-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
BigBlackDog #162484 üzenetére
Nem minden abroncsnál egyforma az induló profilmélység. Uniroyal pl: az átlagnál magasabb profilmélységgel kezd, de jobban is kopik. (A jó úttartáshoz nem árt a tapadás, ami tapad az kopik, plusz nem lesz ECO).
Néhány éve került hozzánk egy gumis kolléga, aki előtte sok évig a gumis iparágban dolgozott a nagyok között, ő mondta, hogy az új autókon lévő abroncsok általában mások az utólag vásárolt daraboknál. Jellemzően gyengébbek, más az összetételük és csak új autókon találod meg (a típus az ugyanaz lesz, csak az összetétel más, mert ezek rendelésre készülnek az autógyáraknak). Hasonlót mi is észrevettünk, pl: még a kocka Transitok idején, ott a gyári Conti Eco abroncsai gyakorlatilag egy nyár alatt kopásjelzőre kerültek, a második körrel már nem volt ilyen gond.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #162484 üzenetére
Most megnéztem, kb. 6 mm a középső 3 barázda, oldalt inkább olyan 5.
Szerintem a 60e km meglehet, a 80-ban nem vagyok olyan biztos.(#162485) Tsebacsi: nem rossz ez a Falken, ár-érték arányban szerintem jó.
(#162496) focvis: kockás mintájú üléseket bele, és tökéletes
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Robot Vacuum E10
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Lapierre Pulsium 500 gyárilag 105-ös szettel (M) (2020-as modell) + kiegészítők
- Tornado típusú elektromos kerékpár (feljavított, tuningolt változat)
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 + sok tartozék
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen