-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #265839 üzenetére
Drl járó motorral (pontosabban: menetkész állapotban) megy.
Azaz garázsban 0-1 azonos, majd ha beindítod, 0 világosabb, 1 ledimmelt. Ha mégse, pacsi a skodának, de az előírás és a a megvalósítás 99,9%ban amit leírtam.
tboldi: Megane is így ment, csak volt 0-Auto meg külön hjelző - tompított (de ugyanúgy kikapcsolható a drl, meg alapból lekapcsolja auton, de 0 és vissza után felkapcsolja, stb).
focvis: Ha le tudod videózni konstans külső fénynél (hogy letarakod) az érdekel, ilyenről nem tudok, de érdekel
mycso: M4-től hátul gyújtástól, azaz drl közben is világít.
Esőszenzor M3-on nem volt rossz, de XP, C4 SpaceTourer a 4 fokozat nélkül is legalább ilyen jó.
De ez is és a fényszenzor is ddt4all-al állítható, csak obd adapter kell hozzá, magad is kísérletezhetsz (én a sriccelési késleltetést akartam, de azt pont nem tudtam írni).Más:
Vééégre meghozta az express one (a Yeaky xenon ment vissza, messze nem volt 5000K-es).
[kép]
Este szerelés[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Alis reviewok alapján nem kéne hogy rossz legyen.
Egy soros az emitter, amivel pontos lehet, a 3 sorosoknál erre esély sincs, ott nagy homogén fény van azt joccakát.Olcsóbb márka is van, ami ránézésre ugyanez, de remélem Bevinsee magasabb kritériumokat támasztott, plusz 3 év garis (jó, alin az más kérdés ez hogy érvényesíthető pár héten túl, de normálisabb, ismertebb márka, xarokat nem árulnak).
Várom az estét (úgyis összefényképezem, addig nincs értelme nappal beraknom, ha bizsereg is a kezem ).
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #265870 üzenetére
Én oda vissza elolvastam a manuált, semmi.
Tippem az volt, higy beragadt ami kireteszelné.
Leszereltem (4db csavar), onnan is megspréztem, biztosító megkocogtat, és voilá, működik.Hogy nálad hogy megy a kireteszelés, passz.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #265887 üzenetére
Köszi
Nem hallottam még fényerő állítós drl-ről, nem zárnak ki, hogy adaptálódó látást sem.D5S, egy oldalon bepróbáltam: [link]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #265899 üzenetére
Ó, nem is olyan nehezen jöttek ezek össze. Amcsik.
Ha voltál már teljesítménymérésen, tudod hogy nálunk rohadtul nem így megy szerencsére.
Nem csak egy görgőnó tetején tarja fent 2 gurtni az autót.
Baromira nem nyitjuk fel, nem vesszük le a motorháztetőt meg lökhárítót. Ha valaminek tényleg még ennyi hűtés kell hogy kibírja, az el van méretezve (vagy a venti kicsi a méréshez).
Fültok, szemcsi (vagy messze oldalra menni, hogy gumiból egy kirepülő kavics ne verje ki az ember szemét) felvétele kötelező (elvileg).
A szétdurranó gumiknál is látszik, mi a prioritás...De a videók felén olyan orbitális turbók és vélhetően nem túl igényesen összelapátolt rendszer van, hogy nem nagy meglepi hogy baj lesz belőle. Nem ritka, hogy brutál módon húzzák a motort, fékkel meg nem, vagy később mennek utána. Vagy a 'sarki bolti gumis üzemanyagcső és awab bilincsek pont jók lesznek' elmélet is párszor megdőlt a videókon.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Na, bekerültek.
Úgy tűnik a 25W xenonok helyére érdemes (jóféle) ledet rakni.
Én kérek utólag is elnézést, hogy közel háromszor annyiért próbáltam legális xenon izzót venni bele, hogy gyengébb és sárgább legyen.
D5S izzó Osram vagy Philips kb 45k-65/db (most ment fel) Yeaky elvileg emelt fényerejű 60k/szett. Philips emelt fényerejű 80k/db. Bevinsee 20-25k/szett.
[link] és gifSzerk: Így már picit jobban világít mint a Megane világított, plusz a kanyarkövetés .
Az 1 soros emitteres ledizzók kb ekörül vannak(mimdegy hogy H7/H11/D5S/D8S, stb), bő 2000-3000 lumen az úton a valóságban, csak xenonos lámpában még pontosabb mint a halogénesben.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #265919 üzenetére
Uh, nem lesz sétagalopp.
Tc írt vmi kompenzációról is, de nemmjut eszembe mi a neve.
Casco van? Hogy addig arra legyen megcsinálva amíg rendezödik?
Találtatok tanút?Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #265934 üzenetére
Csináltam, szerencsére a folt ennél az úton nem látszik - korábban volt pár ledizzó/lámpa kombó aminél zavaró volt, azok kinis kerültek az autókból.
Falnál a Megane is ezt mutatta, de úton nem igazán látszott, sőt a homogénebb 5S Plustól élőben jobb volt a fentebbre/középre azaz messzebre való fénykoncentráció (mint az izzóknál).
Sajna ez annyira nem egzakt hogy elég legyen 1-1 kép a vetítési képről, még saját autónál sokévi tesztelés után is kell az utcak teszt hogy mit mutat.Utcában LED és xenon.
Lakotton kívül LED és xenon.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #265934 üzenetére
Már így is sokkal lightosabb ha mindkettő bent van belőle: [link]
Amúgy az 5 éves xenonban nem tudom mennyi szufla maradt, tippre a yeaky egy új standard szintjét hozta:[link]
Úgyhogy kicsit több a led fénye, de új izzóhoz képest nem olyan sok előnye van. Yeakyt visszaküldtem (ez nem 5000K-es), azzal nem tudom összemérni már, de kb félúton volt az 5 éves és a Bevinsee között.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz -secret- #265973 üzenetére
Süni?! A képen olyan kicsi a a téma (autó), hogy azt is alig látom
Más: Ma mentem melóba a Primacy 4-ekkel.
Az autó ledobott 3 mázsát az 5 éves P3-hoz képest.
A fehér vizes aszfalton az intenzívebb fékezés (dombon lefelé, hegyes szögben találkozik a két út, a másiknak van elsőbbsége és takarásban van a másik sokáig) most ABS darálás helyett könnyed, kényelmes lassulás volt.
Az úthibákon kényelmesebben lép át (95 XL helyet 91 sima, meg fél kg-al könnyebb), és (hirtelenebb) irányváltáskor is kezesebb lett, mintha könnyebb lenne.Szeretem az új gumikat
tboldi: Fiestával, C3-al rengetegszer horzsoltuk minimum a koptatót, de olykor fémet is. Biztos normálisabb utak vannak felétek, nincsenek benne olyan hullámok, nyomvályúk, hogy a 10-12 hasmagasságot elérje az ember.
[vilike]: +1
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Nem csípem a magasítási divatot, de vannak vagány részek, és végre egy merész felni
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #266121 üzenetére
Én a szokásos 300 helyett 2*200ból mostam, mert nem volt apróm, terminálon meg 200 a minimum.
Cseppek ugyan látszódnak kicsit, de sokkal jobb mint az otthoni kemény víz. Sampon, körbekefél, öblít, végén kis viasz.Ma meg a javítóseftékkel dolgozok, ajtórányitások, kavicsfelverődések remekül, horzsolások tűrhető szintre hozhatóak. Végre a Citroenhez van megint, Renaulthoz nem volt.
Más márkáknál nem tudom van-e...radi8tor: Ha az a csajszibsegít mosni, megyek arra én is
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz Peter.70 #266150 üzenetére
Ha az áztató habot kezdik el kefélni, rossz ötlet.
Ha samponos mosás utáni habbal kefélik, az elmegy. Én oldalanként leöblítem a vízben a kefét, 15 éve így mosok autót , nem karcosak.rasotamas: Samponos, kefe, öblítés, két részletben.
Azt nem értem, ha a kefe rossz (barna Picassom 7 évig volt nálam, nem volt karcos, mi a pics@tól lesz tiszta az autó? 1000Ft-ból is moshatom lándzsával, attól nem lesz teljesen tiszta.
Nyilván, kb hetente (akár többször) lecsapattam ha mindrn nap használom 1-300-ból, hogy nem legyen nagyobb koszos. Ha eső után odaértem valahiva, még nedvesen leöblítettem egy százasból.
Ha koszosabb, samponos 2 perc, ha nem tiszta a vize a kefésnek, akkor ahhoz is bedobol egy százast, ha tiszta (főleg télen mimor megy a fagymentesítő) akkor csak körbekefélem a lecsapatott autót. Ez 6 éves videó, 95-99%ban tiszta lesz, plusz nem hagyom sokáig koszosan.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #266161 üzenetére
Nebassz, ó
Nem csak drága, kell találni jó helyet, plusz még kétszer gumizás. Tökömbe...rbalint88 : Ami rasotamas autóján maradt, az nem lesz karcos?
Jut eszembe, ez is 400as mosás volt (életbe egy kezemen meg tudom számolni hányszor használtam többet): [néccsáz]
De mondjátok már el nekem, amitamas autoján is látszik, higy jön le, ha nem kefével? Anélküli mosókban nekem sose jön le, csak pacsálás, időpazaralásnak éreztem amosástöblítést[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #266215 üzenetére
Igaz, a képeken több látszik. Az 1-2 takarítós, ápolós szeáns6 kicsit jobb eredményt ad, de 95%+ tisztaság hetente(/pár napi használat után) nekem megteszi, cserébe bő 10 perc alatt kész.
Qruv Felénk kb azbösszes mosóban ki van írva, hogy nem vihetsz be cuccot. Régen vittem néha kannát, saját kefét vagy szivacsot, lehúzót is.
De párszor szóltak (üzemeltetrtő) kefére, szivacsra, úgyhogy maradnak az ottani eszközök.MunezXBK: Újnautóm sose volt, a másfél éves is már mikrokarcos volt. De amik 4-7 évig voltak nálam, nem látszott hogy karcosabb lenne.
A szivacs mennyivel kegyesebb a kefétől? Mert több helyen azt mondták szivaccal ne, sose mossáknelég tisztára, kefét könnyebb. Szivacsot régen használtam, inkább kefét, de az otthonitól puhább a legtöbb mosóban. Igen, csekkolom, igen, kézzel is .
A tutit én nem tudom, de összességében nekem ez megfelel így, kefe nélkül szart se ér a mosás, mindegy hogy 500 vagy 2500ből öblögetem. Nanorészecskést nem próbáltam, mert nincs a környéken, az passz.Spriccelő: Végre megint fasza az ablakmosás. Széles, homogén, kicsivel a 65(?) centis lapátok fölé porlaszt, eleget vár mire töröl, ahogy azt kell.
Más kérdés, hogy a szélvédő karcos, mert azt hitte az előző tulaj, hogy így kell az erősebben szennyezett szélvédőt takarítani .On, #napifogyi: Tankoltam, de csak 13 liter ment bele, felkevertem a gyári üa adalékot. 5,32l/100km de a fedélzeti 6,2őt mutatott, szerintem ahhoz közelebb kéne hogy legyen amennyit rövidtávoztam.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #266245 üzenetére
Jó felhozatal
Tegnapi tekerésnél találkoztam a Classic Rally mezőny egybrészével, az is izgis volt, de sajna nem tudtam fotózni, cserébe előzgettek engem, helyenként elég jó hanggaltboldi:[kép] Csak telefonról google photoval egy koppintásos, de webre talán elmegy.
G.p. vL:/dl/upc/2023-05/5786_320030_d2e51e0b-a1eb-4063-9c53-a28bfa8874e7_3.jpg]2, ill snapseed.Szerk: Itt is, meg Megane esetén is
a hölgy tulajokaz ablaktörlő+rászáradt kosszal raktak rá mikrokarcokat.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Ha a bc nem tippel hasonlót, az mondanám ferdén álltál a kútnál (pl Bp Bécsi úto Shellnél), de így
Ez most melyik olaj? Vezérléscsere semmit nem számít (ha előtte nem volt elrakva) szerintem. Olaj inkább.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Fura, mert melegen ezzel több dolga van, inkább többet szokott fogyasztani. De mint múltkor beszéltük, ez nem igazán való az autódba .
Ami akár sokat számíthat, ha nem vizes úton mentél vele, hanem már száraz, melegen.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Pf, 120 hsz, este próbálom felkövetni
On: [bálnafogyi]
Kék pöttyös hideg motorral. Délután Nyerges-Tát az még klímázva; visszafelé azért nőtt sokat a fogyi (bár 28ról 16⁰rs esett a hő, meg szinte kihült a motor) mert felhőszakadás után állt a víz sok helyen az úton.Melóból halk rádió mellett azt figyeltem, hogy krúzolva még azt is benyalnám, hogy elektromos, nincs hangja (csak gyorsításkor gyakorlatilag). P4 is halk szerencsére, meg jól beburkolták a mocit.
Szerk: Repül a DS7(?): [link]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #266434 üzenetére
28⁰>16⁰-ra. Fasza kis vihar volt .
BBD: Miért a pontosra, miért nem +10-re? Pontosan ugyanakkora az esélye hogy megállítanak és megbüntetnek 5000-re mint korábban.
Kövi településre 4km-es egyenes út vezet, reggel itt a 60as táblánál 37-el(!!!!) mentünk
Nagy az isten állatkertjeRitkán módosítok tempomattal, aktuálisra húzom jellemzően rá.
+/- 1 km/h, hosszan húzva 5ösével lépked (pl kanyar előtt hosszú le, kanyar közép előtt hosszú fel). Limiternél is, de bekapcs után az első fel a kövi elmentett sebességre ugrik. Mem-re felugranak az előre definiált sebességek (külön limiterre, külön a tempomatra). [link]Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz macilaci78 #266340 üzenetére
Én ledesítésnél szoptam be a kettes ceeddel, más lámpa volt egyik megm ásik oldalon, a gyárihoz meg kell adapter.
Az én szarjaimnál XPicassonál tánctér van azbizzó mögött. Mégane lámpája 2 kézlaza csavar kitekerésével kicsúszik előre. Most a C4 ST esetén a #csakaszakszervizcserhelhetiaxenonizzót izzócsere 1 perc a D5S izzó cseréje - rám jellemző módon egy hónap alatt már 3x cserélgettem . Refi, ködlámpa is fél-2 perc. 208on is, C3 nem volt ennyire kényelmes, de 1 perc volt a szintidőm ott is. (Ráadásul jellemzően nem izzót rakok be, ami picikét melósabb.)tboldi: Jóvanna, telefonról ez nekem megteszi foknak is
És valóban, mindkettő van: 0⁰ °fok. Sose tűnt fel (telón).[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz FoxiestFox #266461 üzenetére
Egy olyan volt ami elég jól szólt, mert testre is rakta az fm jelet, a C57.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #266548 üzenetére
Lenne 1-2 tippem, de ez mindenkinek a saját szempontrendszere szerint jó meg kevésbé jó. Te se vagy amatőt autós témában, és bár annyira nem értem, de nem is zavar hogy megint olyat veszel ami volt.
Nekem mindig van pár fix dolog aminfontos, meg mindig van 1-2 dolog amiben előrébb/feljebb lépnék ha majd cserélek. Igaz, 4-7 évente cserélek .
aero. Egy hétvégés bérlés erejéig jó lenne . Tetszik nagyon, de otthonra nem kéne.
Fűnyírás: Délután hatkor villanyossal igenis vágok füvet. De semmikor nem porolnék, permeteznék, stb ha sütögetnek. Más kérdés hogy abszomszédaim nagyja erre baszik, és ebédidőben is jön akár a motoros permetezővel ha kint eszünk a teraszon (a háttérbennlévő fákat, kordont), ruhák száradnak, macskakaja van kint, stb.
Ok, mikor elindul lentről, még nem látja, de én feljönnék átlesni.
Jó, évente párszor kibírjuk, inkább mint azt aki egész fűtésszezonban masszív büdös füstöt tol... Azt fel kéne jelenteni (de nem lehet), nem azon kéne pattogni hogy hétvégén valaki dolgozik valamit. De tényleg, vegyen ki szabit, meg aki megy segíteni, az is? Ok, 9 előtt nem kezdek semmit, 12-2 óra között igyekszem megint halkan, és még a tv maci előtt megint csendbennlenni.
Ritkán van ilyen, ennyi mindenkinél van, túlélhető. A villanyos fűkaszám meg nem túl hangos, hétköznap leghamarabb hatkor tudom elkezdeni (¾6 ra érek haza), sorry. Vagy hétvégén.A vidéki köcsögök szombat délelőtt jellemzően vásárolnak/szolgáltatást vesznek igénybe (meglepő ugye, ha hétköznap minden zárva mire hazaérnek), így sajna jellemzően kiesik az itthoni munkavégzés alól.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #266585 üzenetére
Lentebb jön jellemzően egy ezressel a nyomatékmaximumod, és bő 10Nm-el több lesz, meg kb 10 ló. Meg nem olyan lassan nyit a fojtószelep mint most, hanem tud hirtelen is (mint tempomatnál).
Pontosan ezért mondjuk a csipszet.Esetleg a hátsó dobot érdemes megnézetni, egy halk forgatott lehet hogy még hozna, az alapjárattól lenne pár kW fojtás mínusz. Pikacsunál így volt, hosszúnak éreztem az 1.8 16V váltóját az 1.6 16V-n.
E két kezelés után helyre állt a rend és a fogyi.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz -secret- #266589 üzenetére
Akkora a
tájképen az autó, mint a gyűrűs ujjamon a köröm. Vágj bátran a képbőlNekem ez is szellős, hasznosabb:
De tükör magasságból még szűlebb croppal még pofásabb.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #266622 üzenetére
Neeeee!
Szétbassza a nyákon/kontaktokon a lakkot, gyantát a wd40/kenősprék. Szétszeded, opálos, gödröcskés lesz már.
Kontaktspré!
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #266643 üzenetére
Múltkori 15Ft-os akciónál minden klappolt, mégse kaptam meg a kedvezményt.
Írtam mélt még nyolcadikán, semmi válasz. Ma délelőtt felhívtam őket, hogy most akkor mi van.
Megnézték, valóban kellett volna járjon, jóváírták pontok formájában.Van ilyen is
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #266736 üzenetére
Gyalog 450? Attakutyafáját
Én bringával járok 328nál májusban, köszönhetően egy hét betegségnek és mocsok sok esőnek (erdőbe nem lehet nagyon menni). Mondjuk idén is csak 1800nál járok, ami még mindig mögötted lehet...Hogy jön össze ennyi gyaloglás?
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Tothgera30 #266744 üzenetére
Érdekelne a tapasztalatod ezzel a mocival, hogy mi benne ami nem bejövős
Integrale: Fasza, csapasd tovább
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #266768 üzenetére
Minél van itthon tapasztalat?
De ez most komoly kérdés!
Soha semmit nem.tudnak/ismernek a márkaszervizek, beleértve az évekmóta tudott dolgokról, visszahívásokról .Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Tothgera30 #266788 üzenetére
"de nekem egyik három hengeres motor sem adja"
Miket próbáltál? Amiről szó volt 1.2 Pt-t is próbáltad/miben?
Teljesen más kávéház mint egy 1.0vw vagy suzuki (azokat nem szeretem, alul erőtlen, lagol, fent 'elfogy').
De ez nyilván csak próba után derül ki, plusz modellek között is van szórás, kompaktokba finomabbak mint kisautóba.
Nem hitte el sok ismi ezeket, 1.0suzi meg 1.0 tce (Captur) is annyira más, hogy bocsánatot kértek a pofavágásokért mikor mondtan, hogy de, próbálják ki, utána jöhet a vélemény. Egyik fanyalgónak 1.2Pt (C4C), másiknak 1.0tce (Captur) lett (újak).[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
A 130lovas 230nyúlmókusos változat 1,2t bódéval már azért tud élhető dinamikát is. Plusz a (szerintem) nem rossz hang is sokkal jobban be van csomagolva (pl a 208asunkhoz képest).
Nálam szinte kétarcú ez a motor, mert pedálút első felében kuktúrált, finom, nyomatékos gyorsítást csinál.
De én tudom hogy 5500nál tetőzik és szeretnem kinyitni a fojtószelepet néha, ott meg úgy nekiiramodik, mintha nem 130 ló lenne (overboost gyanús).
Mint amikor a turbolag miatt először odalépve megtáncoltattam az 1.4 act octaviát, csak ott hirtelen szakadt rám az erő, itt meg lag nélkül folyamatosan épül. Scross-nál.is ugyanez volt, kellenténél többet nyikorogtak az ecocontactok próbalörön, pedig eskü normálisan akartam indulni a nagy forgalomban, de a hatásszünet alatt lassan nyomtam tovább a pedált.Amúgy közepes felszereltségig (azaz kölcsönzősök valószínűleg ilyenek ) valamiért sw-esen 68ló/95nym-ra korlátozzák a C3-akat, az alap 83/118 helyett, csipsszel meg +10 ló körül van amit tud a blokk.
Pug nem teszi, bár ott van ezres változat 68 lóval, így a citroen valószínűleg virtuális ezres motort csinál.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Ma autóztam egy kicsit
Nyerges-Komárom-Alsóörs sietni kellett, 20 perc késést behozni
Balcsiparton jó kis forgalom, Zirc felé vissza megint, bár itt már kezdtem feladni...
#Bálnanapifogyi:Plusz beültettem 188as embert hátra (exex autóntulaja), plusz tükör alá tettem a vadriasztót... Siren 7 oda nem jó
[link][ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #266958 üzenetére
Hja, ahol nincs gyárilag rendes vízhőfok és olajhőfok kijelzés
sagesz93 : Elég korrekt fogyi a Swacetől.
Milyen kellemetlen a suzuki saját rendszere majd kétszer ennyit kér. Teljesen felesleges volt kifejleszteniAzon gondolkodtam, hogy idáid a Rapiddal tartom a fogyirekordot, Oroszlány-Nyerges este 3,9.
Ma Komáromból haza (fele út egyezik) azonos időjárás mellett a nagyobb autóval, nagyobb forgalommal, 185/60R15 ecogumik helyett 205/55R17 alufelnis kerekek túrabronccsal, kevesebb lejtő, és 4,1l/100km lett a szakaszfogyi. Azért nem tűnik ez olyan rossznak hozzá képest.
A focvis challenge-hez nekem is kéne hogy picit lefelé csaljon még a fedélzetim, de nem reménytelen
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #267057 üzenetére
Fólia.
Plusz aldiból a keretre ráhúzható hálós cucc, és/vagy baseball sapesz.
Amit Integrale linkelt az profibb, mostmár van gyári rolóm a Pikacsuban szerencsére.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Na igen... Eleve belenézhetnének, de mikor mindenki néz rám mint a f@szra, minek veszem meg a gyári üa adalékot a THP/Puretech mocikhoz, meg itt és más topikban is ufónak néznek, faxnak vergődök higy a Wynn's GDI cleanert hogy nyomjam a rendszerbe (egyelőre ott tartok, hogy hátul a fojtószelep előtt veszem le a csövet, turbó, ic kimarad így, talán check engine se fog járni érte). Márkakóklerek idáig egy se csinálja, de létezik egy tisztítási eljárás, kéne találnom olyat itthon akiben bízok (nem a Gablíninés nem Duna Autó) és megmondják mennyiért csinálják.
BLUE TORNADO: Meglepő módon a Wynn's Airco Fresh használom klímatiszzításra vagy 10 éve. Szerintem jó, legutóbb tegnap kezeltem a 208at, klíma kikapcs után kicsit büdi volt, ma mentünk vele, jó lett!
Petyyyyy: Gyárilag is vannak gdi-khez üa adalékok, valamit az is ér. De a sprés megoldás jóval hatékonyabb, mert szívó oldalt pucoja ki. Ennek az mpi változatát elég réfóta használom (nem LM, de nagy difi nem lehet).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #267127 üzenetére
Szeretném preventív megcsinálni, akkor még tán nem annyira sok a dzsuva. Sima sprézést nyomtak, tudod mit használtak? Olajcsere volt utána?
Hja, hibakódtörlés vagy megy Torqe Proval, vagy nem, marha jó lenne infót találni erről, csak pár millió ilyen motoros jármű van, mégse lelem/balfaszul keresek.Pedig a topiklakók ötödének is minimum hasznos lenne, de úgy látom inkább jellemzően megvárjuk, hogy beüssön a bibi.
Macüda jól eszik, elődeire nem volt jellemző.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Petyyyyy #267111 üzenetére
Nem tudom mennyit ér a gyári adalék, de ha nyaralás, meg szervizkor kap egyet egyet pl, akkor nagy az esélye hogy nem lesz nagy lerakódás. [link]
focvis: Köszi! Korrekt ár volt, utánakérdek most mennyi az annyi. Mondjuk ha tudom törölni, magam is megcsinálhatom, csak kell hosszú fej mint a klímatisztítónál, mert k..a mélyen a szelep
Itt mondjuk javasolja.
Petrol Application
1. Set engine at 2,500 – 3,000 RPM
2. Apply product directly into the inlet manifold
3. Spray in 4-5 second intervals allowing engine to stabilise in between sprays
4. After 10 applications allow engine to idle for 3 – 4 minutes
5. Repeat No. 3 & 4 above until contents of can are consumed
6. After treatment carry out an Oil System Clean (Flush) and change the engine oil and
filter
7. Carry out road test, ensuring full use of RPM rang[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
EBC nincs? Ate powerdisc is játszhat. Nem pályanapra való, de sportos használat még ok.
Szerk: látom van.
Én
-betétet ki enném, üvegen picit felcsiszolnám
-mosogató dörzsivel akár a tárcsát is összebaxnám, gyorsítandó a folyamatot
-legalább az alsó 10-15 centiből leengedném, cserélném a fékolajat. Kb egy óra az egész[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Nyaralásnál nem a pályán töltés a gáz.
A célhelyen, szálláson. Ott jellemzően nem megoldott/megoldható.
De nem csak nyaralás, kb bármilyen vidéki célpont/Balaton dettó.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #267253 üzenetére
Khm, C3 AC-al testvérek.
500X meg L-t nem ismerem eléggé, de C3AC egy hatchback kompaktnál nagyobb (csomiban, hátul a 3 lány vszínű elfér).
Crossland, padló fent: [link]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #267255 üzenetére
Nem igazán.
Inkább green stuff, vagy ultimax2? Kevesebb fékpor, relatív halk, és hidegen korrekten harapás mindkettőre jellemző.
norbert1988: Toronycsapágy szilentet már benne nenhagyad a régit, mert megszivat. Ne nézegesd milyen, cseréld.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #267261 üzenetére
Jobb olaj beleférhet ha mész hágókat, egyébként ennyi.
Ha sokat hágózól, pályanapozol, akkor nagyobb hőtűrésű tárcsa+betét (EBC), viszont hidegen azok nem olyan finomak, plusz hangosabbak is lehetnek.Tárcsából mindenképp a powerdiscet raktam volna alá, nem a simát (jobb az anyaga), a marás segít a fékbetétnek is hogy a gázok felszabaduljanak fékezés közben. Nem is hangosabb mint a sima, mert zárt a horony. [link]
A fémszövetes fékcsővel nem igazán leszel előrébb, ilyen téren nem hoz semmit.
Egy normális tárcsát rakj fel inkább.
Fém fékcső meg végképp nem való utcai autóra!!! Azzal a rugóúttal hamar szétbaszódik, nem úgy van hogy kb 0 rugóúttal használja az ember, és 10 versenyenként cseréli.Nem baszakodnék egy nagyobb szettel, sokat javít a jó olaj+jó tárcsa+jó betét is, még racse változat se kell (max az olajból).
Nem mondom hogy tipikus VAG konszernes jelenség, de elég sok Passatos, A4/A5/A6-os ismerősnek kellett kicsit upgradelni a gyári féket, mert nem volt túl acélos.tboldi: "a sárgával télen* is csak a legesleglső 40-50-ről fékezés az utca végén, ami kicsit nyúlósabb, előre készülni kell rá"
Nekem a szűk, lejtős, fehéraszfaltos, későn belátható kereszteződésnél ez nem mindig fér be, a P3-at többször daráltattam. Nem mert állat vagyok, hanem 30-35ről is néha mire meglátjuk a másikat, elég hirtelen kell fékezni. Sőt, 100 méterre van egy nem belátható kereszteződés, mindig ráfékezek kicsit, mióta majdnem összetörtek ott.
Aki nem annyira sportosan megy/hágózik, nincs előnye, inkább a bármikor azonnal jol fogjon a fontosabb szempont szerintem.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Fékcsövek helyett is mehet valami normális új.
Nem is túl jó az a Kléber, ilyennel hoztam a Peugeot. Kb egyenértékű volt vele a 4S^2 oldalirányban, melegben nagy fékezésnél volt picit jobb a Kleber.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #267377 üzenetére
Kefe vagy szivacs nélkül 10.000ért is lehet öblögetni, tiszta nem lesz.
A gépi mosóban is attól lesz tiszta.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Wireless AA:
Jó a Carlinkit A2A, de asszem eladom.
Rövid utakon jó hogy nem kell dugdosni, de hívásokhoz a gombok, tekerők praktikusabbak sokkal mint a tapi.
Hosszú úton meg a P6a eléggé felmelegszik (tokban) a WAA+töltéssel, alig veszi a töltést.Nagyritkán leakad, de volt már ilyen madzagon is, szóval ezt nem tudom egyértelműen beazonosítani (2.4/5Ghzen is).
Szóval fasza, de hosszabb úton jobban járok madzagossal, a környéken járkálásnál meg kb egál. Mondjuk hogy nem kell elindítanom a spotifyt, hanem magától indítja az fasza, az a legjobb benne
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen