- Még több embert rúgott ki a Tesla
- DIGI kábel TV
- Ubuntu Linux
- Windows 11
- VMware
- Facebook és Messenger
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #145557 üzenetére
De jól ismersz.
Már most frusztrál. Zavar is nagyon. Töltök is ahol tudok. Egy Dunaújváros-Ikea járat jött ki a hétvégén 4,3-ra. De csak azért ennyi, mert tudtam tölteni az Ikeába. Német pályán azért megtoltam a végéig egyszer kétszer
Nem veszek majd rá matricát. Aurisra sem volt, pont a fogyasztás miatt. Sietni meg nem sietek soha sehova
Ma megyek fel a Passatért BP-re. Teli akku és nem tudok tölteni. 7 liternél megáll boldog leszek Dehogy sokáig nem fogom tudni nézni ezek az értékeket az is biztos
Viszont a városi/elővárosi üzem nagyon jó. Tudom tölteni otthon és munkába is ingyen. Végre télen nem kell fagyoskodnom 4km-re járok oda csak elég lesz 30 km hatótáv fűtéssel.(#145559) Qru: Az a baj, hogy aki nem tűr bele olyan szinten egy tipusba mint én akkor nem látja meg, hogy mi az igazi valóság. Az Outlandert is leírják, hogy jelenleg a legtökéletesebb phev. Közben meg azért sok sebből vérzik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #145562 üzenetére
Ez így nem teljesen igaz
Nem volt rá pénzem akkor abban a pillanatban. Most is képbe került az Ampera de azért egy 2015-ös autó után nem szívesen ültem volna vissza egy 2012-be. Az FL Ampera meg nevetségesen drága szerintem és az is max 2013/12. Nincs nála újabb a piacon. Amúgy szerintem is jó autó. Az a 60-80km hatótáv és baráti benzines fogyasztás az egyik legjobb PHEV kocsivá teszi. (pontosabban hatótávnövelt elektromos ) Sajnálom, hogy a GM nem vitte tovább a vonalat és javították ki az Ampera hibáit.
(#145563) tboldi: Milyen Vectrát? Ezt most nem értem
Amúgy kösz(#145564) zoo8800: Nagyon viszket már érte a fenekem. Alig várom, hogy vezethessem és benyomjam a GTE gombot. Mert ez az Outlander minden csak nem gyors
Lesz majd későbbiekben sok kép meg beszámoló ha érdekli a közösséget
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #145566 üzenetére
Ohh bazz, nem esett le
(#145567) kisza25: Dunaújvárosi vagyok, szinte csak itt mozgok. Nem én voltam
Amúgy rengeteg Outlander van az országban. Mármint a zöld rendszámos kocsikhoz képest nagyon sok közülük az Outlander.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #145571 üzenetére
Köszi
Én az ülésébe lettem azonnal szerelmes. Nagyon kényelmes. [kép] Minden irányban elektromos, memóriás, masszázsos Meg az egész autó úgy ahogy van patika.
A Mitsu nem olyan jó példány. Elég viseltes magamhoz képest amiket választani szoktam. De műszakilag rendkívül ott van. Most ez volt a fontosabb. A többin majd segít a kárpitos, bőrös, plastidip(#145572) Saint_: Igen a második Amperád nagyon szép volt. Simán megvettem volna most. Gondoltam is rá, kár, hogy nem épp most árulod. Van sok példány hahun, de nehéz abban a zavarosban halászni. Csoportban is inkább nepperek voltak akik ajánlgatták a kocsijaikat. Meg a kedvencem az "Eladó szeretett kocsim, nagyon imádtam, de sajnos meg kell tőle válnom" , és emellé RMZ rendszám Lekérdeztem kb egy hete volt nála.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #145576 üzenetére
Nem maradtál le Elment az Auris és a Q5. A Toyota gondoltam, hogy elmegy, de mázlinkra elment egyből az Audi is. Így egyszerre két autócsere jött gyorsan. Mielőtt félreértené bárki. Az Outlander az enyém. A Passat pedig szüleimé. Csak mindig mindent együtt intézünk apuval így az autók is egymás választottai
Nincs E-golf, Passat GTE. Az E-Golf egy nagyon kiábrándító autó szerintem. Mintha tényleg csak belekendácsolták volna azt a villanymotort.
(#145577) joshua7: Nincs még róla saját képem. Csak a kereskedő amit csinált. [kép] Elég magas felszereltség, de nem digit műszerfalos
(#145575) mandleee: Köszi
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #145582 üzenetére
P3 Plugin nálam is képben volt. De 2012-es alig felszerelt autókért kértek el 4,5-5 millió körül. A másik meg, hogy a belsejét egyszerűen nem tudom tolerálni, számomra annyira ronda És mivel én vezetem ezért mindig a belsejét kell látnom, nem bírnám megszokni. Meg kevés is lett volna nekem az a 15-20 km hatótáv.
Amúgy én is visszafogok térni az Aurisra/Corollára, ha jövőre se lesz értelmes plugin.
(#145583) Qru: Auris 6-ot evett pályán. Az Outlander 10 körül van valóban. Érthető valamennyire 2 tonnás dög és egy darab tégla.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #145595 üzenetére
Ahogy írtam a V60 nekem most ezekkel az árakkal sok lett volna. Így csak az Outlander jöhetett szóba. Sajnos a Golf GTE kínálat nagyon szegényes volt és elég fapados.
A sztori az úgy volt, hogy elküldtem apunak a Passatot, hogy ez az álomautóm. És annyira megtetszett neki az Outlander helyett, hogy el is mentünk megnézni. Élőben is meggyőző volt a kocsi, ezért lefoglalóztuk. Ma meglett a rendszám, kifizetve és elhozva Egy álom az a kocsi. Még nem volt időm vezetni, megnézni is aligMitsu mai útja. Dunaújváros-Sóskút-Dunaújváros 134 km. [kép] Ezzel a fogyasztással nagyon megvagyok elégedve. Feltöltve indultam, de csak 20 km-t autóztam ki áramból.
Megvolt az első tankolás is. [link]
Kezd egyre jobban tetszeniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #145619 üzenetére
Van pár alap tétel amit meg kell csinálni egy Outlandernél is. Lengéscsillapító gumiharang, testkabel, fekpofa, gyári visszahívás stb. Amit én vettem annál mindent megcsinalt az előző tulaj. 141-nel volt szervizen és 144-el vettem. Minden számla papír megvan. Csak beültem és használom. Két szett jó gumi, tetőcsomagtartó, vonóhorog. Amit csinálnom kell majd rajta az egy jobb első torony csapágy. Van már egy kicsi hangja és zavar. Meg a belsejét kell még rendben szednem, 3 gyereke van az előző tulajnak.
Egy dolgot kell helyreraknom mihamarabb. Húz jobbra a kocsi egy kicsit. Remélem egy kerékcsere megoldja Igen a nyomás jó a kerekekbenA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #145631 üzenetére
Előbb az egyszerűbb dologtól haladó a drágább megoldás fele
Az elöző tulaj azt mondta, hogy volt stabpálca csere és akkor átnézték neki az egész futóművet. Otthon van minden szerszámom, hétvégén hátradobom az első kerekeket.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #145647 üzenetére
Én a hónapban biztosan fennhagyom a nyárit. Majd ha napi középhőmérséklet bemegy 10 alá akkor teszem fel a télit. De gumishoz érdemes előbbre gondolkodni, mert ilyenkor elég későre tudnak már csak időpontot adni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #145712 üzenetére
Lesz majd arról is. Még ma is csak oda jutottam el, hogy kapott egy VCDS diagot. Meg átnéztünk pár beállítást. Elképesztően modern autó azokhoz képest amik eddig voltak.
Teljesen egyforma a hatótávja a Passatnak és az Outlandernek papíron. A VW 9,9kWh a Mitsu 12kWh. De mivel a Passat könnyebb és áramvonalasabb ezért a hatótáv egyforma. Ma 30 km-t ment vele apukám és még mindig 26-ot ír. Szerintem nagyon jó állapotban lehet az akksi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #145755 üzenetére
Nem olyan vészes. 5 éves a kocsi 145k km és 84,5%-os az akkumulátor. Az előző tulaj egy évvel és 26k km-el ezelőtt vette 91%-al. És ő gyakorlatilag napi 60-70 km-t ment vele elektromosan két töltéssel. Én minden nap töltöm és kiautózom belőle a max hatótávot általában. Ha csak munkába járok akkor az napi 2x4km, de még általában megyek ide oda. Most, hogy villannyal tudok közlekedni nem határol be a "nem megyek mert ilyen rövid távra csak a motornak lenne káros" duma
Amúgy megvan a Mitsuhoz is már a megoldás. BMU resettel szokták visszaállítani a szoftveres avulást. Sokszor a számítógép jobban avultatja az akkumulátort mint az a valóságban történik.VW-t egyelőre fogalmam sincs, hogy lehetne diagolni akku szinten. VCDS nincs ilyenre felkészítve.
Külföldi GTE csoport biztos van, magyarral nem találkoztam. Sima B8 viszont van. Annyira nem ástam bele magam, mert nem az én kocsim, még
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #145762 üzenetére
A csoport/típus szakijának van rá egy komolyabb megoldása. Valami BMU smoothing néven fut amivel nem hard resetet nyom mint sokan a lindqvist method-al hanem valami kiegyenlítést csinál.
Tudom, hogy az Outlander akksija elég rossz. Ezért akartam mindenképpen kipróbált komoly előélettel rendelkező kocsit választani. Az általam választott autó elég jól avul szerencsére. Vannak a csoportban elég elrettentő példák. Én már 600 km-t beleraktam, de még 0,1% avulás se volt. És ennek jó részét elektromosan. [kép]
Van olyan a csoportban akinek még a 100k km-t se érte el a kocsija, de már 70%-os. Nagyon nem egyformák az autók.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #145765 üzenetére
JSZP szerint tudom nézni. A Passat 5P - Külső töltésű hibrid elektromos jármű (plug-in hibrid jármű). A Mitsu pedig 5N - Növelt hatótávolságú külső töltésű hibrid elektromos jármű.
Nem tudom, hogy a Volvora mivel lehet ránézni. Gyanítom csak Mátrai Zoli tudja megmondani a gyári diaggal. Az a baj, hogy se VW-hez se a Volvo-hoz nincs thirdparty app.Én töltöm minden nap fullra nem érdekel különösebben. Lemereülésnél figyeltem OBD-n keresztül, hogy 40% alá gyakorlatilag nem is nagyon engedi merülni. Közben meg az autó kijelzője már nullát mutatott Feltöltésnél mondjuk 100%-ot mutat az app is, de annyira lassan tölti, hogy nem hinném gond lenne belőle. Egy full feltöltés 230-ról 5 órát vesz igénybe. Ma is 4km hatótávval értem be a melóba és 4:30 percet írt amikor feltettem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Láttam élőben is a Volvo-t. Még mindig nagy vágy, meg is könnyezem ha valaki felrak egy jó példányt a csoportba
Nagyon bejön az az autó. Ha nem lenne ennyire drága a fenntartása akkor simán vettem volna. A Mitsura idáig 30500 Ft-ot költöttem és nem is kell rá semmi többet mostanában. Ez az átírási költség volt és ennyi.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #145857 üzenetére
Akartam ilyet venni, de ide Dunaújvárosba nem hoztak szerintem.
SzlobiG ha esetleg te találsz ilyet akkor vegyél nekem is légy szíves
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Hétvégi csendélet
[kép]
[kép]
Párosan: [kép]Sajnos még mindig nem volt időm rendes képeket csinálni a Passatról. Egész hétvégén a sajátomat csináltam belül. [link]
Viszont autókázni elmentem egy kicsit a Passattal. A villanymotorja 115 lóerő és 330Nm. Csak elektromosan jobban megy a VW mint az Outlanderrel minden erejét bevetve A GTE gomb megnyomás után meg nagyon bivaly lesz. Még a hangja is megváltozik a benzinmotornak, olyan jó mély erősebbé válik. Nagyon kemény ahogy megy. Persze focvisnak a GTI is ilyen volt vagy még jobb a V60 D6 meg ugyebár még durvább, viszont nekem nagyon kemény ez a GTE. Nem vezettem még tartósan ilyen erős kocsit. A 360 kamera nagyon jó játék, ide oda lehet forgatni térben a kocsit. Baromi jó algoritmust raktak össze hozzá. Mint egy GTA 2 amikor felülről nézed
Összességében nagyon bejött a kocsi. Számomra még mindig a Passat a legjobb ami volt autó nekem. Ez a B8 meg elég jó javítás lett a B7-hez képest.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #146020 üzenetére
Nulláról tuti erősebb a D6, de mondsz valamit, mert 100 felett változhat a helyzet, hogy egálba kerülnek. A Volvoban gyengébb a villanymotor, lehet ezért lehetnek pariban talán. Tegnap ki lett próbálva mennyit megy E-Modeban, 140 a vége neki tisztán elektromosan. És lehet neki padlózni akkor se kapcsol a benzin.
Német autópályán próbáltam, 220-ig mentem vele, tovább nem akartam kínozni. Videók alapján 230 a vége. De 180-ig nagyon könnyen megy.Állóhelyből próbáltam kicsit eső úton téligumival a kocsit. Még negyedikben is villogott az ASR. Nem tudja első kerékkel így átadni a max erőt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #146026 üzenetére
Ezt nem is gondoltam volna. Annyival erősebb a V60, hogy az hittem lazán alázza mindenhol. Sok tapasztalatom mondjuk nincs erős kocsikkal. Én csak azt tudom, hogy nagyon élveztem a Passatot, még 100 felett is jól gyorsult. Az Auris nulla dinamikája után ez a GTE egy űrhajó nekem Az Outlander egy picivel gyorsabb csak mint a Toyota.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ohh igen Ezen most jót röhögtem. Óriási magas labda volt
Jelenleg nálam csak áramot fogyaszt. Napok óta be se indult a benzinmotor, pedig megyek minden nap. Ez a 30-40km hatótáv bőven elég. Hétvégén tesztelek egy Dujv-Fehérvár távot. Tele akkumulátorral indulok és majd ott is visszatöltőm maxra. Kíváncsi vagyok mennyi lesz az elhasznált benzin.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Gsx-rr #146133 üzenetére
Nekem elsődleges autónak már bőven jó lenne. Ott van a CCS és a 150km után megállni tölteni nálam pont belefér. Évi kétszer ha hosszabb távra megyek mint 150km. És akkor végleg eltudnék szakadni a benzinmotortól.
Nagyon reménykedek benne, hogy hoz ez valami változást jövőre. Úgyis elpasszolom az Outlandert akármi lesz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #146221 üzenetére
Tud csak tisztán elektromosan is fűteni? Nem a motort és a Webastot használja?
Ma reggel amúgy én is teszteltem az állófűtést. Elég kellemes a hidegből beülni a meleg kocsiba Sajnos nekem 10 fok körül már indítja a benzinmotort a fűtéshez. De érdekes módon előfűteni meg tisztán elektromosan tud gond nélkül akár -10 fokban is. Ott van benne egy teljes értékű elektromos fűtés, de úgy programozták le, hogy hidegben mindenképpen indítja a motort.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #146224 üzenetére
Ki kell még tapasztalnom. Azt írják, hogy ha kellően előfűtöm az utasteret akkor nem fogja beindítani a motort 0 fok alatt se. Az nekem úgy pont jó lesz, mert a kis utamon míg beérek nem fogok megfagyni. De egyszerűen nem tudom felfogni miért így van megcsinálva. Gondolom azért lehet, mert az amúgy is kicsi hatótávot ne fűtésre használja el a felhasználó. Ki lehet játszani a dolgot, majd rájövök
(#146225) focvis: Ez sem másabb akkor ezek szerint. Szinte minden PHEV indítja a motort, hiába tudnak elektromosan fűteni. El tudnék viselni egy hőszivattyús Leaf 2-t
Amúgy mit akartál írni azzal a szordínóval?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #146233 üzenetére
Kicseréltem én is a Mitsuban a helyzetjelzőket ledesre. Még régen vettem ilyeneket. Baromi jól világít.
[kép] Szerintem nem kell mondanom, hogy melyik a led és gyári izzó
[kép]Be is állítottam a kocsiban, hogy a xenon helyet ezt kapcsolja fel nyitásnál. Bőven elég éjszaka.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #146240 üzenetére
Ledesnél engem nem érdekelt. Az Auris full led volt ott világított minden, nem érdekelt. De itt a Xenont ne kapcsolgassa már fél percenként fel-le.
A GTE minden világítása kivétel nélkül led. (Az Aurisban azért még használtak izzót is) Ott beállítottam a Leaving home és Comming home világítást 5 másodpercre. Jól néz ki ha felkapcsol minden rajta és az az 5 másodperc nem fogyaszt semmit.
Hiába 2014-es az Outlander meglepően jól paraméterezhető App-ból a kocsi. Egy csomó kis dolgot lehet magára szabni az embernek.
VW-nél meg mindenre ott van a VCDS[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #146245 üzenetére
A Mitsunál és Toyotánál is karmeghúzásra volt hazakísérő fény, de soha nem használtam. A xenonnál meg pláne nem fogom
A VW-ben nagyon szerettem a kanyarfényt, hogy felkapcsolta a ködlámpát. Sötétben egy merőleges parkolóba állásnál jól tudott jönni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #146249 üzenetére
Megane 3-nál volt egy funkció a távirányítón amit nagyon szerettem. Akár 150 méterről is képes volt gombnyomásra felkapcsolni a lámpákat. Na ezt többször használtam, mert nem a kocsira voltam hagyatkozva hanem én kapcsolgathattam. Tudja ezt a Mitsu is appból, de mivel wifis a kocsi ezért csak 20m a hatótávja, nyílt terepen
(#146252) MunezXBK: Aurisnál nekem is villogtak éjszaka. Pedig tényleg nem vakít, nagyon ügyes volt az automatika. Outlandernél nincs ilyen bajom, a Ledhez képest a xenon egy gyertya.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Akarok venni valami jóféle csomagtértálcát és gumiszőnyeget. A Google a barátom tudom, de elsősorban most személyes tapasztalatok érdekelnének. Van valakinek már jól bevált minőségi tálcája vagy gumiszőnyege? Honnan érdemes rendelni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #146661 üzenetére
Hát azért van különbség lámpa és lámpa között. A Tied egy full gyári cucc, míg az ilyen "lexus" lámpák egy nagy kalap sz.., gagyik.
Van itt a városban is pár 4-es golfos tunerjóska. Amikor már az utólagos ledes lámpának legalább a 3/4-ed szegmensei nem világítanak, és párás belül azért elég gáz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #146756 üzenetére
Köszi, ez még jól fog jönni
Jól be is lépek majd, remélem alakul egy értelmes csoport belőle. Mondjuk az eddigi adatok alapján max 300 GTE lehet az országbanA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz K Norbi #146843 üzenetére
Mivel egyre több autó van az utakon ezért a hülyék száma is értelemszerűen növekedik. Egyre könnyebben tudnak az emberek "használható" autót venni. Legjobb példa erre, hogy még gyerekkoromban 15 évvel ezelött a nagy több száz férőhelyes parkoló teljesen üres volt. Manapság megint arra járok mert ott van töltőoszlop és gyakorlatilag teljesen tele van a parkoló. És ez csak Dunaújváros
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #146854 üzenetére
Panelben? Még az ablakon se tudnám kilógatni, mert nagyon messze van a parkoló a háztól.
Ez a békevárosi, meg 450-re van tőlem. Kibírok ennyi gyaloglástDe csak hétvégente töltöm itt. Amúgy minden nap melóhelyen rakom tele. Mindenhol ingyen töltök még a városban. Itt még csak egy fizetős van a Deacthlonnál, de az amúgy is CCS és Chademo.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Olvastam ezt a balesetet. Nagyon durva. Gyakorlatilag pont a vezető rész kapta a legkisebb ütést és az is maradt meg a legjobban, de mégis meghalt az ember mert nem kötötte be az övét. Pedig egy ilyen Audi már vinnyog ezerrel. De hát még mindig a "hogyan kell vcds-el kikapcsolni a csipogást?" van az első helyen.
Sajnálom a hapsit és a családját isA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen