Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz Magnum_ #111666 üzenetére

    Valamikor csak végére kell járni a dolognak. Ha hagyom és eladás után a következő tulaj is észreveszi ezeket, akkor én vagyok a fasz rossz végén. A személyi felelősségbiztosításom fedezi az ügyvédi költségek nagy részét, ezen kívül kezemben lesz két kikerülhetetlen szakértői vélemény addigra. Nem az eladó nyugdíjas bácsit akarom büntetni, de helyette szopni sem fogok.

    Nem is a lökhárító a fő gond, azt kb. 100 euróból tudnám javíttatni (csere nélkül). A vezetőülésben működésbe lépett a WHIPS. Ez két acél elem deformálódásával jár, amik miatt ugye keletkezett az a rés az ülés és a támla között. Ezek nem deformálódnak attól, hogy Pista bácsi erősebben hátradől, annál azért durvább ütközés volt.
    Mivel első tulaj egy márkakereskedés (aki olcsón jut alkatrészhez és ott a saját szervize), ezért gyanítom, hogy az összegányolt lökhárítót és az egész balhét az öreg okozta, aki olcsón meg akarta úszni a dolgot. Abból kiindulva, hogy a kötelezőn túl 1,5 évvel húzta a vezérléscserét (pontosabban azt már én csináltattam) és hogy soha nem akarta javíttatni a lökhárító horzsolásait sem egy 10-15 eurós javító stifttel, arra következtetek, hogy eléggé fillérbaszó volt az öreg.

    [ Szerkesztve ]

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák