Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tiv83us

    veterán

    válasz Vistaboy #264 üzenetére

    Meg igy is alig ment ra 2 DVD-re a sok hanganyag miatt (raadasul a grafika is ratyi volt) Male/Femshep hangja, meg a tobbi NPC dialogusai, gondold el, ha 5-6 mas fajhoz is fel kene venni tobb tiz giganyi hanganyagot. Azert azt ne felejtsd el, hogy a DA: O-ben nem voltak Voice Actorok, csak kiirtak a szoveget, oszt' szevasz.

    [ Szerkesztve ]

    Always Outnumbered, Never Outgunned

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Vistaboy #264 üzenetére

    Fejlesztők szempontjából szerintem azzal magyarázható, hogy a játékosok többsége csak ember, vagy nagyon emberszerű űrlény főhős helyébe tudja beleélni magát. Ez pedig egy akció-szerepjátéknál azért elég kulcsfontosságú. Az igaz, hogy valami ilyen megoldással meg lehetne oldani a dolgot, amit felvázolsz (különbözik a játék első 30perce fajtól függően), de egyrészt a fejlesztők szerintem úgy vannak vele, hogy minek ölni bele energiát, amikor 95%-a a játékosoknak úgyis ember lesz, másrészt személy szerint annak nem sok értelmét látom, hogy ha a játék első rövid szakasza különbözik csak a fajtól függően, de utána minden koppra ugyanolyan. Ha megadják a fajválasztás lehetőségét, legalább akkor azt elvárom, hogy a játék során végig meg legyen annak az illúziója, hogy a más a játék, mintha XY másik fajjal tolnám. Ezt még nexgen szinten is technológiailag nem nagyon lehet kivitelezni, a puritán szöveges, voice acting nélküli játékmenetre való visszatérés viszont ilyen szempontból egyértelmű visszalépésnek minősülne.

    Szóval valahol be kell áldozni valamit, ebben az esetben akkor már én is azt mondom, hogy inkább legyen csak emberi a hős, de akkor az ő sztorija, dialógusai, és választási lehetőségei legyenek normálisan megcsinálva.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák