-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sick Boy
őstag
Egy kis LADA-antológia Bazsesz kedvéért:
A múlt...
Bővebben: link Bővebben: link
Lada 2101, a karikalámpás ''ezerkettes''. A Fiat 124 alapján (1965-ben az év autója volt). A 21011-es 1300 ccm-es motorral (68 LE). A ''1200 S'' széria a 2101 továbbfejlesztve (lökös, rács, embléma, hátsó prizma...) Nekem 2101 van, 1979-es...
Bővebben: link Bővebben: link
2102. Karikalámpás kombi, 62 LE.
Bővebben: link Bővebben: link
2103, az első ''duplakereklámpás'', ezerötös moci, 75 LE, ötsebességes váltó (mert, hogy az eddigiek 4 sebességesek).
Bővebben: link Bővebben: link
Kocka-kombi. 1300 ccm, 70 LE. Magyarországon nem forgalmazták, de azért van belőle. Pl ilyen van Poppy nővérééknek is!
Bővebben: link Bővebben: link
Készült belőle 1200 ccm-es (21051, 1200 S, 62 LE), 1300 ccm-es (2105, 1300 S, 70 LE) és 1500 ccm-es (21053, 1500 S, 75 LE). Népszerű modell volt.
Bővebben: link Bővebben: link
A másik ''duplakereklámpás'', LADA >prémiumkategória<, 1600 ccm, 78 LE, fordulatszámmérő, króm díszlécek, talán a legpofásabbra sikeredett.
Bővebben: link Bővebben: link
Az akkor legmodernebb, ezerötszázas mocival (1500 L) szerelve, fordulatszámmérő, Magyarországon igen kedvelt volt, ez a ''Parasztmerci''
Bővebben: link Bővebben: link
A ''szamár'', mindenki kedvence. A Citroen tervezte, a Lada kivitelezte és az az igazság, hogy ez egy nagyon jó autój, de a váltója nagyon szar. Nagyon. Ismétlem nagyon! Háromféle motorral szerelték ivánék: 1100 ccm, 1300 ccm, 1500 ccm.
Bővebben: link Bővebben: link
Az ötajtós szamár, 1500-as mocival. Ez lett a '80-as évek végének családi autója. Ilyen van Poppyéknak!
Bővebben: link Bővebben: link
A Samara harmadik megkísértése: 1500-as motor, limuzin kivitel. Ugyan a magyar ''lépcsőshát-mizéria'' indokolta volna, mégsem terjedt el, talán, mert a rendszerváltás előtt nem sokkal jött ki...
Bővebben: link Bővebben: link
Az AUTOBA3 legeslegnagyobb dobása, ezt sohasem fogják túlszárnyalni, akkora volt és akkorát ütött a maga korában, hogy az csak na és a mai napig megállja a helyét és lealázza terepen a városi luxusterepjárókat is! Bizony ám! A magyar rendvédemi szervek a mai napig ilyenekkel járnak! Police, VPOP, határőrség stb...
A világon először (!) fülkéből kapcsolható összkerék, külön terepváltó, eszetlen jó konstrukció, az oroszok tudták, hogy milyen az a terep, nekik aztán van tajga elég...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
A Jelen...
Most épp ezeket lehet kapni Magyarországon:
Bővebben: link Bővebben: link
New Lada-limousine. Továbbfejlesztett soros négyhengeres, ezerötös. nem is rossz! És full extrásan 1 900 000 HUF, csak szervót nem lehet bele tetetni, mert olyan nincs is az AUTOBA3-nak...
Bővebben: link Bővebben: link
Ugyanaz, csak kombi kivitel, de azért csúnya...
Bővebben: link Bővebben: link
Na eeez már valahogy kinéz. Ugyanaz a belső, viszont csapotthátú!
Bővebben: link Bővebben: link
Az új Niva. 2000-től gyártják, továbbfejlesztett, immár 1700 ccm-es motor hajtja, a konstrukción és a kivitelezésen alig változtattak, végre egyszer megértette valaki, hogy azon, ami jó és bevált, nem érdemes és nem is szabad változtatni!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
A Jövő...
Ezek vannak most épp az AUTOBA3 kínálatában és a keleti autókiállításokon!
Bővebben: link Bővebben: link
Lada Oka 1. Formátlan városi kisautó, engem leginkább a Marutira emlékeztet... Készült belőle elektromos (!) változat is!
Bővebben: link Bővebben: link
Lada ''Karina'', egész pofás Corsa-utánzat limuzín kivitelben.
Bővebben: link Bővebben: link
Lada ''Karina'', na ez már tényleg plágium!
Bővebben: link Bővebben: link
Pofás, felébredtek a dizájnerek a Ladánál! Klassz városi autó!
Bővebben: link Bővebben: link
Samara 2.
Bővebben: link Bővebben: link
Formátlan egyterű... vicces!
Bővebben: link Bővebben: link
Niva 2
Bővebben: link Bővebben: link
A régi Niva ötajtós változata: ezzel el is vesztette mindet terepjáró jellegét...
Bővebben: link Bővebben: link
Középkategóriás limuzín.
Bővebben: link Bővebben: link
Platós Niva 2 no comment...
Bővebben: link Bővebben: link
Nahát puttonyos Niva 2... LOOOOL
Bővebben: link Bővebben: link
Követségi nagylimuzin by LADA na eeez télleg LOL
Bővebben: link
Golfautó by LADA
Bővebben: link Bővebben: link
''Manager''-autó, 7 üléses egyterű. Peugeot 807-koppintás...
Bővebben: link Bővebben: link
Big-Foot Niva
Bővebben: link Bővebben: link
Oka-továbbfejlesztés: de egy végbélkúp lett...
Bővebben: link Bővebben: link
LADA Roadster, hmmm egész klassz!!! Szívesen megülném...
Bővebben: link Bővebben: link
LADA Tarzan... vicces név, még viccesebb kinézet. Korai Samara-továbbfejlesztés...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
áp
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Na azér ez sem puha:
Jaguar XJ6 Executive
3200 ccm @ 250 LE
Full (a szó legszorosabb értelmében...)
Szerintem ez mindent elárul
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
szerintem a LADA fogyasztása közel nem mondható jónak.
Kormányozni meg szinte képtelenség, tudom, egy évig ültem egy pirrosladában (1979)Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
válasz #16741888 #164 üzenetére
Ha amcsi járgány akkor ez:
Bővebben: linkPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Váááá eszetlen jó az a tuninglada!!!!!!
Figy Bazsesz, nem 16 szelepes a cuccotok? Mintha ''16 valve'' felirat lenne a motoron.
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Húú ezt nézd meg:
Bővebben: linkPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
basszus ladákkal álmodtam. ez már beteges. azt álmodtam, hogy volt egy csomó ladánk. De volt egy kedvencem, egy ezerkettes, zöld kombilada és elromlott benne a kézifék és belement a hintaállványba és csúnyáb behorpadt az eleje...
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
vajon lesz dízeles Tigra? Naon parasztul néz ki az új kicsike...
Bővebben: link
Bár ez nem logikus, ugye, elviekben ez egy sportautó, amihez nem nagyon passzol a dízel, de asszem én egy ilyet szeretnék.
Essszetlenül jól néz ki, úgyis még vagy 5 év kell, h összekaparjak egy kocsira, addigra lehet kapni jóóóó kis 5 éves tigrát és én meg fogom venni.
Csak alapfeltétel, h dízeles legyen...
De attól még nagyon klassz!
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
miért nem jó a dízel személyautóba?
Keveset fogyaszt, nyomatékos, elnyűhetetlen, autómata váltóval is tuti, minden a dízeles mellett szól. persze brutálkodni azt nem lehet vele... de nem is arra találták ki! Sajna jó drága...
Meg még egy Citroen C3 1.4 HDI SX SensoDrive-ra fájna a fogam.
1400 ccm-es turbódízel, 3-4 l gázolajat eszik, és automata kuplungos manuális / full automata-kombós váltója van, nagyon fullos!!!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Semmi. Sajna nemtom most épp mi a helyzet. azt tudom, hogy ugye eddig úgy volt, hogy fogtad és leadtad a rendszámot, meg a forgalmit, azt viszont látásra. Egy csomóan így tették le télire a kocsijukat, ilyen öreg faszik. Tavasszal meg visszakérték, és újra forgalomba lett helyezve. Most meg majd az lesz, hogy fizetni kell, méghozzá azért, mert csak úgy lehet majd leadni a rendszámot, hogy, ha hozol egy papírt, bontóból, műhelytől, roncstelepről, hogy átvették tőled a kocsit, de ingyen nem veszik át, azt a hulladékot újra fel kell használni/ártalmatlanitani/megsemmisíteni. EU-s rendszer ez is.
Azért van, hogy ne legyen tele Budapest ilyenekkel:
Bővebben: link
#176
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Szerintem a M.o.-i körülmények közé igazán illik egy kis hengerűrtartalmú, gyakorlatilag elhanyagolható fogyasztású, kisméretű autó. Az új turbódízel kocsik, amelyeket modern dízeles mocival szerelnek, nálam mindent ütnek.
Ilyen volt az oktatóautóm is: Renault Thalia II 1.5 dCi. A legmodernebb turbódízeles motor. Jó, jó kis fordulatszámon valóban elég gyengécskék a dízelek, de ha olyan 2500 körül bekapcsol a turbófeltöltő, kirepül alólad az autó... a max nyomaték is innen jön, egészen olyan 4-5000 RPM-ig, típusfüggő.
Szerintem a fogyasztás M.o.-on az első helyen áll. Ez a thalia városban sem evett többet 4,5 L-nél, gázolajból.
Amíg ennyivel beéri egy tanulóautó, városban, addig minden tiszteletem és elismerésem a francia dízelmotoroké!
Ha amerikában élnék, ahol egy gallon benzin kerül annyiba, mint itt egy liter (1 gallon = 4,nemtommennyi liter), akkor tuttira egy b***ott nagy, automata váltós Buick Electrám lenne. De ez itt elsősorban az árérzékeny szegmens.Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Mondjuk az amcsiknak olyan csapnivalóan rossz minőségű a gázolajuk, hogy ott azért nincsenek dízelesek, csak benzinest csinálnak... odaállítanék egy 1.5 dCi-s Clioval, beletankolnám az ''Oil''-t, aztán mennék vele 200 métert és kész, széjjel is menne a rossz minőségű üzemanyagtól...
Hát igen, ezeket az új dízelmotorokat már olyan precíziós eljárásokkal állítják elő, olyan pontosak az illesztések... mefűtene nekik az amcsi gázolaj...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Ja, de megtérül a drágább cucc. Használtan nem olyan nagy az árkülönbség. Keresztapám most vett egy Isuzu dízelmotoros 1.7-es F Astra Caravant 7 évesen és kifogástalan! 4,5 L-ert eszik, városban 6-ot. És nagyon fullos kívülről is, valami ilyesmi, mint ez:
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
de egyébként nincs sok értelme vitatkozni, az az igazság, hogy nem akarlak meggyőzni, neked nem jön be a dízel, nekem igen. Idegenkedsz tőle és kész. Na ennyi. Attól függetlenül persze folytathatjuk a társalgást, szeretem ezeket a kávéházi stílusú vitácskákat, elő az észérvekkel!
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Jaaaj, én is álmodom egy tuningladáról...
Az alap egy 2107-es ''parasztmerci'' lenne, csak az 1500-as moci ki lenne benne cserélve egy 2106-os, 1600-as cuccra. Természetesen mindenből a legzsírabbat, ha lehet, új gyári alkatrészeket rakni bele, repülnének rá 17''-es alufelnik, rendbehozatnám a futóművet, Monroe lengéscsillapítókat rakatnék rá. Kicserélném a kipufogót valami márkás sportkipuffancsra, menne bele egy direktszűrő is. Átalakítanám a váltót, vagy egy másikat rakatnék bele, ami passzol a motor tulajdonságaihoz. Nem tudom, hogy lehetséges-e, de legszivesebben egy 6 fokozatú váltót rakatnék bele, rövid váltókarral, első fokozatokban rövid, felső sebességekben hosszú áttételezéssel. Egy ilyen verda már akár 170-180-at is megy. Persze totál át kellene alakítani az egészet, hogy szét ne hulljon ilyen sebeségnél. Continentl sportgumi is passzolna a cucchoz. Belül sportos lenne, az első 2 ülés repülne, helyette 4 pontos övekkel szerelt, mély sportülések mennének bele, hátulra szerelnék még fejtámlákat és valami jó biztonsági övet.
A hűtőrendszert is kicsrélném valami hatékonyabbra.
Elvileg minden típusba lehet utólag klímát tenni, az is mehetne bele.
Amilyen gyári alkatrészt be lehet szerezni M.o.-on, azt kicserélném. Generátor, AC-pumpa, stb. A burákat kicserélném olyanra, hogy halogén, vagy xenon izzók lehessenek benne.
Belülről is teljes átalakításon este át, a sportosság jegyében. Rakatnék rá 4 db kerékjárati ív-spoilert, hogy kibukjon a kaszniból a kerékdob. Lehet, hogy a rugózását is átalakítanám a kocsinak.
Ezekkel az a baj, hogy aránytalanul sok pénzbe kerülne és ennyiért már egy autót is lehetne venni, nem csak egy ladát... de álomnak szép...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Nem tudna nekem valaki adni egy Citroen ZX 1.4i motor (1996) tulajdonság adatlapot? Igazán arra lennék kíváncsi, hogy hány lovas, azt a lóerőmennyiséget milyen fordulatszám-tartományban adja le, illetve a motor nyomatékára lennék kíváncsi és, hogy milyen fordulatok között adja le azt?
Tudna valaki nekem segíteni?Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Bővebben: link
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
válasz rATdrAgOn #238 üzenetére
Citrom-maniac
Nekem ZX-em van!!! itt van 1-2 kép, ha érdekel!!!
Bővebben: link
A ZX-nek nem volt elődje, csak úgy lett, összehasonlításképpen kb akkora, mint egy csapotthátú F-Astra, a miénk a következő paraméterekkel bír:
-1996-os
-1,4i 4 hengeres, injektoros moci,
-75 Ló
-5 ajtós
-Klíma
-Központi zár
-Elektromos ablak
-Szervó
-Légzsák
-Osztottan dönthető hátsó ülés
-Elektromos tükör
-Elektromos fényszórómagasság-állítás
-Kódos indításgátló
-Fordulatszámmérő
-5 fokozatú, manuális váltó
-Első-hátsó ködlámpák
-Torziós hátsó rugózás, puhára hangolt futómű
Szóval összességében egy nagyon kellemes kis autó, igazi franciás kényelem (hátul szigorúan két embernek)
Épp ma hoztam el a szervízből. A bal hátsó fékmunkahengerből folyt a fékolaj a felnire, ki kellett cserélni mind a két hátsó fékmunkahengert, azon kívül került még bele 4 új gyertya, ki lett cserélve a fékolaj, új levegőszűrő, új bordásszíj.
Húúú essszetlenül húz most az új gyertyákkal basszus, eddig is éreztem, hogy ott feszül az a 75 ló a motorháztető alatt, de most, hazafelé, kikanyarodtam az útra, kettes, padló és belepréselődtem az ülésbe... nagyon klassz lett!!!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
válasz rATdrAgOn #246 üzenetére
Igazi elődje nem volt a ZX-nek, az AX egy egész kategóriával kisebb járgány a ZX-nél, de tényleg, nem összehasonlíthatóak szerintem, mert nem egy kategória.
Majdnem pesti vagyok, de napi szinten járok be. Köszönöm szépen a megtiszteltetést és elfogadnám, de, majd, ha meglesz a jogsim, addig is jogsi nélkül nyomulok , de csak itt, kicsiny városomban... De ezt tényleg behajtom rajtad majd egyszer a közeli jöőben!!!
Keresztanyáméknak nagyon sokáig BX-ük volt, egy 1.9 D-s modell, szerettem benne utazni, kényelmes volt. Beleraktak 400 000 km-t és komoly baja nem volt a kocsinak. Nagyon féltek a rugózástól, hogy tönkremegy, de soha nem volt vele gond.
Anyám nővéréék most egy full-extrás Xsara Break-et nyúznak, 2000-res TD motorral, essszetlen jó, 5,5 L-t fogyaszt és van benne fedélzeti számítógép, ami kiírja a pillanatnyi fogyasztást, az átlagfogyasztást, meg, hogy mennyi km-t tudsz még menni a tartályban lévő benyával, nagyon tetszik bazz, csak épp, hogy kávét nem darál...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Hűűű találtam egy nagy összefoglaló típustáblázatot, keresővel a Magyarországon futó szinte összes modellel!!! nagyon ajánlom!
Bővebben: linkPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
na itt egy kis vérfrissítés!!!
Jaj minden nap új autóba bagyok szerelmes...
Most épp az Opel Astra 1.7 CDTI-be... nagyon bejön...
Bővebben: link Bővebben: link Bővebben: link
Folyadékhűtéses, soros, négyhengeres, közös csöves, közvetlen befecskendezéses Isuzu dízelmotor, keresztben beépítve, könnyűfém hengerfej, acélblokk. Két fogazottszíj hajtású felülfekvő vezérműtengely, hengerenként négy szelep, változó geometriájú turbófeltöltő, köztes hűtővel. Hengerűrtartalom: 1686 ccm, furat: 79,0 mm, löket: 86,0 mm, kompresszió 18,4:1. teljesítmény 74 kW/100 LE (4400 RPM), Nyomaték: 240 Nm (2300 RPM). Ötfokozatú manuális váltó, elsőkerékhajtás. Elől McPherson-, hátul csatolt lengőkaros felfüggesztés spirálrugókkal, elöl-hátul hidraulikus lengéscsillapítókkel és kanyarstabilizátorokkal. Fogasléces kormánymű, elektrohidraulikus rásegítéssel. Elöl-hátul tárcsafékek, blokkolásgátló. Gumiméret: 195/65 R15. Csomagtér: 350/1270 L. Üzemanyagtartály: 52 L. Hossz: 4250 mm, szél: 1795 mm, mag: 1460 mm. Saját tömeg: 1365 kg. Megengedett legnagyobb össztömeg: 1840 kg. Gyorsulás (0-100 km/h): 12,3 s. Végsebesség: 181 km/h. Fogyasztás: város: 6,4 L, városon kívül: 4,2 L, vegyes: 5,0 L.
Nem semmi, csak az ára azért kicsit megrokkantó: 4 765 000 HUF
Na eeezt kicsit sokallom... amikor 8 milláért Jaguart kapsz... vicc, de azért a kicsi klassz!
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Na azért ez is bejön! Opel Astra Cabrió (ez még a régi sorozatú Astra)
Bővebben: link Bővebben: link Bővebben: link Bővebben: link
Ebből is a 2.2-es, 16 szelepes automata váltós kellene. Hú nagyon fullos basszus. 147 ló, 203 Nm, mi kell még?
Modell
Astra Cabrio 2.2 16V Automata Ft7 015 100
Karosszéria színe Szénfekete, S2 Ft0
Kárpit színe
Bőr Mondial, bézs
Választott extrák
Rádiós magnó CCR 600, CD-váltóval
Hővisszaverő szélvédő üveg
Elektronikus klímaberendezés
Műszerek fekete tárcsákkal, króm gyűrűkkel és fekete hátlappal
Xenon fényszórók 260 300
Riasztóberendezés
Parking assistant - Parkolást segitő hátsó érzékelő
Előkészítés mobiltelefon részére
Teljes ár:
7 275 400 NA EEEZ MÁR NEM TESZ BOLDOGGÁ...
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
válasz rATdrAgOn #288 üzenetére
Nagyon véded a Citroent... HELYES!!!
Látogass el ide ---> Bővebben: link
Én csinálgatom az oldalt és még szinte semmi sincs, de majd lesz, remélem, egyszer, talán... össze kellene eszkábálni valami klassz dolgot ide...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Ez nagyon beteg, BAZSESZ!!!
Bővebben: link
Bővebben: link
Samara Cabrio... LOL
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Én egy TdI Renault Thalian tanultam, megy, mint a veszett. 1.5-ös, kis fordulaton, ötösben... húz, mint atom, alig fogyaszt, szerintem a Renault 1.5, 1.9 Tdi mocik nagyon jók. A PSA 2000 ccm-es HDI mocija: atom! Rokonéknak van egy ezzel szerelt Citroen Xsara Break, 5,5 L-rel megy vel a faszi vegyesben. És megy, mint egy mérgezett!
Kicsi fogyasztás, atom nyomaték, környezetbarát, mi kell még.
Persze, a régi dízelek szarok, de nagyon az Isten mentsen meg mondjuk egy 1.6 dízel Kadettől... füstöl, de nem megy.Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
A Boxerek szvsz jóóó kis kocsik, nálunk a cégnél vannak azért gyilkolva eléggé, de bírják, van belőle egy flotányira valók, ilyenek:
Mennek, mint atom, pedig a sör, az mindenféle járművet szétb***sz.
A boxerek mennek. Van régi is, új is vegyesen (régi és új 2.8 HDi), az újak, emelt rakterűek. A sofőrök szeretik őket és meg vannak vele elégedve.Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Szaaagény BX... én sajnálom.
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Hali, újra itt vagyok.
Nah, az imént $z@Rás közben olvasgattam egy populáris magyar autós magazint és láttam benne egy újautó-eladási kimutatást, tessék, beszkenneltem:
Itt van nagyobban --> Bővebben: link
Nah, újból szembekerültem a nagy kérdéssel!
Mik is azok az autókategóriák?
Kisautók --> ez gondolom Suzuki Alto, Daewoo Matiz, (és vajon mondjuk a KIA Picanto ide tartozik?)
Alsó-közép --> gondolom, mondjuk Opel Astra, Toyota Corolla, Peugeot 307, Suzuki Ignis
Középkategória --> ide mondjuk a Ford Mondeo (?), Opel Omega, szal az ilyen hodály (vagy j? ) verdák?
Kompakt egyterűek --> na eeez tiszta, Renault Scenic, Citroen Xsara Picasso, VW Touran, ezt a kategóriát teljesen látom!
Minik --> Smart? talán Mini Cooper?
Egyéb --> gondolom luxusverdák (Jaguar, Hummer, etc) terepjárók?
definiáljuk az autókategóriáket.
Tényleg nem tudom, hogy mit hová tegyek.
Látok egy autót, hová tegyem? Mondjuk egy Citroen Xsarát? Vagy egy Ford Focust? És egy Opel Signum?
Mi alapján történik besorolásra egy autó?
Tengelytáv/nyomtáv?
Méretek?
Hengerűrtartalom?
HELP!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
MegaLOL
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
csak tudnám, hogy a topicnyitó miért változtatta meg az arcképét...?
Autómobil és Autótechnika 2004 kiállitás a BNV-n. Saját képeim: Bővebben: linkPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban