-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz rbalint88 #70896 üzenetére
Én azért parázok, mert a C30-asomban nincsen hagyományos külső üzemanyagszűrő, csak az üzemanyagtankban van valami (osztrák piacos, ebbe a verzióba nem raktak).
Kíváncsi vagyok, hogy a jó magyar benzinnek köszönhetően mikor lesz ebből problémám.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #70896 üzenetére
Nem volt bevonatolt (valamiért elfogyott a Kauffernél, meg a Kovács Autónál is a Zimmermann) tárcsa, úgyhogy marad a takarítás Esetleg vékonyan be kéne kenni WD40-el, az megelőzné a rozsdát.
A szűrő 1860 Ft, a csere ennyiből áll: régi lecsavar, új feltölt gázolajjal (opcionálisan dízel tisztító adalékkal), felcsavar. Plusz van még egy előszűrő az adagoló előtt, ez 558 Ft.
Szubjektív, de azt tapasztaltam a legutóbbi szűrő csere után, hogy hangosabb lett alapjáraton, illetve fordulaton. Aztán azóta mintha halkabb lenne.
-
MPowerPH
félisten
válasz rbalint88 #72119 üzenetére
A 6 hengeres dieselek se a lancot nem szaggatjak, se a turbo(-kat) nem fozik meg. A kategoria legjobb motorjai. Nincs szemellenzo, ezek az Audi fele V6 -os dieselek egy lapat k@kit nem ernek a millios porlasztocsucs cserevel 200k km utan, meg az elhalo turbokkal. A lancot azokban is cserelni kell, ha zavar, akkor a BMW -ben is ugyan ugy megteheted, de folosleges, mert dupla annyit ugyis elmegy, mint ami az Audiban van.
A szivosor lamellai 2008-ig altak fent, utana mar javitva lettek. De ha zavarnak, akkor 25k a dugozas, es semmi nem tortent.Don't Tread On Me
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #72145 üzenetére
egy autó birtoklásában messze nem a fogyasztás a legnagyobb költségtényező
Ezzel vitatkoznék, ugyanis ha az ember olyan autót választ, amit nem kell állandóan javítani, akkor az üzemanyag lesz, amire a legtöbbet költ az ember. Nekem az az autóra fordított költségek 39%-át teszi ki a vásárlási ár, és 34%-ot az üzemanyag. Kb. másfél éve van meg az autó, és ezalatt 25900 km-t mentem.
Értelemszerűen, ha drágább autóm lenne, akkor kisebb hányada lenne az üzemanyag, de jó esetben akkor sem a javítás vinné el a pénz nagy részét.
szerk.: azóta amúgy forrasztottunk rá ISO csatlakozót, s bekerült a rádió... frankón szól a gyári hangszórókkal is, megy a telóról a zene BT-n keresztül. Megvagyok elégedve.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #72274 üzenetére
Szerintem nem olyan vészes. Angliából elem van hozzá, a bódé ugyanaz, mint a GS300 esetén, az meg nem olyan ritka.
A v8-tól nem félnék, meg az automatától sem, nem egy kihegyezett motor, meg ugye ugyanez van az LS-ben, SC-ben.Ami tuti szívás, az az a része, ami különböző a balkormányosban, mert az nem nagyon lesz bontottan sehol.
Tehát ha a futóműben van valami gyengébb pont, ami nem szereti a magyar utakat, akkor az roller lesz, jah.Same rules apply!
-
veterán
válasz rbalint88 #72304 üzenetére
Plusz az ovevel az volt a baja, hogy szalonuj, tulfeltette. Egy 2-3 eves auton mar van annyi makula, hogy konnyebb lelekkel hasznalja az ember.
Köszönöm a megfogalmazást, pontosan ez a helyzet. Az autó kerek 3 éves, még van rá egy év gari; ill. itt-ott makula.
@lenko: Sajnos nem találtam vállalható G6-ot Mo-n.
-
veterán
válasz rbalint88 #72587 üzenetére
Nekem nagyon tetszik az utolsó 9-5; ami ellene szól:
- nem merek a tűzzel játszani, 1x sikerült, másodszorra már nem biztos,
- önsúly: 1915 kg, ólomszánkó; a 9-3-nak is a futóműve volt a leggyengébb pontja,
- annyira keveset gyártottak belőle, hogy az alkatrész-utánpótlás necces lehet.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #72657 üzenetére
Meglátjuk melyik lesz, ha lesz. Az AGR ülés vagy mi, az biztos nagyon jó, de fél millióért nem kell. Asszony aszondta olyan autót vegyek amivel letudunk menni délfranciaországig, úgyérzem krúzolni akar a francia riviérán, de félek
nincs elég dellám[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #72657 üzenetére
Persze, viszont ha újonnan nézed (hasonlóan magas felszereltséggel, ami most a megcélzott), akkor 2-3 millióval magasabb lesz a G7 ára. Szerintem is jobb, kérdés megéri-e Tsebacsinak az árkülönbséget. Az áráért (én mondjuk jelentősen 6 felé nem mennék az Astra-val) szerintem egy kifejezetten jó ajánlat.
(#72656) Gergőke88: És ezek mennyire jellemzőek nagy számban?
(#72658) Tsebacsi: A linkelt autón a felni, az M csomag műanyagjai és ez a szín pont annyiba kerül, amennyibe egy sor6 motor került volna. #nemtudommegérteniezeketakonfigurációkat
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #72663 üzenetére
Sok olyan extra van, amiről ma már nehezen mondanék le (automata, tolatókamera, nagyképernyős infotainment rerndszer) - de mindezeket próbálva arra jöttem rá, hogy a vezetési élmény a No 1. Qrvára nem tudott boldoggá tenni a motoros napfénytető meg a tolatóradar és kamera, amikor az Octaviák kötelességszerűen előztek meg a pályán...
Szóval én még mellétenném az agilis vezethetőséget (bár tudom, ez nálad is alap ) - a többivel nagyon egyet tudok érteni. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #72676 üzenetére
Hát elég fancsali képet vágott a múlt hétvégén az a dízel 159-es aki mellett elmentem a Cserhátban a szerpentinen. Egyenesben biztos nagy faja csak éppen kanyarodni nem lehet vele.
Voltunk Zadarban egy Insignia kombival ekkora távon az jött le csak, hogy kicsit többet eszik mint Kormi meg a beltér szűkösebb de amúgy nem rossz autó.
mod:
kisza25: A benzineseket nem csesztetik egyelőre és még sokáig nem is fogják. Most a dízelek ellen hirdettek hadjáratot. Szted Munez miért adta el a TDI-t és vett helyette egy öreg benzinest?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Jaffa75
őstag
válasz rbalint88 #73152 üzenetére
következő topictalin megnézheted, még nem a boyracer kategória - szerintem!
Az összes fekvőrendőrt végigpróbáltam vele a megszokott és használt útvonalakon, még nem akadt el/fel! De lehet hogy az Arena lesz az üde kivétel! Akkor azokat a talikat kihagyom, vagy BKK-val megyek!
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
válasz rbalint88 #73470 üzenetére
Esetleg ha teszek kerülőt és mondjuk a Lágymányosin átmegyek és ott végig az Árpád hídig megyek úgysem lenne jobb?
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #73470 üzenetére
Hol? Minden nap ezen az úton járok, Petőfi híd - Budakalász táv a rakpart + Szentendrei útvonalon 50 perc körül szokott lenni ilyesmi időben (5-kor).
(#73474) llwynog: Na ez a megoldás katasztrófa. A budai alsó a leggyorsabb, néhány speciális esetet kivéve.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
válasz rbalint88 #73776 üzenetére
Szükségtelen a 182 ló, feleslegesen minek fizessek?
A 250 csak felesleges huligánkodásra ösztönöz. Nem adnak 1 hétre autót, nincs ilyen autójuk.
Az ST-line tetszik, 5 évig garis, baj lenne ha bármi nem lenne hozzá. Szerintem a Seat nem ér annyit, amennyit kérnek érte, de ez szvsz megint.
Ez is 17es kerekes, 215/50 R17, teljesen rendben van.
Színe? fekete vagy fehér vagy a magnetic szürke, még nem tudom.
Az önkéntes versenyző engem sehol se fog izgatni...
Az ST-line fölött csak a Titanium van, ami pont annyiban tér el, hogy lenyeljem a kulcsnélküli indítást cserébe a jobb kinézetért, motoros csomagtartó még nem elérhető, majd a következő generációhoz.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz rbalint88 #73797 üzenetére
ST-line esetében a 182lovas verzió nincs automatával. Csak az ST Red vagy Red and Blackban van, ott 400k a felára az erősebb motornak automatával. Nem éri meg. Chipet nem tudom rakatok-e bele, elvben garivesztéssel jár, nem?! Ennyit nem ér.
Huligánkodni bármivel lehet de jól haladni nyúlmókusokkal és lovakkal lehet szerintem. Ez az autó kellően jól megy, elég nekem. A hangja is tetszik, lényegében mindene.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #73823 üzenetére
Nem lesz az kevés neki.
Civic után rakéta lesz így is.
Gari után meg simán benne van +20-30 Ló és nyúlmokus.Mod:
Nyilván, de ahogy előttem is írták, 5M vs. 10M az ára ujan.
Szerinted nem spórolnak ott, ahol tudnak? Fényezés, és részletmegoldások, amiket írtál.
Bár az ajtó könyökkel érintkező része alaparnazott textil, ahogy az anyós ülés előtti műszerfal rész is puha(bb), próbálkoznak, csak a költség keret nyilván szab egy határt.Azt nem bánom, hogy Mágusra hallgatva nem valami fapad lett, hanem értelmesen felszerelt példány.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen