-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kornel #51938 üzenetére
Nekem android fej + rendszámkeretes tolatókamera van. Utóbbi 7k volt, ahhoz egy vezetéknélküli képjeltovábbító mellett döntöttem (3k asszem). Ez a wifis telós dolog bőven nem ér ennyit, az fix.
mycso: Nem tudok hozzászólni, de ezután gondold meg ezt szerintem. http://kiszamolo.hu/mkb-biztositosok-figyeljetek/
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
-
footy
addikt
válasz Kornel #52086 üzenetére
Papiron nincs nagy kulonbseg, de azert eloben nagyon mashogy adja elo magat a hatsokerek hajtas miatt...
(#52087) Peter.70
Attol fugg mire kell. Ha csak varosban maszkalni, akkor egyertelmuen a mazda, de ha nagyreszt varoson kivul mozogsz, akkor erdemes lehet megnezni a nissant. Az utobbiban azert tobb a tartalek es a zajcsillapitasa is jobb.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #52072 üzenetére
Életben tartani... Öcsémenk 2. 328i- je van. Előző E36, most E46, egyik sem az életben tartásról szól.
Mostanira olajcserén, szűrőcserén kívül nem kellett költeni. Előzőre is kb 50e Ft-ot.
Attól, hogy te félsz a magasabb fogyasztástól/adóktól, és a beletöltendő 7 liter olaj kifizetésétől...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #52086 üzenetére
Egy könnyebb, pörgős 1.8 szívónál egyenesben, 0-100-on nem.
Akár pályán, akár kanyargós úton azért kijön a különbség.bögre: az árak elég meredekek, de még kb. semmit nem cseréltem, mióta nálam van a kocsi, ami nem kopóalkatrész. 137-tel vettem, most 215 van benne, ami eddig cserélődött:
-Hűtő, valami megütötte, javítható lett volna, de kapott egy nagyobbat.
-Motortérben a kitámató pálcát tartó műanyag eltört - 20gbp bontottan az a műanyag szar...
-Egy féknyereg elkezdte engedni az olajat, valószínűleg nem szívlelte, hogy üt alatta a tárcsa.Ennél a Corollámnak több baja volt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #52145 üzenetére
nem tudom mi véd meg azon az iszonyat hosszú motorháztetőn, ezért írtam, hogy nekem nem..
A fogyasztásokkal is játszanak, mit gondolsz a törésteszt csillagainak számával nem? Meg mire kapta az 5 csillagot? Gyalogosvédelemre? /nem néztem, nem is igazán foglalkoztat a Suzuki kérdése/ -
barnam_
nagyúr
válasz Kornel #52129 üzenetére
Nem nagyon akarok beleugatni a témába, de muszáj
Amennyire a topic alapján "ismerlek", neked a 0-100-as gyorsulás számít, abban egy könnyű, de erős motor bármikor jobb lesz egy nagyobb autótól.Másnak meg a kényelem, ezért én is szívesebben ülnék az IS200-ban, még ha a 150 ló kevés is a huligánkodáshoz. Kit érdekel, nem arra való Van egy barátomnak IS200-a, gyönyörű hangja van, amennyire kell, megy, más nem számít.
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #52178 üzenetére
"ennek ellenére a számok nem hazudnak, ami gyors az gyors, ami nem, az nem."
Akármit mondanak a számok, szerintem hamarabb jönne rád a vigyorfaktor a kanyarokban mondjuk egy "egyszerű" GT86-ban, mint egy Lexus GS460-ban, pedig a számok alapján a Lexus szétalázza.
Vagy ennyi erővel egy 4.2 TDI Q7 is tudja ~ 6s körül a százat. Papíron és egyenesben gyors autó, de azon kívül mit tud vezetési élményben, hogy gyors?[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #52182 üzenetére
A GT86 egyik tesztjéből idézve:
"Egy jó hátsókerekes, sperrdifis autóval gázpedállal szűkítjük vagy tágítjuk a kanyarívet, az utolsó lóerőt is be tudjuk osztani, a gumik tapadáshatárán táncolunk"Nekem nagyjából ez a lényeg, hogy néha ezt kicsit megtapasztalhassam. Erre bármilyen meglepő, egy 155 lóerős autó is elég tud lenni (persze ésszerű keretek között), akármit mond a 0-100as gyorsulás, meg a számadatok összehasonlítgatása. Számomra ez élményfaktor, számodra nem. Nincs ezzel semmi baj, csak ne örökké azok alapján a diagramok alapján próbáljuk már meg értékelni az autókat vezetési élményben, hogy huhúúú az egyik 1 másodperccel gyorsabb, mint a másik, akkor az a király, mert körbeautózlak vele.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #52187 üzenetére
Elég megbízható szerintem.
De azt ugye érzed, hogy az általad említett MX5 sem a lóerő/teljesítmény aránya miatt élményautó, hanem mert jó a futómű, a váltó, a kormányzás... És pont ezek azok, amikből az IS-be is jutott, meg az E46 BMW-be is, csak azt mondják, hogy az IS-be kicsit több. Én nem tudom, nem vezettem még E46-ot.
Ma alkottam egy furcsát, hátsókerekessel sikerült orrtolósan megcsúszni egy körforgalomban, pedig még gázt is adtam közben (igaz, nem padlót). Meglepett, hogy ilyet is tud.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #52200 üzenetére
Ezt is tökéletesen megértem, a Clio sport is ad élményt. De ennek csak egy kis része az, hogy konkrétan hogy megy, nagyon sokat számít mellette, hogy mennyire érzed a sebességet, mennyire váltja ki a "basszad neki" érzést, milyen a kormányzás, futómű, fék, stb... Szerintem pl. nagyon sokat számít a hang is.
Same rules apply!
-
roberto211
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #52414 üzenetére
"a legnagyobb, amit túléltek, 178 G volt: a brit David Purley kocsija az 1977-es silverstone-i futamon 173 kilométer/óráról nullára 66 centiméteren belül lassult le.
A versenyzőnek, aki négy évvel korábban hiába próbálta megmenteni tragikusan meghalt társát, Roger Williamsont, rengeteg csontja eltörött, belső szervei is sérültek. Túlélte viszont, és felépült, alsóbb kategóriákban újra indult is"
-
nagyúr
válasz Kornel #52430 üzenetére
A sustina eleve egy olyan olaj amit jobban szeretnek enni a motorok, nekem is csipeget par decit 10k km alatt belole a civic, runnernek is a hrv. Szerintem belefer, ha nem literekrol van szo.
A sustina hidegjaratra van tudtommal kihegyezve. Swift sportba mondjuk valoban nem azt ontenem vagy egy corolla TS-be, typeR-be sem. Viszont egy hetkoznapibb autoba, ami azert toredek reszt megy 5500rpm felett, boven jo.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #52453 üzenetére
Enyemrol is tudok ilyen kepet csinalni, ahol az anyag felvan turva a peremre es, ha megmered 24 helyett 23,2mm...es 21-nél kuka. Most akkor dobjam ki?
richi: Igen, egyszerre szokas cserelni, de nem azert mert mar a betet eletveszelyes, megmeri, valoszinuleg tarcsa kuka es cserel mindent, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #52457 üzenetére
Ezt írtam is, de ha esetleg elmondjatok neki, hogy van also hatarmrete a tarcsanak es merje meg, esetleg megis keresitek neki, akkor legkozelebb tudni fogja es igy hasznos tudasra tesz szert. Nem csak egy "kuka"-t kap.
Jovis, ha az ember a meg boven tokeletes dolgokat kidobalhatja.
Ami fékfolyadék. Szemre legalabbis en annak latom a nevet
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz Kornel #52463 üzenetére
No, az ilyen tulajoknak örülnek a szerelők, mint te! Ha a srác leírta volna, hogy MEGMÉRTE, s ennyi meg ennyi a betét és a tárcsa vastagsága, akkor lehet értékelni, de szemre a fotók alapján?
"Berohadt" nyerget sem feltétlenül kell cserélni...
Persze, majd megkapom, hogy nem értek hozzá...
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs