Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teszla_

    senior tag

    válasz rbalint88 #47688 üzenetére

    Én is szemeztem a 430-assal, de abból pár darab van az országban és azok most is 2M-tól indulnak. Ez a 200-as közel volt hozzám, igazából csak azért néztem meg, mert arra jártam. Nem is volt a legolcsóbb, mert alku után 1,15M lett a vége, de ahogy a kínálatot néztem, a sok lerúgott szart 600k-ért, én azt mondom, hogy megérte az árát. Minimálisat kell rá költeni, de még így se fogja kimeríteni a rászánt 3-400k-s keretet, maximum átírás-biztosítással együtt, de még szerintem úgy se.

    EQMontoya: Az MX-5 után mondhatom, hogy 20 évet öregedtem, megőszültem és kitéptem a hajam :D Hiába volt elmény azzal haladni, amikor jó volt, olyan szinten belenyúltam egy pénztemetőbe, hogy minél gyorsabban el szeretném felejteni és hatalmas buktával eladni. Egy megbízható, nyugis autó kellett, aztán majd pár év múlva jöhet mellé valami izgalmasabb. 2M forintig sajnos nem sok minden akad, ami hasonlót tud, mint az MX-5. Néha volt egy-egy 206 RC, Clio Sport, Colt CZT, OPC Opelek, stb. De ezekből csak a 206 RC tetszett, azok meg véletlenül se a környékemen voltak, meg a választék se bőséges (2 darab volt fent, amikor keresgéltem, de abból is eladták az egyiket a héten). A 3-as BMW-sek táborát meg inkább kihagytam, mert amúgy se tetszik az E46, meg már lassan boldog-boldogtalan azt vesz, arról nem is beszélve, hogy a legtöbbje fapad, amitől bevérzik a szemem, ha ránézek. Audi S4-S6-okat is figyelgettem, 2-3 évvel ezelőtt 1M körül lehetett kapni, most inkább a duplája mindkettő, a fenntartási költség meg sokszorosa a kisebb gépeknek. Még az MX-5 NC-kből is feltűnt 1-1 darab, de amilyen állapotban azok vannak ennyi pénzért, mindegy, ha az NB-vel járok :(

Új hozzászólás Aktív témák