- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Automata váltónál (Astra G 1.8 AF17-es váltó) ha sokáig kell állni forgalomban (pl vasúti átjáró, hosszabb piros lámpa) használhatom-e a kézi féket az autó rögzítésére ha nem szeretnék állni a féken?
Azt tudom hogy fölösleges P-be kapcsolni, mert D-be ha 3 másodpercig álló helyzetbe vagyok a féken akkor kirakja üresbe (leírása szerint is úgy működik) és nem terheli a váltót. De vajon kézifékkel is kirakja üresbe?Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Doki16 #122395 üzenetére
Ez kúszik igen előre, hátra, meg megtartja magát emelkedőn is. (tehát kézifékes elindulásnak emelkedőn itt nincs értelme)
Azt tudom hogy üresbe nagyon picit ingadozik az alapjáratom, onnan látom hogy üres de nagyon kell figyelni.
Ma kipróbálom mit csinál, mert ha terheli akkor inkább állok a féken vagy P-be rakom. Fölöslegesen nem pazarolnám sem a váltót sem a benyát.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz szőröscica #122394 üzenetére
Kéziféket ha behúzom ez bizony menni akar. Úgyhogy marad a fékpedál.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz bitpork #123971 üzenetére
Nálam Astrába AF17 váltónál a használt olyan szürkés sötétbarna volt, a cserélt meg világosbarna. De nem tudom megmondani mi is lett bele töltve, egyből vételkor cseréltem. Régen néztem rá (asszem 8ekm-el ezelött, de nálam 60e nél van csere.)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
válasz Empsepo #128578 üzenetére
Nálam úgy van hogy indításkor ha P-be van a kapcsoló akkor el lehet indítani (ilyenkor picit ugrik az autó), viszont a váltókart nem lehet megmozdítani sem addig amíg nincs benyomva fék. Hallani hogy valami reteszel/kiold benne amikor a féket lenyomom.
Ha véletlenül D-be rakva állítom le akkor meg nem is enged indítózni amíg P-be nincs visszarakva.
Szóval Én úgy tudom hogy illik a fék indításkor, meg amúgy is úgy szokod meg ha váltani akarsz induláskor akkor a féken állsz.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Magnum_ #129947 üzenetére
Pár éve volt: fél évig műszaki nélkül jártam a céges kocsival vidékről pestre ezernyi kamerán átmentem és semmi nem lett belőle. (persze utólag derült ki hogy lejárt kissé...)
Persze csak szerencsém volt, viszont több mint furcsa hogy a kamerák nem ellenőriznek ilyesmit.
Illetve amiket vettem autókat azokhoz egyikhez sem volt törzskönyv, igaz csináltatni kellett kötelezően a vétel után. Szóval eladáshoz nem kell (viszont szerződésben fel kell tüntetni hogy elveszett) de vétel után meg kell csináltatni.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz bbubby00 #129953 üzenetére
Elég szomorú. Főleg úgy hogy rendszámfelismerés már eleve működik. Ha meg már rendszám megvan akkor onnantól kezdve lekérdezhető a műszaki, biztosítás stb. Mehetne ez is automatikusan.
Nem bonyolult dolog. Ebből is mehetne pénzbeszedés simán. Érthetetlen miért nem csinálják meg ha a technika ott van készen. Fénykép, nincsműszaki megy a csekk harmincezer....Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz Magnum_ #132221 üzenetére
Ja a váltó szerintem F40-es lehet (az csak dízelbe volt?), vagy rosszabb M32.
Btw a check engine akár mi lehet, talán lambda szonda.
Ki lehet villogtatni vagy kínai elm olvasó kiolvassa (bár nem 100%ig biztosan)
Nálam is világít lambda szonda miatt már amióta megvan, de az nem létfontosságú dolog.
Amúgy is átnézéssel kell venni autót.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Mágus2 #132231 üzenetére
Engem érdekelne mik a hiányosságai, nekem sima z18xe van. (2001 G astra)
Igazából nagy gond nem volt vele. Kettő dolgot látok bár nem értek hozzá de furcsa:
Ecu a blokkon van, szerintem elég rossz helyen (hőhatás)
A trafósornál a gyertyák nekem eláztak egyszer az olajban amikor a szelepfedéltömítés elengedett. Meg is döglött a trafó. Furcsa kialakítás a gyertyáknál.
A pillangószelep koszolódik bár lehet ez másikra is igazPozitívumok
Olajat nem eszi (ez ecotecnél jónak számít)
Nincs Egr
Türhető fogyasztás. (Nálam nagy átlag 8L autómatával, lambda nélkül)[link] szerintem 7L lehet kézivel takarékosan.
Korábban c20ne volt az hasonlóan megbízható (vagy jobban) bár havernak adtam el és nála ette a vizet (92-es cali)[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Beszereztem egy kínai HUD-ot ami kiírja ODB2-vel az aktuális fogyasztást. [link] (meg persze ezer más dolgot, vízhőt, akksit, fordulatot, hibakódot töröl stb)
Na mondom én leszek a totál skót és fogyasztási rekordot állítok fel.
Két hétig odafigyeltem hogy a pillanatnyi mennyi és 80-90 között mentem, hagytam sokat gurulni, keveset fékeztem, előre gondolkodtam stb. Erre basszus ugyan annyi a fogyasztás mint amikor nem figyeltem rá és 90-100 között mentem. [link]
Aztán végiggondoltam és valószínű az volt a hond hogy nem vettem figyelembe a fordulatszámot. Mert bár jól hangzik hogy 80-90-nél elvben kevesebbet eszik az autó mint mondjuk 90-100-on elméletben, de a gyakorlat mást mutat (mivel ugyan annyit eszik nálam legalábbis). Ott csesztem el a dolgot hogy a motor ilyenkor kevesebb nyomatékon megy mint magasabb fordulaton, emiatt gondolom arányaiban véve többet is fogyaszt. Szóval most két hétig úgy járok hogy nagyobb nyomatékon is menjen a motor. (azaz nagyobb fordulaton) Azt már korábban felfedeztem hogy dinamikusan gyorsítva kevesebbet eszik mint lassan-hosszasan gyorsítva. Aztán hegymenetben visszakapcsolva (3e fordulaton is kevesebbet eszik mint kis fordulaton (2e fordulaton) erőltetve bár ez nem újdonság. Röviden a nyugger módon vezetés nem takarékos, sőt![ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz MunezXBK #136952 üzenetére
Eredetileg szerettem volna építeni fedélzeti komputert de letettem róla, aztán a gyárit akartam beszerelni de horror áron volt (15-20eFt), így maradt a kínai cucc ami nem túl szép de a célnak megfelel. És jó tudni mondjuk télen hogy áll az akksi műszer nélkül is. Mellékesen jött csak a fogyasztás csökkentés de most látom nem jól indultam neki.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Mai felvétel. Paff az elöttem lévő teher gumija. Kínai vga kamera ingyé vót nemleszóni.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Na most hogy van ez az E10 téma mert tök jó hogy leírják ezer oldalon hogy mibe nem szabad tölteni de azt sehol nem látom hogy mi történik ha valaki azzal használja?
teljesítménycsökkenés, többletfogyasztás, degradáció, hibakódok, környezetvédelmi dolog...???
Konkrétan van egy 2008-as Avensis-em ami szerepel az acea listáján [link] meg mindenhol hogy nem ajánlott de egyik oldal sem írja le mi a fenéért nem ajánlott. Lehet már több éve az megy bele.
Próbaképpen következő teli tank E5 98-as lesz év elején hogy megnézzem fogyasztásban mit jelent. Vezetem folyamatosan sprintmonitoron. [link]
Annyi a közös hogy első gen direktbefecskendezésűekből elég sok van a listán.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Kerékpársportok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- További aktív témák...