- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- ASUS routerek
- Milyen program, ami...?
- Ubuntu Linux
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
őstag
válasz szőröscica #76000 üzenetére
No offense, ez most csak eszembe jutott ennek kapcsán!
Sosem értettem, hogy az miért jó, amikor a település határát jelző táblánál tekergetik az emberek a világítást fel-le? Olyan marha drága az izzó? (Most a DLR-t ne keverjük ide).
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #76438 üzenetére
Ezen a két 100-as szakaszon végig kell tolni a belsőben 140-el, aztán hamar túl van rajta az ember. Ott azért már pofátlanság lenne, ha mérnének.
Persze ettől függetlenül vérlázító az M1 állapota. Mindig szépen eltervezem, hogy beállok egy tök kényelmes 110-120-as utazóra, de amikor először tépi ki a kezemből a kormányt egy úthiba a külső sávban, ott szokott eldurranni az agyam és kénytelen vagyok nyomni a belsőben, ami persze nincs túl jó hatással a fogyasztásra.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #76871 üzenetére
Édes jó istenem.. A fekete párduc bemattította a bal oldali fényszórókat?
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
őstag
válasz szőröscica #77867 üzenetére
Ez ilyen tipikus facebookos volvós csoporttag lehetett. Csak a D5-ös motor, lehetőleg valami 2005 előtti, 500.000-et futott fostalicskában, amihez 5 forintért vadásszák a bontott alkatrészeket az igénytelen, ízléstelen barmai. A csoportok 90%-a ilyen emberekből áll.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
A városban már több Hyundai Ioniq Electricet is láttam, szerintem ár/értékben jelenleg ez a legjobb.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz molnarpeter #78387 üzenetére
Azért nem fogjuk a Teslát behúzni, mivel nincsen az országban már szakképzett munkaerő.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz bajnokpityu #78484 üzenetére
Használtan tényleg lutri az automata, de mivel kollégának 0 kilométeres kocsija lesz, 5 év garanciával és gondolom még az olajat is cserélteti benne néhány tízezrenként, így azért annyira nem rizikós.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Sziasztok!
Lehet, hogy laikus kérdés, de Ti talán járatosabbak vagytok benne.
Szeptemberben cseréltetek tárcsákat és betéteket. A kérdés, hogy a tárcsákat egyesével vagy duplán csomagolják?
Esetemben például az első tengelyre ATE 24.0125-0117.1 kerül majd fel. Ha képeket nézek erre a címszóra keresve, akkor mindenhol kettő db / doboz látható, viszont mondjuk egy Bárdi vagy Unix webáruházban meg kettőt akar rendeltetni velem."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #78688 üzenetére
Én mindig a Dunakapu téri mélygarázsban parkolok, ha a belvárosban van dolgom, 50 Ft / óra.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Tsebacsi #78993 üzenetére
Most szeptemberben fogok másodszorra menni Győrbe a KwikFithez olaj- és szűrők cseréjére, februárban már voltam egyszer. Az a jó, hogy végig ott lehet az ember a kocsi mellett és így látod, hogy mit-hogyan csinálnak.
Hárman estek neki, a gyertyacserénél mondjuk a kiscsávó beleejtette az egyiket a lyukon, utána alig tudta kihalászni. A pollenszűrőt nekem kellett elmondanom, hogy hol található, de tőlem kérdezte a másik is, hogy hány liter motorolaj kell bele. De inkább ez, minthogy valamit elbarmoljanak vagy ne cseréljenek, esetleg ne azt a márkát tegyék bele, hanem valami gagyi szart.Pedig ez a C30 technikailag egy Ford Focus II, szóval teljesen tucat kocsi. A pollenszűrő cseréjére jellemző, hogy tovább tartott, mint minden más, mert olyan elcseszett helyen van, hogy a gázpedált is ki kell szerelni hozzá és még akkor sem férsz oda rendesen, miközben kicsavarodva fekszel a küszöbön. Csuklottak is a tervezőmérnökök végig.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #79702 üzenetére
Kamionokból kieső bizbaszok.. egészen eddig megúsztam ezt a dolgot, de most pénteken nem volt szerencsém.
Mentem az M1-en Budapest irányába és Tatabánya előtt sikeresen elém pattogott egy műanyag izé, amit 140-nél úgy sem tudsz kikerülni, mivel az is mozgásban van és mire észreveszed, már késő. Hang alapján megjárta a kerékjárati ívet, ki is álltam a következő pihenőnél, hogy megvizsgáljam a gumikat, de szerencsére nem láttam sérülést. Gurulok tovább, mentem vagy 5 kilométert, erre megint betalál valami, ezt már "középre tudtam venni". Csak pár órával később vettem észre, hogy szinte átlyukasztotta az első rendszámtáblát..
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
[Totalcar Teszt: Lexus IS300h B6 Luxury - 2017]
Nekem azért "porcosodik" rá.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Termi16 #80289 üzenetére
Azt hiszem, hogy kivétel vagyok a topikban olyan szempontból, hogy páromnak C+E jogosítványa is van (versenyekre vitték a lovakat kamionnal) és szerintem 10x annyit vezetett eddig életében, mint én, szóval csak nagy ritkán kell megjegyeznem 1-2 dolgot, ha mellette ülök.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz szabonagyur #80415 üzenetére
Ez egy 2004-ben megjelent autó, a legfiatalabb is már 8 éves belőle, szóval simán lehet.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Ez szerintem azért van, mert a legtöbb ember határozatlan, nem tud választani a sok szabad parkolóhely közül, ezért egy biztos pontot keres.
Múlt héten szépen betettem a kocsit egy szűk helyre, ha élével is, de azért ki tudtam szállni. Aztán utána néztem, hogy a balról mellettem lévő bontószökevény jobb hátsóján egy gyerekülés van. Ültem is vissza és kerestem új helyet. A filléres tragacs és a gyerekülés kombó együtt elég veszélyes.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz z123456789 #81236 üzenetére
Nekem is jó lenne a szombat Győrben!
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
-
őstag
válasz tboy93 #81669 üzenetére
Egy másik topikba írtam 1-2 hónapja, hogy nekem is kiégett 10 hónap és ~12.500 km non-stop használat után az egyik Philips X-treme Vision +130% H7-es izzóm. Mondjuk a Volvón 2 perc / oldal kicserélni, szóval nem nagy történet, de inkább vettem Osram Ultra Lifeot, akkora különbség szerintem nincs köztük, hogy megérje a felárat meg szinte csak nappal közlekedek.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Barátnőm 1.2 HTP (47 kW) motoros 9N pólójával 6 liter alatt eljártam városban abban a pár hónapban, amíg használtam (télen, első kattanásos saját mérés). Most az 1.6 szívó Ford motorral is 7,45 az átlagom fele várossal (gyári érték 7 liter). Pályán meg még többet is fogyaszt 130 fölött..
Persze város és város között is van különbség, mert itt Győrben napi 22 kilométert ingázok, de ezen a távon van összesen 8 lámpa, amiből 4 zöldhullámos és dugó csak pár száz méter szokott lenni, de az sem mindig.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Ma reggel munkába jövet egy vasúti átjárónál lecsukódott a sorompó, talán ha 1 perce kellett várakozni, már látszódtak a vonat fényei pár száz méterre, persze egy E36 Compactos suhanc nem bírta kivárni, kielőzte a sort (azt a kemény 3 autót), körülnézett és áthajtott. Normális az ilyen?
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #83462 üzenetére
Nekem a kocsiban sajnos csak CD lejátszási lehetőség van a rádió mellett és mivel nem akarok lemezekkel szórakozni, egy 2S-t használok, alap hangrendszer mellett. Nem igazán veszek észre különbséget a CD-hez képest, bár egy normális hangrendszernél valószínűleg észreveszi az ember.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Bár 2009-es és Kinetic (ennél volt egy fapadosabb verzió is), de mivel az osztrák piacra készült, így valamiért nem került bele AUX.. A magyar kocsikon már talán 2007-ben is alap volt az AUX, később az USB is.
Ahogy mondjuk külső üzemanyagszűrője sincs, szóval ha nem Győrben a szokásos OMV kútnál tankolok, akkor csak MM95-öt merek beletenni, mivel az tuti az osztrákoktól jön.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Győrben is hatalmas dugók vannak újabban (oké, építenek néhány új körforgalmat meg hasonlók), kín szenvedés hazajutni a bütyök miatt fájós bal lábbal, szóval minden hazaérkezés után az Auris HSD-ket meg a CT200h-kat nézem, soha többé az életben nem lesz kézi váltós autóm..
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
-
őstag
Ablaktörlő téma.
Bő egy év alatt két Bosoko szettet használtam el a kocsin, de most a legutóbbi alkatrész rendelésemnél Bosch Aerotwin szettet rendeltem háromszoros áron. Két dolog tűnt fel eddig a Bosokóhoz képest:
1: Az olcsóbb törlő ha kevés víz volt az ablakon, akkor nyikorogva törölt. Ez baromira idegesítő és illúzióromboló tud lenni.
2: Amikor törlés közben visszaindul alapállásba, akkor az olcsóbbnál a gumi "átfordulásának" van hangja, a drágábbnál semmi.Mivel kint áll a kocsi, ezért az UV és a fagy a legnagyobb ellensége az élettartamnak, kíváncsi leszek, hogy ebben hogyan teljesít a Bosch. A Bosoko igazából már 2 hónap használat után is kicsit fátyolosan törölt a szélvédő bizonyos területein, persze, hogy pont szemmagasságban.
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- Noble Chair EPIC
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen