-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
- nem számít, mert van bölcsi az utca végén
- nincs skype, csak telefonálás van, de abban már néha besegít: felhívott a fuvarozó, hogy ennyiért hozná az árut, a lányom meg elkiabálta magát szomorúan, hogy óóóóó ... röhögtünk egy jót, hogy akkor keresni kell rá olcsóbb kamiont
- nappali meló a folyamatos kontakt miattMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz #89309696 #189345 üzenetére
Én a fát nem értem. Mondja, hogy mindegyik annak megy neki. Miért nem vágják ki? Ott van mögötte a bukótér. Lehet mondani, hogy menjen lassabban, de akkor szalagkorlát se kell sehova, mert ha megfelelő a sebesség, nem csúszik neki.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Tegnap mesélte az egyik ismerős, hogy a kollégájának rendeltek egy új Octaviát. Kis beszélgetés után a 10,5 millióból 8,5 lett, szóval még mindig lehet velük jókat alkudozni.
Az út menti fákra: ha van fasor, az szép. Ha foghíjas, mert nem ültetik vissza, az nem. A videóban ha jól emlékszem egy kiszáradt fa van, körülötte 100 m-re semmi. Én tiltanám az útszéli emlékhelyeket is, de biztos az is az én hibám.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz rasotamas #189501 üzenetére
Mondjuk kérdéses, hogy a házépítő faanyagon meg a létrán kívül mit tudsz rátenni, mert nincs benne sín a T csavarhoz, a szorítós U csavarok meg általában úgy működnek, hogy belemaródnak a fogak a keresztléc gumi borításába.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz oliwire #189605 üzenetére
Neked 180 ló meg nagyobb kerék van, ugye?
Egyszer kellene szervezni valami közös kört, és úgy megnézni, hogy mennyi az annyi, mert nekem is soknak tűnik amiket a Fordra írtok, pedig nagyjából hasonlóan intenzitással használhatjuk.
Nekem a teli tank mérve még sose volt 7 liter felett, pedig van olyan, hogy a kocsi csak 2x3 km-t megy télen, vagy nem megy ki a kisvárosból hétköznap. Mért távon eddig a legmagasabb azt hiszem 7,5 volt Vác - Fehérvár között az M2-n és az M7-en +30-40-nel , budai rakpart, hegyalja. Klímával, az mindig megy.Egyébként apósnak volt 2 évig egy céges 1,5 (1,6?) ecoboost automata Focus, az is csak országúton evett keveset, amúgy ilyen 8-10-et. Mondjuk az bődület sz*r volt, azért nem nézelődött tovább ő sem, meg én sem a Ford irányába.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #189631 üzenetére
Tudják, mit műveltél egy kerítés miatt, nem akarják a hercehurcát egy kis hó miatt is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Pttypang #189731 üzenetére
Ha máshogy nem, legalább úgy, hogy a bóbiták nem a megengedett +/- 10-zel mennének, ezért kevesebbet, illetve szebben lehetne előzni. Egyébként szerintem sokan nem is használják, olyan autókkal mennek üres pályán is 110-150 között, ami tuti tempomatos. Ok, van aki nem szereti (focvis), de a legtöbb embernek csak hasznára vállna.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Tempomat sztoriról lemaradtam: szóval a sz*r manuális Skodában ha visszanyomom az előre beállított sebességre, akkor szépen (nem padlón) végig húz, és váltásoknál csak elveszi a gázt, majd megy tovább. Én főleg autópályán használom, ha valaki kijön elém, akkor csak a tempomat pöcökkel kilövöm, és motorféken elgurulok a kocsiig, majd ha visszament, akkor ON és visszagyorsít. Ha esetleg meg el kell engedni valakit, akkor gáz, majd motorfékkel visszaáll ugyanoda. Városban vagy 70 alatt nekem nem nagyon szokta kiadni a forgalom, hogy használjam a reggel említett +/- -os vezetők miatt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nekem ugyanez a bajom vele, heti szinten látok egy ugyanilyen fehéret Vácon. Persze ízlések és pofonok. Van pár hete valami nagyobb Hunyadi kupé is, szintén fehér, az is olyan érdekes.
E39 530i kellene, ha úgyis van mellé napi járós.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #190090 üzenetére
Kitalálták, hogy a körforgalom az jó, és ilyen sárga körből kaptunk 3-4 db-ot. Aztán rájöttek, hogy nem nagyon lassítja az embereket, ezért kellene valami bucka és lőn a kockaköves fekvő-rendőr-körforgalom. Mivel elég szűk, igényel némi ügyességet, hogy ne akaszd fel a lökhárítót a padkára ha a 3. kijáraton mennél ki (illetve busz is jár erre), ezért megengedik, hogy ráhajtsál. Ezt egy kis táblán, apró betűkkel jelzik, ezt elolvashatod vezetés közben.
A Kosdi úton van a másik gyöngyszem, oda tényleg kellett már körforgalom, mert délután halál volt, csak megoldották ott is olcsón, kis kockaköves dudorral. Itt viszont forgolódnak kamionok is, amiknek a pótkocsi kereke kiforgatja a kockakövet, amikor a szűk helyen forgatják a gépet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz MasterMark #190102 üzenetére
Ahogy Qru írja, amíg nem volt körforgalom, akkor balra kanyarodtál, ez most a 3. kijárat. Annyiban igaza van a táblának, hogy a fogalmatlan sofőr nem tudja, mi az a 3. kijáró. "Majd ott menj el balra...", és érti.
szabonagyur: először felfestett körforgalmat a soproni haveromtól hallottam, csak ott ki volt egészítve ezekkel a narancssárga sávterelő leffentyűkkel. Mesélte, hogy a csuklós Ikarus (még akkor magas padlós) gázelvétel nélkül ment át egyenesen, csak úgy csattogtak a táblák az alján.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz pècsimunkás #190386 üzenetére
Eléggé lapos a légbeömlő, valami nagyon kinyúló karos kell, hogy egy (ma már) ~6"-os mobilt függőleges helyzetbe rakj oda. Illetve légbeömlő függő is, én az E11 Corollába 2-3-at is próbáltam (Densiontól az alisig) és vagy nem ment be a rostélyok közé a lába, vagy lehúzta a telefon a súlya miatt a szellőzőt és lefelé nézett.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
Voltam a Hetedik lépcsőben, köszönöm az ajánlást mindenkinek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Doki16 #190984 üzenetére
Sok helyen ugye arra hivatkoznak, hogy az átlag Józsi nem biztos, hogy jól köti be övvel, ezért az isofix valamennyire hülyebiztos (persze nem, mert a gyereket akkor is ő köti be a hordozóba, amiből kicsúszhat). Valahol azt mondják, hogy az isofixnél is 3 rögzítési pont kell, ezért van mondjuk a TopTether, itt gondolom ezt a láb váltja ki, amit ha jól állít be, akkor nem tud előre bukni. De ez is olyan, hogy az egyiknél egy öv fogja vissza, a lábnál meg csak támaszkodik.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #191036 üzenetére
Jó lenne ez, csak a fekete sárvédőíveket elnézve ez is valami emelt cucc. A régi 5-ös magasságában ütne.
molnarpeter: így-így, a Hammereitnak az a titka, hogy "rozsdára" kell felvinni. Szüleimnél az van a kerítésoszlopokon: az új csöveket zsírtalanítottuk, becsiszoltuk, majd kint hagytuk kb 1 hétre fedett helyen. Keletkezett rajta egy feketés réteg, meg minimális rozsda, arra kentük a festéket, 2(-3?) rétegben. 13 éve tartja magát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz rasotamas #191071 üzenetére
Van a szélvédőszárító vagy milyen gomb (ablak piktogramm+MAX felirat), ha azt megnyomom, akkor egyből tolja a meleget, míg a sima ventivel nem. Azt hiszem, ha max-ra van állítva a fűtés, még akkor is bekapcsolja.
Ezeket próbáld ki.Próbáltad. Szerintem ezt írják a többiek is.Octavia 1,4 TSI - Novoth teszt
Látszik, hogy nem újságíró, de ezerszer jobb olvasni, mind némelyik másikat. Sok minden azonos benne a FL 1,5 TSI-vel, a fogyasztás, a nem kell sikításig pörgetni, a 150 felett zajos, illetve a tolatóradar kép kinn maradás.Amióta rájöttem, hogy az Edge nem korlátozza a TC-t, azóta néha megint olvasom a teszteket.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz tboy93 #191075 üzenetére
Inkább fordítva, hiszen ablakot jobban szárít, ha megy a klíma, így ha nincs bekapcsolva, olyankor bekapcsolja.Átolvastam, ezt írtad te is, csak akkor miért van melegebb, ugye?! De "mindig" megy a klíma, így csak annyi, hogy ha a kocsi hőmérséklete mondjuk 10 fokkal hidegebb, mint a beállított fok, akkor az auto fokozat szépen folyamatosan melegíti fel (bár menüben állítható ez is 3 fokozatban), a maxnál meg rátolja az elektromost is. Gondolom én, tapasztalat alapján, aztán lehet, hogy nem.bandus: a radarkép nem percekig van kint, csak tényleg annyi, hogy már nem annak kellene ott lennie. Engem akkor zavar, ha kitolatás után már megyek és átnyomnám a rádiót/zenét másra, de vagy ki kell X-elni a tolatót, vagy várni egy kicsit. Apróság...
Waze szintén nem megy, nekem megragad egy helyen, de a Google térképpel tökéletes (csak nincsenek benne a figyelmeztetések). Szerintem valami telefonon belüli engedélyezés lesz a gond, mert ha a telefonon elindítom a wazet, és úgy dugom rá AA-ra, akkor mutatja hol vagy, és egy darabig a mozgást is követi, majd megáll. Olyan, mintha a telefon lőné le a programot a háttérben futáskor (ami sima telefonon futtatásnál simán működik).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #191279 üzenetére
Azért durva, hogy végig tudtad tartani a 130-as tempomatot.
Mindenkinek: Autót úgy mossatok, hogy én két napja beálltam a garázsba az esőből, de sajnos a garázs beázik, így nem száradt le a kocsi, vizes volt a teteje. Kiálltam, mentem egy keveset, nap közben otthon megálltam, majd mennénk a családdal, de az ajtók nem nyílnak. Volt feszegetés, de sikerült, felmelegedve nem volt gond, most megint a garázsban van (kb plusszban). Szóval ha előveszem, egyből szárazra törlöm a kédereket.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Redneck #191473 üzenetére
Ahogy többen írták, magyar telefonon általában nincs. A droid 10-től van, de nem biztos, hogy látod, erre van egy "Android Auto telefonképernyőre" alkalmazás, amivel lesz hozzá ikonod. Nekem egyébként az előző telefonommal (Huawei) eléggé hektikusan működött, most már jó (a waze is, hála Gombinyonak).
Esetleg több kábelt is próbáljatok, valakinek az segített.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Redneck #191478 üzenetére
Hát...őőő.. így azért nem ártana a gyári spec, mit tud az autó és milyen a telefon. Vannak madzag nélküli AA-k már, de nem vagyok benne biztos, hogy azt nem kell először összedugni.
Illetve ha nincs a kocsiban töltőpad és nem tudja a vezeték nélküli töltést a telefon, akkor nem sok értelme van a vezeték nélkülinek, mert eléggé meríti a telefont.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz flash- #191489 üzenetére
Bestbuy topikban szoktak ilyenen vitázni, hogy mi a szabály, és milyen szemét a cég, hogy nem ad oda valamit tized áron. Egyébként cég és tétel függő, nekem volt olyan, hogy a Hervisben vettem két 9000 Ft-os lakatot 30 Ft-ért, azt kiszállították, de pár éve voltak a fél millás bringák is 60e Ft-ért, ott csak azt, aki házhoz kérte és előre utalt. Mindegyik elárazás volt. Ha mákod van, bejön, de azért ügyvédhez ne rohanj vele.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Részeg néni balesete az M0-n, sétával, stoppal...
youtubeMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gmail
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen