Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz EQMontoya #15063 üzenetére

    Pl pont az opel-nel volt elcseszve a kettöstömegü resz. Az 1.7 cdti H astra 6 sebesseges valtoval kb 140-150k km ig birja es csere/valtofelujitas. Ezt nagyon sok helyen irjak. Ha raadasul valami vad ember kezeli+varos, akkor szvsz annyit sem bir ki.

    30k olajcsere, sz.r minösegü üzemanyag, atlagos "lesz.rom az auto vigyen el A-B be tulaj" 140k km alatt azert sokmindent le tud amortizalni szvsz :( plane ha TDI/TSI a motor, marpedig az elmult par evbe ezek jönnek.

    (#15065) AMD Power de az a durva, hogy ez nem egyedi eset. Ha valaki ezeknek nem olvasgat utanna/csetel utanna a neten, nem fogja tudni. Kreszen nem oktatjak, autovasarlasnal nem mondjak el. :( Nyilvan van sok lesz.rom tipusu ember is, de van egy csomo, akinek fogalma sincs ezekröl, hogy dizelt nem tapossuk hidegen, autopalyan padlogazzal tolom, utanna nem lövöm le a pihenöbe kiallva egy pisire satufekkel, olajat nem 30k km utan cserelem, a kettöstömegü miatt 800 as fordulaton nem taposom padlogazzal "hisz ez dizel, megy ez" felkialtassal.........es hosszu meg a lista. En se tudnam, ha nem neztem volna utanna.

    Hasznalt auto 1-2 evesen 40-60k km ig ami egesz jo vetel lehet. Utanna föleg turbos (benzin/dizel) az bazi nagy riziko, komoly atvizsgalas, utannajaras, de meg ugy sem eletbiztositas.

    [ Szerkesztve ]

  • -v-

    addikt

    válasz EQMontoya #15063 üzenetére

    Hát meg 10 év alatt elöregszik sok minden ... ok, hogy kilométerben nem olyan sok, ennek ellenére mondjuk egy vízpumpa, kartergázcső etc. simán lehet. Magyar utak miatt ahogy mondod kerékcsapágy, szilent, stabrúd stb. problémák ... főtengely, szelepfedél etc. tömítések, tipikusan ezek a tömítés dolgok azért elöregszenek egy idő után ... kipuf meg egyéb dolgok szét tudnak rohadni, azért ha 10 évig utcán áll valami ..

Új hozzászólás Aktív témák