek szokas levagni
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Chris Kiki #54119 üzenetére
Illetve a maradek viz szokott az uzemanyagszurobe befagyni, hiaba veszel barmilyen premium uzemanyagot.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Csabex #54139 üzenetére
Igazabol nem kene ide semmi adaptiv rendszer, mar az is sokat szamitana, ha a szemejovo auto sebesseget es tavolsagat merne, valamint abbol kijelzi hany meter van a fektavot levonva. Nagyon sok benat, aki nem erzi az auto sebesseget es keptelen felmerni a masik auto sebesseget kisegitene egy ilyen rendszer. A cselekvest meg jobb emberre hagyni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Hat, de attol meg fog elozni, mert ugy erzi megy neki, meg eddig nem volt gond.
Szerintem siman ki lehet fejleszteni, csak egy lidar kell a kocsi orraba, a tobbi minimalis matek.
(#54144) mezis: Az uvoltes meg rendben van, csak a vezetesbe ne nyuljon bele, mert minden korulmenyt nem tudna felmerni(pl. befer ket auto kozotti lukba, nyilo masik ut/foldut, csak nem latszik a felfestesbol, stb.).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Hat, sokfele nem lehet, a szembejovo gyorsabban kozeledik, mint a tereptargyak, ez eleg jo szures.
Amugy mar kozeledik a LIDAR evolucio is, katonai celra mar gyartanak olyan kepalkotokat, ami a szokasos rgb csatornan kivul tartalmaz pixelenkent egyet ami megmondja az adott targy tavolsagat. Es nem a mobiltelefonokban levo 3d camera ocskasagrol van itt szo, hanem pixelenkenti ToF(Time of Flight) meresrol.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Csabex #54159 üzenetére
Persze, csak egy savvaltasnal biztonsagos nem csinalni semmit, mig egy elozeses veszhelyzetben nem biztonsagos csak ugy megallni. Ennyire komplex dontesre es szituacio/kornyezet kiertekelesre meg nem allnak keszen az AI-k, meg az sem megy rendesen, hogy eldontse merre megy a sav.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
De tudja. Ahhoz azert kell kezeloszemelyzet, mert csak egy autot szabad egyszerre merniuk es nekik kell raforditani. Raadasul ott sokkal nagyobb meresi pontossagra van szukseg, mert az abszolut hiba maximumat levonjak a mert sebessegbol. Ezert nem szkennel az a lidar. No meg a szkennelo a mechanika miatt sokkal dragabb is lesz, es azt hitelesiteni is macerasabb.
(Raadasul ott ujrahasznositott meroket hasznalnak, az nem egy uj kozbenszerzes volt, csak elsutottek azt, ami porosodott a raktarakban egy kis szoftvermodositassal.)
Ha kivancsi vagy, milyen vizualizalva amit egy szkennelo lidar lat akkor itt megnezheted: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
A lidar csak relativ sebesseget tud merni, azaz neki az auto amiben van a 0km/h es ehhez kepest erzekel mindent. Az auto sebesseget jelzi ki, ha tereptargyat mer es az auto sebessege+a szembejovo sebesseget meri, ha jon szembe egy auto. Tehat ahhoz, hogy a szembejovo auto talajhoz viszonyitott sebesseget megallapitsa(ami a szembejovo auto sebessege), a mert sebessegbol ki kell vonnia a sajat talajhoz mert sebesseget, azaz azt, amit az lidarozo auto kmoraja mutat(vagy amit a lidar a tereptargyakon mer).
Pont emiatt nem mertek sokaig a rendorok mozgo autobol, mert ott nem tudtak semmit sem kezdeni a relativ sebesseggel. A regi prolaser 3-mas merovel ellatott eszkozuket(scs103) kiegeszitettek egy gps-sel es a gps altal mert sebesseget vonjak le a mert relativ sebessegbol, hogy megkapjak a merendo autoet. Persze ekkor mar a mert ertekbol a lidar es a gps hibajat is le kell vonni a bunteteshez.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #54177 üzenetére
De, pont ezt hivjak sebessegmeresnek. Ezzel az erovel tavolsagot se tud merni, mert csak az idot meri a kimeno es a bejovo jel kozott, a tavot csak ebbol szamolja.
-
Reggie0
félisten
válasz Chris Kiki #54190 üzenetére
Borton kell azt jonapot. Addig legalabb biztosan nem vezet. Mondjuk 5 ev letoltendo minimum.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz nyikszi #54194 üzenetére
Ahol jartam kozelkeleten kb. igy megy. Lefoglaljak a kocsit, de 1 honapig taroljak minimum mielott ki lehet valtani. Kozben ketyeg ra a tarolasi dij. Viszont el nem veszik veglegesen, a tulajdonjog megmarad, barki is volt a tulajdonos. Szerintem ez elfogadhato. Elarverezes is csak akkor van, ha oriasira no a tarolasi dij, altalaban 1 ev utan es ha nem korlatozott a tulaj(ertsd amig bortonben van taroljak).
Viszont sajnos csipcsup ugyekert is elkezdtek ezt csinalni, igy sok a jarulekos veszteseg is. Pl. van driftellenes torveny, ami miatt elveszik, de ha veletlen megcsuszol az uton es nem driftelni akartal, akkor is alkalmazzak...
En eleg liberalis vagyok a szabalyozasokkal szemben, miszerint inkabb engedjenek szabadon 10 elkovetot, mint hogy 1 vetlen aldozata legyen egy szabalynak. Sajnos vilagszerte eleg gyakori, hogy az ilyen torvenyekkel visszaelnek.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Hat, menjel be Milanoba, ott gyakorlatilag dudaval kozlekedik mindenki. A mentonek ha megy a szirenaja, akkor fixen be van kapcsolva a duda is
Mondjuk az olasz vezetesi kultura azert nem annyira kulonbozik a magyartol, legalabbis szintben nem, csak mas heppjeik vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54250 üzenetére
Ebbol a szogbol es ilyen nagyitasnal igencsak korulmenyes helyesen szamolni az oszlopokat.
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54255 üzenetére
A karika mellett jobbra levo auto. A mert eredmenyt egy ideig kitartja a kepen, igy ha mar nincs rajta az auton a cel(aka nincs ertekelheto eredmeny), az elozo eredmeny meg egy ideig lathato marad. A videon egyertelmuen latszik, hogy arrol az autorol huzta le balra a celt, es azt merte elotte.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54258 üzenetére
Szoftveresen szurik. Ezek a regi VHT Fama III sebessegmerok felujitva, amiben Kustom Signals Prolaser III sebessegmero van, melleepitve a felvevo, stb. egyseggel. Ezek a rendorseg raktaraiban porosodtak, mert a rogzitorendszer nem felelt meg a jogszabalyi valtozasoknak, amikor lecsereltek az egeszet az SCS szeriara(ekkor volt mszp->fidesz valtas, masik haverceget vettek meg). Aztan egy ido utan eszbekaptak, hogy a porosodo cuccokkal meg kellene kezdeni valamit, es hat ennek volt uzembe allithato, de jo minosegu sebessegmero egysege. Szoval szoftvermodositasokat es hardver modositast(GPS) igenyeltek, hogy menet kozbeni meresre uzembe tudjak allitani. Ezek soran kuzdottek sokaig azzal, hogy fals pozitiv meres ne legyen, es tobbek kozott emiatt tartjak meg a teljes videofelvetelt is, hogy bizonyithato maradjon. Valahol van is egy interju errol mi mindent csinaltak, hogy alkalmassa valjanak menetkozbeni meresre.
A lezer azert ugral, mert az anyosules hattamlajara van rogzitve, es ennyire rezeg minden az autoban.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Csabex #54265 üzenetére
Fos mustang, ezek ilyenek.
#54268 csabex2007: Az egy dolog, hogy a kamerat tudjak egy ilyen stabilizatorral kezelni, mert ott nem kell precizen celozni a kereszttel, de megnezem, hogy egy ilyen szabalyozason kereszult megis hogyan tudna rairanyitani a megfelelo autora a sugarat.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Az sosem baj, hiszen a jelenben elunk. A trabantos sem keri ki maganak, ha azt mondjuk a trabantra, hogy trabant. Persze, meg lehet magyarazni, hogy jaj de jo, hogy olcso, ha mar szar, de attol meg szar. Ez olyan, mint amikor a csoro megmagyarazza maganak, hogy azert vesz 1 literes suzukit, mert o mennyire kornyezetbarat. Es nem az a baj, hogy valakinek nincs penze, ez teljesen hetkoznapi, sot ez a gyakoribb. Csak nem kell moge meseket kitalalni, mert attol lesz ciki.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Hat, attol meg kell elsobbseget adni, hogy tilos iranyba ment Meg iranyjelezni is. Szerintem a kozuti veszelyeztetes nem all fennt, mert nem alakukt ki veszhelyzet.
( Amugy en a jogalkoto szandekat nem ertem a kozuti veszelyeztetes es a kozuti baleset okozasa kozott, mert a baleset okozasa alapesetben sokkal enyhebbnek minosul. )
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Vegul is igazad van, bar nalam ez mar harom kanyarodas legalabb
#54319 mephi666: Ha nincs tanu es eltelt 3 nap, akkor mar tok felesleges, ugysem lesz rola kamera felvetel se, csak magadat szivatod. A legjobb amit ilyen szituacioban tehetsz, hogy hozzavagod a kocsihoz ami a kezedben van, vagy a kulccsomodat.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Fene se tudja, mert egy gyalogoslampa par van az egeszhez, igy logikailag valoszinuleg egy zebranak szantak. Viszont attol is fugg, hogy a jardaszigeten van-e felfestes vagy csak a jardaszigetek kozott.
De ezektol fuggetlenul a gyalogos elott is atmehetsz a zebran, ha ezzel nem zavarod. Csak sajnos a zavaras olyan gumiszabaly, amire azt mond a rendor amit akar. Te hat ha latsz rendort azert jobb, ha nem mesz at.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CPU léghűtés kibeszélő
- Mass Effect sorozat készül az Amazonra
- OLED TV topic
- Vicces képek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Extrém tartós SSD-t prezentált a Gigabyte
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest