Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz EQMontoya #47704 üzenetére

    Ne sértődj meg, de az IS-ek is szépen rohadnak már, persze nem konkrétan a tiedrol beszélek, az szép állapotban van kívül belül, de hasonló korú európaihoz viszonyítva az átlag IS-t hamarabb fogja érinteni a rozsdásodás.

  • Teszla_

    senior tag

    válasz EQMontoya #47704 üzenetére

    IS200 se volt a közelemben, de ha lett volna, megnéztem volna, mert ahol édesanyám lakik, ott van egy sötétzöld és kívülről tetszik, meg a hangja is szép. Mondjuk a menetteljesítménye - papíron - nem igazán győzött meg. Ha jól emlékszem pl. 11,2s a 0-100, aminél azért picit jobbat szerettem volna. De lehet, hogy kipróbálva megfelelt volna.
    A Mazdával egyrészt a rozsda a probléma, mert elkezdett rohadni a két hátsó ív, a jobb első nyúlvány (a bal oldalit valaki régebben megcsinálta), a csomagtartó a rendszámtábla világításnál, de az nem necces. Mivel a víz a vynil tetőről a kasztni belsejében folyik le oldalanként két lyukon, így nem mernék mérget venni rá, hogy ott nincs rozsda, csak az kívülről nem látszik. Ezen kívül a tető két széle repedezett, bal oldalon már egy kis lyuk is van és itt keleten senki nincs, aki ezt javítaná. Vagy ha létezik is ilyen, biztos annyiért vállalja, hogy inkább tetőt cserél az ember. A váltó szar, a kettest az esetek felében reccsenve veszi és 3000-es fordulat fölött sír is. Ez tipikus NB betegség, cserélni kéne kompletten a váltót egy bontottra, mindenki ezt csinálja. A motornak dugattyú hangja van, hidegben szép traktoros/dízeles, ameddig be nem megelszik egy kicsit. Ezeket kéne most csinálni, ami egy vagyon és ezek után se tudnám 1M-nál többért eladni, szóval fölösleges ráborítani a pénzt.
    Ezeken kívül is volt egy pár probléma, zsákszámra talicskáztam bele a pénzt, 1M-ért vettem, még legalább ennyit ráköltöttem két év alatt, mondjuk ebben benne volt a keménytető, 16-os felni, nyári-téli gumi garnitúra, ez elvitt 500k-t. Cseréltem 4 féktárcsát betétekkel fékcsövekkel, generátort, akksit, gyújtáskapcsoló betétet, komplett vezérlést olajokkal, meg minden szir-szarral, két első lámpát, négy kerékcsapágyat, gyújtótrafót, gyútókábelt, kézifékkábeleket vettem, de nem lett cserélve, gyertyák, kuplung, stb, stb, ami még nem jut eszembe. Szóval belefáradtam, főleg, hogy amikor vettem, tökéletes állapotban volt, sehol se rozsdásodott, semmi nem volt rossz rajta, aztán 1 év után jött egymás után minden :(

    Ui: Mazdák tényleg kegyetlenül tudnak rohadni. Mazda 3-asokat is azért vetettem el, mert 2004-2005-2006-os példányok kivétel nélkül elkezdtek már rügyezni a hátsó íven. 10 éves korban ez elég szégyen szerintem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák